יום חמישי, 18.04.2024 שעה 08:57

ברצלונה בשמינית הגמר לאחר 1:4 על ליאונסה

הדאבליסטית עשתה את שלה עם 1:5 בסיכום מול הקבוצה מהליגה ה-3 והעפילה שלב בגביע המלך. מוניר, דניס סוארס (צמד) ומלקום כבשו. אתלטיקו וסביליה עלו

|
שחקני ברצלונה חוגגים (La Liga)
שחקני ברצלונה חוגגים (La Liga)

משחקי גביע המלך הספרדי נמשכו הערב (רביעי) ללא הפתעות מיוחדות כשכל הפייבוריטיות מלה ליגה ניצחו והעפילו. במוקד: ברצלונה, ללא ליאו מסי, הגיעה עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון, והפעם, בקאמפ נואו הביתי, השלימה את המשימה כשגברה 1:4 על קולטוראל ליאונסה הצנועה מהליגה השלישית והעפילה לשלב שמינית הגמר של המפעל.

בנוסף, אתלטיקו מדריד הביסה 0:4 את סנט אנדרו, ויאריאל מחצה 0:8 את אלמריה, סביליה נמנעה ממבוכה גדולה כשגברה 0:1 על ויאנובסה, ג’ירונה ניצחה 1:2 את אלאבס ו-ויאדוליד העפילה על חשבונה של מאיורקה.

ברצלונה – קולטוראל ליאונסה 1:4

החבורה של ארנסטו ואלוורדה, שהגיעה עם יתרון 0:1 דחוק מהמשחק הראשון, כשקלמנט לנגלה כבש בתוספת הזמן של המשחק, טיילה הפעם בקלילות רבה יותר, הודות לשערים של מוניר אל חדאדי (18), דניס סוארס (26, 70)  ומלקום (44) שהובילו את האלופה לניצחון ששווה העפלה לשלב שמינית הגמר במפעל. הקבוצה הצנועה הצליחה להשיג שער ניחומים יוקרתי, כשייראי גונזאלס (55) צימק את התוצאה.

בדקה ה-18, ברצלונה עלתה ל-0:1: איזה שער נהדר של הקטאלונים. איבן ראקיטיץ’ העביר רוחב טוב בתוך הרחבה למוניר אל חדאדי, האחרון השתלט על הכדור 15 מטרים מן השער, עשה סיבוב נפלא על השומר שלו וברגל ימין שחרר פצצה אל תוך חיבורי הקורות

מוניר אל חדאדי חוגג (La Liga)מוניר אל חדאדי חוגג (La Liga)

בדקה ה-26, ברצלונה עלתה ל-0:2: האלופה לא מתקשה בקאמפ נואו. דניס סוארס קיבל את הכדור סמוך למרכז המגרש, התקדם בחופשיות ומ-25 מטרים בעט כדור חד ומדויק לפינה השמאלית של השוער בדרך לשער השני של הקטאלונים

דניס סוארס כובש את השער השני (La Liga)דניס סוארס כובש את השער השני (La Liga)

בדקה ה-44, ברצלונה עלתה ל-0:3: גם מלקום הצטרף לחגיגה של הקטאלונים. הברזילאי היה פנוי לגמרי ברחבה ונגח טוב לתוך השער

מלקום חוגג (La Liga)מלקום חוגג (La Liga)

בדקה ה-55, לאונסה צימקה ל-3:1: הקבוצה הצנועה הצליחה להשיג שער היסטורי בקאמפ נואו מול האלופה. ייראי גונזאלס ניצל הדיפה רעה של שוער הקטאלונים על מנת לדחוק מול שער ריק פנימה

בדקה ה-70, ברצלונה עלתה ל-1:4: האלופה המשיכה בטיול הקליל שלה, כשפעם נוספת היה זה דני סוארס. הפעם, הקשר קיבל כדור עומק טוב אל תוך הרחבה, וברגל ימין גלגל בצורה חכמה לרשת

דניס סוארס חוגג (La Liga)דניס סוארס חוגג (La Liga)

אתלטיקו מדריד – סנט אנדרו 0:4

החבורה של דייגו סימאונה, שניצחה 0:1 במשחק הראשון בחוץ משער של גלסון מרטינס, השלימה את המשימה מול הקבוצה הצנועה מהליגה ה-4 כשהפעם, בוונדה מטרופוליטנו הביתי, חגגה עם ארבעה שערים של ניקולה קאליניץ’ (1), תומא למאר (49), אנחל קוראה (55) ו-ויטולו (81) וכאמור הבטיחה את מקומה בשלב שמינית הגמר בגביע המלך.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים (La Liga)שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים (La Liga)

ויאריאל – אלמריה 0:8

לאחר סיימה ב-3:3 מפתיע מול אלמריה מהליגה השנייה, הפעם בביתה, זה היה אחרת לגמרי עבור הצוללת הצהובה, שמחצה 0:8 אדיר את היריבה האומללה. קארל-טוקו אקאמבי עם רביעייה ענקית (23, 30, 36, 47), קרלוס באקה (45+2, 82 פ’), ג’רארד מורנו (67) ודניאל ראבה (90) הוסיפו בחגיגה. חאבייר קאייחה ושחקניו, שמאכזבים מאוד עד כה בליגה כשהם במקום ה-17, שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום, יכולים כעת להתנחם עם שמינייה גדולה ועלייה לשלב הבא בגביע.

סביליה – ויאנובסה 0:1

לאחר שהסתבכה במשחק הראשון עם 0:0 בחוץ, סביליה גברה הפעם 0:1 קטן על ויאנובסה מהליגה ה-3 במשחק שהתקיים ברמון סאנצ’ס פיחואן. אנדרה סילבה היה זה שכבש (49), לאחר שהשתלט על פנדל מוחמץ שלו והעלה את קבוצתו ליתרון שהיה גם שער הניצחון במשחק. הפורטוגלי המצוין, מנע מבוכה גדולה מהאנדלוסים, שחווים עונה מופלאה בזירה המקומית כשהם במקום השני בטבלה.

ג’ירונה – אלאבס 1:2

קבוצה נוספת שיכולה להיות מרוצה היא ג’ירונה, שגברה 1:2 מול אלאבס בבית, במשחק בין שתי הקבוצות המפתיעות של הליגה הספרדית העונה. החבורה של אוסביו סקריסטאן, סיימה ב-2:2 במשחק הראשון בחוץ וכעת הצליחה להשיג ניצחון יקר שמעלה גם אותה, לשלב 16 האחרונות במפעל.

פורטו חוגג (La Liga)פורטו חוגג (La Liga)

ויאדוליד – מאיורקה 1:2

קבוצה נוספת מהליגה הספרדית הראשונה שממשיכה במסע שלה בגביע היא ויאדוליד, שלאחר שגברה 1:2 במשחק הראשון בחוץ והגיעה עם מקדמה משמעותית, עשתה זאת שוב פעם נוספת עם תוצאה זהה בחוץ והיא מצטרפת אל יתר חברותיה מלה ליגה על חשבונה של הקבוצה מהליגה השנייה.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */