יום שבת, 20.04.2024 שעה 07:39
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

טאהא האריך חוזה, קורהוט ייחתך ויעבור לאריס

הבלם סיכם בהפועל ב"ש עד 2022 ("מקווה להוסיף עוד כמה אליפויות"), המגן יזומן לשיחה בה יתבשר על עזיבתו. בכר לקראת חיפה: "הביטחון שלי גבוה מאוד"

|
לואי טאהא וברק בכר (שחר גרוס)
לואי טאהא וברק בכר (שחר גרוס)

בלם הפועל באר שבע לואי טאהא האריך את חוזהו אצל האלופה עד תום עונת 2021/2022, כאשר האלופה הודיעה על כך באופן רשמי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שבת באצטדיון טרנר, בה דיברו הבלם והמאמן ברק בכר לקראת ההתמודדות ועל המצב במועדון.

בתוך כך, מיהאי קורהוט בדרך לסיים את דרכו בהפועל באר שבע. ראשי המועדון אמורים לזמן אותו לשיחה כבר הערב או מחר בבוקר, יגיעו להתרת חוזהו וכך יפנו מקום לזר. על פי דיווחים ביוון, ההונגרי הבינלאומי צפוי לעבור לאריס סלוניקי והגיע להסכמות עם המועדון היווני על חוזה לשנה וחצי. 

“כל מה שאומרים זה תירוצים בסוף. כל שחקן שעולה על המגרש הוא מקצוען. אין יותר מדי בלאגן סביבנו. כל מי שפה, רואה את האווירה. יש אימונים טובים, אווירה טובה. אין לי תלונה אחת על שחקן שלא נותן מעצמו. אנחנו משחקים טוב ואז קורה משהו ולא מצליחים לנצח. גם במשחק האחרון היו לנו 60 דקות טובות והיינו צריכים לכבוש עוד שער או שניים, זה לא מצדיק את ההפסד ושספגנו גולים. יש קבוצה טובה שעושה דברים טובים, צריך להמשיך כך עד שזה יתחבר”, פתח ואמר בכר.

ברק בכר (שחר גרוס)ברק בכר (שחר גרוס)

השחקנים שהגיעו בקיץ: “דברים לא הולכים כמו שצריך, וכשלא הולך זה נראה שעושים טעויות .חלק מהטעויות אנחנו צריכים לתקן. אנחנו רוצים לבנות משהו יציב, לבנות לשנים הבאות”.

עוד אמר המאמן: “כל שחקן צריך לקבל כדי להוכיח את עצמו. יכול להיות שעזרא לא קיבל מספיק ויקבל בהמשך”.

החילופים המאוחרים שהוא מבצע: “במשחקים האחרונים עשינו חילופים בדקה 30. כשאני מרגיש שנכון אני מבצע חילוף. כל משחק מתפתח אחרת, אם צריך אז גם לא אעשה חילופים”.

אני לא אומר שאני שמח והתוצאות טובות, אני לא בורח מאחריות. כשאחננו סופגים שלושה שערים במשחק כזה טוב אז בטח שזה לא בסדר. כאחראי על הקבוצה מקצועית אני צריך גם לראות דברים טובים כדי למנף אותם”, הוסיף בכר. “כל קבוצה שרצה יותר יש לה סיכוי גבוה יותר לנצח, אבל זה לא מה שקובע. צריך לרוץ נכון, במהירויות נכונות, על זה אנחנו עובדים בתקופה האחרונה, על קצב גבוה, ברגע שניישם את זה גם התוצאות ישתנו”.

ברק בכר (שחר גרוס)ברק בכר (שחר גרוס)

הביטחון בעצמו: “הביטחון שלי גבוה מאוד, אני מאמין במערכת ובשחקנים, שום החלטה לא נובעת מחוסר ביטחון, גם במשחק האחרון הייתי שלם מאוד. לפעמים דברים לא מצליחים”.

לקראת מכבי חיפה: “כל משחק הוא יותר אפילו משש נקודות, הכל קרוב, הכל צמוד. יש תחרות מאוד גדולה על הפלייאוף העליון, מבינים את החשיבות של המשחק, הם באים במומנטום מצוין עם קהל גדול ועם התלהבות. צריך להוכיח שאנחנו מספיק טובים בבית, בטרנר”.

משחק הגביע נגד מכבי נתניה: “אני לא עושה שום שיקול לקראת הגביע, ברגע שעושים זאת זה הכי גרוע. נעלה בהרכב הכי חזק בשבת ואחר כך נתפנה לשלישי”.

לואי טאהא וברק בכר (שחר גרוס)לואי טאהא וברק בכר (שחר גרוס)

לואי טאהא שכאמור האריך את חוזהו במועדון: “היה לי קל להאריך חוזה. אני שמח ונרגש ואעשה את כל מה שאני יכול כדי להחזיר למועדון ולקהל. תודה לאלונה. השנה כולנו מאוכזבים מהתוצאות, לא ציפינו לזה. אנחנו מספיק חזקים ומקצוענים כדי לצאת מהמשבר הזה. ברגעים האלה השחקנים האמיתיים נמדדים. מאמין שנתגבר על זה ונצא לדרך חדשה”.

עוד אמר הבלם: “אני מקווה שעד סוף החוזה יהיו עוד אליפויות. בשנים האחרונות התקדמנו לבלי היכר, שואפים לזכות בתארים גם בעתיד”.

לואי טאהא (שחר גרוס)לואי טאהא (שחר גרוס)

25 אחוזי ההצלחה במשחקי החוץ: “אנחנו מודעים לכך שהתוצאות לא ברמה שציפינו. עושים הכל כדי לתקן בהמשך. ברק והצוות מכינים אותו איך לצאת ואנחנו בטוחים שעם קצת מזל, גם זה יגיע. צריך לדעת להתגבר על הבעיה המנטלית שאם סופגים אז מפסידים, צריך למצוא פתרונות ואני מאמין שנמצא את זה”.

השינויים בהגנה: “אני לא חושב שזה משפיע, כי יש לנו מספיק שחקנים טובים ואחראים ומקצוענים. כל אחד בסגל יכול לשחק בהרכב, מי שנכנס ומשחק צריך לתת את המאה אחוז”.

חוסר הביטחון של השחקנים: “אני חושב שקודם כל צריך לשמור על שקט, זה מה שמביא ביטחון לשחקנים. ועם זה צריך להמשיך ולהתקדם, זה הכי חשוב. צריך להרים את הראש ולעבוד קשה יותר. אני מקווה שכבר בשבת הקרובה נצא לדרך חדשה וננצח וניקח שלוש נקודות”.

סטו: הכדורגל הישראלי פחות רציני ומסודר ממה שהכרתי בצרפת

בתוך כך, ז’וליין סטו הצרפתי, שהצטרף הקיץ להפועל באר שבע מנאנסי הצרפתית ושוחרר לאחרונה בשל חוסר שביעות רצון מיכולתו ומיעוט בדקות, התייחס לתקופה בישראל בראיון בצרפת לקראת הבכורה שלו במדי בזיירס מהליגה השנייה בצרפת מול אז’קסיו: “הלכתי לישראל כדי למצוא דרך עבודה אחרת, זה היה המקרה. למעשה, זה הרבה יותר קל מאשר בצרפת וזה התאים לי, יש פחות רצינות ונגיד שהכל פחות מסודר ויש לנו יותר חופש. לדוגמא, שחקנים יכולים לבוא עם המכוניות שלהם למשחקי הבית. החוויה שלי בישראל הייתה מעולה והייתי אומר גם אם זה היה הפוך”.

ז'וליין סטו (נעם מורנו)ז'וליין סטו (נעם מורנו)

"לא היה בתכנון לחזור לצרפת. באותו זמן, רציתי לנסות דבר חדש, רציתי לשנות קצת אווירה, כי הכרתי היטב את הכדורגל הצרפתי ובטח את הליגה השנייה. המטרה שלי הייתה לנסות משהו חדש במקום אחר. הנסיון היה קצר מאוד. החזרה שלי לצרפת נבעה מכמה סיבות. הסיבה הראשונה היא המרחק מהמשפחה ומהילד שלי. הסיבה הנוספת היא גם המרכיב הספורטיבי, כי לא קיבלתי דקות משחק. למעשה, זה לא היה כמו שרציתי, אז התרתי את החוזה שלי בסוף דצמבר". 

"זה עזר לי, מעתה ואילך אני דובר אנגלית שוטפת. האווירה בכדורגל בישראל דומה לטורקיה ולקפריסין. האוהדים הם קנאים אמיתיים, הם תומכים במועדון שלהם. שיחקנו כל סוף שבוע לעיני 20-25 אלף צופים באטמוספרות מטורפות. ברמה האנושית גיליתי תרבות אחרת, אנשים אחרים וטובים. שיחקתי גם בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות של אירופה. זה שונה לגמרי. הפרק הזה נגמר מבחינתי. רציתי לעזוב את ננסי. עשיתי את שלי שם. גם הנשיא עזב והיתה לי זיקה מיוחדת אליו. היו גם דברים שהפריעו לי".

"המגעים הראשונים לחזור לצרפת החלו לפני שעזבתי את ישראל. עשיתי בדצמבר לא מעט פעמים את הדרך הלוך ושוב בין שתי המדינות כדי לקדם את זה. הצלחנו למצוא הסכם שמתאים לשני הצדדים. בבזאייר, חתמתי די מהר. הם עשו מאמצים רבים להביא אותי ואני גם חיפשתי פרוייקט שמתאים לי אני חושב שאם לא הייתי משחק כדורגל זמן רב מדי, אולי לא היה לי האומץ לחזור לפה".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */