יום שישי, 19.04.2024 שעה 05:54
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אצילי, שכטר ועטר בהרכב מכבי ת"א מול נתניה

השלושה יקבלו את הקרדיט ב-11 של איביץ' ב-21:00 מול החבורה של דראפיץ', גם דור פרץ ומיכה יפתחו. אלקסלסי ימשיך בשער מנגד, ירושלמי וטוויטו בהרכב

|
איתי שכטר (רדאד ג'בארה)
איתי שכטר (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב כבר מריחה את תואר האליפות, כשהיא מוליכה בגאון את ליגת העל עם פער של 16 נקודות מהדולקת אחריה במקום השני, בני יהודה. הערב (שני) ב-21:00 היא תפגוש את מכבי נתניה שתנסה להפתיע ולהנחיל לה הפסד ליגה ראשון העונה. המאמן ולדימיר איביץ’ דיבר במסיבת העיתונאים על ההכנות לקראת ההתמודדות.

המוליכה מתל אביב מגיעה למשחק בכושר שיא לאחר חמישה ניצחונות רצופים, כולל שלישיות נגד מכבי חיפה, בני יהודה והפועל באר שבע. בסיבוב הקודם, הקבוצה של איביץ’ ניצחה את מכבי נתניה 1:2.

איביץ': זה אחד המשחקים הקשים שיש לנו

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ’ פתח את דבריו והתייחס להכנות: “המשחק מול הפועל רעננה היה אחד הקשים ביותר שלנו העונה, נזקקנו לקצת מזל ולפעמים צריכים גם את זה. מצפה לנו משחק קשה מאוד מול קבוצה נהדרת בדמותה של מכבי נתניה, נצטרך להיות מרוכזים במאה אחוז כדי להשיג שלוש נקודות כי זו המטרה שלנו. פגשתי את סלובודאן דראפיץ’ במשחק הקודם ואנחנו בקשר טוב, אבל בשבוע האחרון לא דיברנו כדי לשמור על מקצועיות, אבל נאחל אחד לשני חג שמח ושנה טובה ואני מאחל לו הצלחה בהמשך”.

סלובודאן דראפיץ' (עמרי שטיין)סלובודאן דראפיץ' (עמרי שטיין)

הפציעה של אייל גולסה: “הוא התאמן איתנו והיה קרוב לחזור לשחק מול מכבי חיפה, אבל אחרי שהוא הרגיש קצת כאבים ברגל הפגועה שלחנו אותו להחלים ויכול להיות שזו פגיעה בשריר וזו בעיה. הוא שחקן חשוב ואנחנו מחכים שהוא יחזור. אנחנו מסתכלים על הטבלה, זו העבודה שלנו, אבל המטרה שלנו היא להמשיך את מה שעשינו בסיבוב הראשון. כל משחק הוא חשוב מאוד מבחינתנו, חשוב לנו להגיע מוכנים ולנצח את המשחק הבא”.

אייל גולסה (אחמד מוררה)אייל גולסה (אחמד מוררה)

השתלבותו של אורוש ניקוליץ’: “הוא איתנו 15-20 ימים והוא עובד וקרוב לחזור לכושר משחק, הוא מנסה להסתגל לקבוצה ולדרך המשחק של מכבי תל אביב, כמו כל שחקן אחר שמגיע לקבוצה. הוא יהיה כשיר למשחקים הקרובים. חלון ההעברות? יש לנו את המטרות שלנו, אם נמצא שחקנים שנרצה לצרף נעשה זאת ואם לא נישאר עם הסגל הקיים, תדעו בבוא העת”.

אורוש ניקוליץ' באימון (האתר הרשמי של מכבי ת"א)אורוש ניקוליץ' באימון (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

סוגיית חוזהו של אלי דסה: “הגיוני ששחקן כמוהו שמתקרב לסיום החוזה מושך עניין מקבוצות אחרות וזה לגיטימי שיש לו הצעות. אני רוצה שהוא יישאר איתנו ודיברנו איתו על כך, אבל זה תלוי גם בו. אני לא מתעסק בפן הכספי של הקבוצה, אני המאמן, אני לא יודע אם נצליח להתחרות בהצעות כאלה או אחרות שאלי דסה מקבל מלודוגורץ או כל קבוצה אחרת. אנחנו רוצים לשמור על השחקנים הצעירים שלנו שמראים שהם ראויים לשחק במכבי תל אביב, זה טוב מבחינת המועדון לשמור על השחקנים הישראלים הצעירים והמוכשרים שלנו”.

אלי דסה (רדאד ג'בארה)אלי דסה (רדאד ג'בארה)

חלון ההעברות: “נחתים שחקנים זרים רק אם נהיה בטוחים שהם יכולים לעזור לנו. אני חושב על הקבוצה ורוצה לשחק עם 11 השחקנים הטובים ביותר שלי, אני לא מתייחס לענייני החוזה של שחקן כזה או אחר, אלי דסה שחקן של מכבי תל אביב לפחות עד סוף העונה ואני מתייחס אליו כשחקן מכבי תל אביב לכל דבר ועניין. יש לו תחרות עם מאור קנדיל, אבל ההחלטות שלי מקצועיות בלבד. מתן חוזז? הוא שחקן מצוין שלא משחק הרבה בגלל שיש לי המון שחקנים טובים בסגל. נראה מה יהיה בהמשך ואם הוא יחליט להישאר או לעזוב”.

מתן חוזז (שחר גרוס)מתן חוזז (שחר גרוס)

הקשר דור פרץ התייחס גם הוא ואמר: “מתכוננים כמו תמיד במלוא הרצינות, היו לנו שמונה ימי מנוחה מהמשחק מול רעננה, אבל אנחנו עובדים כרגיל כמו לכל משחק ונבוא לתת את הטוב ביותר שלנו. מדובר ביריבה מצוינת, אחת הטובות בליגה, אבל נבוא לעשות את שלנו. הם קבוצה טובה עם שחקנים טובים ואיכותיים, אבל אנחנו לא חושבים על ההפסד מולם בעונה שעברה, אלא מתעסקים בעונה הזו”.

דור פרץ (איציק בלניצקי)דור פרץ (איציק בלניצקי)

העובדה שמכבי תל אביב נותרה הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה בליגה: “כל קבוצה רוצה לנצח את מכבי ת”א, בייחוד בפעם הראשונה העונה, אבל כל עוד נמשיך לעשות את העבודה שלנו זה העיקר. כרגע הראש שלי במכבי ואני מרוכז רק פה. אין נפילת מתח, כל משחק מבחינתנו הוא שלוש נקודות חשובות ואם אנחנו רוצים להגיע למטרות שלנו בסוף העונה אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד קשה. מזג האוויר? במשחק הקודם מול רעננה היה גשום וסוער ואנחנו ערוכים גם לזה”.

יכולתו האישית והדרבי מול הפועל תל אביב שכבר נמצא מעבר לפינה: אני מאוד רוצה להמשיך ולכבוש שערים, אנחנו עובדים על הדברים האלה באימון. הדרבי? אנחנו חושבים קודם כל על המשחק החשוב מול נתניה, אחרי זה נתעסק בדרבי. החוזה של אלי דסה? אלה ההחלטות שלו ואני תומך בו בכל מה שיחליט, כשיגיע תורי להתעסק בחוזה שלי נדבר”.

אלי דסה עם הכדור (איציק בלניצקי)אלי דסה עם הכדור (איציק בלניצקי)

ירושלמי ב-11 של דראפיץ’ במקום אברהם, טוויטו ע"ח בורנשטיין

מכבי נתניה ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות וכעת מצפה לה מפגש עם מוליכת ליגת העל, מכבי תל אביב, אותה היא תנסה להפתיע בביתה, במטרה לנסות ולהתקרב אליה ככל האפשר ולהמשיך להתבסס בצמרת הגבוהה.

לקראת המשחק מול הקבוצה של ולדימיר איביץ', סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ערכו אסיפה קבוצתית ובה הקרינו קטעי וידאו מהמשחק הקודם בין שתי הקבוצות בסיבוב הראשון (1:2 לצהובים מת"א) וכן מהניצחון האחרון של נתניה על עירוני קריית שמונה (0:1), כשהאסיפה עסקה בנתניה עצמה וגם ביריבה. המאמנים הדגישו בפני השחקנים כי הנשק החשוב ביותר של מכבי ת"א משחק האגפים והסבירו על השיטה, הסגנון והלחץ שהנחיל איביץ' בקריית שלום. מנגד, הם שיבחו אותם על המחויבות ועל יצירת המצבים דווקא מהמרכז מול ק"ש בשבוע שעבר.

מכבי לא מנוצחת? גם סיטי ניצחה את ליברפול

הרכב מכבי נתניה: גולן אלקסלסי, ויקי כחלון, דודי תירם, ברנקו ורגוץ', דודי טוויטו, עלי מוחמד, ניקו אולסק, איילון ירושלמי, גבי קניקובסקי, גיא מלמד ופאטוס בצ'יראי. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */