יום חמישי, 18.04.2024 שעה 16:06
לוח משחקים
  • שטרסבורג
  • 74 - 79
  • עירוני נס ציונה

הנהלת הפועל ת"א: אנחנו מתביישים באירועים

האדומים מגנים את הקהל: "עימות מכוער, באחריותינו לשים סוף". אוהד על המהומות בשרלרואה: "התנפלו על הולמס, ריססו גז מדמיע, הוציאו אותנו בכוח"

|
ג'ונתן הולמס עם הכדור (FIBA)
ג'ונתן הולמס עם הכדור (FIBA)

אכזבה בהפועל תל אביב עקב ההפסד 73:59 אמש (שני) לשרלרואה, אשר הוביל להדחתה של הקבוצה מליגת האלופות של פיב”א, כבר בסיבוב המוקדמות הראשון. לצד המשחק, מה שייזכר במיוחד הוא האירוע שהתרחש ביציע במהלך הרבע הרביעי.

05:07 לסיום, כשהבלגים מובילים ב-10 נקודות, ביצע ג’ונתן הולמס עבירה בלתי ספורטיבית, כשהוא נופל במהלך הריצה על אחד האוהדים הבלגים שישבו מתחת לסל. האוהד הבלגי התנפל על הולמס, ואילו אוהדי הפועל תל אביב, שישבו מספר שורות למעלה, החלו לזרוק כיסאות על אותו האוהד. המשטרה הבלגית נכנסה אל היציע והחלה להוציא את כל האוהדים בכוח מהאולם כשהיא משתמשת בגז מדמיע וכפי הנראה גם בכוח בלתי סביר.

המשחק הופסק ל-25 דק’, כשהכרוז דורש מכל האוהדים לצאת מהאולם, ולא, המשחק לא יחודש. אחד האוהדים האדומים שהיה ביציע סיפר ל-ONE: “הבלגים התנפלו על הולמס, כשמספר אוהדים התערבו וזרקו עליהם כיסאות. אנחנו לא היינו חלק מהאירוע והמשטרה בכל זאת ריססה עלינו גז מדמיע והוציאה את כולנו החוצה בכוח”.

תגובת הפועל ת”א לאירועים בשרלרואה: “במהלך המשחק אתמול אירעה תקרית בין אוהד מקומי לג'ונתן הולמס, כשהאוהד דחף את הולמס לאחר שזה כמעט ונפל עליו במהלך המשחק. לאחר התקרית, ירד אוהד מיציע הפועל, אשר אוכלס באוהדים ישראלים ואוהדים בלגים שבאו לתמוך בקבוצה, והחל להתעמת עם אותו אוהד של שרלרואה. 

אוהדי הפועל ת"א (שחר גרוס)אוהדי הפועל ת"א (שחר גרוס)

מיד לאחר מכן, החל עימות מכוער במהלכו הושלכו כיסאות ובקבוקים לעבר כוח האבטחה, ופוזר גז מדמיע רב על ידי כוחות האבטחה. שופטי המשחק הורו על פינוי כל היציע כתנאי לחידוש המשחק וכך נעשה. הנהלת המועדון מגנה בתוקף אלימות מכל סוג. גם ההצדקה, כביכול, שאוהד בלגי החל באירוע או כל סיבה אחרת, אינה מצדיקה ולו שמץ מההתנהגות שנראתה במגרש. אירועים כאלה פוגעים קשות בקבוצה שאנו אוהבים, ובאחריות כולנו לשים להם סוף.

הנהלת הקבוצה נחושה לא לתת לאף אחד לפגוע בקבוצה, ולשם כך ביקשנו מהקבוצה הבלגית לקבל את סרטי האבטחה מהמשחק ולאחר למידת הפרטים יוחלט על המשך הטיפול בנושא. אנו מתביישים באירועי המשחק ומתנצלים בפני פיב"א ובפני הקבוצה המארחת שדאגה לארח אותנו בצורה מושלמת”.

בצד המקצועי, בקרב אנשי הקבוצה מדברים על כך שההכנה הלקויה, ללא שחקני הנבחרת ורביב לימונד הפצוע, פגעה בקבוצה אנושות. בנוסף, הקבוצה נאלצה לטוס בשתי טיסות שונות לאחר שהטיסה המקורית בוטלה, מה שגרם לביטול האימון המסכם טרם היציאה לבלגיה. יחד עם זאת, בקבוצה מבינים כי הם התמודדו מול קבוצה מאומנת בעלת סגל מנוסה ומרשים. דני פרנקו התבטא בנושא עוד אחרי המשחק הראשון כשאמר: “פיב״א חיבלה לנו בהכנות, רציתי להביא את הקבוצה במצב אחר למעמד הזה”.

דני פרנקו (FIBA)דני פרנקו (FIBA)

לאחר המשחק בבלגיה אמר המאמן: “באנו לשחק במגרש חוץ מול קבוצה שהיא טובה מאוד בבית. לא היה משחק כדורסל גדול של שתי הקבוצות, היו הרבה אמוציות על המגרש והרבה אנרגיות. לצערי לא שיחקנו כדורסל שאנו רוצים לשחק לא פה ולא בשלבים אחרים של העונה. כמו שידענו אנחנו לא מספיק מוכנים להיראות כמו שמצפים מאיתנו. 

המשך הדרך: “מסתכלים קדימה לעונה ארוכה בליגה, שם הלחם והחמאה שלנו. אנו נוכיח שהמקום שלנו בצמרת הכדורסל כדי שבפעם הבאה נגיע לפה במצב טוב יותר. אני שמח שבסוף חזרנו מפיגור אך מצער אותי שלא יצאנו בסוף עם ניצחון”. 

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */