יום חמישי, 18.04.2024 שעה 11:17
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

פיבן, ייני וסבוריט בהרכב מכבי ת"א מול מכבי פ"ת

הצהובים עם חוליית הגנה לא רגילה ב-21:00, מיכה, אצילי ושכטר יפתחו בהחלק ההתקפי, עטר ואופואדו לא ב-11. יוסי גינזבורג ממשיך בשער היריבה

|
שחר פיבן עם הכדור (רדאד ג'בארה)
שחר פיבן עם הכדור (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב תצא הערב (שבת, 21:00) למשחק מול מכבי פתח תקווה, ותנסה להראות שהפגרה לא עצרה את המומנטום החיובי שלה. הצהובים יחסרו את אייל גולסה שמגביר קצב אך עוד לא מתאמן עם הקבוצה וכן את אופיר דוידזאדה שייעדר כחודשיים בשל ניתוח בברכו, כמו גם את איתן טיבי וכריסטיאן באטוקיו, שכבר מתאמנים עם הקבוצה אך לא נראה כי יחזרו השבוע לפעילות.

מבחינת ההרכב, איביץ’ החליט שלא להחזיר את ז’איר אמאדור ואת אלי דסה, שלא פתחו בניצחון האחרון לפני הפגרה, ל-11, כך ששחר פיבן ומאור קנדיל ממשיכים בהרכב. יחד עם אנריק סבוריט שמחליף את דוידזאדה הם יוצרים חוליית הגנה לא רגילה, יחד עם שרן ייני. אמאדור ודסה מחכים על הספסל לצד צ’יקו אופואדו ואלירן עטר.  

הרכב מכבי ת”א: פרדראג ראיקוביץ’, מאור קנדיל, שחר פיבן, שרן ייני, אנריק סבוריט, דן גלזר, אבי ריקן, דור פרץ, דור מיכה, עומר אצילי ואיתי שכטר. 

גינזבורג ממשיך בשער של מכבי פ”ת

מכבי פתח תקווה, שקטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון לאחר שגברה 0:1 דרמטי על מכבי נתניה לפני היציאה לפגרת הנבחרות והשזרוע, תנסה ליצור רצף ניצחונות כשאתמול (שישי) ערכה הקבוצה את האימון המסכם למפגש הערב (21:00) מול מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב באצטדיון המושבה, כחלק מהמחזור ה-11 בליגת העל.

מאמן, הקבוצה אלישע לוי, יהנה מסגל מלא לקראת המפגש מול הצהובים, כשרק חביב חביבו ייעדר בשל ההרחקה שספג במחזור הקודם. “היה חשוב מבחינתנו לצאת לפגרה עם ניצחון כי היינו בסיטואציה לא פשוטה עם חמישה משחקים ללא ניצחון״. אמר לוי במסיבת העיתונאים.

אלישע לוי (מרטין גוטדאמק)אלישע לוי (מרטין גוטדאמק)

המאמן הוסיף: “היה לנו משחק טוב בנתניה והניצחון הזה נתן לנו שקט וביטחון. ניצלנו את הפגרה כדי להרים קצת קצב ולהחזיר אלינו שחקנים שלא היו בקו הבריאות. אני מאוד מקווה שנמשיך מאיפה שסיימנו, לא יהיה קל אבל אין משחק שאנחנו לא חושבים שאנחנו יכולים להביא בו נקודות, אנחנו באים כדי להוציא מעצמנו הכל”.

על היריבה: ״מכבי תל אביב זו קבוצה שנמצאת בכושר מצוין, קבוצה פיזית. אין משחק שאנחנו לא חושבים שאנחנו יכולים לקחת בו נקודות ונעשה הכל גם הפעם. צריך להיערך לשבוע החשוב, לא נשמור כוחות מחר אבל בהמשך השבוע נצטרך לחלק כוחות כדי לבוא רעננים. בליגה הזאת יש את מכבי ת״א, הפועל ב״ש ובני יהודה שמשכנעות, כל השאר נלחמות על הפלייאוף העליון ועל התחתית ככה שאין משחק בתקופה הקרובה שאי אפשר לנצח וגם להפסיד בו”.

שחקני מכבי פ"ת חוגגים (שחר גרוס)שחקני מכבי פ"ת חוגגים (שחר גרוס)

מעמד המאמן: “יכול להיות יותר מתמיד שהאצבע קלה על ההדק אבל מעמד המאמן זה נושא כאוב. לפטר מאמן זו לא המצאה ישראלית ועושים את זה בכל העולם אבל לא בתדירות כפי שעושים את זה העונה. אם עברנו עשרה משחקים ושישה מאמנים מתוך 14 קבוצות עזבו, אז זה יותר מידי לדעתי. צריך להיות סבלניים יותר כי אין הוקוס פוקוס”.

כמות שחקני הבית שמשחקים: ״קראתי את הנתונים שאנחנו משתפים הכי הרבה שחקני בית ואני לא מופתע. אחת מהמשימות שלי שאבי אמר זה להמשיך את ההתבססות על שחקני מחלקת הנוער. אנחנו מחפשים שחקנים שגם יגיע להם לשחק. הגענו למצב שיש לנו כמה שחקנים שיותר טובים מלפני כמה חודשים, שחקני שנתון 2000. ברור שצריך להיות הישגיים והתוצאות זה הכי חשוב, אבל אם הם יהיו שחקנים לגיטימיים בליגת העל זה יהיה רווח מאוד גדול”.

מנור סולומון (חגי מיכאלי)מנור סולומון (חגי מיכאלי)

יוסי בניון הצטרף לדבריו של המאמן ואמר: “הליגה מאוד שיוויונית ומכבי כרגע הקבוצה הכי טובה שמציגה את הכדורגל הכי יפה. אנחנו לא באים להפסיד מראש, למרות שכביכול התוצאות הפחות טובות שלנו הן בבית. אנחנו מצפים מעצמנו להוציא נקודות בכל משחק ולא משנה מול איזו קבוצה. מכבי קבוצה שמשחקת בקצב גבוה ונצטרך להוציא מעצמנו יותר אם נרצה להפתיע”.

על המפגש מול האקסית: “תמיד נחמד לפגוש קבוצה ששיחקת בה, הייתי שם רק עונה אחת אבל נהניתי מכל רגע. זו לא הפעם הראשונה מולם, כיף לפגוש את החברים שהיית איתם בחדר ההלבשה אבל כמובן שנרצה לנצח אותם. אם נרוץ יותר ונרצה יותר, רק ככה נוכל לקחת נקודות, מכבי מוכשרת ולוחצת. אם אני מסתכל על עצמנו, יש לנו מספיק שחקנים מוכשרים שיכולים לנצח את המשחק״.

יוסי בניון חוגג (אחמד מוררה)יוסי בניון חוגג (אחמד מוררה)

לאחר מסיבת העיתונאים, נערך האימון המסכם ובו תרגל אלישע לוי את ההרכב שיפתח במושבה. שינוי אחד מסתמן ב-11 של המלאבסים ביחס לזה שניצח את מכבי נתניה, כאשר לידור כהן יפתח כחלוץ במקומו של חביבו המורחק. יוסי בניון, גידי קאניוק ומנור סולומון יפתחו מאחוריו, בעוד הקישור האחורי יורכב מרומאריו פירס ודידייה ברוסו.

יוסי גינזבורג ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות לאור היכולת הטובה מול נתניה, בעוד צחי גיגי, שכבר החלים מהפציעה בגבו וערך שני אימונים מלאים בסוף השבוע, ייכלל בסגל ויפתח על הספסל. את שאר חוליית ההגנה ישלימו עיסא סיקוקו, גל שיש, תומאש סיבוק ועומר דנינו.

לידור כהן (רדאד ג'בארה)לידור כהן (רדאד ג'בארה)

"בגלל שהם יוצאים עם הרבה כלים קדימה, הם יהיו חשופים מאחורה וצריך לצאת את זה בהתקפות מתפרצות", אמר לוי לחניכיו במהלך האסיפה הקבוצתית והוסיף: "הם עושים לחץ במרכז המגרש ואנחנו נצטרך להיות חזקים באמצע ולהרוויח שם את הכדורים".

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש, רומאריו פירס, דידייה ברוסו, גידי קאניוק, יוסי בניון, מנור סולומון ולידור כהן.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */