יום רביעי, 17.04.2024 שעה 02:22
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

קריאף בהרכב בית"ר מול הפועל חיפה, זמיר מנגד

הקשר יפתח על חשבון סירושטיין המורחק ב-21:00, בן חיים עם שיימן, קלטינס וזהבי בהגנה, בוזגלו וסילבסטר בהתקפה. החלוץ הלוהט מהעבר השני, גם אז'ובל

|
איתמר ניצן ואופיר קריאף (איציק בלניצקי)
איתמר ניצן ואופיר קריאף (איציק בלניצקי)

בית”ר ירושלים תפגוש (שני) ב-21:00 את הפועל חיפה למשחק מסקרן במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. המאמן ניר קלינגר יפגוש את הקבוצה אותה עזב לפני כחודשיים ואיתה זכה בעונה שעברה בגביע המדינה. מי שיהיה בהרכב הוא אופיר קריאף שימלא את מקומו של מיקי סירושטיין המוצהב.

“זה מאבק בין שתי קבוצות שנלחמות על מקום טוב”, אמר קלינגר לקראת המפגש. “יש קרב מעניין, עם שחקנים מצוינים והמשחק הוא לא ניר קלינגר מול הפועל חיפה, זו קבוצה שתמיד תהיה לי יקרה ובליבי לאור הזמן שהעברתי שם. אני כרגע כל כולי בבית”ר ואני מרגיש כאילו אני כאן כבר שנים, אני טוטאלי בכל מקום עבודה שלי. אני חושב שצריך להוריד את זה מסדר היום, צריך להפוך את המגרש שלנו לביתי מאוד. זה לא מובן מאליו מה שהקהל עושה ואני מקווה שהקהל ידחוף אותנו ויחזיר את טדי למרות ההפסדים, כמו שהיה בגביע וייתן תחושה טובה. הקהל נותן תחושה חיובית ואנחנו נחזיר לו על המגרש כשנעשה את כל הדברים שיגרמו לו לאהוב אותו, אחרת נחזור למקומות שלא רוצים”.

קלינגר: נמשיך את אותה ההתלהבות

קלינגר הוסיף: “השתניתי, פעם הייתי תוקף בחזרה, אבל יואב כץ מבוגר ממני ואני בוחר שלא להגיב, אני מכבד אותו ומעדיף להתמקד בעיקר. אם הייתי יוצר תשובות ומלחמות זה לא היה מוסיף כבוד לאף אחד. אני מעדיף לדבר במגרש, גם אם אני אעלה לשתיים וחצי דקות בכושר הנוכחי שלי (בהומור). צריך לשים את הוויכוחים בצד ולדבר בכדורגל לטובת כולנו. הליגה צפופה, פער הנקודות מהתחתית לצמרת נמוך. אפשר להסתכל למעלה, אבל גם למטה. הפער היה עצום ברגע שהגעתי והתוצאות גם לא היו טובות, אבל נכנסנו ליציבות. הכל קשור לגישה ואני מרגיש שאנחנו שם. סומך על השחקנים, הם מאוד מחויבים, הליגה מאוד דינמית, יש חשיבה מאחורי היציבות הזו. בית”ר היא קבוצה שתמיד צריכה להסתכל קדימה”.

קלינגר עם כץ בתקופתו בהפועל חיפה (עמיחי הילמן)קלינגר עם כץ בתקופתו בהפועל חיפה (עמיחי הילמן)

המצב של בית”ר: “אנחנו אכן בהתקדמות הדרגתית, אני חושב שאנחנו מצד אחד בתקופה האחרונה משפרים הרבה את המחויבות, דבר שכולל שלל נושאים ומצד שני אנחנו תמיד עם היד על הדופק ותמיד זוכרים שאנחנו רק בתחילת היציאה שלנו מהתחתית. לא קל לסגור פער כזה בחודש והשחקנים עושים עבודה יוצאת מן הכלל. אני כמאמן צריך להיות השעון המעורר שדוחף אותם לעשות את זה גם במשחק הבא וזו העבודה הכי קשה. אם נצליח לשמור על הדרך הזו גם במשחקים הבאים, אז נהיה בדרך הנכונה, ואם נשכח את זה, אז המצב יהיה לא טוב. זה כל מה שאני והצוות שלי עוסקים בו. המחויבות עשתה לכרטיס ביקור את המחויבות שלה, אנחנו רוצים להמשיך בזה”.

צירופו של יוסי בניון: “אני חושב שלמזלי מסיבת העיתונאים מוקלטת, אבל לוקחים משפטים ומחברים לכותרת אחת. קשה לתפוס אותי לא מוכן, אמרתי שזה קרקס תקשורתי שמדברים על המעברים מבית”ר ולבית”ר. חשוב לי לשקט של השחקנים שלא ידברו השחקנים בחדר ההלבשה מי הולך ומי בא. לא התכוונתי לא לחן עזרא, לא לפלומין, לא לערן לוי ולא לרונאלדו. אני מבין שבית”ר היא מועדון מעניין, אבל חשוב לא להתעסק בשטויות. אני לא מתעסק בשמות במי בא או הולך. חשובים לנו שני המשחקים הבאים ולשם אני מכוון, לא נעלב מכל דבר וכל אחד יכול לחשוב מה הוא רוצה בנושא הזה, אנחנו נודיע לקראת ינואר הכל.

יוסי בניון. "חשוב לא להתעסק בשטויות" (עמרי שטיין)יוסי בניון. "חשוב לא להתעסק בשטויות" (עמרי שטיין)

דוד קלטינס כשחקן הגנה: “כל אחד בתפקיד שלו ובעמדה ומתחזק לאור ההצלחה של הקבוצה. יש אימונים וכולם צריכים להתקדם. כל שאר שחקני הבית מקודמים ויש להם עוד דרך לעבור. יש הרבה עבודה והרבה שיחות”.

האם מצא את המערך המושלם מבחינתו: “אני חושב שהמטרה הראשונית שלי הייתה למצוא היררכיה בסגל ובהרכב הפותח, זה דבר חשוב. שחקן בכל פעם שעולה למגרש צריך לדעת מי לידו, לא לשנות בכל שבוע משהו חדש. לא תמיד אפשר להשתמש באותם שחקנים, היו לנו חסרים שחקנים בכל משחק לאחרונה. אנחנו משתדלים להוציא רק שחקן אחד בכל משחק, זה תהליך ועבודה. נסתדר ללא מיקי סירושטיין ונקווה שבהמשך דברים יסתדרו לנו יותר”.

הקפטן עידן ורד הוסיף: “לפני חודש לא היה טוב ונשאלתי על בעיות בחדר ההלבשה, אמרתי שברגע שיהיה טוב אז דברים יסתדרו וזה קורה עכשיו. כל מי שרוצה לקחת חלק נמצא פה, ההרגשה הייתה בהתחלה שלא כולם באותו ראש. הפועל חיפה? אנחנו עולים כל משחק כדי לנצח וגם במשחק הזה נעשה את זה בשבילו, צריכים להיות טובים ולנצח. טדי זה הבית שלנו ואנחנו אוהבים שבכל משחק יש 20-25 אלף איש, אז כשיש פחות זה בעייתי גם לנו כי אנחנו חייבים אותם איתנו. כל הסיבוב הראשון היינו על הפנים והם באו לתמוך, עכשיו כשאנחנו במצב טוב יותר, אז אנחנו צריכים אותם יותר. אני באופן אישי תמיד רוצה להיות יותר משפיע, אבל אני חייב להיות דינמי ומעורב יותר, לא משנה היכן אשחק. אני חייב להיות משפיע בשערים ובבישולים ואני מודע לזה”.

עידן ורד במסע"ת (איציק בלניצקי)עידן ורד במסע"ת (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */