יום שישי, 19.04.2024 שעה 11:14
ליגת העל לנוער 23-24
6211-4724מכבי פ"ת1
4421-3424בני סכנין2
4329-5725מכבי חיפה3
4233-4125הפועל ת"א4
4026-3625מכבי נתניה5
3533-3025בני יהודה6
3431-4025מכבי ת"א7
3332-3324מ.ס. אשדוד8
3130-3425הפועל כפ"ס9
3135-1825הפועל חיפה10
3151-3224הפועל רעננה11
2739-3125הפועל ראשל"צ12
2737-2524הפועל חדרה13
2439-2424הפועל ב"ש14
2442-2525הפועל רמה"ש15
1938-2025עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • שבת, 20/04, 11:00
  • בני סכנין
  • הפועל רמה"ש
  • שבת, 20/04, 12:10
  • מכבי פ"ת
  • מ.ס. אשדוד
  • שבת, 20/04, 12:15
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 20/04, 12:20
  • מכבי חיפה
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 20/04, 13:00
  • הפועל כפ"ס
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 20/04, 13:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל חדרה
  • שבת, 20/04, 13:15
  • מכבי נתניה
  • בני יהודה
  • שבת, 20/04, 15:30
  • הפועל רעננה

יש עתיד: 3:3 אדיר בין מכבי פ"ת ומכבי ת"א

הצגה של כדורגל בקרב הצמרת בליגת העל לנוער: רווה התחיל, בר החזיר. כהן השיב יתרון, עבדה וארצי (פנדל) ביצעו מהפך. בן שלוש השווה וקבע חלוקת נק'

|
אור יצחק מאגרף את הכדור (איתי כהן)
אור יצחק מאגרף את הכדור (איתי כהן)

המחזור החמישי של ליגת העל לנוער הפגיש היום (שבת) למפגש לוהט את מוליכת הטבלה ואלופת המדינה, מכבי תל אביב, ואת מכבי פ”ת הצמודה לה במקום השני. המשחק הבטיח וגם קיים כשנגמר בחגיגת שערים ו-3:3 נהדר הנותן תקווה לעתיד טוב יותר עבור הכדורגל הישראלי.

המשחק המדהים החל מצוין עבור הצהובים, כשאסייג רווה כבש את השער הראשון במשחק חמש דקות מהפתיחה. למלאבסים לקח קצת זמן להיכנס למשחק, וברגע שזה קרה הם השתלטו על מרכז השדה. השליטה באה לידי ביטוי בדקה ה-40 כשארד בר סיים מהלך כדורגל מושלם. אורי ארצי החדיר בצ’יפ קסום את הכדור על מגש של כסף לבר, והאחרון מצא את הרשת.

צרפתי:היה משחק טוב של 2 הקבוצות

במחצית השנייה חילופי המאמנים שיחקו תפקיד מנצח. בדקה ה-56, בר כהן המחליף החזיר את הצהובים ליתרון לאחר שבעט מצוין מ-18 מטרים כדור חזק שהכניע את דור חברון. חגיגת המחליפים המשיכה עשר דקות מאוחר יותר, כשליאל עבדה השלים מהלך מופלא, לאחר שקיבל כדור אומן מתומר בנבנישתי ומהאוויר בעט פנימה. 

גיא קאופמן (איתי כהן)גיא קאופמן (איתי כהן)

בדקה ה-77 השופט העניק למארחת כדור עונשין מ-11 מטרים, אותו ניצל ארצי על מנת להשלים מהפך גדול ולהעניק יתרון ראשון במשחק למלאבסים. המשחק המשוגע לא רצה לנוח, וארבע דקות לאחר המהפך המקומי, גיל בן שלוש, שעלה אף הוא מהספסל, קבע חלוקת נקודות הוגנת כשהבקיע נהדר מחוץ לרחבה. 

ברק יצחקי בא לצפות בנוער (איתי כהן)ברק יצחקי בא לצפות בנוער (איתי כהן)
וגם בן מנספורד (איתי כהן)וגם בן מנספורד (איתי כהן)
אבי לוזון הצטרף (איתי כהן)אבי לוזון הצטרף (איתי כהן)


“היה משחק של שחקנים צעירים ורעבים שאוהבים כדורגל”

גיא צרפתי: ״לפי מזג האוויר זאת לא ההכנה האולטימטיבית לליגת האלופות. היה משחק טוב של שתי קבוצות עם שחקנים צעירים, רעבים, שאוהבים לשחק ובאים לשחק כדורגל. אני מקווה שכל הליגה וגם אנחנו נגיע לרמה הזאת כי ככה זה צריך להיות, חבל רק שזה ב-12 בצהריים על דשא סינטטי ככה שרמת החום היא אדירה”.

“ליגת האלופות זה משהו אחר, עשינו קאט ברגע שהמשחק הזה נגמר, ניקח את המחמאות והדברים הטובים ועם האנרגיות האלה נצא לליגת האלופות כי שם זו אופרה אחרת לגמרי. יש לנו מסע ארוך, אלה חבר׳ה צעירים שזאת התנסות ראשונה במפעל, גם לנו כצוות ואנחנו מקווים לייצג את מדינת ישראל ומכבי תל אביב על הצד הכי טוב שיש. אנחנו לא יודעים איך יתפתח המשחק, יש הרבה תוצאות טובות בכדורגל זה מאוד תלוי במשחק אבל כמובן שנרצה להעביר את ההכרעה לישראל”.

גיא צרפתי (איתי כהן)גיא צרפתי (איתי כהן)

נאור לוזון: ״אנחנו יוצאים ברגשות מעורבים. לפני המשחק הרגשנו שאנחנו באים למשחק הזה לנצח אותו, הרבה דקות במשחק עצמו הרגשנו טוב והרגשנו שאנחנו יכולים להכריע אותו. הצלחנו כבר להוביל 2:3 עשינו כבר את המהפך, קצת חוסר ריכוז בסוף, קבלת החלטות לא נכונה ונענשו״.

נאור לוזון (איתי כהן)נאור לוזון (איתי כהן)

תמיר לוזון: ״יש חומר טוב של שחקנים, גם לנו וגם למכבי תל אביב, יש עוד להרבה קבוצות חומר טוב. האם אלו שתי הקבוצות ההכי טובות? אנחנו לא מתעסקים בזה כרגע. אנחנו רוצים לקדם כמה שיותר את השחקנים האלה שבסופו של דבר ישחקו במגרש של הבוגרים. המטרות הן אך ורק לקדם שחקנים לקבוצה הבוגרת, זאת המהות של המועדון וייאמר לזכותו של אלישע לוי מאמן הבוגרים שהוא עוזר לנו בזה, איתנו בתהליך הזה. הניצחונות והמיקומים זה פחות נוגע אלינו כרגע״.

מחצית ראשונה

הרכב מכבי פ”ת: דור חברון, טום צברי, גיא קאופמן, יוני מבשוב, אורי ארצי, איל אינברום, תומר בנבנישתי, עאמר סאיד, ארד בר, איליי חן וטל דאון.

הרכב מכבי ת”א: אור יצחק, תומר מכלוף, תמיר גלזר, עמית גלזר, מייקל צילאקה, אלון שטרוזברג, עומר ברמי, יואב הופמייסטר, אסייג רווה, אייל חן ואדוארדו גוררו.

דקה 5, מכבי תל אביב עלתה ל-0:1: פתיחה נהדרת לאלופת המדינה. אסייג רווה ניצל כדור טועה של הגנת המארחים, ומתוך הרחבה בעט נהדר והכניע את דור חברון.

אסייג רווה חוגג (איתי כהן)אסייג רווה חוגג (איתי כהן)

דקה 7: מייקל צילאקה פרץ בצד ימין של רחבת המלאבס, בעט חזק אך מצא את חברון עירני.

דקה 12: איליי חן כבר היה בטוח שאיזן את התוצאה, כשבעט חזק עמוק ברחבה הצהובה, הכדור כבר הכניע את השוער אך עמית גלזר עמד על קו השער והציל את הצהובים.

אסייג רווה וטום צברי במאבק על הכדור (איתי כהן)אסייג רווה וטום צברי במאבק על הכדור (איתי כהן)

דקה 28: חן הוריד כדור נהדר לתומר בנבנישתי והאחרון בעט בעוצמה רבה מ-18 מטרים, אך הכדור לא מצא את המסגרת.

דקה 39: אייל חן השיג כדור אווירי לאחר שגבר על השומר שלו, מסר טוב לרווה אך זה בעט ברשלנות ולא סיכן את השער.

דור חברון מנסה לקלוט את הכדור (איתי כהן)דור חברון מנסה לקלוט את הכדור (איתי כהן)

דקה 40, מכבי פ”ת השוותה ל-1:1: ארד בר השלים מהלך קבוצתי טוב של המלאבסים, לאחר שקיבל צ’יפ נפלא מארצי, בעט חזק, והצליח להכניע את אור יצחק בכדור עוצמתי.

שחקני מכבי פ"ת חוגגים (איתי כהן)שחקני מכבי פ"ת חוגגים (איתי כהן)

מחצית שנייה:

דקה 47: בר כהן, שנכנס למשחק עם פתיחת המחצית, פרץ נהדר מהמרכז, חלף על פני שחקני ההגנה ובעט את הכדור חלש היישר לידיו הבטוחות של חברון.

דקה 56, מכבי ת”א עלתה ל-1:2: שוב כהן עשה צרות להגנה המקומית, ורשם לצרפתי חילוף בינגו כשבעט מ-18 מטרים נהדר כדור אדיר מצד שמאל שנעצר רק ברשת.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם בר כהן (איתי כהן)שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם בר כהן (איתי כהן)

דקה 66, מכבי פ”ת מאזנת ל-2:2: ליאל עבדה, שעלה כמחליף, סיים מהלך מושלם של המלאבסים. בנבנישתי הרים כדור של אומן מאגף שמאל, עבדה שלח את הרגל ובעט את הכדור עמוק פנימה.

ליאל עבדה חוגג (איתי כהן)ליאל עבדה חוגג (איתי כהן)

דקה 77, מכבי פ”ת השלימה מהפך ועלתה ל-2:3: השופט שרק לבעיטת עונשין, אורי ארצי ניגש אל הנקודה הלבנה, שלח את הכדור לפינה הימנית והעלה את המארחת ליתרון.

אורי ארצי חוגג מהפך (איתי כהן)אורי ארצי חוגג מהפך (איתי כהן)

דקה 81, מכבי תל אביב השוותה ל-3:3: גיל בן שלוש, גם הוא עלה מהספסל, בעט נהדר מחוץ לרחבה, כבש והחזיר את הצהובים למשחק.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם גיל בן שלוש (איתי כהן)שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם גיל בן שלוש (איתי כהן)

בני סכנין – מכבי חיפה 1:1

בני סכנין, שעד עכשיו נמצאת בעונה יציבה, אירחה את מכבי חיפה המאכזבת. המשחק נפתח טוב עבור האדומים כשהישאם ליוס העלה את קבוצתו ליתרון כבר בדקה ה-11. הירוקים לחצו והשיגו את השוויון עוד לפני המחצית, כשאסף סלע כבש והשווה בדקה ה-31, תוצאה שנשמרה עד הסיום. החבורה של אריק בנאדו ממשיכה לאכזב ונצמדת לתחתית.

בית"ר ירושלים – בני יהודה 3:0

בית"ר ירושלים רצתה לנצח ולהתחיל לברוח מבני יהודה כשאירחה אותה הבוקר בבית וגן. על המגרש היו אלה דוווקא הכתומים ששטפו את המגרש. רועי בן שמעון היה הראשון לעלות את קבוצתו על לוח התוצאות בדקה ה-40. הראל בן אבי, שנכנס 8 דקות קודם לכן, כבש גם הוא בדקה ה-75. עמוק בתוך תוספת הזמן היה זה הראל בן אבי, פעם נוספת, שחתם את הניצחון עם צמד נפלא. ניצחון משכנע לכתומים שנצמדים לחלק העליון של הטבלה.

עיורני ק"ש – הפועל רמה"ש 0:1

קריית שמונה אירחה בביתה את רמת השרון נועלת הטבלה. האורחים החזיקו מעמד עד הדקה ה-65, שם זה היה גיא בן לולו שכבש עבור קבוצתו. רמה"ש לא הצליחה להשוות ונאלצה להיפרד עם הפסד בפעם הרביעית ברציפות העונה.

הפועל ת"א – מכבי נתניה 2:2

הפועל תל אביב מהתחתית אירחה את מכבי נתניה שרצתה להידבק לצמרת. שתי הקבוצות לא השכילו לכבוש במשך 45 דקות, שם הגיע אחמד טהאא שהעלה את היהלומים ל-1:0. שלוש דקות לאחר מכן, סהר ברמי הכפיל את התוצאה. האדומים לא הרימו ידיים ובדקה ה-90 אליהו אדמה צימק את התוצאה עבור האדומים אשר ניצלו את הטירוף מהשער וכבשו אחד נוסף לאחר דקה בלבד מרגליו של שביט מזל. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו שלא משרת אף אחת.

הפועל ר"ג – הפועל ב"ש 2:0

הפועל רמת גן, שהייתה חייבת ניצחון בשביל לברוח מהתחתית, אירחה את הפועל באר שבע מצמרת הליגה. כבר לאחר 10 דקות רועי אביטן עשה צדק והעלה את הדרומיים ליתרון. עוד לפני המחצית הראשונה נחתמה תוצאת המשחק עם שער של אוראל קוריעת. האורחים משיגים ניצחון חשוב שמשאיר אותם במאבק האליפות.

הפועל חדרה – מ.ס אשדוד 1:0

הקבוצת הבוגרת של הפועל חדרה לוהטת בליגת העל, קבוצת הנוער קצת פחות בארבעת המשחקים הראשונים בליגה. הפעם היא אירחה את מ.ס אשדוד בתקווה להתקרב לצמרת הטבלה אבל כרטיס אדום, שספג אופיר אברבנל בדקה ה-42 לאחר הכשלה ברחבה, פגע בציפיות של הקבוצה. יוני סיסאי כבש מהנקודה הלבנה והתוצאה נשארה בעינה עד לסוף המשחק. הקבוצה מעיר הנמל מנצחת ומצליחה לברוח מהמקום האחרון והיא זמנית מעל הקו האדום בזכות משחק חסר של הפועל רמת גן.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */