יום שישי, 19.04.2024 שעה 10:05
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אוחנה: ערן לוי יכול ללכת, החלטות מתקבלות יחד

יו"ר בית"ר  ל'רדיו ירושלים': "בן חיים לא הבעיה","על אולנארה להבין לאן הגיע", ומבהיר: "אני מעורב יותר מקצועית העונה, אבל אני לא מנהל מקצועי"

|
אלי אוחנה בבית וגן (אורן בן חקון)
אלי אוחנה בבית וגן (אורן בן חקון)

אחרי שתיקה ארוכה, החליט יו"ר בית"ר ירושלים אלי אוחנה להתראיין היום (שישי) לתוכנית 'בדרך למגרש' ברדיו ירושלים בה התייחס לשלל נושאים בוערים שמעסיקים לא מעט אנשים בקבוצה ואת האוהדים כמובן.

אוחנה התייחס תחילה למצבה של הקבוצה: "המצב רע מאוד, לא חלמנו שאחרי 12 מחזורים נהיה עם 9 נקודות. אני חושב שעם הסגל שיש לנו היינו צריכים להיות עם יותר נקודות. אני מקווה שנצא לדרך חדשה כבר במשחקים הבאים".

קלינגר: אני רוצה לקחת סוג של תקווה מהיום

תפקידו בבית"ר ירושלים: "אני עושה בדיוק את אותו תפקיד שעשיתי בעונה שעברה, עכשיו אני תחת מושיקו חוגג, אני מעורב בכל מה שקורה במועדון ביחד עם מוני ברוש שהוא מנכ"ל נהדר שעושה עבודה נהדרת. כולנו שותפים כמעט לכל דבר. בעונה שעברה לא הייתי מעורב בכלל בנושא המקצועי, עכשיו אני מעורב יותר. אני לא מנהל מקצועי בבית"ר ירושלים, אני החלטתי שלפני לא מעט שנים שאני לא רוצה להיות מאמן או מנהל מקצועי, ההחלטות בבית"ר מתקבלות ביחד, אין הנחתות בבית"ר. נערכות ישיבות עם המאמנים, עם הבעלים עם מנכ"ל הקבוצה, אנחנו ביחד חושבים, אין החלטה שלא מתקבלת במשותף. למילה של המאמן יש את המשקל הכי גדול, ככה אני רואה את הדברים. אתה מקשיב, אתה שומע, אתה מתייעץ, אבל המשקל הכי גדול הוא של המאמן".

הרכש שנעשה בקיץ: "אף אחד לא הרים גבה לגבי השחקנים שהבאנו למועדון, אנחנו התחלנו מאוחר והכניסה של חוגג הייתה מאוחרת, אבל בסופו של דבר מה שעשינו חשבנו זה נכון, בנוגע לשחקנים שהבאנו, לא מאמין שיש מאמנים שלא היו רוצים שחקנים כאלה".

סילבסטר בהלם (רדאד ג'בארה)סילבסטר בהלם (רדאד ג'בארה)

הזרים שלא תורמים: "אני לא עושה את ההפרדה בין זרים לישראלים, אנטואן קונטה וז’אורז’יניו פצועים לתקופה ארוכה, יקוב סילסבטר נמצא בתקופה לא טובה, אבל הוא לא שכח כדורגל, אפונסו טיירה עושה עבודה טובה, אין הפרדה בין הזרים לישראלים".

פרשת ארון אולנארה: "הוא הגיע לא בכושר והחלטנו להשעות אותו בגלל ריבוי בעיות המשמעת והוא יעמוד לוועדת משמעת. לשבת באולפן ולהגיד שצריך לשלוח שחקן הביתה זה קל, אבל זו הפרה של חוזה. הוא יעמוד לוועדת משמעת, לא נעמיד אותו מול כיתת יורים ונירה בו. אני חושב שאולנארה ראוי לבית"ר הוא יצטרך לתקן דברים ולהבין לאן הוא הגיע".

ארון אולנארה (עמרי שטיין)ארון אולנארה (עמרי שטיין)

השחקנים שהגיעו העונה לבית"ר: "אומרים שיוסי אבוקסיס הוא המאמן הטוב ביותר בארץ, הרי הוא מאוד מאוד רצה את טל בן חיים וברגע האחרון הצלחנו לשים עליו את היד, טל בן חיים הוא לא הבעיה של בית"ר ירושלים. כולנו שותפים לכל מה שקורה השנה בבית"ר, אנחנו לא צוברים מספיק נקודות. הסגל הנוכחי מספיק טוב על פני לפחות 6-7 קבוצות בליגה".

על חוגג שהעביר ביקורת על השחקנים: "הוא לא יורה חצים על שחקנים, מותר לו לבקר שחקנים שלא נמצאים בשיא יכולתם. בית"ר ירושלים לא טובה, אנחנו לא טובים, זה התחיל מהמשחק הראשון ובוודאי איך שנראינו נגד רעננה, אבל הקבוצה מתחילה להתייצב, אנחנו במצב מאוד קשה, אנחנו במקום האחרון".

משה חוגג ביציע (אורן בן חקון)משה חוגג ביציע (אורן בן חקון)

חלון העברות של ינואר: "ניר קלינגר גילה בעיות שצריך לפתור אותן, יגיע ינואר ויש כוונה לשחרר מספר שחקנים גם כדי לצמצם את הסגל אבל מי שחושב שבינואר משה חוגג יפתח את הכיס עם עוד הרבה מיליונים הוא טועה, אנחנו נשחרר שחקנים כדי להביא שחקנים אחרים, ינואר זה לא תמיד סיפורי הצלחה. שחרור שחקנים זו לא תוכנית כבקשתך, הדברים מורכבים, אנחנו מפנימים את הביקורות הן צודקות, עם 9 נקודות אין יותר מידי מה לומר. אנחנו צריכים להתחיל לאסוף נקודות, ההגנה מתחילה להתייצב, משחק ההגנה שלנו השתפר ואנחנו גם נבקיע את השערים כדי לנצח, הליגה ארוכה ואנחנו שומרים על אופטימיות".

על ערן לוי שלא מרוצה מדקות המשחק שלו: "אני לא אוהב ששחקן מדבר ושחקן לא צריך להתבטא בצורה שבה ערן לוי התבטא. יגיע ינואר מי שרוצה ללכת שילך, לא נחזיק אף אחד בכוח בינואר, אנחנו בודקים את האפשרויות לחזק את הקבוצה ב-2-3 שחקנים, מספר שחקנים ישוחררו, אלה יהיו שחקנים שאנחנו לא צריכים אותם בתקופה הזו בבית"ר ירושלים, נחכה לינואר ונראה מה נחליט".

ערן לוי מאוכזב (שחר גרוס)ערן לוי מאוכזב (שחר גרוס)

יכולת השוערים בקבוצה: "אני לא בטוח שבחורף אפשר להביא שוער, יש לנו שוערים טובים שעושים את המקסימום שלהם, הם בתקופה בדיוק כמו כל הקבוצה, אנחנו לא נפיל על מישהו ספציפי את היכולת של בית"ר, כולנו באותה סירה. ההנהלה אחראית, אבל יש עוד הרבה מרכיבים לכישלון והצלחה של קבוצת כדורגל, אנחנו בתקופה רעה, אני בטוח שנדע לצאת מזה, אין לי ספק שנישאר בליגה אסור לנו לחשוב אחרת".

ההשקעה של חוגג במועדון ובמחלקת הנוער: "למשה חוגג יש חזון, יש השקעות אדירות בנוער, בשיפוץ המתקן, הביאו שחקנים השנה ולא הייתה חשיבה של חיסכון בנושא הזה, השקיעו בשחקנים, הכל נעשה בהתייעצויות בתוך במועדון, לא תמיד הכל מצליח".

שחקני הפועל ת"א מאוכזבים (אחמד מוררה)שחקני הפועל ת"א מאוכזבים (אחמד מוררה)

על הפועל תל אביב: "אחת היריבות הכי גדולה של בית"ר, אם לא הכי גדולה כמובן מבחינה ספורטיבית. זה משחק עם הרבה אמוציות, משחק מאוד קשה, הפועל תל אביב נמצאת באיזור שלנו בטבלה, אבל זו קבוצה חזקה שתיתן לנו פייט אדיר ביום שני וכולי תקווה שנצא לסיבוב השני אחרי ניצחון".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */