יום שישי, 19.04.2024 שעה 20:18
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בלבול: גרנט? לא מתייעץ עם חברים שלי על הכל

מאמן מכבי חיפה לפני בני סכנין ב-20:45 בגביע: "הרגליים על הקרקע, בואה מורטה? רציתי להביאו בעבר". אבו פאני חוזר לקבוצה. הרכב חסר לסכנין מנגד

|
בלבול.
בלבול. "המטרה לבנות בסיס לשנים הבאות" (נעם מורנו)

כשהיא במומנטום פשוט נהדר, מכבי חיפה תנסה ב-20:45 להעפיל שלב גם בגביע המדינה כאשר היא תתארח באצטדיון דוחא אצל בני סכנין במסגרת שמינית הגמר של המפעל. המאמן מרקו בלבול ערך מסיבת עיתונאים לקראת המפגש. המסע”ת הועברה בשידור חי באתר ובערוץ ONE.

מוחמד אבו פאני יחזור מההשאלה בהפועל חדרה, ויעמוד לרשות מכבי חיפה לאחר מחזור המשחקים הקרוב. בלבול צפוי להציב את מוחמד עוואד בהרכב במקומו של סינטיהו סלליך.

מרקו בלבול: בגביע אין פייבוריטית

בלבול אמר בפתח דבריו: “בגביע קודם כל אין פייבוריטית. ראינו בסיבוב הקודם שקבוצות מליגת העל עפו. סכנין בביתה היא קבוצה קשה, אנחנו צריכים להיות מרוכזים ונחושים בלי קשר לתנאי המגרש ושמעתי שתהיה סערה, המטרה שלנו היא לעבור שלב. דוחא היא מקום קשה וגם סכנין רוצה לעלות שלב, אבל אנחנו מתרכזים בנו ולא ביריבה, צריכים לעשות את הדברים בצורה טובה הרבה למען הקהל. את ההרכב אפרסם בסמוך למשחק וכך גם את השיטה והסגנון. נגד הפועל באר שבע היינו מאוד דומיננטיים בחצי הראשון ואני שמח מאיך שנראינו משם נמשיך ונשתפר, נהיה טובים יותר ונשלוט במשחקים הבאים. אנחנו עובדים קשה כדי להגיע לאן שאנחנו מכוונים”.

עוד הוסיף: “המטרה שלי כשהגעתי ואמרתי את זה מאז שהגעתי היא לבנות בסיס לשנים הבאות. אבל כרגע רק המשחק הזה מעסיק אותי, אנחנו עם הרגליים על הקרקע ובאמת רוצים לעלות שלב, דבר לא מעסיק אותנו חוץ מזה. קבלת הכוונה אברהם גרנט? איש מקצוע מדהים ואחד המאמנים הגדולים אי פעם, אנחנו חברים טובים וגם איתו אני מדבר, יש לי רק מילים טובות עליו ולא עם כל החברים שלי אני מדבר על מה שאני עושה באופן מקצועי ולא מקבל הכוונה. אף אחד לא יכול להראות לי שיש דרך אחת לנצח משחקים, יש המון דרכים. אנחנו מתמידים בדרך שבנינו, אנחנו כקבוצה צריכים לדעת לפתור כל סגנון שיעמוד מולנו, צריכים למצוא פתרונות במגרש לכל סיטואציה”.

מרקו בלבול ועאיד חבשי (נעם מורנו)מרקו בלבול ועאיד חבשי (נעם מורנו)

השיטה שהנחיל: “אין מאמן שלא רוצה להרוג את המשחק ולנוח על הספסל. צריך לדעת לנצח ולשמור על שער נקי וזה מה שעשינו במשחקים האחרונים, כל הקבוצה שיחקה נהדר בפן הזה, חשוב לנצח את המשחק ולא משנה באיזו תוצאה. הסיבה היא שלואיס בואה מורטה הוא איש מקצוע מהרמות הכי גבוהות שיש, רציתי להביא אותו בעבר ורק עכשיו זה התאפשר. אני רואה בזה צעד טוב ומבורך, כי יש עוד זוג עיניים שיסתכלו. אני שמח שיש לחץ סביבנו, זה טוב לנו. לכל משחק אנחנו עושים את ההכנות הדרושות, גם אחרי הניצחון על ב”ש חגגנו ולמחרת עשינו אסיפה, ראינו את הווידאו וחיפשנו איפה לשדרג ולחזק. זה כולל גם את האספקט המנטלי, כי תמיד יש עליות ומורדות. השחקנים שלי חזקים עם רגליים על הקרקע והם יידעו להתמודד עם כל סיטואציה”.

אופיר מזרחי ורועי קהת באימון (נעם מורנו)אופיר מזרחי ורועי קהת באימון (נעם מורנו)

עאיד חבשי הסביר: “אני שמח שיש הרבה שחקנים שגדלו במחלקת הנוער וזה אושר לשחק ביחד. אני עכשיו בן 23 ויש אפילו צעירים ממני, אך זו חוויה גדולה לשתף פעולה עם שחקנים שהיו איתי בנוער. מאז שמרקו הגיע הרבה שחקנים שהכירו אותו מהנבחרת הצעירה כולל אני, שמחו מכך שהגיע. הוא מכיר את המועדון וה-DNA שלו והיה קל להתחבר אליו וזו הסיבה שאנחנו מצליחים. צריך לדעת בכדורגל הרבה שיטות, אנחנו עובדים על זה עם מרקו ואני מקווה שנמשיך ככה. אני מכיר את השיטה הזו מיוסי אבוקסיס ומחובר אליה. לא רוצה לדבר על התקופה הפחות טובה שלנו, אלא על התקופה הזו שבה מגיעות לנו מחמאות. נמשיך לעשות מה שמרקו רוצה וננצח”.

עאיד חבשי במסיבת העיתונאים (נעם מורנו)עאיד חבשי במסיבת העיתונאים (נעם מורנו)

הבלם המשיך: “אני לא מתעסק בעבר, רק על ההווה שאנחנו עושים הכל מצוין, עובדים באימונים. מה שמרקו אומר לנו אנחנו עושים, אני שמח מאוד שאני משחק במועדון הכי טוב בארץ, אשמח להישאר פה לעוד הרבה שנים. עוד לא דיברו איתי על חו”ל, יש לי חוזה לעוד שנתיים, מעניין אותי רק הגביע כרגע. אין לי בעיה לשחק בכל מערך, אעשה מה שהמאמן יבקש, לא מתעסק במה שהיה אצל ההולנדים. מרקו הביא רוח חדשה ורואים את זה עם הניצחונות והשמחה שלנו. סכנין בתקופה רעה, אבל הם טובים והקהל שלהם תומך בהם. אין משחק קל, לא חושב שננצח בקלות, אם מנצחים ממשיכים ואם לא עפים, אז אין מקום לטעות, הכל תלוי בנו השחקנים ובצוות. סוד ההצלחה שלנו הוא חדר הלבשה מצוין, אנחנו צנועים למרות הרצף שיצרנו, אחרי ב”ש חגגנו בטירוף, אבל למחרת באנו כרגיל”.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מבוקה, עופרי ארד, אטיין ריינן, עאיד חבשי, רז מאיר, נטע לביא, ג’ור’ מנדז’ק, מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה ושון וייסמן.

עמיר תורג’מן: “מאמין שנוכל לעשות את העבודה”

מן העבר השני, בני סכנין תיאלץ לעלות בהרכב חסר מאוד, כשמספר שחקנים מרכזיים לא עומדים לרשותו של עמיר תורג’מן, דוגמת עטאא ג'אבר, עלי עותמאן וג'ורג' אקפביו. מי שחזרו להתאמן, אולם יפתחו על הספסל הם החלוץ שלומי אזולאי והקשר ישראל זגורי, שהחלים מפציעה.

זגורי. החלים (עמרי שטיין)זגורי. החלים (עמרי שטיין)

תורג'מן תרגל בהרכב את אוסאמה חלאילה הצעיר, כמו גם את מוחמד כליבאת. המאמן יעלה במערך של שלושה בלמים, שכולל את אלבן פנישי, סארי פלאח ומארון גנטוס. בקישור ימשיכו לשחק הקפטן חאלד חלאילה, מהראן ראדי ואיהאב גנאים. תורג'מן התייחס למשחק ואמר: "למרות שיש לנו מספר גדול של פצועים, אני מאמין שבמשחק נתון נוכל לעשות את העבודה. מדובר במשחק גביע מול קבוצה שנמצאת במומנטום גדול, אך אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו".

הרכב המשוער: מחמוד קנדיל, עלי אבו ריא, אלבן פנישי, סארי פלאח, מארון גנטוס, איהב שאמי, חאלד חלאילה, מהראן ראדי, איהב גנאים, עוסמה חלאילה ומוחמד כליבאת

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */