יום שבת, 20.04.2024 שעה 11:07
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

כפ"ס צמצמה את הפער בפסגה עם 0:1 יקר על עכו

הירוקים נהנו משער של יהב אפריאט (22) והורידו את הפער מקטמון הראשונה לשתי נק'. רק 1:1 בין ראשל"צ לעפולה, הרשקוביץ (91) נתן לר"ג 0:1 על איכסל

|
שחקני הפועל כפ
שחקני הפועל כפ"ס חוגגים עם יהב אפריאט (עמרי שטיין)

הליגה הלאומית ממשיכה להיות צמודה ומעניינת מתמיד, כאשר במסגרת המחזור ה-13 ניצחה הפועל כפר סבא 0:1 את הפועל עכו בחוץ וצמצמה את הפער מהפועל קטמון הראשונה לשתי נקודות בלבד. בנוסף, הפועל עפולה ללא אופיר חיים נפרדה ב-1:1 מהפועל ראשון לציון, הפועל איכסל רשמה הפסד 1:0 דרמטי מול הפועל רמת גן, בני לוד ניצחה 1:2 את הפועל נצרת עילית והפועל רמת השרון רשמה 0:2 חשוב על מכבי אחי נצרת.

הפועל עכו – הפועל כפר סבא 1:0

האורחת בירוק הצליחה לצמצם את הפער בטבלה מהפועל קטמון הראשונה לשתי נקודות בלבד אחרי משחק משכנע שהציגה. החבורה של אלון זיו, שקיוותה להיצמד לחלק העליון של הטבלה, כשלה במשימתה בבית לאחר שיהב אפריאט בסיומת נהדרת העניק יתרון לכפ”ס אחרי 22 דקות של לחץ על שערו של רום אילוז. לשמחתה של הקבוצה מהמקום השני, התוצאה נשמרה עד לסיום והצפוניים נותרו בכך עם שלושה ניצחונות בלבד העונה, במה שהיה הפסדם השני ברציפות בליגה.

ארז בנודיס: “אין מועדון גדול יותר בלאומית מהפועל כפר סבא”

‏מאמן הפועל כפר סבא ארז בנודיס נשמע מרוצה לאחר ניצחון החוץ של קבוצתו: ״ככל שהליגה תלך ותתקדם אתה בא למקומות שיכולת לנצח ביותר קלות וזה הופך לקשה מאוד, הראייה לכך היא הניצחון של לוד בנצרת עלית. באנו למשחק חוץ קשה מאוד שיחקנו כמו שצריך והגענו להמון מצבים בסופו של דבר נכנס כדור אחד והולכים עם שלוש הנקודות, נמשיך לעבוד קשה ונשתפר משבוע לשבוע”. 

על שינוי הציפיות עם ההצלחה של הקבוצה: ״בהפועל כפר סבא אי אפשר לשנות ציפיות זה הפועל כפר סבא זה כמו מכבי חיפה הפועל ת״א בית״ר ירושלים או הפועל ב״ש זה הפועל כפר סבא. אני מכבד את כל המועדונים בליגה הלאומית אבל אין מועדון יותר גדול בליגה הלאומית מהפועל כפר סבא עם כמות התארים, הגביעים והעבר של המועדון. תמיד יהיה ציפיות אז צריך לדעת להתמודד עם זה ועד עכשיו עומדים בגבורה”.

ארז בנודיס (עמרי שטיין)ארז בנודיס (עמרי שטיין)

אלון זיו: “צריכים להתרכז בכמה חלקים במגרש”

מאמנה של הפועל עכו, אלון זיו, נשמע מאוכזב: ״מאכזב, היינו צריכים לנצל את המצבים במחצית הראשונה, בכלל בכדורגל ובליגה הזאת בעיקר זה מומנטום. היה לנו מומנטום גדול במחצית הראשונה כדי להוביל בשער אחד ואפילו בשניים, ברגע שאיבדנו אותו זה להתחיל לרדוף והדברים הופכים להרבה יותר קשים. אנחנו צריכים להתחזק בכמה חלקים במגרש, לא בשחקן ספציפי״

עומר פדידה (עמרי שטיין)עומר פדידה (עמרי שטיין)

דקה 22, הפועל כפר סבא עלתה ל-0:1: עומר פדידה במהלך אישי מצוין של חיתוך פנימה איתר את יהב אפריאט חופשי בצד ימין ומסר לו היטב, כאשר האחרון סיים בנגיעה קלילה לרשת.

יהב אפריאט חוגג (עמרי שטיין)יהב אפריאט חוגג (עמרי שטיין)
שחקני הפועל כפ"ס חוגגים עם יהב אפריאט (עמרי שטיין)שחקני הפועל כפ"ס חוגגים עם יהב אפריאט (עמרי שטיין)
שחקני הפועל כפ"ס חוגגים עם יהב אפריאט (עמרי שטיין)שחקני הפועל כפ"ס חוגגים עם יהב אפריאט (עמרי שטיין)
גל בראל ויהב אפריאט נאבקים (עמרי שטיין)גל בראל ויהב אפריאט נאבקים (עמרי שטיין)

הפועל ראשון לציון – הפועל עפולה 1:1

הקבוצה מעיר היין קיוותה לרשום את ניצחונה הרביעי העונה ולטפס לכיוון שבע הראשונות, אך ראתה דווקא את האורחת עולה ליתרון משער פשוט פנטסטי של תומר סוויסה, זאת ללא אופיר חיים המאמן שעבר להפועל תל אביב. הקבוצה מהמקום השישי לא הצליחה לדלג לכיוון ארבע הראשונות כאשר גיל יצחק בסיומת חדה קבע 1:1 בדקה ה-30, ושתי הקבוצות נאלצו להתחלק בנקודות.

דקה 7, הפועל עפולה עלתה ל-0:1: שער ענק של תומר סוויסה. החלוץ ניגש לכדור חופשי מכ-28 מטרים ובבעיטה פשוט אדירה לקורה ופנימה העלה את קבוצתו ליתרון.

דקה 30, הפועל ראשון לציון השוותה ל-1:1: גיל יצחק בשער פנטסטי בו קיבל את הכדור כשהוא עם הגב ובסיומת חזקה מתוך הרחבה לפינה הרחוקה איזן את התוצאה.

רון מרקוס (אחמד מוררה)רון מרקוס (אחמד מוררה)

הפועל איכסל – הפועל רמת גן 1:0

המארחת קיוותה להמשיך את ההיחלצות מהתחתית, אך היא ללא ניצחון כבר בשלושה משחקים, חרף קאמבק יפה מאז המאמן אדהם האדיה חתם בקבוצה. בפתיחה ניתנה לאיכסל הזדמנות גדולה להעניש את האורדונים בכדור עונשין מ-11 מטרים, אולם ציון צמח בעט אותו החוצה. האורדונים בסיום סופר-דרמטי ניצלו יציאה נוראים של דלה איינוגבה ועדן הרשקוביץ כבש עבורם את שער הניצחון בתוספת הזמן, ובכך הם המשיכו רצף מרשים וסופרים כבר תשעה מחזורים בהם הפסידו פעם אחת בלבד. בנוסף, העלו את מאזנם ל-16 נקודות והגיעו לחלק הגבוה יותר של הטבלה.

דקה 10, ציון צמח פספס כדור עונשין מ-11 מטרים: הקשר קיבל הזדמנות להעניק לקבוצתו יתרון מוקדם לאחר פנדל מוצדק שנשרק לטובת המקומיים, אך בעט ברשלנות מחוץ למסגרת.

דקה 91, הפועל רמת גן עלתה ל-0:1: איזו דרמה! דלה איינוגבה ביציאה מיותרת לחלוטין מהשער ראה את יובל אבידור משתלט על הכדור רחוק מהשער ושולט מסירת רוחב לעדן הרשקוביץ, שגלגל פנימה מול השער החשוף.

ניר ברקוביץ' (חגי מיכאלי)ניר ברקוביץ' (חגי מיכאלי)

הפועל נצרת עילית – בני לוד 2:1

בתום משחק דרמטי למדי, המארחת רשמה את הפסדה השני בלבד העונה. החבורה של ירון הוכנבוים קיוותה להלחיץ את כפ”ס שבמקום השני, אולם דייגו ניקולאייבסקי נתן לקבוצת התחתית את היתרון עם נגיחה בדקה ה-20. עשר דקות מאוחר יותר המקומיים נרגעו כשאוהד רבינוביץ’ השווה, אולם המילה האחרונה הייתה שייכת למורד אבו ענזה, שבדקה ה-83 ניצח עבור קבוצתו את המשחק משער מקרוב. בכך, לוד התקרבה עד כדי שתי נקודות מאיכסל שבמקום ה-13, המוביל להישארות בליגה.

דקה 20, בני לוד עלתה ל-0:1: דור מלחי הרים כדור קרן מצוין אל ראשו של דייגו ניקולאייבסקי, שנגח בעוצמה פנימה.

דקה 30, הפועל נצרת עילית השוותה ל-1:1: חטיפת כדור של פדרו סאס פטראצי בסמוך לרחבת האורחת אפשרה לאוהד רבינוביץ’ לסיים בוולה נהדר פנימה מול ההגנה המבוהלת של הלודאים.

דקה 83, בני לוד עלתה ל-1:2: אחרי כדור חופשי שלא צלח, הישאם כיוואן קיבל את הכדור בצד ימין, העביר מסירת רוחב למורד אבו ענזה והאחרון דחק פנימה מתוך תיבת החמש.

ירון הוכנבוים (עמרי שטיין)ירון הוכנבוים (עמרי שטיין)

הפועל רמת השרון – מכבי אחי נצרת 0:2

החבורה מהשרון שנמצאת בתחתית רשמה שלוש נקודות חשובות והצליחה לחלוף על פני יריבתה בטבלה ולהתרחק מהקו האדום. יניב מזרחי כבש לאחר תרגיל מתוחכם של קבוצתו בדקה ה-11, כאשר בדקה ה-60 החלוץ המצוין גם השלים צמד ועזר לקבוצתו לקטוע רצף של שני הפסדים רצופים. האורחת שניצחה במחזור הקודם חזרה כאמור להפסיד ועשתה זאת בפעם השישית העונה, כשמאזנה נותר על 13 נקודות.

דקה 11, הפועל רמת השרון עלתה ל-0:1: תרגיל מתוחכם של המארחת מכדור קרן העניק לה יתרון בשער מצוין. יניב מזרחי אחרי הקרן הקצרה קיבל מצב נהדר ברחבה וסיים נהדר לרשת העליונה בנגיעה אחת.

אלי כהן (נעם מורנו)אלי כהן (נעם מורנו)

דקה 60, הפועל רמת השרון עלתה ל-0:2: מוטי מלכה התחיל את המהלך, רון אשכנזי בכדור רוחב טוב מצד ימין מצא את מזרחי והאחרון השלים צמד נהדר מקרוב.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */