יום שבת, 20.04.2024 שעה 13:39
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

כאב ראש: כפ"ס שמרה על הפסגה חרף 1:1 מול לוד

דדיה הפתיע עם נגיחה מהירה (2), אך איצרין איזן באחת משלו (51). ניצחון ראשון למרמורק ו-1:2 על נס ציונה המתדרדרת, 0:2 לבית"ר ת"א/רמלה על אשקלון

|
אלמוג אוחיון מאוכזב (אחמד מוררה)
אלמוג אוחיון מאוכזב (אחמד מוררה)

המחזור ה-18 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים שהתקיימו במקביל, כאשר במוקד הפועל כפר סבא אירחה את בני לוד והבטיחה שבוע נוסף בפסגה למרות 1:1 ביתי. בנוסף, סקציה נס ציונה המתדרדרת נחלה הפסד 2:1 סופר-מפתיע להפועל מרמורק שרשמה ניצחון ראשון העונה, בית”ר ת”א/רמלה גברה 0:2 על הפועל אשקלון, נצרת עילית רשמה 0:1 דחוק על הפועל איכסל והפועל עכו והפועל רמת גן נפרדו ב-1:1 מרתק.

הפועל כפ”ס – בני לוד 1:1

הבחורים של ארז בנודיס לא פתחו טוב את 2019 ואפשרו ליריבות לצמצם פערים בצמרת. הגנת הירוקים חלמה בפתיחה ונענשה בענק, כאשר אור דדיה ניצל זאת והימם עם נגיחה טובה פנימה בדרך ליתרון מוקדם לבחורים של אדי מונייר כבר בדקה השנייה. כפ”ס לחצה וחיים איצרין הצליח לאזן בשער משלו עם הראש בדקה ה-51, אולם הבחורים של אדי מונייר רשמו נקודה יקרה שסייעה להם לברוח עוד קצת מהחלק התחתון של הטבלה. התיקו הבטיח לקבוצה מהשרון שבוע נוסף בפסגה, אבל הפועל נצרת עילית נצמדה למוליכה, כשרק נקודה מפרידה בין השתיים, כאשר הפועל קטמון תוכל לעשות זאת אף היא במשחק שלה מול הפועל פתח תקווה.

אוהדי הפועל כפ"ס (אחמד מוררה)אוהדי הפועל כפ"ס (אחמד מוררה)

מאמן הירוקים, ארז בנודיס, אמר לאחר המשחק: "אנחנו בחודש האחרון שלוש פעמים נכנסים לפיגור כבר בדקה הראשונה, נגד עפולה, נס ציונה והפעם. מאוד קשה להתחיל את המשחק בצורה כזאת, מצד שני אחרי שאנחנו בפיגור, אני לא מתבייש מאף אחד והרבה פעמים אמרתי שהתוצאה היא טובה והכל בסדר. אני די מאוכזב כי היינו צריכים לנצח במשחק הזה, גם לאור המחצית השנייה ואיך שהתפתח המשחק. אין מה לעשות, זאת הליגה והיא מאוד קשה. יש תוצאות לא צפויות, כל שבוע רואים תוצאה מוזרה פתאום. הכל יכול לקרות בליגה הזאת”.

בנודיס: היינו צריכים לנצח

“זה לא שרציתי נקודה, רציתי לנצח, אבל לוקחים נקודה פה במקום להפסיד, לוקחים נקודה בעוד איזה מקום ובסוף זה שלוש נקודות. אין ספק שבבית היינו צריכים לנצח את בני לוד, עשינו הכל, השתדלנו והיה חסר לנו שחקן מאוד משמעותי. יש לנו כוונה לנסות ולהזרים קצת דם חדש בקבוצה. אני לא מסתכל כרגע על המיקום, המיקום הוא שטויות, היום הוא לא מעניין. במרץ הוא יהיה מעניין, כל פעם יש מובילה חדשה, שבוע הבא קבוצה אחרת מהרביעייה שרצה יכולה להיות במקום הראשון ולא צריך להתייחס לזה כרגע, הכל פתוח. אנחנו מנסים להביא את כל הנקודות בכל משחק שיש לנו", סיכם המאמן.

ארז בנודיס (אחמד מוררה)ארז בנודיס (אחמד מוררה)

מאמן היריבה, אדי מונייר, אמר אחרי המשחק: "התחושות לא רעות, אבל אם נסתכל טוב על המשחק, אנחנו מרגישים טיפה פספוס כי הובלנו מוקדם והיינו יכולים להכריע בדקות הפתיחה. ידענו שאם אנחנו רוצים להפתיע זה יהיה רק בהתחלה, לצערי זה לא הספיק אבל ניקח את הנקודה שהיא גם חשובה מאוד להמשך המאבק שלנו בשביל ההישרדות. בחצי השני דווקא הגענו למספר הזדמנויות, אבל ככל שהזמן התקדם הלחץ גבר”. 

עוד הוסיף מונייר: “נסתפק בנקודה, זה בסדר למאבקי תחתית ובמשחק חוץ מול המוליכה זה לא פשוט. אנחנו כרגע נמצאים עמוק בתחתית בתקווה שנוכל לקחת עוד כמה נקודות כדי להתרומם, אנחנו מסתכלים רק על המיקום שלנו כרגע ומנסים לברוח מלמטה. ייקח עוד קצת זמן, אבל אני מאמין שעם חיזוק של מספר שחקנים בקרוב נצליח לעשות את זה, יהיה לנו הרבה יותר קל ונוכל להתקדם”.

אדי מונייר (אחמד מוררה)אדי מונייר (אחמד מוררה)
חיים איצרין עם הכדור (אחמד מוררה)חיים איצרין עם הכדור (אחמד מוררה)
מורד אבו ענזה (אחמד מוררה)מורד אבו ענזה (אחמד מוררה)

דקה 2, בני לוד עלתה ל-0:1: מעוז סמיה מסר כדור ארוך נהדר מצד ימין, כאשר אור דדיה ניצל את העובדה שהגנת כפר סבא פשוט חלמה והעניש כשנגח בצורה מדויקת לרשת של איתמר ישראלי.

אור דדיה נוגח פנימה (אחמד מוררה)אור דדיה נוגח פנימה (אחמד מוררה)
אור דדיה חוגג (אחמד מוררה)אור דדיה חוגג (אחמד מוררה)
אור דדיה חוגג (אחמד מוררה)אור דדיה חוגג (אחמד מוררה)
אור דדיה חוגג עם בן אבו טל ומעוז סמיה (אחמד מוררה)אור דדיה חוגג עם בן אבו טל ומעוז סמיה (אחמד מוררה)
שחקני בני לוד חוגגים (אחמד מוררה)שחקני בני לוד חוגגים (אחמד מוררה)
גל פורת ופיטר אוניקאצ'י (אחמד מוררה)גל פורת ופיטר אוניקאצ'י (אחמד מוררה)

דקה 51, הפועל כפ”ס השוותה ל-1:1: הלחץ של הירוקים נשא פרי, כאשר דקות מפתיחת המחצית השנייה כדור קרן המצוין הוגבה לרחבה וחיים איצרין היה שם כדי לשים את הראש ולנגוח פנימה לפני שהגנת האורחת הרחיקה.

חיים איצרין חוגג (אחמד מוררה)חיים איצרין חוגג (אחמד מוררה)
חיים איצרין וקוקו בנג'מין חוגגים (אחמד מוררה)חיים איצרין וקוקו בנג'מין חוגגים (אחמד מוררה)
קוקו בנג'מין וחיים איצרין חוגגים (אחמד מוררה)קוקו בנג'מין וחיים איצרין חוגגים (אחמד מוררה)

סקציה נס ציונה – הפועל מרמורק 2:1

הסנסציה של הליגה חטפה סנסציה משל עצמה, כאשר החבורה המתדרדרת בכתום איבדה גובה וסופרת כבר שלושה הפסדים רצופים. אסי דומב שמונה לאחרונה למאמנה של מרמורק עזר לה לרשום ניצחון ראשון ומפתיע העונה דווקא על חשבון החבורה של עופר טסלפפה, והצליח להפיח אופטימיות אצל האוהדים של הקבוצה מרחובות כשהוציא אותה לדרך חדשה. פיטר אלוהאב הדהים אחרי כדור קרן (61), כאשר למרות שוויון שמני של ניר שרון בדקה ה-70, היתרון חזר לאחר שתי דקות בלבד משער של אליקו באלה. רז יצחק עוד שלח פנדל ליציע בתוספת הזמן, אך זה לא שינה דבר והאורחת חגגה ניצחון חוץ יוקרתי.

דקה 61, הפועל מרמורק עלתה ל-0:1: האורחת מרחובות הדהימה, לאחר שכדור קרן נהדף על ידי ההגנה אך הגיע בסופו של דבר לפיטר אלוהאב. הבלם מצא את עצמו פנוי ומקרוב המשיך את הכדור פנימה ורץ לחגוג.

דקה 70, נס ציונה איזנה ל-1:1: רז שביט העביר כדור רוחב מעולה לניר שרון, שמתוך הרחבה המשיך פנימה בנגיעה והצליח להשוות את התוצאה.

דקה 72, הפועל מרמורק עלתה ל-1:2: לא יאומן. לא חלפו שתי דקות ואורחת הצליחה להפוך בהתקפה מתפרצת כמו שכתוב בספר. רז יצחק בעט ונבלם, אבל אליקו באלה עט על הריבאונד והמשיך מצוין פנימה.

עופר טסלפפה (שחר גרוס)עופר טסלפפה (שחר גרוס)

הפועל נצרת עילית – הפועל איכסל 0:1

המארחת הצליחה לעלות באופן זמני למקום השני ולצמצם את הפער מכפ”ס הראשונה לנקודה אחת בלבד אחרי משחק הקרבה גדול מול איכסל, שחרף התרוממות במחזורים האחרונים חזרה לסורה ושוב הפסידה. שער הניצחון הגיע מוקדם, כאשר היה זה גיא דיין שבעט כדור עונשין מ-11 מטרים והעניק יתרון יקר בדקה ה-16. 23 דקות מפתיחתה של המחצית השנייה נרשם אירוע אלים במרכז המגרש, כאשר אחרי שמוסא טראבין הוכשל, הוא בעט בשחקן יריב וראה כרטיס אדום. האורחת כאמור נותרה בתחתית עם 18 נקודות בלבד, 8 בלבד מעל לקו האדום.

דקה 16, הפועל נצרת עילית עלתה ל-0:1: כדור עונשין מ-11 מטרים נשרק לטובת המארחת, כאשר גיא דיין היה זה שניגש לבעיטה. הקשר לא התבלבל מהנקודה הלבנה ובעט חזק לפינה ברגל שמאל.

דקה 68, הפועל איכסל נותרה בעשרה שחקנים: מוסא טראבין בעט בשחקן יריב ללא כדור, ובתום מהומה גדולה הורחק בכרטיס אדום על ידי השופט.

ירון הוכנבוים (אורן בן חקון)ירון הוכנבוים (אורן בן חקון)

בית”ר ת”א/רמלה – הפועל אשקלון 0:2

הקבוצות אמנם הגיעו במאזן נקודות שווה למפגש, אבל המארחת המשיכה במומנטום החיובי שלה ורשמה ניצחון שלישי ברציפות על חשבון הדרומיים, שהמשיכו אף הם במגמה ההפוכה וספרו הפסד שלישי ברצף. החבורה של זיו אריה הייתה טובה יותר ונהנתה משער של אילון אלמוג במבצע אישי נפלא בדקה ה-65, כאשר תשע דקות בלבד אחריו שי גולן סגר עניין מהנקודה הלבנה וביסס את קבוצתו בצמרת הליגה.

דקה 65, בית”ר ת”א/רמלה עלתה ל-0:1: שער גדול של אילון אלמוג, שבמבצע אישי יוצא מן הכלל חדש לרחבה, התקדם, ומזווית לא פשוטה בעט פצצה פנימה ברגל שמאל בדרך לשער היתרון.

דקה 74, בית”ר ת”א/רמלה עלתה ל-0:2: כדור עונשין מ-11 מטרים נשרק לזכות המארחת, כאשר שי גולן ניגש לנקודה ולא נכשל כשבעט פנימה בביטחון רב והכפיל את היתרון של קבוצתו.

זיו אריה (איתי כהן)זיו אריה (איתי כהן)

הפועל עכו – הפועל רמת גן 1:1

שתי הקבוצות רצו להתרחק מהתחתית והשיגו נקודה במשחק שקול, אולם הפועל רמת גן יכולה להרגיש תחושת החמצה גדולה אחרי שדור חוגי פספס הזדמנות גדולה לכבוש שער ניצחון בתוספת הזמן כשפגע במשקוף. עוד לפני כן, האורדונים עלו ליתרון מרגלו של יובל אבידור בדקה השמינית, אך ספגו שער שוויון מוולה נהדר של עזת חלאילה בדקה ה-34. כובש השער של המארחת הורחק בדקה ה-66 לאחר שצלל ברחבה, אבל קבוצתו הצליחה לסחוט את הנקודה היקרה גם בלעדיו, כאשר השתיים רחוקות כעת מעל 10 נקודות מהאזור המסוכן.

דקה 8, הפועל רמת גן עלתה ל-0:1: ביצוע יוצא מן הכלל של יובל אבידור. החלוץ קיבל כדור ברחבה, פינה לעצמו שטח עם הטעיה נאה שבלבלה את ההגנה, ובעט נהדר פנימה ברגל ימין מול המארחת ההמומה.

דקה 34, הפועל עכו השוותה ל-1:1: הצפוניים חזרו דווקא ממצב נייח, כאשר אחרי הרמה טובה ונגיחה בתוך הרחבה, הגיע עזת חלאילה לכדור וירה אותו לפינה הרחוקה בוולה פשוט נהדר ברגל ימין.

דקה 66, הפועל עכו נותרה בעשרה שחקנים: כובש השער חלאילה חדר לרחבה ונפל מבלי שהוכשל במטרה לסחוט פנדל, השופט לא התרשם מהנפילה ושלף לעברו כרטיס צהוב שני ואדום.

ניר ברקוביץ' (איתי כהן)ניר ברקוביץ' (איתי כהן)

 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */