יום שישי, 19.04.2024 שעה 21:20
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"מיכה ועטר לא פתחו כי זו החלטה טקטית שלי"

מאמן מכבי ת"א אחרי ה-0:2 על בית"ר. גורם: "אין מתיחות, שחקנים צריכים לכבד את החלטת המאמן". איביץ' שמח מהגעת גולדהאר: "היה חשוב לנצח כשהוא פה"

|
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם עומר אצילי (רדאד ג'בארה)
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם עומר אצילי (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב יצאה אמש (ראשון) לפגרה הבינלאומית עם ניצחון חוץ חשוב על בית”ר ירושלים, 0:2. עומר אצילי כבש את שני השערים עבור הצהובים-כחולים במשחק שהחזיר אותו לעניינים אחרי פתיחת עונה בה הדברים פחות התחברו לו, אולם בטדי הוא היה שם עבור הקבוצה שלו שהייתה חייבת להשיג את הניצחון לאחר האכזבה הגדולה ב-0:0 בדרבי, שבוע קודם לכן. הצהובים שמחו עבור אצילי ופרגנו לו על המשחק שעשה: “עומר היה טוב, עשה את העבודה שלו, עכשיו זה ייתן לו יותר ביטחון להמשך”.

אומנם קבוצתו ניצחה, אך המאמן ולדימיר איביץ’ לא יצא מרוצה מהמשחק ולא אהב את יכולת קבוצתו בין הדקות 46 ל-70: “לא ראיתי את מה שאני רוצה לראות מהקבוצה שלי. חשוב שניצחנו לפני הפגרה אבל צריך להמשיך, לעבוד הרבה, בכל משחק אנחנו מזהים בעיות חדשות ויש לתקן אותן. איבדנו ביטחון בתחילת החצי השני, עשינו כמה טעויות באמצע, ניסינו לשחק דרך האמצע וזה לא היה הדבר הנכון לעשות. לא השתמשנו באגפים, וזה יצר בעיה. בית”ר ניסו לדחוף, לשחק התקפי, והם הצליחו לייצר רק חצאי מצבים כי מבחינה הגנתית עשינו עבודה טובה”. 

איביץ': ניצחון חשוב באצטדיון קשה

השאלה הגדולה לפני המשחק הייתה מה יהיו הלקחים של איביץ’ בעקבות הדרבי, בו פתח עם ה-”11 החזקים”, כפי שכונו בתקשורת, וכפי שפורסם ב-ONE ביום המשחק, היה ברור כי שניים מבין השלושה – דור מיכה, עומר אצילי או אלירן עטר, הם אלו שעתידים להיפגע מכך בשל השיקולים הטקטיים של המאמן. הפור נפל על אלירן עטר ודור מיכה, ומבחינת איביץ’, הוא יכול להגיד כי זה עבד אחרי שאצילי שנבחר לפתוח גם סיים עם צמד.

איביץ’ הסביר כי השיקול שהנחה אותו לא לפתוח עם מיכה ועטר היה טקטי בלבד, בעוד גורם במועדון הדף את הטענות על מתיחות מול עטר: “אין שום מתיחות, המאמן מקבל החלטות והשחקנים צריכים לכבד אותן, זה פשוט מאוד ולא שום דבר מעבר”. איביץ’ אמר על כך: “לא פתחתי עם שניהם, וגם לא עם טיבי, או שוינפלד, או חוזז, ולא פתחתי עם עוד חמישה שחקנים שנותרו בחוץ. אני מסכים שהם שחקנים חשובים עבורנו, וגם שחקנים אחרים חשובים עבורנו. זו הייתה החלטה טקטית שלי. הכל תלוי בתוצאה, ביריבה שנגדנו, וקיבלתי החלטה להשתמש בשחקנים אחרים, כך היה גם בעבר, וזה ימשיך להיות כך בעתיד”. 

שרן ייני חוגג עם עומר אצילי: "הצמד ייתן לו ביטחון להמשך" (אורן בן חקון)שרן ייני חוגג עם עומר אצילי: "הצמד ייתן לו ביטחון להמשך" (אורן בן חקון)

במכבי ת”א שמחו לנצח כאשר הבעלים מיץ’ גולדהאר נמצא ביציע והיה נראה כי גם הוא מרוצה ממה שהוא רואה על כר הדשא: “זה היה חשוב לנו להעניק לו מתנה. כולנו יודעים שהוא לא מגיע לכאן פעמים רבות, וכשהוא מגיע זה צריך לתת עוד מוטיבציה לנצח כי הוא תומך בנו ומעניק לנו את כל התנאים הטובים ביותר”, אמר איביץ’ בנושא. כעת קבוצתו תצא לשלושה ימי חופשה ולאחריה תחדש את אימוניה בסגל חסר בשל יציאת עשרה שחקנים לנבחרות השונות (שבעה נציגים בנבחרת ישראל, שני נציגים בנבחרת הצעירה ופרדראג ראיקוביץ’ שזומן לסגל סרביה). 

עוד אמרו במועדון: “קיבלנו בתחילת העונה הגרלת משחקים רצחנית. מכבי חיפה למחזור הפתיחה, הפועל באר שבע בטרנר במחזור השני, מוקשים כמו רעננה ומכבי נתניה, דרבי ויציאה לטדי. אם הייתם אומרים לנו שאחרי שישה מחזורים נהיה עם 14 מ-18 ועם תואר אחד, גביע הטוטו, אחרי שנעבור בדרך לשם את בית”ר, הפועל וננצח בגמר את חיפה, כולם פה היו קונים את התסריט הזה מראש”. 

מיץ' גולדהאר. במכבי שמחו לשמח אותו (רדאד ג'בארה)מיץ' גולדהאר. במכבי שמחו לשמח אותו (רדאד ג'בארה)

פרדראג ראיקוביץ’ סיכם בהלצה את הניצחון בטדי: “יכול להיות שוורוד זה צבע המזל שלי אם זה עוזר לי לשמור על רשת נקייה פעמיים ברציפות. זה היה משחק קשה מאוד נגד בית”ר ירושלים וזה ניצחון חשוב, שלטנו בכדור, עשינו את מה שצריך ואני שמח על המאמץ הקבוצתי וכעת צריך להמשיך לעבוד כי יש לנו עוד מה לשפר”. 

המחצית השנייה: “זה קורה שיש דעיכה כאשר הקבוצה היריבה דוחפת אותך ולוחצת גבוה. זה לא תמיד קל לשמור על הכדור במצבים האלה, אבל הצלחנו בסוף לעשות את זה, ולהבקיע את שני השערים שלנו וזה מה שחשוב”. 

דור מיכה וראיקוביץ'. "מקווה שננצח את חדרה והדרך שלנו תהיה נוחה יותר אח"כ" (רדאד ג'בארה)דור מיכה וראיקוביץ'. "מקווה שננצח את חדרה והדרך שלנו תהיה נוחה יותר אח"כ" (רדאד ג'בארה)

אלמנט הפיזיות העונה: “יכול להיות שאתם צודקים שאנחנו יותר חזקים, שיש לנו כלים חזקים יותר ואנחנו משחקים עם יותר אנרגיה. אני מסכים שאנחנו משתפרים באלמנטים האלה וזה דבר טוב”. 

המשחק מול הפועל חדרה: “זה בטוח לא משחק העונה, זה יהיה משחק צמרת בין מקום ראשון לשני, נילחם כדי לנצח אותם ואני מקווה שנוכל לעשות את זה וכי הדרך שלנו תהיה נוחה יותר אם באמת נעשה את זה”

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */