יום חמישי, 18.04.2024 שעה 18:41
ליגת העל לנוער 23-24
6211-4724מכבי פ"ת1
4421-3424בני סכנין2
4329-5725מכבי חיפה3
4233-4125הפועל ת"א4
4026-3625מכבי נתניה5
3533-3025בני יהודה6
3431-4025מכבי ת"א7
3332-3324מ.ס. אשדוד8
3130-3425הפועל כפ"ס9
3135-1825הפועל חיפה10
3151-3224הפועל רעננה11
2739-3125הפועל ראשל"צ12
2737-2524הפועל חדרה13
2439-2424הפועל ב"ש14
2442-2525הפועל רמה"ש15
1938-2025עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • שבת, 20/04, 11:00
  • בני סכנין
  • הפועל רמה"ש
  • שבת, 20/04, 12:10
  • מכבי פ"ת
  • מ.ס. אשדוד
  • שבת, 20/04, 12:15
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 20/04, 12:20
  • מכבי חיפה
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 20/04, 13:00
  • הפועל כפ"ס
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 20/04, 13:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל חדרה
  • שבת, 20/04, 13:15
  • מכבי נתניה
  • בני יהודה
  • שבת, 20/04, 15:30
  • הפועל רעננה

לא כל יום אנז'י: מכבי ת"א נפרדה ב-1:1 מב"ש

אחרי ה-0:3 על הרוסים בליגת האלופות לנוער, גררו (77) הציל נקודה, אביטן כבש קודם. 0:0 בין מכבי פ"ת למכבי חיפה, תוצאה זהה בין הפועל ת"א לבית"ר

|
שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א חוגגים (איתי כהן)

בתום קרב צמרת לוהט במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל לנוער, נפרדו היום (שבת) הפועל באר שבע ומכבי תל אביב ב-1:1 באצטדיון וסרמיל. הדרומיים, למרות יכולת טובה, לא הצליחו לעקוף את הצהובים בטבלה בדרך למקום השני, כאשר גם החבורה של גיא צרפתי פספסה הזדמנות לעלות לפסגה לאחר שמכבי פתח תקווה המוליכה סיימה מוקדם יותר ב-0:0 עם מכבי חיפה.

הצהובים שהביסו 0:3 את אנז’י מחצ’קלה בליגת האלופות לנוער לא הזכירו במאומה את יכולתם והחמיצו מספר מצבים קורצים בעיקר במחצית הראשונה, כאשר מנגד החבורה של איציק עובדיה הובסה בתוצאה זהה במחזור האחרון על ידי בני יהודה, אך הפעם שיחקה בצורה אמיצה והציגה משחק נהדר עם שליטה במרבית שלביו.

צרפתי: "רוצים לנצח כל משחק"

בדקה ה-20 רואי אביטן (הבן של ניסו, מאמן הפועל חדרה) סיים התקפה טובה של המארחת עם כדור ראשון ברשת של אור יצחק וחגג לעיני אביו הגאה שגם ישב ביציע. הדרומיים לא ניצלו את המומנטום כדי להבקיע שער שני, ושילמו על כך בדקה ה-77, כאשר אדוארדו גררו נגח פנימה והציל נקודה לצהובים.

נתי אסקיאס במאבק על הכדור (איתי כהן)נתי אסקיאס במאבק על הכדור (איתי כהן)

החבורה של גיא צרפתי יכולה וצריכה להצטער על 10 הדקות האחרונות בהן שלטה לחלוטין ורשמה כמה החמצות גדולות, שיכלו להחזיר את כל שלוש הנקודות הביתה ועל הדרך לעלות אותה למקום הראשון. למרות זאת, הצהובים ניצלו מהפסד ראשון העונה לאחר שבמחצית הראשונה לא הופיעו כלל.

מחצית ראשונה

שחקני הנוער של מכבי ת"א וב"ש לפני המשחק (איתי כהן)שחקני הנוער של מכבי ת"א וב"ש לפני המשחק (איתי כהן)

דקה 2, הזדמנות ראשונה להפועל באר שבע: רואי אביטן התקדם לכיוון הרחבה ובעט ברגל שמאל על קו 16 המטרים, אך הכדור ששחרר מהרגל היה חלש מדי ויצא החוצה.

דקה 6, ב”ש שוב התקרבה: נועם דיעי הגיע לכדור קרן שטוח ובעט היטב ממרכז הרחבה, אך הכדור נהדף ברגע האחרון.

ברונו מוברק מול אלון שטרוזברג (איתי כהן)ברונו מוברק מול אלון שטרוזברג (איתי כהן)

דקה 14, הזדמנות ראשונה ממשית למכבי תל אביב: גררו הקפיץ כדור מצוין לעמרי רם שעשה תנועה טובה, אך הסיומת שלו הייתה רעה והכדור הלך החוצה.

דקה 16, הפועל ב”ש עלתה ל-0:1: הדרומיים השיגו את היתרון המיוחל והמוצדק, כאשר פאדי אלפיניש ביצע פעולה נהדרת כשחדר לרחבה מצד שמאל, עבר את השוער, והוציא כדור רוחב מדויק לרואי אביטן, שגלגל פנימה.

שחקני הפועל ב"ש חוגגים (איתי כהן)שחקני הפועל ב"ש חוגגים (איתי כהן)
רואי אביטן חוגג (איתי כהן)רואי אביטן חוגג (איתי כהן)
רואי אביטן רגע אחרי השער שכבש (איתי כהן)רואי אביטן רגע אחרי השער שכבש (איתי כהן)

דקה 33, מכבי ת”א כמעט השוותה, אך רשמה החמצה גדולה: הצהובים ביצעו תרגיל מכדור קרן, יואב הופמייסטר הוציא כדור רוחב חזק, אך תמיר גלזר שחיכה בפינה הימנית לא הצליח לדחוק פנימה מחצי מטר.

דקה 37, ב”ש הייתה קרובה ל-0:2: עילאי טרוסט ניסה את כוחו ממרחק, אך אור יצחק עמד טוב ועצר את הניסיון של הקשר.

טל יגודייב עם הכדור (איתי כהן)טל יגודייב עם הכדור (איתי כהן)

מחצית שנייה

דקה 55, המקומיים שוב התקרבו לשער השני: ברונו מוברק המהיר רץ באגף שמאל וחדר לרחבה, אך מזווית לא פשוטה החליט לבעוט מקרוב במקום להוציא כדור רוחב, והניסיון שלו פגע רק ברשת החיצונית.

דקה 69, מכבי ת”א התקרבה לשוויון: בר כהן המחליף שלח את אדוארדו גררו באגף שמאל, החלוץ ספק בעט וספק העביר רוחב, אך רון ויצמן בנגיעה גדולה הצליח בכל מקרה למנוע מהכדור להגיע למסגרת.

אלון שטרוזברג עם הכדור (איתי כהן)אלון שטרוזברג עם הכדור (איתי כהן)

דקה 76, הזדמנות נוספת לצהובים: כהן ניגש לבעוט כדור חופשי מטווח קורץ, אך סובב מעל המשקוף ובזבז צ’אנס נוסף לשוויון.

דקה 77, מכבי ת”א איזנה ל-1:1: הלחץ הוליד שוויון. כהן שבלט מהרגע שנכנס הגביה כדור חופשי מדויק לראשו של גררו, שנגח פנימה והמשיך שבוע חלומי מבחינתו לאחר השלושער מול אנז’י מחצ’קלה בליגת האלופות. 

שחקני מכבי ת"א חוגגים (איתי כהן)שחקני מכבי ת"א חוגגים (איתי כהן)
שחקני הפועל ב"ש מאוכזבים (איתי כהן)שחקני הפועל ב"ש מאוכזבים (איתי כהן)

דקה 87, מכבי ת”א כמעט הפכה: רווה אסייג המחליף הגיע להרמה טובה של גררו ונגח, אך פספס את המסגרת.

שחקני מכבי ת"א מאוכזבים (איתי כהן)שחקני מכבי ת"א מאוכזבים (איתי כהן)

הפועל ב”ש: רון ויצמן, ניר איצקוביץ’, שליו אביטן, שי נהרי, פאדי אלפיניש, עילאי טרוסט, אמיל עדרי (רועי אזוט, 73), נתי אסקיאס (דניאל קראדי, 62), נועם דיעי (יגיל אוחנה, 67), רואי אביטן (עבדאללה אבו עבד, 54) וברונו מובארק (לידור אבשלום, 82).

מכבי ת”א: אור יצחק, מייקל צילאקה, עמית גלזר, אלון שטורזברג, יואב הופמייסטר, תמיר גלזר (עידו שחר, 66), נדב נידם, עמרי רם (שלאעטה מופלח, 54), עומר ברמי (בר כהן, 61), טל יגודייב (אסייג רווה, 54) ואדוארדו גררו.

איציק עובדיה, מאמן הפועל ב”ש, אמר לאחר המשחק: ״אני חושב שאנחנו יכולים להיות הוגנים ולהגיד שהתוצאה היא טובה מבחינתנו אחרי מה שהתפתח פה בעיקר במחצית השנייה. הגענו ללא מעט מצבים אבל מבחינת כדורגל לאורך המשחק ובעיקר בחצי השני, מכבי תל אביב הייתה יותר טובה. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה, הגענו מוכנים למשחק הזה, הקבוצה עבדה מאוד קשה”.

איציק עובדיה. מחצית ראשונה טובה, מחצית שנייה פחות (איתי כהן)איציק עובדיה. מחצית ראשונה טובה, מחצית שנייה פחות (איתי כהן)

”בסך הכל הכללי, זה משחק שאני שמח שהוא הגיע בעיקר אחרי משחק רע מאוד שלנו נגד בני יהודה. מכבי תל אביב היא קבוצה טובה גם מבחינת המחליפים, יש להם סגל מאוד רחב עם שחקנים מאוד איכותיים וידענו את זה והתכוננו לזה. זו קבוצה שמאוד מאומנת במה שהיא עושה על המגרש וניתן לראות את זה די בבירור, אני שמח שהצלחנו לעצור לפחות חלק גדול מבניית המשחק שלהם, לא תמיד זה עבד עד הסוף אבל בסך הכל הכללי, אני מרוצה״.

מאמן מכבי ת”א, גיא צרפתי, הגיב גם הוא ל-1:1: ״אפשר לסכם את המשחק הזה ולחלק אותו לשניים, חצי ראשון שלנו וחצי שני. זה מוזר, כי דווקא בחצי הראשון הגענו לשני מצבים בטוחים לשער ולא הבקענו. באר שבע הפתיעה אותנו גם באגרסיביות שלה וגם בעוצמות, היה לנו קשה להתמודד עם זה בחצי הראשון אבל עשינו התאמות בחצי השני והכנסנו יותר פיזיות למשחק”.

גיא צרפתי. נקודה חשובה (איתי כהן)גיא צרפתי. נקודה חשובה (איתי כהן)

“אני שמח ששחקנים נשמעו לדרישות שלי, הצלחנו להשוות והחמצנו בסוף שני מצבים שהיו יכולים לגמור את המשחק אבל אני חושב שלבוא לווסרמיל ולהוציא נקודה אחרי שבוע כזה עמוס זה בסדר. אנחנו תמיד רוצים לנצח אבל לא כל יום אפשר לנצח. לא דיברתי על עייפות, לא עם השחקנים שלי ולא עם הצוות. אלא חברי צעירים שרגילים לשחק שלוש פעמים בשבוע, הם לא צריכים להיות עייפים והוכחה לכך אפשר היה לראות כשאנחנו לחצנו בחצי השני לעומת הצד השני״.

מכבי פ”ת נעצרה מול חיפה, רק 0:0 בין הפועל ת”א לבית”ר ירושלים

מכבי פתח תקווה – מכבי חיפה 0:0
המפגש בין מוליכת הטבלה מפ”ת לבין הירוקים, שמאכזבים מאוד מפתיחת העונה, היה אמור להיות לוהט על הנייר, אך בפועל הסתיים בתיקו מאופס ומאכזב. החבורה מהכרמל המשיכה להסתבך בתחתית וזהו משחקה השישי ברציפות ללא ניצחון של הקבוצה המאכזבת של אריק בנאדו. מן העבר השני, המלאבסים הגיעו בכושר מצוין עם שלושה ניצחונות רצופים, אך נעצרו בביתם ולעת עתה נותרו במקום הראשון.

הפועל תל אביב – בית”ר ירושלים 0:0
האדומים הגיעו למשחק הבית הקשה מול בית”ר מאוכזבים מאוד, אחרי שבמחזור הקודם איבדו יתרון בן שני שערים מול מכבי חיפה בדקות הסיום וסיימו בתיקו בלבד, והשיגו היום תיקו נוסף מול הקבוצה מהבירה, שעבורה זהו תיקו שני ברציפות. החבורה של אורי אוזן נמצאת בתחתית הליגה ומתקשה לייצר ניצחונות, כשעבור הירושלמים זהו משחק רביעי ברציפות ללא הפסד.

הפועל רמת גן – מ.ס אשדוד 0:1
בקרב התחתית, הפועל ר”ג המתייצבת הצליחה להשיג ניצחון שני ברצף וכעת היא נמצאת עם ארבעה משחקים ברציפות ללא הפסד שהרחיקו אותה ממעמקי הטבלה לכיוון המרכז. אשדוד מנגד, אשר הובסה ע”י מוליכת הטבלה מכבי פתח תקווה במחזור הקודם, ספגה הפסד נוסף ונמצאת עמוק בתחתית. את השער לזכות האורדונים כבש החלוץ הגמבי, מודו גבה, בדקה ה-42.

הפועל רעננה – מכבי נתניה 1:2
שתי הקבוצות מהשרון, שבשנים האחרונות בדרך כלל היו בצמרת הליגה, פתחו את העונה בצורה סבירה, והיום המארחת סיימה כשידה על העליונה עם ניצחון מרשים משערים של גולן בני בדקה ה-30 ושער נוסף של רועי לוי בפנדל בדקה ה-49. נתניה רק צימקה בתוספת הזמן משער של עמרי גנדלמן. רעננה חזרה לנצח אחרי ארבעה משחקים, בעוד עבור הנתנייתים, שנמצאים בתקופה רעה מאוד, זהו משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון, לאחר שניצחו בשני מחזורי הפתיחה ומאז לא השכילו לעשות זאת שוב.

בית”ר טוברוק – הפועל רמת השרון 1:1
בקרב תחתית נוסף פגשה נועלת הטבלה, רמה”ש, את הנתנייתים, במשחק שהסתיים בתיקו. מאז הניצחון המפתיע על מכבי חיפה במחזור הראשון, רמת השרון ספרה כבר שבעה הפסדים רצופים, אך היום עצרה את הרצף השלילי עם תיקו ראשון לעונה זו. האורחת עלתה ליתרון משער של גוף אמבריה רגע לפני הירידה למחצית, ועבור טוברוק, שגברה את מכבי נתניה במחזור הקודם, השווה את התוצאה דור ברנדוין בדקה ה-50.

הפועל חדרה – בני יהודה 1:1
אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ושני הפסדים בשני המחזורים האחרונים, החדרתים אירחו במגרשם הביתי את הכתומים ממרכז הטבלה, הצליחו להשיג את היתרון משער של רון אונגר בדקה ה-28, אך לצערם ספגו בדקה ה-68 מרגלי ניר גווילי ונותרו עמוק בתחתית. עם זאת, חדרה עלתה אל מעל הקו האדום בעקבות הפרש שערים טוב יותר מזה של מ.ס אשדוד. בני יהודה נעצרה דווקא אחרי שהביסה במחזור הקודם 0:3 את הפועל ב”ש מהמקום השני.

עירוני קריית שמונה – בני סכנין 0:0

קרב הצמרת בצפון הסתיים ללא הכרעה. שתי הקבוצות קרובות מאוד זו לזו כשממוקמות במקום הרביעי והחמישי, כשאר סכנין מקדימה בנקודה בלבד. האורחת מהמגזר רצתה להתקרב מאוד לצמרת הגבוהה ותנסה להשיג שלוש נקודות בשבוע הבא כשתארח את הפועל תל אביב. מן העבר השני, המארחת הצפונית יותר לא הצליחה לחלוף על פני יריבתה ולהתקרב לפסגה, והיא תצא במחזור הבא למפגש מול הפועל חדרה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */