יום שבת, 20.04.2024 שעה 03:02

הופעת פרידה? מארי הודח מאליפות אוסטרליה

הטניסאי שהודיע שזה כנראה יהיה טורנירו האחרון, הפסיד בסיבוב הראשון 6:4, 6:4, 6:7, 6:7 ו-6:2 לבאוטיסטה אגוט: "אם זה המשחק האחרון, אז לסיים כך"

|
אנדי מארי (רויטרס)
אנדי מארי (רויטרס)

לא כך קיווה אנדי מארי שייראה הטורניר האחרון שלו בקריירה. הטניסאי הבריטי שהודיע כי אליפות אוסטרליה ככל הנראה תהיה אליפות האחרונה שלו, הפסיד כבר במשחקו הראשון בטורניר בתום דרמה ענקית ומשחק אפי 6:4, 6:4, 6:7, 6:7 ו-6:2 לרוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי והודח מהטורניר, אחרי שחזר מפיגור 2:0 במערכות ל-2:2, אך במערכה החמישית נגמר לו הכוח.

מארי שנראה סובל לאורך המשחק ומתקשה להציג את היכולת המוכרת מהעבר, יתנחם באהדת הקהל שקיבל באוסטרליה מהצופים שהגיעו לטורניר ותמכו בו בכל נקודה שהשיג. זה התחיל לא רע מבחינת הבריטי, כאשר השניים שמרו על ההגשות, עד שבמשחקון התשיעי הספרדי שבר, עלה ל-4:5 והשלים ניצחון במערכה כששמר על ההגשות שלו.

במערכה השנייה הסיפור היה דומה, רק שהפעם באוטיסטה אגוט הצליח לשבור במשחקון החמישי של המערכה, לאחר מכן כל אחד שמר על ההגשות, אבל זה לא סייע לבריטי שכבר ירד לפיגור 2:0 במערכות.

במערכה השלישית מארי נשבר במשחקון השני, אך הצליח במשחקון הרביעי לשבור לראשונה במשחק את הספרדי וחזר ל-2:2. במשחקון התשיעי מארי היה קרוב להישבר, אך הציל נקודת שבירה ועלה ל-4:5, הספרדי איזן לבסוף ל-6:6 והשניים הלכו לשובר שוויון, בו ניצח מארי 5:7 וצימק ל-2:1 במערכות.

במערכה הרביעית כל אחד מהשחקנים שמר על ההגשות שלו והשניים הלכו לשובר שוויון, בו הבריטי נלחם על כל נקודה והצליח לנצח 4:7 בשובר השוויון ולהשוות ל-2:2. אלא שבמערכה האחרונה לבריטי נגמר הכוח ובמשחקון השלישי הספרדי שבר ועלה ל-1:2, משם הוא לא הביט לאחור, שבר פעם נוספת והשלים את המשימה בדרך להדחה של הטניסאי הבריטי עם 2:6 במערכה האחרונה.

אנדי מארי דיבר בסיום ההפסד ואמר: “זה היה מדהים. אני מאמין שאהיה בסדר. תודה לכל מי שהגיע לראות אותי. בכנות, אני מאוד אהבתי לשחק פה, זה מקום נפלא לשחק טניס. אם זה היה המשחק האחרון שלי, אז זו דרך נהדרת לסיים. נתתי את כל מה שיכולתי, זה לא הספיק הפעם. ברכות לרוברטו ולצוות שלו. ושוב תודה לכולם על התמיכה, המשפחה שלי, הצוות שלי, כל מי שצפה בי ואהד אותי במשך השנים. אולי נתראה שוב אם זה יתאפשר, אבל בשביל זה אצטרך לעבור ניתוח נוסף שאין ערובה שאוכל לחזור אחריו, אבל בכל מקרה אעשה את הכל מבחינתי שזה יתאפשר”. לאחר מכן, הקרינו למארי סרטון פרידה משלל שחקנים הטניס הבכירים כמו נדאל, ג’וקוביץ’ ועוד.

“הייתי בר מזל וחסר מזל להתחרות בעידן של אגדות כמו פדרר, נדאל וג’וקוביץ’”, הוסיף מארי אחרי ההפסד. “הם יריבים קשים שיש לי המון כבוד אליהם. היו לנו קרבות גדולים, אפים, שחובבי הטניס ברחבי העולם יזכרו לתמיד כאשר כולנו נפרוש”. 

“זה היה משחק בלתי ייאמן. זה היה קרב מדהים. מארי נתן הכל עד לנקודה האחרונה. כל הכבוד לו על מה שעשה עבור הטניס”, אמר בסיום רוברטו באוטיסטה אגוט. “מאוד כיף לשחק מול קהל כזה”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */