יום שישי, 19.04.2024 שעה 08:04
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

הפועל חדרה בעננים: זה פשוט סיפור מהאגדות

מוליכת הטבלה רשמה עוד 0:1 דרמטי, גרצ'קין: "מקווים להמשיך לשמור גם על היכולת ועל התוצאות", גומה: "מטורף, אך אנחנו חזק עם הרגליים על הקרקע"

|
שחקני הפועל חדרה חוגגים עם הקהל (אחמד מוררה)
שחקני הפועל חדרה חוגגים עם הקהל (אחמד מוררה)

"שלא ייגמר לעולם". כמות הפעמים שהמשפט הזה נאמר ע”י אנשי הנהלת הפועל חדרה, דרך הצוות המקצועי, השחקנים ועד אחרון האוהדים, הייתה בלתי אפשרית לספירה. העולה החדשה שכבר לא מרגישה כאורחת בליגה, עשתה אמש (ראשון) שוב את הבלתי ייאמן כשרשמה לזכותה את הניצחון החמישי בשישה מחזורים בליגת העל עם 0:1 ביתי על עירוני קריית שמונה. את החגיגות המוצדקות ניתן היה לשמוע גם בצד השני של מסדרון חדרי ההלבשה באצטדיון נתניה כשהשיר שהפך לסוג של מסורת, "מהפכה של שמחה", התנגן שוב.   

במועדון היו מאושרים אחרי המשחק והצהירו: "זה כמו סיפור מהאגדות. קשה להאמין שזאת המציאות. אנחנו בקושי נושמים מרוב אושר - משחק העונה מול מכבי תל אביב? מי בכלל חשב על להגיד את כל זה באותו משפט?". בחדרה ציינו את הקהל הגדול שהגיע למשחק כאשר 2,000 אוהדים אדומים פקדו את האצטדיון ובחדרה מקווים כי כמות זו תישמר ואף תגדל ממשחק למשחק. נוסף לשבחים לכל השחקנים ששותפו, היו אלה, קווין טאפוקו, מוחמד אבו פאני, אנז' פרדי פלומין שעלה חולה וחוליית ההגנה שזכו למחמאות על תפקודם.

אביטן: שלא ייגמר לעולם

חניכיו של ניסו אביטן הוכיחו שוב כי כל הדיבורים על ירידת ליגה עוד בטרם התחילה, היו ככל הנראה לשווא כשגם הבעלים של היריבה, איזי שרצקי נכנס לחדר ההלבשה של המארחים ובירך אותם על הניצחון ובעיקר על היכולת שהציגו במשחק. "המטרה שלנו זה לא לגרום לאנשים לאכול את הכובע", אמר מקסים גרצ'קין שרשם משחק טוב מבחינה אישית והסביר: "המטרה שלנו זה להתקדם גם בפן האישי וגם בקבוצתי. אנחנו מאוד שמחים שהיכולת שלנו מתבטאת בתוצאות, כרגע אנחנו במקום הראשון וזה הבונוס אז אנחנו מקווים להמשיך ולשמור גם על היכולת וגם על התוצאות במשחק”.

“אנחנו נמצאים בסוג של בועה אבל לא שוכחים לשחק עם רגליים על הקרקע, יודעים מאיפה באנו וממשיכים עם הצניעות והדרך שלנו ככה שמבחינתנו השמיים הם הגבול. ניסו? הוא האבא של כולנו, הוא יודע על כל בעיה אישית שיש לכל שחקן ושחקן. הוא מדבר איתנו בגובה עיניים גם אם אתה בן שלושים וגם אם אתה בן 17, זה לא משנה. הוא בא נטו מקצועי, אומר הכל בפנים ורואים את התוצאות שלו במגרש", המשיך גרצ’קין.

גרצ'קין ושחקני הפועל חדרה חוגגים עם הקהל (אחמד מוררה)גרצ'קין ושחקני הפועל חדרה חוגגים עם הקהל (אחמד מוררה)

כוכב השעה היה כמובן, כובש שער הניצחון הדרמטי שתי דקות לסיום המשחק, אסי גומה, שעשה זאת ביום הולדתו ה-29. גומה שיתף לאחר המשחק במטרה שהציב לעצמו: "לאור מה שקרה עם לוסיו וניסו במחזור הקודם, לפני המשחק פחדתי לקלקל. אמרתי רק שביום הולדת שלי נעשה חס וחלילה תוצאה לא טובה אז פחדתי אבל בסוף גם אני פגעתי ביום הולדת ואין מתנה יותר גדולה מזאת, גם ניצחון וגם גול, זה מטורף. אנחנו חזק עם הרגליים על הקרקע, אנחנו יודעים שעוד מעט הקבוצות יבואו יותר מוכנות אלינו וככל שהליגה תלך ותתקדם הקבוצות יהיו יותר חזקות ויהיה לנו יותר קשה לקחת נקודות. כרגע אנחנו רוצים להישאר בליגה ולצבור כמה שיותר נקודות, בעזרת השם גם נעשה את זה".

החלוץ שסיים את העונה שעברה כמלך השערים של הקבוצה וכבש את שער העלייה ההיסטורי, לא זוכה לקרדיט לאחרונה והתייחס גם לכך: "כל שחקן מאוכזב שהוא לא משחק אבל אנחנו מקצוענים. אף שחקן לא שמח שהוא לא משחק בטח ובטח לא כשהקבוצה רצה, שמחה ומנצחת אבל צריך לעבוד קשה כדי להוכיח למאמן שמקומי כן במגרש".

אסי גומה זוכה לחיבוק (נעם מורנו)אסי גומה זוכה לחיבוק (נעם מורנו)

לאחר פגרת הנבחרות תפגוש מוליכת הטבלה בשני המחזורים האחרונים את סגניתה, מכבי תל אביב. אביטן שנשאל האם חשב לפני חודשיים שחדרה תפגוש את הצהובים למשחק צמרת אמר: "ברור שזה לא עבר לי בראש. אני לא חושב שיש מישהו במדינה שחשב על תסריט כזה יכול לקרות. זה כל היופי בכדורגל, הוא צריך להגיע לכל מקום בארץ כי הוא משהו שמאחד ומחבר. כל אלה שמדברים על לצמצם את ליגת העל, אנחנו הדוגמה הכי טובה לזה שיש פה כדורגל עם שחקנים צעירים ומוכשרים שצריך לתת להם את הדקות האלה ואת הבמה".

גרצ'קין שישחק לראשונה מול מועדון האם שלו, נשמע דרוך במיוחד: "על פי הטבלה זה משחק עונה אבל זה להיכנס לססמאות, אנחנו צנועים, ממשיכים באותה דרך ועובדים קשה באימונים. מכבי תל אביב זה הבית שלי, אני מושאל משם ואני מאוד מעריך את המועדון הזה אבל העונה אני בהפועל חדרה ואני פה במאה אחוז אז אני בא לנצח".

אוהדי הפועל חדרה. כ-2,000 הגיעו למשחק (אחמד מוררה)אוהדי הפועל חדרה. כ-2,000 הגיעו למשחק (אחמד מוררה)

בנושא אחר, חסן אבו זייד שיצא אמש בדקה 41 עקב מתיחה בשריר האחורי, ייבדק אך צפוי לקבל מנוחה ולהיות כשיר לאחר הפגרה, כמו גם עלי חטיב ששיחק עם חום גבוה, נשלח מהר הביתה לאחר המשחק בכדי לנוח כראוי.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */