יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:49

וייסמן ודולגופיאט זכו לכבוד בערב הצדעה

מרכז מכבי ערך ערב הצדעה, האתלטית: "שמחה שהבאתי כבוד", המתעמל: "פתאום כולם מכירים אותך". דקה דומייה לזכרה של נועה חייט, לונה צ'מטאי נעדרה

|
דולגופיאט ומאמנו (באדיבות מכבי ישראל)
דולגופיאט ומאמנו (באדיבות מכבי ישראל)

ארגון הספורט מכבי ישראל קיים הערב (ראשון) בכפר המכביה את ערב ההצדעה השנתי המסורתי לספורטאים ולאגודות וחילק באירוע כ-700 מגני הוקרה למצטיינים ולאלופים. במהלך השנה האחרונה חילק הארגון מענקי הישגיות על תארים ושיאים שהסתכמו ב-811,500 שקל. יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי, מנכ"ל הטוטו איציק לארי וראש מינהל הספורט עופר בוסתן בירכו לרגל האירוע והשנה החדשה, יחד עם מנכ"ל מכבי ישראל נאור גלילי והיו"ר יורם אייל.

בתחילת הטקס המרגש בהנחייתה של מיכל גרונדלנד כיבדה מכבי ישראל את זכרה של נועה חייט עם דקת דומייה. חייט ז"ל הייתה אלופת ישראל לנוער בטריאתלון ואלופת ישראל בריצות שדה ממכבי חיפה, ונהרגה במהלך החודש החולף בתאונת דרכים בעת שרכבה על אופניה. רגע מרגש נוסף התקיים כאשר גדעון בריקמן, חבר הנהלת מכבי ישראל, העניק אות הוקרה למכבי שחר ת"א – אלופת המדינה לנוער בכדורגל, הנושאת את שמו של בנו, שחר ז"ל.

מארו טאפרי ונאור גלילי מנכל מכבי ישראל (באדיבות מכבי ישראל)מארו טאפרי ונאור גלילי מנכל מכבי ישראל (באדיבות מכבי ישראל)

גם ארטיום דולגופיאט, שזכה במדליית כסף באליפות אירופה בהתעמלות קרקע, זכה לאות הוקרה ואמר ל-ONE: "מרגש מאוד לקבל את אות ההוקרה הזו, זה כיף לראות שאנשים מעריכים אותך. איך זה מרגיש להיות סגן אלוף אירופה? זו הרגשה מדהימה, כולם פה מוחאים לך כפיים ופתאום כולם מכירים אותך, זה מדהים".

כמו דולגופיאט, גם האתלטית לונה צ'מטאי סלפטר שרשמה את ההישג ההיסטורי בריצת ה-10,000 מטר  והזכייה במדליית הזהב באליפות אירופה זכתה באות הוקרה, אך נבצר ממנה להגיע לאירוע.

אריק זאבי (באדיבות מכבי ישראל) אריק זאבי (באדיבות מכבי ישראל)

האצנית דיאנה ויסמן, אלופת ישראל לנשים בריצות ל-100 ו-200 מ', ומי ששברה לאחרונה את השיא הלאומי רב השנים של אסתר רוט שחמורוב ב-100 מ', הייתה נרגשת מאוד ובירכה בשם הספורטאים ואמרה ל-ONE: "זה אירוע שמחזק אותנו כספורטאים ונתן לנו הרבה השראה ומוטיבציה להמשיך. הייתה לי שנה מדהימה, אני מאוד שמחה שהבאתי את הכבוד הזה לישראל. התרגשתי מאוד, אני רוצה להמשיך את זה הלאה ולהראות לכולם את הכוח הנשי האמיתי. ארגון מכבי ישראל תומך מאוד בספורט והם מחזקים מאוד גם אותנו הנשים, מזל שלנו שיש ארגון כזה".

מנכ"ל מכבי ישראל, נאור גלילי, אמר: "יש לאירוע הזה חשיבות עליונה, להוקיר ספורטאים על הדרך שהם עושים. נמשיך לפתח, לעודד ולקדם כמה שיותר את פעילות הספורט על מנת להגיע להצלחות. השקענו מעל 4 מיליון השנה, מעבר למענקים, בשביל סיוע לקבוצות, שיפור הטכנולוגיה שלהן ועוד.אנחנו מחלקים תשורות גדולות בכיף גדול ובנדיבות לקבוצות. יש הרבה פרויקטים גדולים שאנחנו מפתחים כל שנה ושנה על מנת להקל על המצוקה של האגודות. אני שמח שמכבי ישראל מנצחת על המנגינה של אגודות הספורט, שהן חשובות מאוד".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */