יום שישי, 19.04.2024 שעה 17:10

מכבי ת"א נכנעה 99:95 לאא"ק אתונה לאחר הארכה

טורניר ההכנה בניקוסיה: הצהובים רשמו הפסד שני ברציפות, שוב ליריבה יוונית, שהייתה זו שגם זכתה עם מאזן נטול הפסדים. 28 נק' של פארגו לא הספיקו

|
דיאנדרה קיין מאוכזב (איתי כהן)
דיאנדרה קיין מאוכזב (איתי כהן)

מכבי תל אביב סיימה הערב (ראשון) את טורניר ההכנה שלה בניקוסיה עם הפסד כואב של 99:95 לאא”ק אתונה לאחר הארכה. היה זה ההפסד השני ברציפות של הצהובים, כאשר היוונים לעומת זאת הבטיחו את הזכייה בטורניר עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות וללא הפסד.

כבר מההתחלה היה ברור שלא יהיה קל לנבן ספאחיה ושחקניו. היוונים פתחו היטב וכבר ברחו ליתרון דו ספרתי כאשר דושאן שאקוטה, וינס האנטר ויונאס מצ’יוליס הובילו את הבריחה. למרות יכולת טובה של ג’רמי פארגו ודני אבדיה, הצהובים לא הצליחו לצמק יותר והפער עמד על 17:29 אחרי 10 דקות. החבורה בצהוב לא הסתדרה עם דימיטריוס מוראיטיס הצעיר שהיה פשוט נפלא ויחד עם מלקולם גריפין סייע לאא”ק לשמור על הפער המשמעותי.

גם אחרי ההפסקה היוונים היו טובים יותר והרבו לקלוע, אבל אז החל המופע של פארגו שהוביל ריצת 3:14 שמחקה את היתרון כמעט כליל ו-10 דקות לסיום, בזכות שלשה עם הבאזר של מוראיטיס עמד הפער על 61:68. הרבע האחרון היה שוב תצוגת תכלית של הגארד הצהוב שיחד עם קלויארו העביר את היתרון לידי הצהובים, אבל היוונים כפו הארכה. בחמש הדקות הנוספות אא”ק הייתה טובה יותר, דייקה מהשדה וברחה לניצחון וזכייה בטורניר.

רבע ראשון: 17:29 לאא”ק אתונה

חמישיית מכבי ת”א: ג’רמי פארגו, דיאנדרה קיין, דני אבדיה, אנג’לו קלויארו וג’וני אובראיינט. חמישיית אא”ק אתונה: מלקולם גריפין, ואסיליס חנטופולוס, דושאן שאקוטה, יונאס מצ’יוליס ו-וינס האנטר.

אבדיה פתח עם סל נהדר, אבל יונאס מאצ’יוליס ענה עם שלשה בצד השני. היוונים ברחו ליתרון בן 4 נקודות, אבל קיין צימק ל-9:7. וינס האנטר עם דאנק גדול הגדיל את היתרון היווני לחמש. קנדריד ריי הוריד ל-14:12, אבל היוונים ברחו עם חמש רצופות לפער של שבע. שלשה ענקית של דושאן שאקוטה איפשרה לאא”ק לעלות ל-12:23. סל ועבירה לזכותו של אלכס טיוס הורידו את הפער ל-10. דימיטריוס מוראיטיס קלע פעמיים מהקו בדרך ל-17:29.

רבע שני: 39:47 לאא”ק אתונה

שלשה גדולה של ריי הקטינה את הפער לשמונה בלבד. חאריס יאנופולוס ענה בשלשה בצד השני ואא”ק ברחה ל-22:33. קלויארו הפגיז גם הוא מחוץ לקשת ולאחר מכן חטף כדור והטביע במתפרצת והפער רק שש. מוראיטיס הנהדר הגדיל את ההפרש ל-27:35. יורגיוס צאלמפוריס סיים מתפרצת נוספת ומלקולם גריפין תפר שלשה בדרך לפער של 13 נק’. אובראיינט דייק מהקו פעמיים ואבדיה עם שלשה חשובה הקטינו ל-40:32. מוראיטיס הנהדר הגדיל את ההפרש ל-12, קיין הקטין עם סל נאה ל-47:37 ואבדיה עם שתיים מהקו לשמונה ובירידה להפסקה 47:39.

רבע שלישי: 61:68 לאא”ק אתונה

האנטר ושאקוטה הובילו ריצת 0:6 וברחו לפער של 14. שלשה של ריי הורידה את הפער ל-53:42, אובראיינט עם שלשה נוספת הוריד ל-10. מצ’יוליס והאנטר המשיכות את מסכת ההתעללות בצהובים והפער כבר תפח ל-47:62. אובראיינט מהקו וקיין עם ליי אפ קל הורידו ל-10. מוראיטיס עם סל משלו סידר לאא”ק 52:65, טיוס וקלויארו ענו בצד השני והקטינו לתשע. פארגו עם סל נוסף הקטין ל-65:58 ולאחר מכן השלים מהלך של סל ועבירה בדרך להפרש של ארבע בלבד. מוראיטיס הכה עם שלשה גדולה שחתמה את הרבע עם 61:68.

רבע רביעי: 84:84

חמש רצופות של פארגו צימקו את הפער לשתיים ואבדיה השווה ל-68:68. פארגו הפך את התוצאה וקבע פער של שלוש נקודות, אבל גריפין כפה 73:73. פארגו החזיר את היתרון לידיים הצהובות עם דנאק סטייל וינס קרטר. לאחר מכן, עבירה בלתי ספורטיבית של הרכז איפשרה ליוונים לחזור עם נקודות מהקו וסל של גריפין השוו ל-81:81. שלשה ענקית של פארגו סידרה לצהובים שוב יתרון. החטאה איומה של האנטר איפשרה לצהובים להגיע להתקפה ששווה ניצחון בשוויון 84:84, אבל קיין החמיץ שלשה והמשחק נכנס להארכה.

הארכה: 95:99 לאא"ק אתונה

סלים של גריפין ושאקוטה סידרו לאא”ק יתרון בן ארבע נקודות, אבל קיין עם נקודה מהקו צימק ל-88:85. שאקוטה עם סל נוסף הגדיל את ההפרש לחמש ומצ’יוליס עם שלשה משלו קבע 85:93. טיוס תיקן החטאה של פארגו וצימק לשש, הרכז הקטין ל-93:89. מצ’יוליס שוב המטיר שלשה, אבל פארגו שוב הקטין לשש וקלויארו עם אחת מהקו צימק ל-96:91. פארגו שוב סיפק שלשה בלתי נתפסת והפער צנח לשתיים. האנטר סיפק סל ועבירה וההפרש גדל ל-94:99. קלויארו דייק רק פעם אחת מהעונשין ובסיום 99:95.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */