יום שבת, 20.04.2024 שעה 01:33
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

לוזון ימשיך מול ק"ש עם ההרכב שניצח את סכנין

מאמן בית"ר ייתן קרדיט ל-11 שהשיגו את ניצחון הבכורה של הקבוצה גם מול הצפוניים ב-20:30: שמעון אבוחצירה, לוי גארסיה וסמואל בראון פותחים מנגד

|
שחקני בית
שחקני בית"ר. יחגגו גם מול ק"ש? (אורן בן חקון)

בית”ר ירושלים תחפש להמשיך את המומנטום החיובי שלה כאשר תתארח הערב (שבת) בקריית שמונה למשחק מול הקבוצה של חיים סילבס. לאחר ה-2:3 על בני סכנין, בבירה מקווים כי יצליחו לחבר ניצחון שני ברציפות ולטפס בטבלה.

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון צפוי לפתוח מחר בקריית שמונה עם ההרכב שפתח במשחק הניצחון השבוע על בני סכנין. באימון אתמול לוזון עסק בליקויים של משחק הקבוצה, מבחינת הסגירות בהגנה ובמצבים הנייחים. בבית"ר מודעים לכך שיש לקבוצה בעיה בקו ההגנה, ויודעים גם שלקריית שמונה יש שחקנים מהירים. בקבוצה מקווים להראות שיפור בקבוצה מבחינת ההגנה.

לוזון: אנחנו לא באופוריה מהניצחון על סכנין

הירושלמים יצאו לאחר האימון למלון בו ישהו עד היציאה למשחק. הבעלים מושיקו חוגג הגיע לאימון המסכם. חוגג שלא יגיע מחר למשחק בגלל הסמיכות ליציאת השבת, הגיע לעקוב מקרוב אחר ההכנות ולהיות קרוב לקבוצה.

בבית"ר עסקו ביממה האחרונה בצפייה בסרטי וידיאו בעשרות מצלמות שבאצטדיון טדי במטרה לאתר את אוהד הקבוצה שזרק חפץ לעברו של הקוון שגיא מצמבר במהלך המשחק מול סכנין, כדי להגיע עם העובדות האלה לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל וכך להימנע מעוד עונש כלפי הקבוצה. לאור המצלמות הרבות, בקבוצה הקדישו לכך לא מעט שעות. כאשר בקבוצה נחושים למצוא את אותו אוהד, ולהראות שמצד אחד יש תמיכה ועזרה לאוהדים, אך מנגד לא יהיו מוכנים להבליג לשום אירוע אלימות.    

משה חוגג (אורן בן חקון)משה חוגג (אורן בן חקון)

הרכב בית”ר ירושלים: דודו גורש, דוד קלטינס, טל כחילה, טל בן חיים, שמואל שיימן, אפונסו טיירה, אופיר קריאף, דן איינבינדר, עידן ורד, אור אינברום ויאקוב סילבסטר

לוזון: אנחנו לא באופוריה בגלל הניצחון על סכנין

עוד קודם לכן, המאמן גיא לוזון ערך מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול עירוני קריית שמונה והתייחס להכנות של הקבוצה, לניצחון על בני סכנין, לפתיחת העונה ולסגל החדש שמתגבש לאיטו בבירה. 

לוזון פתח את דבריו והתייחס לרקורד השלילי של בית”ר ירושלים מול ק”ש בשנים האחרונות: “לעבר אין שום משמעות, יש משמעות להווה ולעתיד. נצטרך להביא את הדברים הטובים מהמשחק מול סכנין ולשפר את הדברים הפחות טובים ולחזור עם ניצחון. אנחנו לא שאננים או באופוריה, בסך הכל ניצחנו משחק ליגה וזה התפקיד שלנו. אני חושב שסכנין קבוצה עם כישרון בחלק הקדמי וכך גם קריית שמונה, נצטרך להיות חכמים ומרוכזים הגנתית מולם. ספגנו יותר מדי עד עכשיו, כך שהמטרה שלי היא לא לספוג, כי את היכולת להבקיע יש לנו. אין לי ספק שנמשיך לעבוד ונשתפר”.

גיא לוזון (אורן בן חקון)גיא לוזון (אורן בן חקון)

המפגש מול מכבי תל אביב בעוד שבועיים: “כרגע זה לא מעניין, אנחנו חושבים רק על ק”ש וממוקדים רק בזה. היה לנו חצי שבוע להתכונן ואת מה שאפשר לשפר, אנחנו נשפר, אם לא במאה אחוז אז לפחות באחוזים מסוימים. הקדמת המשחק מול מכבי ת”א? את האמת שאני לא מעודכן בפרטים, לא חשבתי על זה כי אני מרוכז רק בק”ש”.

יכולתו של יאקוב סילבסטר מתחילת העונה: “אנתוני וארן חוזר לסגל, כך שסילבסטר לא יהיה החלוץ היחיד מול ק"ש. לדעתי הוא נתן משחק מצוין מול סכנין ולמרות שהוא לא כבש והחמיץ, הוא הגיע להרבה מצבים ואם הוא ימשיך בצורה הזו ובמחויבות הזו, אני בטוח שגם השערים יגיעו”.

יאקוב סילבסטר מאוכזב (איציק בלניצקי)יאקוב סילבסטר מאוכזב (איציק בלניצקי)

הדברים שלדעתו צריך לשפר: “התקשינו מול בני סכנין לא בגלל בני סכנין, אלא בגלל הפערים בין ההגנה לקישור ולהתקפה, אנחנו נעבוד על הבעיות שלנו. שלוש מטרות זו המטרה היחידה שלנו”.

דוד קלטינס התייחס גם הוא להכנות ואמר: “כמובן שזה כיף לנצח וזה חשוב לנו ולקהל, אבל אנחנו עם רגליים על הקרקע ומבינים שזה לא היה משחק מושלם, אפילו לא קרוב. אנחנו רוצים לקחת את הדברים הטובים, אבל לשפר את הדברים הרעים ולהגיע מוכנים מול קריית שמונה. עבדתי קשה בחודשיים האחרונים כדי לחזור לשחק ואני שמח שהצלחתי לחזור כמו שצריך, אני סומך על הכושר שלי ואני מקווה שזה ימשיך ושאני אשאר בקו הבריאות”.

דויד קלטינס וגיא לוזון (אורן בן חקון)דויד קלטינס וגיא לוזון (אורן בן חקון)

תצוגת הקהל מול בני סכנין: “את העוצמות של הקהל של בית”ר ירושלים כולם מכירים, זה כוח אדיר. אנחנו צריכים להמשיך ולהביא תוצאות שיתנו להם את הכוח להמשיך ולהיות איתנו”.

ק”ש הקצתה לבית”ר 3,000 כרטיסים, סמואל בראון יפתח

בעירוני קריית שמונה מצפים לאצטדיון מלא במשחק מול בית"ר ירושלים, שידועה כמי שאוהדיה ממלאים בדרך כלל את האצטדיון בעיר הצפונית במשחקים בין הקבוצות. לטובת אוהדי בית"ר, הוקצו כ-3,000 כרטיסים לקראת המשחק. המאמן חיים סילבס הראה לשחקניו וידיאו מהמשחקים של בית"ר, התעכב על הדברים הטובים שיש לקבוצה הירושלמית להציע לצד נקודות התורפה שלה.

שחקני ואנשי הקבוצה השתתפו אמש בחתונתו של שחקן הקבוצה איאד אבו עביד שלא השתתף היום באימון המסכם ובספק למשחק. בקבוצה מקווים כי הפרשה בה היה מעורב שחקן הקבוצה בה חשוד יצחק אספה שחקן מ.ס. אשדוד בתאונת פגע וברח בה מצא את מותו ארי נשר, נמצאת מאחוריו. 

רפואה: זה היה משחק של קזינו

השחקן, כזכור,  בתחילה נעצר ולאחר מכן שוחרר למעצר בית שגם קוצר לאחר שהמשטרה הבינה שלא הייתה לו כל מעורבות בפרשה. סמואל בראון יקבל את הקרדיט לפתוח בהרכב. סילבס אמר לקראת המשחק כי: "אנחנו באים כדי לנצח את המשחק, תהיה אווירה שלא הייתה הרבה זמן באצטדיון, מאמינים ביכולת של הקבוצה והמועדון להביא את הנקודות שיקדמו אותנו בטבלה".

הרכב עירוני קריית שמונה: דג'וגאס ברטקוס, חורחה מורסיו, עידן נחמיאס, מרקוס דיניז, חגי גולדנברג, איאד אבו עביד, ולון אחמדי, עדן שמיר, סמואל בראון, לוי גארסיה ושמעון אבוחצירה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */