יום שבת, 20.04.2024 שעה 08:51
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

0:1 לאשקלון על מרמורק, כפ"ס הפכה פיגור כפול

לאומית: דנון קבע ניצחון לדרומיים, דורה: "אשקלון מדברת על עלייה". הירוקים ניצחו 2:3, כשאוניקאצ'י ופדידה (צמד) הפכו יתרון של טקיאר ואלטמן

|
ניסן דנון חוגג (חגי מיכאלי)
ניסן דנון חוגג (חגי מיכאלי)

המחזור העשירי של הליגה הלאומית החל היום (שישי) כשבמוקד הפועל אשקלון גברה בחוץ 0:1 על הפועל מרמורק, שעדיין מחפשת את הניצחון הראשון העונה. הפועל כפר סבא הפכה פיגור כפול וניצחה 2:3 גדול את בית”ר ת”א/רמלה, ששיחקה בעשרה שחקנים מהדקה ה-41. אחי נצרת – הפועל פ”ת והפועל עכו – הפועל ראשון לציון סיימו בתיקו מאופס, סקציה נס ציונה גברה 1:2 על הפועל נצרת עילית. הפועל איכסל הפסידה 1:0 להפועל עפולה בדקה ה-90 והפועל רמה”ש צלחה משחק חוץ קשה מול בני לוד כשניצחה 0:1.

הפועל מרמורק – הפועל אשקלון 1:0

החבורה של שלומי דורה נצמדה לפסגה ועלתה למקום השלישי והוכיחה לכל הליגה שגם היא בתמונת העלייה. כבר בדקה העשירית ניסן דנון סיים מבצע אישי נפלא כשהפציץ מחוץ לרחבה בעיטה מדויקת שנעצרה רק ברשת. עד הסיום האשקלונים חיפשו יותר את השער השני מאשר המקומיים את השוויון, אך התוצאה נשמרה זהה עד לסיום. אלדד שביט וחבורתו עדיין ללא ניצחון ליגה העונה, והם צריכים לעשות חושבים לקראת סוף הסיבוב הראשון.

אליקו באלה עם הכדור (חגי מיכאלי)אליקו באלה עם הכדור (חגי מיכאלי)
ניב שטייף מראה ליקיר שינה את הכרטיס הצהוב (חגי מיכאלי)ניב שטייף מראה ליקיר שינה את הכרטיס הצהוב (חגי מיכאלי)
סוטיריס ניניס (חגי מיכאלי)סוטיריס ניניס (חגי מיכאלי)

דקה 10, אשקלון עלתה ל-0:1: ניסן דנון הוביל את התקפה וביצע מבצע אישי יפה כששחרר בעיטה חזקה מ-20 מטרים שבלבלה את אריק קלנופסקי ונתנה יתרון מהיר לאורחת.

שחקני הפועל אשקלון חוגגים (חגי מיכאלי)שחקני הפועל אשקלון חוגגים (חגי מיכאלי)
אור חסידים בורח לגל ספיר (חגי מיכאלי)אור חסידים בורח לגל ספיר (חגי מיכאלי)

שלומי דורה: “אנחנו בתנופה”, אלדד שביט: “תוצאה מאכזבת”

לאחר הניצחון, מאמן אשקלון, שלומי דורה, אמר: ״אחרי שני משחקים שהובלנו ואיבדנו בהם נקודות היה מאוד חשוב לחזור לנצח ולקחת את שלוש הנקודות, אנחנו נמצאים בתקופה טובה ובתנופה, שני המשחקים האחרונים שהסתיימו בתיקו קצת עצרו לנו את המומנטום אבל באנו למשחק מאוד מוכנים מקצועית וגם מנטלית. בסופו של דבר ידענו לקחת שלוש נקודות חשובות מאוד להמשך”.

מטרות הקבוצה: “גם כשהיינו באמצע הטבלה ועם איך שפתחנו את העונה עד שהתחברנו, המילים אשקלון ולעלות ליגה תמיד הלכו יחד. כשאתה מתחבר והופך ליותר טוב ממשחק למשחק אז אין ספק בכלל שאשקלון מדברת על עליית ליגה. אני מרוצה מהסגל והצירוף של שחר הירש שייתן לנו כוח ברגע שייכנס לכושר משחק. בינואר נראה מה אנחנו צריכים ומה חסר לנו על מנת להחזיר את הקבוצה לקדמת הבמה”. 

משחק הגביע מול רמת גן: “כמובן שזה מתח אחר, סוג של משחק אחר. בגביע יש את היופי והחוקים שלו בתקווה שנבוא וניתן משחק טוב על מנת לעבור שלב ואם לא נמשיך להתרכז בליגה”.

 

דורה: ״אשקלון מדברת על עלייה״

בצד השני, מאמן הפועל מרמורק, אלדד שביט, אמר: “שיחקנו מול קבוצה מצוינת. אשקלון היא אחת הקבוצות החזקות בליגה. המשחק התחיל טוב בעיני ב-10 דקות הראשונות, הייתה לי תקווה אך השער שקיבלנו טרף את הקלפים. קשה להתרומם מנטלית במצב שלנו מגול בבעיטה הראשונה שלהם לשער, אך שוב, היו לנו את המצבים שלנו להשוות ולתת לעצמנו זריקת עידוד, מצד שני יכולנו לספוג. גם אשקלון יצרו מצבים ונוצר משחק נדנדה. התוצאה מאכזבת ללא ספק”.

האם מאמין שיכול להוציא את הקבוצה מהמצב שבה נמצאת: “אם נשים את הדברים על השולחן ידענו מראש לקראת מה אנחנו הולכים, קיווינו שנלך למקומות טובים יותר אך השתלשלות העניינים יצרה את הסיטואציה שהתכוננו אליה בתחילת העונה. בטח שאני עוד מאמין, יש לנו קבוצה טובה וצריכים לחזור אלינו עוד שחקנים פצועים. אני מאמין שבזריקת העידוד הראשונה שנקבל נעלה על דרך המלך, הליגה צפופה מאוד גם בתחתית ואם ניקח כמה נקודות מפה ומשם ייווצר רצף קטן, אך לפני זה צריך לייצר ניצחון ראשון בתקווה שיגיע במהרה”.

הפועל כפר סבא – בית”ר תל אביב/רמלה 2:3

משחק אדיר אירע באצטדיון לויטה. הפועל המקומית באה להתמודדות מהמקום השני בטבלה ועם כוונה לעלות לפסגה, ורצתה להשכיח את רצף שלושת המשחקים ללא ניצחון. אך דווקא האורחת עלתה ליתרון מהיר בדקה ה-11 לאחר שאופיר טקיאר ניצל טעות גדולה בהגנה הירוקה. שמונה דקות לאחר מכן, אילון אלמוג בישל נפלא לתומר אלטמן את השער השני. ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה, רמלה נשארה בעשרה שחקנים כשפאדי נג’ר ראה את האדום.

המארחת ניצלה את היתרון המספרי בחצי השני ובדקה ה-66 צימקה את התוצאה מרגליו של פטר אוניקאצ’י. שמונה דקות לאחר מכן, הירוקים השיגו את השוויון המיוחל לאחר בעיטה חזקה של הקפטן עומר פדידה מחוץ לרחבה. שלוש דקות לסיום המשחק, השופט שלומי בן אברהם הצביע על הנקודה הנקודה הלבנה. פדידה לקח אחריות, הבקיע והעניק ניצחון דרמטי וחשוב לקבוצה מהשרון.

דקה 11, ת”א/רמלה עלתה ל-0:1: אופיר טקיאר ניצל טעות קשה בחצי של הגנת ההאורחת, יצא בריצת בזק שהסתיימה באחד על אחד על אחד מול השוער, אותו הכניע בקלות.

דקה 19, ת”א/רמלה עלתה ל-0:2: אילון אלמוג דהר באגף ימין ושלח כדור רוחב מופלא לתומר אלטמן שהיה לגמרי לבדו בתוך הרחבה, והשלים מהלך יפה כשבעט חזק ולרשת.

דקה 41: האורחת נשארה בעשרה שחקנים לאחר שפאדי נג’ר ראה את הכרטיס האדום אחרי עבירה אגרסיבית.

דקה 66, כפר סבא צימקה ל-2:1: אלמוג אוחיון, שנכנס רק דקה קודם לכן, הכניס מצד שמאל כדור ענק לפטר אוניקאצ’י והאחרון השלים את המלאכה מתוך הרחבה. 

דקה 74, כפר סבא השוותה ל-2:2: עומר פדידה השתלט על הכדור מחוץ לרחבה ושחרר מרגל ימין בעיטת פצצה שנעצרה רק עמוק בשער.

דקה 87, כפר סבא הפכה ל-2:3: שלומי בן אברהם הורה על הנקודה הלבנה. פדידה ניגש לבעוט, דייק והעניק לירוקים יתרון לקראת הסיום.

אחי נצרת – הפועל פתח תקווה 0:0

אחרי השבוע הדרמטי שעברו עם התפטרותו של המאמן נג’ואן גרייב וחזרתו לתפקיד לאחר יום אחד בלבד, הירוקים רצו לצאת לדרך חדשה אך הציגו משחק אנמי וחלש מול הקהל הביתי באצטדיון עילוט ולא הצליחו למצוא את הרשת. מנגד, המלאבסים של מסאי דגו ישלימו עוד שבוע במקום האחרון בטבלה, ויקוו לעלות מעל הקו האדום במחזור הבא.

סקציה נס ציונה – הפועל נצרת עילית 1:2

החבורה המפתיעה של עופר טסלפפה המשיכה להדהים את הליגה הלאומית, כשהפעם הקורבן היה נצרת עילית של ירון הוכנבוים. עשרים דקות מהפתיחה לקחו לכתומים לעלות ליתרון, כשאמנון טדלה ניצל טעות איומה של אבי איבגי. עשר דקות מתחילת המחצית השנייה, אוהד רבינוביץ השווה את התוצאה עבור הצפוניים לאחר מהלך התקפי מצוין. בדקה ה-80, השופט דרור כהן שרק לפנדל מפוקפק אותו ניצל סהר לוי על מנת לקבוע ניצחון ביתי.

ירון הוכנבוים. "השופטים טועים נגדנו" (אורן בן חקון)ירון הוכנבוים. "השופטים טועים נגדנו" (אורן בן חקון)

דקה 20, נס ציונה עלתה ל-0:1: הדיפה רעה של אבי איבגי למרכז הרחבה העניקה לאמנון טדלה את האפשרות הקלה לעלות את הכתומים ליתרון, וזה ניצל את המצב הקורץ לכבישת שער קל.

דקה 50, נצרת עילית השוותה ל-1:1: אוהד רבינוביץ השלים מהלך התקפי נהדר של האורחת, עם משחק מסירות נפלא כשלבסוף קיבל את הכדור במרכז הרחבה וכבש את השוויון.

דקה 80, נס ציונה עלתה ל-1:2: המארחת קיבלה פנדל, הקפטן סהר לוי ניגש אל הנקודה הלבנה, בעט מדויק והחזיר את היתרון לכתומים.

הפועל עכו – הפועל ראשון לציון 0:0

המשחק המשמים של המחזור התקיים באצטדיון טוטו עכו, כששתי הקבוצות התקשו לייצר מצבים ולהציג כדורגל ברמה גבוהה. החבורה של אלון זיו מתקשה להתרומם וליצור רצף ניצחונות מתחילת העונה, כשגם רון מרקוס וקבוצתו לא הצליחו להרשים כלל. שתי הקבוצות מוצאות עצמם באמצע הטבלה עם מספר זהה של נקודות, ויקוו לעלות על הגל במשחק הבא.

משחקים נוספים

הפועל עפולה – הפועל איכסל 0:1, כבש לעפולה: עידן דוד (90).
בני לוד – הפועל רמת השרון 1:0, כבש לרמה”ש: אולריש מלקה (29, עצמי).

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */