יום שישי, 19.04.2024 שעה 13:07
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

קהת ואזולאי בהרכב של איתי מרדכי, גם מזרחי

צמד הקשרים יקבלו את הקרדיט מהמאמן הזמני של מכבי חיפה, שביצע מהפכה לקראת בני סכנין ב-20:00. גוטמן ביקר את השחקנים בבת גלים לפני היציאה לדוחא

|
רועי קהת (עמרי שטיין)
רועי קהת (עמרי שטיין)

ביום שאחרי הודעת הפרישה של אלי גוטמן מאימון כדורגל בכלל ומאימון מכבי חיפה בפרט בשל בעיות רפואיות, במועדון הירוק מנסים לעכל את אשר הם עוברים ולהתאושש מהמצב הקשה אליו נקלעו. המאמן העדיף לשתף רק את יעקב שחר בנושא ב-24 השעות שקדמו להודעת הפרישה, מה שהשאיר את אנשי הקבוצה בהלם מוחלט: "לא הבנו מה קורה לפני האימון. פתאום הגיעו יעקב שחר, עוזי מור, אסף בן דב ואחרים והתחלנו להבין שמשהו מתרחש”.

בינתיים, בקבוצה מנסים להתמקד במשחק הערב (שלישי, 20:00) מול בני סכנין באצטדיון דוחא, כאשר איתי מרדכי, עוזר המאמן שידריך את הקבוצה, ביצע ארבעה שינויים מההפסד בדרבי. בהגנה, אליסון דוס סנטוס יעלה במקומו של אטיין ריינן ביחד עם עאיד חבשי, ארנסט מבוקה וסאן מנחם, כשגיא חיימוב יפתח בין הקורות.

שחר: "זאת טראומה אבל אנחנו חזקים ונתגבר"

במרכז המגרש, רועי קהת יקבל לראשונה את חולצת ההרכב וישתף פעולה עם נטע לביא ושלומי אזולאי (שגם לא פתח בדרבי). בחלק הקדמי, אופיר מזרחי שגם לא הרבה לקבל הזדמנויות יהווה שינוי נוסף, כשיחד איתו ישחקו מוחמד עוואד וניקיטה רוקאביצה. 

הרכב מכבי חיפה: גיא חיימוב, ארנסט מבוקה, עאיד חבשי, אליסון דוס סנטוס, סאן מנחם, נטע לביא, רועי קהת, שלומי אזולאי, אופיר מזרחי, ניקיטה רוקאביצה ומוחמד עוואד. 

נחזור לגוטמן. במועדון שיחזרו את רגעי הפרידה מהמאמן הפורש: “אף אחד לא העלה על דעתו שמדובר בדבר כזה. ברגע ששחר אמר שאלי נאלץ לפרוש השתתקנו ולא יכולנו להוציא מילה. גוטמן בכה לאורך כל היום כמו ילד. הוא נראה קרוע ושבור לחלוטין אבל נראה שהרופאים לא הותירו לו ברירה. אנחנו כמועדון עוברים טרגדיה ספורטיבית אחת אחרי השנייה וכל פעם נאלצים להיפרד ממאמנים ותוך כדי יש לנו הערב משחק הכי קשה שיכול להיות בסכנין”.

נראה שייקח עוד הרבה זמן זמן עד אשר אנשים ושחקנים במועדון יעכלו את מה שהמועדון שלהם עובר. זה התחיל במכה הקשה בהפסד בדרבי ונמשך בהודעת הפרישה של גוטמן שחושפת את הקבוצה לפני מצב בו היא צפויה לראות על הקווים מאמן מספר 11 במשך שמונה שנים.

אלי גוטמן (נעם מורנו)אלי גוטמן (נעם מורנו)

ההחלטה להודיע על פרישה התקבלה בהבנה אבל יחד עם זאת הדבר משבש שוב את כל התוכניות של הירוקים. "עד שהגיע אלינו בעל בית אמתי שיכול לנהל את העניינים, הוא הולך לנו. גוטמן בחודש ימים עשה כאן מה שמאמנים במשך שנה לא הצליחו. זה משהו שלא נתפס. עכשיו שוב נצטרך להתרגל למאמן חדש עם מסרים חדשים", הוסיפו בקבוצה.

חיפה מתכוונת לקיים ביום חמישי מסיבת עיתונאים בנוכחות גוטמן ולהיפרד מהמאמן. האחרון הבטיח ליעקב שחר כי יעשה הכל על מנת לתמוך בקבוצה מבחוץ. המאמן העוזב זכה אתמול לעשרות טלפונים שעודדו אותו אבל נראה שגם לו יקח עוד הרבה זמן לעכל את אשר קרה.

כעת, כל תוכניות החיזוק הוקפאו עד למינוי מאמן חדש. אין זה סוד שבמהלך 48 השעות הקרובות במועדון יגבשו את רשימת השמות שיעלו לפני הכרעה. לא מן הנמנע שעוד לפני המשחק מול עירוני קריית שמונה בסוף השבוע, ימונה מאמן חדש. אם לא, הדבר יקרה מיד לאחר המשחק. 

רשימת המועמדים לאימון הקבוצה ידועה. היא מתחילה ברוני לוי, נמשכת ביוסי אבוקסיס, שספק אם ישוחרר מבני יהודה, ומסתיימת במרקו בלבול. רוני לוי מכיר הכי טוב את המערכת ויכול להשתלב בקלות תוך שימת דגש על החריש העמוק שהקבוצה תצטרך לעבור לקראת השנים הקרובות: "אנחנו צריכים אוויר כדי לקבל את ההחלטות הכי נכונות. אסור לנו למהר ולנהוג בחיפזון. יקח עוד כמה ימים עד שנגבש החלטה סופית אבל בסופו של דבר נקבל את ההחלטה הטובה ביותר", אמרו בקבוצה.

גדיר ושלומי אזולאי ב-11 של עמיר תורג’מן שרוצה להישאר מושלם

בני סכנין תעלה למשחק מול הירוקים במטרה להמשיך את המומנטום לאחר מינוי המאמן החדש, שהוביל את הקבוצה לניצחון חוץ גדול מול בני יהודה במשחק הבכורה שלו. תורג’מן, יפתח עם מחמוד קנדיל בשער, כאשר לפניו ישחקו כבלמים אלבן פנישי ומרון גאנטוס. עלי עותמאן יפתח כמגן הימני ואיהאב שאמי באגף השמאלי. 

מוחמד אבו יונס ועמיר תורג'מן (אחמד מוררה)מוחמד אבו יונס ועמיר תורג'מן (אחמד מוררה)

בקישור האדום יעלו מהראן ראדי, איהאב גנאים ועטאא ג’אבר, בעוד שאת החלק הקדמי תרכיב השלישייה שכוללת את ג’ורג’ אקפביו, שלומי אזולאי ומוחמד גדיר. 

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מרון גאנטוס, אלבן פנישי, איהאב שאמי, מהראן ראדי, איהאב גנאים, עטאא ג’אבר, ג’ורג’ אקפביו, שלומי אזולאי ומוחמד גדיר.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */