יום שלישי, 16.04.2024 שעה 18:16
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

משה חוגג: לא ניתן למיעוט להרוס לרוב השפוי

אוהדי סכנין צולמו תוקפים את אוהדי בית"ר ביישוב עראבה לפני המשחק בשבת. השרה מירי רגב: "קוראת לכל הגורמים להסיר כפפות", גם עיריית עראבה הגיבה

|
חאלד חלאילה ואנתוני וארן (עמרי שטיין)
חאלד חלאילה ואנתוני וארן (עמרי שטיין)

סרטון שפורסם ובו נראים אוהדי בני סכנין תוקפים את אוהדי בית”ר ירושלים ביישוב עראבה זכה היום (שני) לתגובות לא פשוטות כלל, הן מצד הקבוצה מהבירה ונציגת המגזר והן מצד ראש עיריית עראבה עצמה.

בבית”ר הגיבו: “אנו רואים באופן חמור ומביעים שאט נפש מהאופן בהם לא טופלו כראוי שני מקרי תקיפה אלימים במיוחד אוהדי הקבוצה אשר ליוו אותנו למשחק מול בני סכנין (אוטובוס אוהדים אשר נקלע לתקיפה בעראבה הסמוכה לסכנין וניפוץ שמשות רכבים פרטיים של אוהדי בית״ר בסמוך לדוחא). אוהדי הקבוצה אשר התנהלו למופת בזמן ההגעה והשהות באצטדיון דוחא בסכנין, אפס גזענות, אפס אלימות ובעיקר סובלנות ואיפוק. למרות הניסיונות להתגרות ולעורר פרובוקציות מצד מיעוט בקרב אוהדי בני סכנין. זאת למרות שהרוב מבין כי מדובר באירוע ספורט בלבד. ברור לנו שניסיון הקומץ בקרב אוהדי סכנין מנסה להרוס את מה שבונים בעמל רב ובשיתוף פעולה הנהלות שני המועדונים. אנו משוכנעים כי הנהלת בני סכנין תפתור את הנושא”.

אוהדי סכנין תוקפים את אוהדי בית"ר

הבעלים משה חוגג אמר: “אנשים שרוצים להרוס יש בכל מקום. לא ניתן למיעוט להרוס לרוב השפוי שסך הכל רוצה להינות ממשחק כדורגל. אף אחד לא אמר שזה יהיה קל אבל אנחנו ננצח בעזרת כבוד הדדי.

יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, אמר בתגובה: “המשחק והתנהלות האוהדים של שני המחנות הייתה מופתית וכבר למחרת המשחק התקשרתי לממ"ר הגליל אבי דניאלי כדי להודות לו על אבטחת המשחק ובשיחה נאמר שלא היה שום אירוע חריג. התקשרתי גם למפקד משטרת משגב רן אופיר והודיתי לו על ההתארגנות והעבודה שעשו עד שעות הלילה המאוחרות וגם כאן נאמר שלא היה שום אירוע חריג. נראה לי שיש אנשים שלא רוצים בהצלחת הכדורגל ומעוניינים שיהיה בלאגן”.

מוחמד אבו יונס (אחמד מוררה)מוחמד אבו יונס (אחמד מוררה)

שרת התרבות והספורט, מירי רגב: “המראות המזעזעים של אוהדי סכנין תוקפים באכזריות רכב ובו אוהדי בית"ר ירושלים מחרידים ואסור לנו לעבור בשתיקה על האירועים הללו. מדובר באירוע חריג וחציית קו אדום שמחייבת את גורמי האכיפה וכל הגורמים הרלוונטיים להגיב בחריפות נוכח הברבריות והאלימות כפי שעולה מהסרטון שפורסם. קראתי את עדויות אוהדי הקבוצה שנסעו באוטובוס ונאלצו להגן על עצמם בעקבות יידויי האבנים לעבר הרכב ואני מצפה ממשטרת ישראל לפעול במהרה לשים ידם על כל המעורבים באלימות האכזרית הזו.  זוהי לא התנהגות של אוהדים כי אם של עבריינים המסכנים את ענף הכדורגל ומקומם אינו במגרשי הספורט. זוהי שעת מבחן למ"מ המפכ"ל, ליו"ר ההתאחדות הנכנס, שינו זוארץ ולמערכת אכיפת החוק. אני קוראת לכל הגורמים להסיר כפפות ולפעול בכל הכלים העומדים ברשותם ולדאוג שהעבריינים יבואו על עונשם. מדובר באירוע שתמרור אזהרה גדול מתנוסס מעל כולו. זהו רגע מבחן ליחידת המשטרה למניעת אלימות בספורט שיזמתי את הקמתה ומשרדי מממן מידי שנה במיליונים רבים את פעילותה”.

התגובה של בני סכנין לדבריה של רגב: “שוב ושוב ממשיכה שרת הספורט לדוש בשדות ההסתה ולשוב  על סורה, ניסיון נוסף של גניבת דעת קהל ונטיעת עשבים שוטים בשדות הספורט הינו מנהג שגרתי של שרת הספורט כאשר מדובר בבני סכנין, בניגוד המוחלט לסיכום מפקדי המשטרה וסיקור כ-30 אנשי תקשורת אשר שיבחו את כלל ההתנהגויות של הקבוצה המארחת ואת אוהדיה  ואת השהות באצטדיון ובעיר, החליטה השרה להשליך קוץ ודרדר במגרשים ולהמטיר אש וגופרית. האירוע אשר עליו מדובר בדרך לעיר סכנין מתואר על ידי השרה בעיין של חמלת יתר ומתירנות מעלה תמהון כלפי האוטובוס המסופר והרכב שנסע בעקביו, עדויוית של תושבים מהעיר השכנה מתארים התגרות וריקוד מלווה בשירה במהות גזענית של נוסעי האוטובוס ובכל זאת שוטרים נכחו במקום ואין דיווח על החרגה, אין עצורים מלבד אוהד אחד של ביתר אשר שוחרר מייידית. הקול קול מירי רגב והידיים ידי בחירות, כאן משחקים כדורגל ולא קידום בחירות. גברת  מירי, תגובתך רעועת מציאות ורוויית התלהבות להמציא אירוע, די כבר”.

שרת הספורט מירי רגב (נעם מורנו)שרת הספורט מירי רגב (נעם מורנו)

עיריית עראבה מסרה תגובה מטעם ראש העיר עומר נסאר: “בנושא של אוטובוס האוהדים של בית”ר אשר עבר דרך העיר עראבה, קריאות גזעניות כמו “מוות לערבים”, “רוצים מדינה יא בני זונות!!!!״ נשמעו בצהלה מהאוטובוס ועוד תנועות מגונות אשר נראו מחלונות האוטובוס, רכב פרטי אשר נסע בקדמת אותו אוטובוס, עצר וירדו ממנו 4 בחורים דוברי עברית אשר פנו לעבר מספר צעירים אשר נכחו במקום, שוטרים אשר נכחו במקום הפרידו בין הצדדים ומנעו קטטה. ראש העיר יחד עם  מכובדים מהעיר הגיעו לאזור הכביש  ושהו שם זמן סביר על מנת להרגיע את הצעירים המקומיים שלא להגיב לקריאות הגזעניות הנשמעות. עיריית עראבה נותנת כבוד רב לכל אזרח אשר נכנס או עובר דרך האזור שלה ומצפה להתנהגות מכובדת מצידו”.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */