יום שישי, 19.04.2024 שעה 04:26
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • רביעי, 24/04, 20:30
  • מכבי נתניה
  • מכבי פ"ת
  • שלישי, 30/04, 19:00
  • הפועל נוף הגליל

כפר קאסם הדהימה את הפועל פ"ת, גם ר"ג עלתה

גביע המדינה: המלאבסים הובכו והודחו עם 1:0 לקבוצה מליגה א'. האורדונים עלו לסיבוב ח' עם שערים של יובאנוביץ' ואוסטוינד, זינו השווה זמנית והורחק

|
שחקני כפר קאסם חוגגים (אחמד מוררה)
שחקני כפר קאסם חוגגים (אחמד מוררה)

סיבוב ז’ של גביע המדינה נסגר הערב (רביעי) עם משחק על טהרת הליגה הלאומית, במסגרתו הפועל רמת גן ניצחה 1:2 את הפועל אשקלון באצטדיון רמת גן וקטפה את הכרטיס הכניסה האחרון לסיבוב ח’. מוקדם יותר, הפועל פתח תקווה הופתעה והודחה לאחר 1:0 מביך למועדון ספורט כפר קאסם מליגה א’ דרום. 

הפועל רמת גן – הפועל אשקלון 1:2

האורדונים שציפו להיות העונה קבוצת צמרת, פתחו את העונה בצורה רעה, אך מאז מינויו של ניר ברקוביץ’ במקומו של דני גולן, הצליחו לרשום שני ניצחונות והמשיכו במגמת השיפור גם במסגרת הגביע ועלו לסיבוב ח’. מנגד, הקבוצה של שלומי דורה נעצרה לאחר שבעה משחקים רצופים בליגה ללא הפסד דווקא במסגרת הגביע וסיימו את דרכם במפעל. אירוע מכוער נרשם בסיום המשחק כששלומי דורה ניגש לאוהדי הפועל רמת גן וסינן לעברם מספר מילים שגרמו להתחממות בין הקהלים.

שחקני רמת גן חוגגים עם יובאנוביץ' (שחר גרוס)שחקני רמת גן חוגגים עם יובאנוביץ' (שחר גרוס)

מחצית ראשונה

דקה 20: אליאור משלי התרומם מעל שחקני ההגנה של הפועל רמת גן ונגח ממרחק עשרה מטרים בעוצמה לכיוון הפינה הימנית לאחר הגבהה מצד ימין, אך טל בומשטיין היה עירני והדף. 

אליאור משלי מעל ברניסלב יובאנוביץ' (שחר גרוס)אליאור משלי מעל ברניסלב יובאנוביץ' (שחר גרוס)

דקה 30: הזדמנות כפולה אדירה להפועל רמת גן. שמוליק מלול חדר לתוך הרחבה מצד שמאל, בעט מזווית חדה ממרחק עשרה מטרים, סחט הדיפה מיאיר הדר, השתלט על הכדור החוזר ובעט שוב, אך גם הפעם הדר היה עירני.

אוריאל פיניה מקדים את טל בנש (שחר גרוס)אוריאל פיניה מקדים את טל בנש (שחר גרוס)

מחצית שנייה

דקה 54, הפועל רמת גן עלתה ליתרון 0:1: אור אוסטוינד הרים קרן חדה מצד שמאל ומצא את ראשו של ברניסלב יובאנוביץ’, שממרחק שמונה מטרים נגח בעוצמה לפינה הימנית התחתונה של יאיר הדר, שהצליח רק ללטף את הכדור בדרך לרשת. 

ברניסלב יובאנוביץ' חוגג (שחר גרוס)ברניסלב יובאנוביץ' חוגג (שחר גרוס)

דקה 60, הפועל אשקלון השוותה ל-1:1: שי חדד הרים כדור חד מצד שמאל ומצא את ראשו של לוטם זינו, שממרחק שני מטרים נגח בקלות לרשת והכניע את טל בומשטיין.

שחקני אשקלון חוגגים (שחר גרוס)שחקני אשקלון חוגגים (שחר גרוס)

דקה 68: זינו נגח פעם נוספת והיה קרוב להשלים צמד ומהפך נהדר, אך אודני ג’ורג’ היה במקום והצליח להרחיק מקו השער.

דקה 75, הפועל רמת גן עלתה ליתרון 1:2: תומר לוי נגע בידו בתוך הרחבה וגרם לפנדל, אותו ניצל אור אוסטוינד, שבעט בעוצמה לפינה השמאלית של יאיר הדר והשיב את היתרון לאורדונים בדקה קריטית. 

שחקני הפועל רמת גן חוגגים עם אור אוסטוינד (שחר גרוס)שחקני הפועל רמת גן חוגגים עם אור אוסטוינד (שחר גרוס)

דקה 87, הפועל אשקלון נותרה בעשרה שחקנים: לוטם זינו ביצע עבירה קשה מאחור על רז נחמיאס וספג כרטיס אדום ישיר. 

הפועל רמת גן: טל בומשטיין, טל בנש, ישראל ראש, ברניסלב יובאנוביץ’, שמואל מלול, רז נחמיאס, עומר צלישר, אודני ג’ורג’, אור אוסטוינד (משה לוגסי, 80), עדן הרשקוביץ (מאיר כהן, 61) ודור חוגי.

הפועל אשקלון: יאיר הדר, תומר לוי, טל מכלוף, טאדאס קיאנסקאס, ערן ביטון, גל אזולאי (שי חדד, 46), לוטם זינו, דולב אברג’ל (אור חסידים, 46), אוריאל פיניה, סוטיריס ניניס ואליאור משלי. 

הפועל פתח תקווה – מ.ס כפר קאסם 1:0

הקבוצה מהמקום האחרון בליגה הלאומית (פתחה את העונה עם מינוס 11 נקודות), הגיעה אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, במטרה להימנע מלהיות הקבוצה שמייצרת סינדרלה ראשונה העונה בגביע, אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד. הכחולים היו חלשים והובכו מול החבורה באדום של איסמעיל עמאר, שנמצאת במקום השני בליגה א’ ועל אף שהגיעה כאנדרדוג, הצליחה לטרוף את הקלפים ולעלות לסיבוב ח’ על חשבון החבורה מאם המושבות.

המשחק נפתח טוב עבור המלאבסים, כשכבר לאחר ארבע דקות רוי רונן מצא את עצמו לבד מול צליל חתוכה, אבל לא הצליח לנצל זאת ולכבוש שער יתרון. האורחת לא נבהלה מהפתיחה הטובה של פ”ת ובדקה ה-20 כבשה את שער היתרון שלה, מה שהפך גם לשער הניצחון. אוהד אדלשטיין המצטיין של המשחק שיגר בעיטת וולה אדירה מ-25 מטרים לאחר הרחקה של הגנת פ”ת, ושלח כדור מושלם לחיבורים של דודי אלון. אדלשטיין, ששיחק בעבר בפ”ת, בחר שלא לחגוג ואף התנצל בפני אוהדי הכחולים. 

מסאיי דגו (אחמד מוררה)מסאיי דגו (אחמד מוררה)

בחצי השני החבורה של מסאיי דגו שלטה בכדור וניסתה כמובן לחזור למשחק, אבל נתקלה בהגנה ושוער מוכנים, שהצליחו לשמור על רשת נקייה בדרך להפתעה גדולה. דגו פתח את המחצית עם חילוף כפול וכבר לאחר שלוש דקות שגיא דרור, שנכנס כמחליף, הגיע לאחד על אחד מול חתוכה, אבל שוער כפר קאסם חסם היטב את השער ומנע שוויון. כפר קאסם מצידה חיפשה את השני ושיחקה על מתפרצות, כשאדלשטיין יכל לגמור את הסיפור אבל החמיץ כשניסה לעבור את דודי אלון. פ”ת המשיכה ללחוץ במטרה למצוא את השוויון ולהימנע מהדחה מוקדמת, אבל לא הייתה מספיק חדה ומסוכנת.

מחצית ראשונה

דקה 1: השופט ניב שטייף הוציא את המשחק לדרך.

דקה 4: איתי לוי הכניס כדור נהדר לרוי רונן שהיה לבדו מול חתוכה והיה חייב לסיים את זה ברשת, אבל החלוץ הצעיר רשם החמצה גדולה כשבעט ברגל ימין מעל השער.

רוי רונן בועט (אחמד מוררה)רוי רונן בועט (אחמד מוררה)

דקה 15: אוהד אדלשטיין הגביה מאגף שמאל ליוסי אסייג החלוץ הנהדר של כפר קאסם, שנגח מתוך הרחבה אבל דודי אלון לא התקשה והדף את הכדור.

יוסי אסייג נוגח (אחמד מוררה)יוסי אסייג נוגח (אחמד מוררה)

דקה 20, כפר קאסם עלתה ל-0:1: וואו איזה שער אדיר! הגנת פ”ת הרחיקה כדור שהוגבה לרחבה, אוהד אדלשטיין חיכה בסבלנות לכדור ומ-25 מטרים הניף רגל שמאל ושחרר בעיטה מושלמת לחיבורים, שער שהוא יזכור עוד הרבה זמן בקריירה. מיד לאחר השער אגב, אדלשטיין, ששיחק בעבר בפ”ת, ביקש סליחה מאוהדי הקבוצה.

אוהד אדלשטיין לא חוגג (אחמד מוררה)אוהד אדלשטיין לא חוגג (אחמד מוררה)

מחצית שנייה

דקה 48: איזה פספוס של פ”ת לחזור למשחק. שגיא דרור גבר על איתי אלקסלסי, מצא את עצמו באחד על אחד מול צליל חתוכה ויכל לסיים את זה ברשת, אבל שוער כפר קאסם הגיב נהדר וסגר לו את השער. 

דקה 51: איזה קצב נהדר במושבה. מן העבר השני אוהד אדלשטיין דהר לבדו מול דודי אלון וניסה לעבור אותו בדרך לשער השני שלו במשחק, אבל שוער פ”ת ירד נהדר לכדור והצליח למנוע מאדלשטיין שער בטוח. אדלשטיין עט על הריבאונד והצליח לבעוט לשער, אבל הגנת פ”ת הצליחה להציל מהקו.

שחקני פתח תקווה מאוכזבים (אחמד מוררה)שחקני פתח תקווה מאוכזבים (אחמד מוררה)

דקה 72: אלדשטיין שוב היה פעיל באגף שמאל והעביר רוחב לכיוונו של אסייג, אבל טימור רודוסלסקי הקדים אותו וכמעט הבקיע שער עצמי.

דקה 77: שגיא דרור התנהל עם הכדור באגף שמאל ועבר בקלות את בן בנימין, חדר לתוך הרחבה והעביר כדור רוחב למרכז הרחבה אבל התקפת פ”ת פספסה הזדמנות להשוות עם בעיטה שנהדפה מהקו.

הפועל פ”ת: דודי אלון, שי מושל, ירין חסן (שגיא דרור, 46), טימור רודוסלסקי, קובי מור, ספיר יתאח, מור שקד, דניאל שוורצבוים, איתי לוי (עמית מזרחי, 69), רוי רונן (גל לוי, 46) ורוי מליקה.

מ.ס כפר קאסם: צליל חתוכה, בן כוואז, מוחמד מחאג’נה, בן בנימין, איהם אבדאח, איתי אלקסלסי, אלון סולטן, ירדן כהן (איוב אבו סבית, 59), מרעב סאמח (כאמל אבו בילאל, 74), אוהד אדלשטיין (דלה ימפולסקי, 83) ויוסי אסייג.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */