יום שבת, 20.04.2024 שעה 10:12
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

קלינגר על בניון: אני לא מתייחס לכל הקרקס הזה

במקום לדבר על חיזוק קבוצת התחתית שלו, מאמן בית"ר בחר לתקוף לפני חדרה מחר ב-20:30: "צורם שמתעסקים בהבלים ולא בעיקר". גרצ'קין יחזור להרכב חדרה

|
קלינגר.
קלינגר. "אף אחד לא מתייחס מקצועית" (רדאד ג'בארה)

בית”ר ירושלים שקועה בתחתית ליגת העל והודחה מגביע המדינה כבר בסיבוב ח’. מחר (חמישי) ב-20:30 תפגוש את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-15. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק המאמן ניר קלינגר לא הסכים להתייחס לנושא הרכש וליוסי בניון, שצפוי להצטרף ובחר לתקוף את התקשורת.

“מסיבת העיתונאים הזאת נועדה להתרכז ולדבר על המשחק מול חדרה”, פתח קלינגר. “משחק מאוד חשוב לנו. אני לא מתכוון לענות על שאלה שקשורה לרכש, סגל וכו’. לא אהיה שותף לקרקס שנערך בתקשורת. יש לי קבוצה שנמצאת בתהליך חיובי ועם זה אני רוצה להתעסק ועל זה אני רוצה לענות. כשנצטרך לדבר על שינויים בסגל או החתמות נעשה את זה בצורה מסודרת”.

ישיר: מסע"ת בית"ר ירושלים לקראת חדרה

“אין שום שבר, יש קבוצה שאני חי אותה ביום יום. אני יודע שבתקשורת מתעסקים בהמון דברים אחרים, המון אנשים שמביעים את דעתם בנושאים כאלה ואחרים. אף אחד לא התעסק מקצועית במשחק שלנו נגד מכבי תל אביב. למה נראינו כל כך טוב, למה מכבי ת”א הייתה פחות טובה. צורם לי שמתעסקים בהבלים ולא בדבר העיקרי. אני שמח שיש לי שיתוף פעולה מהשחקנים שלי, אנחנו מאוד מאוחדים בתוך חדר ההלבשה, הבנו שעזרה מבחוץ לא נקבל, אלא רק תלונות וטענות. אנחנו צריכים להיות מאוחדים, הקבוצה בתהליך מצוין. התקדמנו מקצועית בפרמטרים שהיינו בהם בתחתית. נכון שצריך תוצאות ונקודות, אבל זה לא יבוא בלי שנתעצם מבחינה מקצועית ולשם אני מכוון”.

ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)

“אני חושב שאני מספיק מנוסה, עברתי לא מעט מסיבות עיתונאים. כל מה שמסביב ולא קשור לכדורגל עובר לידנו. אנחנו לא מגיבים לשום הפרעה מבחוץ, לשום ראיון שמישהו כזה או אחר נותן, שהוא לא שחקן או בעל תפקיד בקבוצה. זו הדרך הנכונה להמשיך בתיקון המצב לפני כחודשיים שהגעתי. זה תהליך לא פשוט, אבל אנחנו באמת מרגישים שיש התקדמות, צריך לקחת מזה ביטחון ולהמשיך הלאה. המשחק נגד מכבי ת”א היה אכזרי מבחינת התוצאה, אבל השחקנים זכו להרבה פרגון ממני. היו גם שגיאות ועל זה הייתה לי גם ביקורת אישית וקבוצתית. אני גאה בהם על התצוגה בגביע ומשם צריך להמשיך באותה דרך”.

הדברים שאמר על צוות השיפוט: “זה שוב חלק מההפרעות וההתעסקות המיותרת בדברים הלא חשובים. אני חושב שהשופט שגה במספר החלטות שלו. אני יכול לעשות מצגת שלמה של שגיאות קריטיות, אבל אמרתי גם באותה נשימה שזה קורה, הוא לא הראשון שטעה ולא האחרון. אני בטוח שלא אקבל שום עונש בביה”ד”.

מאור בוזגלו יורד מאוכזב לספסל (אורן בן חקון)מאור בוזגלו יורד מאוכזב לספסל (אורן בן חקון)

חוסר העזרה באגפים: “אני שונא להפסיד, זה לא חדש, ואני גם כנראה אמשיך להיות כזה עוד כמה שנים. כשאני מסיים משחק בצורה כזאת, זה מרגיז ואני מביע את דעתי. השחקנים מכירים ויודעים שזה מתבצע באותו רגע ואחרי כמה דקות ממשיכים הלאה. הייתה שגיאה כללית של השנייה האחרונה, הדקה האחרונה, לא רק באגף, השופט לא שרק לעבירה על קלטינס. זה היה משחק שהלך להארכה ברורה, אנחנו עזרנו גם עם העמידה הלא נכונה. על זה כעסתי, אבל זה נגמר, זה מת. במאי רק קבוצה אחת זוכה בגביע, לצערי זו לא תהיה בית”ר ירושלים וגם לא שאר הקבוצות שהודחו”.

המרחק מהפלייאוף העליון: “זו מטרה רחוקה כרגע. אנחנו מתמקדים בשיפור הפרמטרים המקצועיים ושיפור המשחק שלנו, וכך גם התוצאות ישתפרו. אני מאמין שנתעצם ונתחזק ככל שהמשחקים ילכו ויתקדמו לקראת סיום הליגה. אנחנו חייבים ללחוץ על הדוושה. כרגע אנחנו עוד רחוקים משם”.

המפגש עם חדרה: “אני חושב שלמדנו להתכונן לכל משחק אותו דבר. השחקנים מגיעים מוכנים מנטלית ומקצועית לכל משחק, ברור שבמשחק מול מכבי ת”א אין דאגה למוטיבציה, אבל בכל המשחקים האחרונים שהיינו טובים השחקנים הגיעו מוכנים מנטלית”.

ההתלבטות בהתקפה: “אני שמח שווארן וסילבסטר חזרו. לפני חודש שניהם לא יכלו לשחק. אני שמח שיש לי בחירה בין שני חלוצים טובים”.

ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)

דן איינבינדר: “הלחץ קיים כבר עכשיו ועוד לפני כן. כרגע גם אם התוצאות הן לא כפי שאנחנו רוצים, האווירה יותר טובה, אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב, יודעים מה רוצים לעשות. בכל המשחקים האחרונים רואים דרך של קבוצה שיודעת מה לעשות ומה היא רוצה להשיג. זה צריך לתת לנו הרבה אופטימיות, אני מאמין שבזכות הדרך גם התוצאות יבואו”.

עוד אמר הקשר: “נמשיך להתאמן הכי טוב, נגד מכבי פ”ת הגענו למצבים, אבל לא כבשנו. היה חסר לנו מזל. זה משהו שיקרה בסוף. יש שחקנים מספיק טובים פה, מאור, עידן, ערן, החלוצים. יש לנו הרבה כלים טובים בהתקפה להבקיע הרבה. ההתייצבות בהגנה ובקישור האחורי זה משהו שניכר במשחקים האחרונים וזה יעניק לשחקני ההתקפה לפעול ביותר ביטחון ובחופשיות”.

דן איינבינדר מול דור פרץ (רדאד ג'בארה)דן איינבינדר מול דור פרץ (רדאד ג'בארה)

נקודת המפנה במשחק מול רעננה: “גם לפני המשחק הזה היו לנו משחקים טובים גם נגד מכבי חיפה וגם נגד ב”ש. חזרנו מהפגרה בצורה לא טובה מול רעננה ויכול להיות שבאמת אחרי המשחק הזה הבנו את הסיטואציה, הגענו יותר מוכנים מנטלית. מבחינתנו כל משחק כרגע עד סוף העונה הוא גמר גביע, להגיע בשיא המוכנות. הנקודות חשובות להמשך המטרות שלנו, אבל כרגע המטרה העיקרית היא המשחק הקרוב מול חדרה”.

“הרבה שנים לא לקחנו תואר, לא קל למי שנמצא פה ובטח שלאוהדים”, הוסיף איינבינדר. “אני חושב שמתבשל פה משהו מאוד טוב ואמיתי, עם דרך טובה ורצון להביא תארים. לדברים האלה לוקח זמן, זה לא דברים שבאים ביום אחד. אנחנו עובדים טוב יותר, ננסה להגיע כמה שיותר גבוה עד סוף העונה, כדי שבעונה הבאה נוכל להילחם על תארים ולהביא שמחה לאוהדים שלנו”.

דן איינבינדר (רדאד ג'בארה)דן איינבינדר (רדאד ג'בארה)

אביטן: “הגדרנו את המשחק כפרשת דרכים, פלומין מקצוען”

עם רצף של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון, הפועל חדרה תקווה להשלים “דאבל” ולנצח את בית”ר גם בסיבוב הזה. בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "אנחנו יודעים שבית"ר באה ורואה רק ניצחון בעיניים, אבל אנחנו לא מסתכלים עליהם. זה משחק חשוב בשבילנו לא פחות ממה שהוא חשוב להם. אנחנו מחכים כבר לחזור לנצח בליגה".

המאמן ניסו אביטן מתכנן מספר הפתעות בהרכב. נכון לכרגע, הוא מתלבט האם לפתוח במערך של שני בלמים או שלושה, אך הוא נוטה ללכת עם רביעיית הגנה. ההתלבטות של אביטן היא בין הבלם ירין פרץ לבין הקשר עמית כהן, שהצטיין במשחק האימון מול הפועל הרצליה ביום שני. המגן השמאלי מקס גרצ'קין, שנעדר ממשחק הגביע מול סקציה נס ציונה, יחזור להרכב, כמו דויד מתאוס שחזר לעניינים בגביע.

מקסים גרצ'קין (חגי מיכאלי)מקסים גרצ'קין (חגי מיכאלי)

מנשה זלקה, שהיה המצטיין מול הקבוצה מהליגה הלאומית, צפוי לקבל את הקרדיט ולהמשיך בהרכב, שוב כקשר אחורי. עבור זלקה אלו יהיו הדקות הראשונות במסגרת ליגת העל. 

אביטן אמר לקראת המשחק: "מבחינת הסגל אנחנו יחסית בסדר. כולם כשירים חוץ מיעקב אבבה וסלים עמאש, וזה סגל יחסית מלא. אנחנו באים למשחק אחרי ניצחון חשוב מאוד בגביע ורוצים לחזור ולנצח גם בליגה. אנחנו מבינים שבית"ר נראית מצוין בשבועות האחרונים, וגם בגביע מול מכבי היו דקות שהם נראו מאוד איכותיים למרות ההדחה. אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו ורוצים לחזור לנצח, זה העיקר מבחינתנו. יחד עם זאת, אנחנו מבינים שאם אנחנו לא נפסיד, אנחנו שומרים על פער מאוד משמעותי מקבוצה שכרגע בתחתית ולכן הגדרנו את המשחק כפרשת דרכים - אם אנחנו מצליחים להישאר גבוה בטבלה או נכנסים למאבקים של הבטן הגדולה שיש היום בליגה”.

על פרדי פלומין, שמוזכר כמועמד לבית"ר: "פרדי מקצוען. הוא צריך להראות למה כל הליגה מתעניינת בו וצריך לזכור למי הוא מחויב, זה המסר שאני העברתי לו. כל עוד הוא פה, הוא צריך להיות מחויב במאה אחוז להפועל חדרה, לעבוד קשה על המגרש ולהביא את האיכויות שלו. הוא מסוגל לעשות את זה, אני יכול להבין למה לפעמים הוא יוצא מאיזון, אבל אני בטוח שהוא יעמוד בציפיות".

מגן הקבוצה, דיא לבאבידי, התייחס גם הוא להתמודדות: "כל משחק מול בית"ר הוא מעניין ומסקרן, אבל אנחנו ממשיכים להתרכז במטרות שלנו. אנחנו מגיעים אחרי שישה משחקים ללא ניצחון בליגה ומאוד רוצים לחזור לנצח. בית"ר קבוצה מצוינת שלא נמצאת במיקום שמתאים לה, אבל אנחנו מקווים שהיא לא תצא לדרך חדשה על חשבוננו. ניתן הכל כמו בכל משחק, ברור לנו שאנחנו חייבים לקחת נקודות כדי לא להתקרב לחלק המסוכן של הטבלה".

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, דויד מתאוס, יונתן לוי, מקס גרצ'קין, מנשה זלקה, קווין טאפוקו, מוחמד אבו פאני, עמית כהן (ירין פרץ), פרדי פלומין ולוסיו.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */