יום שישי, 19.04.2024 שעה 05:49

הפועל ומכבי ראשל"צ העפילו לרבע גמר הגביע

מחזיקת הגביע לא התקשתה מול דימונה מהלאומית עם 21:34. היריבה העירונית עלתה גם היא לאחר 29:37 על ר"ג. בנשים: הפועל ראשל"צ הביסה 18:38 את חולון

|
מהפועל ראשון הערב בדימונה הדר ואן קולא.jpeg (מערכת ONE)
מהפועל ראשון הערב בדימונה הדר ואן קולא.jpeg (מערכת ONE)

שבוע משחקי גביע המדינה יצא הערב (שני) לדרך עם שלב שמינית הגמר, ממנו העפילו מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון, מוליכת ליגת ווינר מכבי ראשון לציון, הפועל אשדוד, א.כ נס ציונה, מ.כ באר שבע, מכבי קריית מוצקין, א.ס רמת השרון ומ.כ חולון.

המפגש המסקרן היה בדימונה, שם – מחזיקת גביע המדינה, הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ התארחה אצל מכבי המקומית מצמרת הליגה הלאומית. דימונה, שחסרה את צח מלול (כרטיס כפול, שיחק עם באר שבע) סיפקה פייט נאה במחצית הראשונה (17:12 להפועל), אבל האדומים הבטיחו את הניצחון במחצית השנייה – 21:34. שון סלס ועוז חממי בלטו בהפועל. לוקה דרגוביץ' והשוער ויקטור זלנצוב בדימונה. חוץ מזה, בהפועל ציינו את קבלת הפנים החמה של דימונה.

מ.כ באר שבע - הפועל קריית אונו 32:33. כמו במשחק הליגה בין הקבוצות שנערך בבירת הנגב, האורחת הוליכה במחצית (17:18), אבל המארחת ניצחה והיא עשתה זאת בזכות שער ניצחון של גידי שירי 5 שניות לסיום. מילוש בואישיץ כבש 14 שערים לזכות באר שבע. צח מלול הוסיף 5.

מכבי קריית מוצקין - עירוני רחובות 19:27. מוצקין המשיכה במומנטום של סיום הסיבוב הראשון בליגת ווינר, ולאחר הניצחונות על חולון ורמת השרון, העפילה ובצדק לרבע הגמר אחרי פתיחת משחק נהדרת שבה הוליכה 7:13 במחצית. השוער עומר סימון היה המצטיין, ועצר 3 פנדלים במחצית הראשונה.

מ.כ יובלים חולון - בני הרצליה 33:37. אחרי סיבוב ראשון לא פשוט בליגה במקום הלפני האחרון, חולון המשיכה את המומנטום של הניצחון ביום שישי על הפועל ר"ג והדיחה את בני הרצליה. הרצליה עוד הוליכה במחצית הראשונה. בשנייה, מאמן חולון, ניסים פלח, הורחק, ובדקות האחרונות הדריך את הקבוצה טוביה יוגב, היו"ר שמחזיק בתעודת מאמן. בחולון ציינו כמצטיינים את אור כנעני השוער, ואת חן ליבגוט, יובל כץ, דניאל מוסינדי ועדן ג'ינג'י.

מכבי ת"א - א.ס SGS רמת השרון 34:23. החיסרון של השוער יהב שמיר (כרטיס כפול, שיחק במדי הפועל ר"ג) היה משמעותי עבור מוליכת הליגה הלאומית. רמה"ש הוליכה במחצית 9:16, והשלימה את העבודה. שני האקסים של מכבי ת"א, האחים חן וגיל פומרנץ, כבשו 7 שערים כ"א לזכות רמה"ש.

לירן יצהר מדימונה בין שי נתן לדניאל שקלים הלילה. (הדר ואן קולא)לירן יצהר מדימונה בין שי נתן לדניאל שקלים הלילה. (הדר ואן קולא)

אס"א ת"א - א.כ נס ציונה 39:19. אס"א קיימה טקס מכובד לשחקנה לשעבר, ניבו לוי. במשחק עצמו, ה"טייגרים" מנס ציונה היו גדולים על צעירי אס"א, בכל שלבי המשחק. בנס ציונה הצטיינו שחר לוין עם 8 שערים, ניצן סגל 7, עומרי גדות, שלומי צייטלר ואופק גבע הבקיעו 4 כ"א.

הפועל ר"ג – מכבי סרוגו ראשל"צ 37:29. מוליכת ליגת ווינר התארחה אצל סוגרת הטבלה, שסיפקה מאבק נהדר (פיגרה 16:15 בדקה ה-35), אבל יכולת נהדרת של דן טפר בשער, עמית סטלמן עם 8 שערים וירמי סידי 4 שערים ו-5 אסיסטים עשתה לבסוף את ההבדל. בשורות ר"ג בלט אריאל רוזנטל עם 7 שערים.

מכבי פ"ת - הפועל SP אשדוד 33:27. המארחת מהלאומית ניסתה לתת פייט, אבל הפועל אשדוד רושמת העפלה – בהמשך לעונה הנהדרת שלה עד עכשיו בליגת ווינר (מקום שני). הצטיין – שוער אשדוד, טומיסלב סטויקוביץ'.

נשים: הפועל ראשל"צ העפילה לחצי גמר הגביע
ברבע גמר גביע המדינה לנשים – במשחק הראשון שנערך הערב, הפועל ראשל"צ ניצחה את מ.כ חולון 18:36 והעפילה לחצי הגמר. ביום חמישי ייערכו 3 המשחקים הנוספים ברבע הגמר: בנות הרצליה סגנית האלופה תארח את האלופה מכבי ארזים ר"ג, לשחזור הגמר ביניהן בשנתיים האחרונות. הפועל אשדוד תארח את הפועל פ"ת, ומכבי ראשל"צ את מכבי פ"ת.

הפועל ראשון ומכ חולון ברבע גמר גביע המדינה לנשים (גבי אלאלוף)הפועל ראשון ומכ חולון ברבע גמר גביע המדינה לנשים (גבי אלאלוף)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */