יום חמישי, 28.03.2024 שעה 16:11

אברמוב: בני יהודה היא שלי, הקהל לא ינהל אותה

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דנו עם בעלי הזהובים: "בניגוד לדמאיו, שקיבל משכורת מהקבוצה, אני מזרים כסף רב". התוכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וגם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

בתכנית הערב דברנו על הניצחון של מכבי תל אביב מול היריבה הגדולה מחיפה, התכוננו למשחק הראשון של בית”ר ירושלים בעידן משה חוגג, וכמו כן, עסקנו בפתיחת העונה המאכזבת של הפועל תל אביב ובני יהודה, שהפסידו במחזור הראשון של ליגת העל להפועל חדרה ומ.ס אשדוד בהתאמה.

ברק אברמוב: “המועדון הוא שלי, הקהל פוגע בקבוצה ולא יכול לנהל אותה”

דנו עם בעלי בני יהודה על התקופה שהיה במאסר, דעתו על משטרת ישראל, מה הוא חושב על המחאות נגדו מצד הקהל, האם הוא עדיין אוהב להגיע לשכונת התקווה ועל ההשקעה שלו כספונסר של ליגת העל.

שלום וערב טוב לך, ברק אברמוב:
”ערב טוב”.

ברק אברמוב. "הפרשה לא פגעה בי כלכלית" (שחר גרוס)ברק אברמוב. "הפרשה לא פגעה בי כלכלית" (שחר גרוס)

חוץ ממטוס, הכל עבר עלייך הקיץ, איך אתה מרגיש?
”אני מרגיש בסדר גמור, היה שבועיים לא קלים אבל זה מאחורי”.

זה הפתיע אותך?
”ברור, אני לא אדם שמתעסק בפלילים. אין אדם שקם בבוקר ושמח שעוצרים אותו. לא ידעתי שמחפשים אותי. זה לא שבר אותי, זה חישל אותי. אנחנו חיים במדינת ישראל והיא מדינת חוק, אנשי עסקים נחקרים כל היום. משטרת ישראל, אם יש לה קצה חוט היא חוקרת. אני חושב שיש אנשים שלא מגיע להם לשבת במאסר, כל עוד זה בגדר חשד”.

זה פגע בך כלכלית?
”ממש לא, זה רק על עסק אחד בודד”.

אוהדי בני יהודה לא אוהבים אותך, אני מגן עלייך. אני רואה שהקבוצה מצליחה מבחינה מקצועית, יש מוסר תשלומים טוב ויש מחלקת נוער מצליחה. מה יש להם נגדך?
”יש כמה אוהדי בני יהודה ששונאים את המועדון. עשו את זה גם לחזי מגן, גם לדמאיו ועכשיו תורי. אין לי מושג מה רוצים ממני, זה התחיל מפדרו גלבאן ואז העברנו אותם יציע והם התעצבנו. אם הם חושבים שיש מישהו יותר ראוי ממני, שיבוא ויגיד אני אעמיד יותר תקציב ממך, בבקשה תיקח את המועדון. אני אסביר לכם מה ההבדל בין משה דמאיו לביני. דמאיו קיבל משכורת מבני יהודה, אני לא חי מבני יהודה אני מזרים כסף לקבוצה”. 

פדרו גלבאן. "הבלאגן התחיל מפדרו גלבאן" (חגי ניזרי)פדרו גלבאן. "הבלאגן התחיל מפדרו גלבאן" (חגי ניזרי)

אתה אומר שמדובר ב-500 איש שמגדפים אותך?
“אני לא מתייחס. אם הייתי חושב שהייתי עושה דברים לא טובים, הייתי הולך. הבאתי את המאמן הכי טוב בארץ לחמש שנים, הבאתי מנהל מקצועי הכי טוב בארץ למחלקת הנוער. המועדון הוא שלי, הקהל לא יכול לנהל את המועדון. האוהדים מפריעים לסביבה. השחקנים נפגעו בשמי, הם עושים נזק לקבוצה”.

אתה אוהב לבוא לבני יהודה?
”אני באתי מאהבה לכדורגל ולקהל של בני יהודה. הקהל של בני יהודה הוא מיוחד ושאב אותי אליו”.

הקהל לא מבין למה אתה מזיז אותם מהמושבים שלהם, שהם מנויים להם?
“המנהלת מחייבת את הקהל הראשי לשבת מול המצלמה. יש משחקים גדולים שמגיעים מספר גדול של אוהדי חוץ שממלאים את היציע המזרחי. אם אני לא עושה את זה אני מפסיד 4,000 כרטיסים. אם הם חושבים שהם יצליחו לשבור אותי עם הקללות שלהם הם טועים”.

איך יכול להיות שאתה מצמצם מהתקציב של בני יהודה, ומשקיע בליגה?
”לא הקטנתי את התקציב, שחקנים שהרוויחו משכורת פחותה, השכר שלהם עלה. התקציב שחקנים שלי יהיה גבוה משנה שעברה. זה שהשחקנים החדשים הם לא שמות סקסיים, זה מעצבן את הקהל. אבל זה שחקנים צעירים שלנו, אנחנו יודעים מה יש לנו בבית, ואני מעדיף לתת להם את הבמה. לג’פאניקה יש תקציב פרסום לכל שנה, אחרי הרבה מחשבה חשבתי להשקיע בכדורגל. שלוש שנים אני יודע שאין ספונסר לליגת העל. לא מיהרו להיכנס לכדורגל כל אחד מההיבטים שלו. היה הצעה שספונסר שרצה לחמש שנים. באותו סכום, בעלי הקבוצות החליטו שזה לא מספיק. נפגשתי עם ניקולס עם זה ההצעה אני מוכן לקחת את זה לעונה אחת עם אופציה לעוד עונה”.

אוהדי בני יהודה. "לא ישברו אותי עם הקללות" (שחר גרוס)אוהדי בני יהודה. "לא ישברו אותי עם הקללות" (שחר גרוס)

מישל דיין: “אלי אוחנה לא יושב למאמן על הראש, מאמינים בגיא לוזון”

שוחחנו עם מנהלה המקצועי של מכבי פתח תקווה, עומר גולן, ועם שחקן העבר הירושלמי, מישל דיין, על המצב של בית”ר ירושלים רגע לפני פתיחת העונה, על הקיץ השקט של מכבי פ”ת, מצבו של אלי אוחנה וניהולו של משה חוגג.

שלום וערב טוב לכם עומר גולן ומישל דיין:
”ערב טוב”.

משה חוגג. "פ"ת קבוצה קשה, אך זו בית"ר ירושלים" (אורן בן חקון)משה חוגג. "פ"ת קבוצה קשה, אך זו בית"ר ירושלים" (אורן בן חקון)

מישל, האם קיבלנו שק של תירוצים מצד בית”ר?
“ההכנה לא הייתה אולטימטיבית, אבל עדיין זו בית”ר ירושלים, שתגיע עם תמיכת הקהל למושבה. עדיין יש להם את עידן ורד, סאבו וסילבסטר. השחקנים מבינים לבד ומדברים על זה שהם מגיעים למשחק חשוב. המשחק הראשון לא צריך לשקף את מה שיהיה העונה. מכבי פ”ת קבוצה קשה, אבל זו בית”ר ירושלים”. 

עומר, יריבה מאוד צבעונית לפתיחת העונה, הייתם שקטים בקיץ:
”אלישע לוי זה שקט, נותנים לו לעבוד. יש לנו קבוצה מעולה, חסר לי חלוץ שפיץ ובאמת אנחנו יכולים להתקדם לכיוון הפלייאוף העליון. אם לא נמצא חלוץ, לא נתפשר ונביא סתם משהו. מעדיף לקדם שחקן מהנוער. שמרנו על השלד שלנו, היה כוונה כזו והצלחנו. גם הזרים שהם שנה שנייה מתאקלמים הרבה יותר טוב וגם לפי משחקי ההכנה זה נראה טוב”.

עומר גולן. "אלישע לוי זה שקט" (רדאד ג'בארה)עומר גולן. "אלישע לוי זה שקט" (רדאד ג'בארה)

מישל, אתה מאמין שמשה חוגג יביא שחקן מוסלמי לבית”ר?
“שמעתי את כל ההקלטות שגיא ישראלי סיפר לאנשי לה פמיליה את תוכן השיחה עם חוגג. אני חושב שחלק מהדברים שהוא מעביר שם לאותן אנשים, הוא גם מצוטט: ‘הוא יותר עקשן בעניין הזה מאלי טביב והוא לא פראייר’. אני חושב שאחת הסיבות שיצאה ההודעה שלהם שלא יהיה שירי גזענות זה בגלל שהם נלחצו מאותם הקלטות שהושמעו, במקום חוגג הייתי אומר שכל שחקן ערבי שרוצה לשחק בבית”ר מתקבל בברכה. אם משה חוגג יהיה הבעלים הבא שילך בגלל הקהל אז אני כבר לא יודע מה יהיה”.

איך שיתוף הפעולה בין חוגג לאוחנה?
“הוא עובד מאוד קשה, אין לו בדיוק טייטל. הוא מתעסק עם מחלקת הנוער, עם ספונסרים. בכל מה שיש. הוא מנהל את המו”מ עם השחקנים. אוחנה באופי שלו לא אחד שיושב למאמן על המוח והוא נותן את הספייס. סומכים שם על גיא לוזון מבחינה מקצועית”.

הצלחה מקצועית זה גיא לוזון?
“תראה מי שהעדיף את טל בן חיים על פני קוואיר זה גיא לוזון”. 

מישל דיין. "סומכים על גיא לוזון מבחינה מקצועית" (שי לוי)מישל דיין. "סומכים על גיא לוזון מבחינה מקצועית" (שי לוי)

ניסו אביטן: “יצאנו למסע ארוך שבסיומו אנחנו רוצים להישאר בליגה”

שוחחנו עם מאמנה של הפועל חדרה, ניסו אביטן, על ההכנה של חדרה לליגת העל, על הניצחון ההירואי על הפועל תל אביב מחזור הפתיחה ועל הסיכויים להישאר בליגת העל.

שלום וערב טוב לך, ניסו אביטן:
“ערב טוב”.

ניסו אביטן. "לא באים רק להסתגר" (נעם מורנו)ניסו אביטן. "לא באים רק להסתגר" (נעם מורנו)

אתה מרגיש שזה ניצחון חד פעמי או שיש לזה דרך:
”לא באנו רק להסתגר ולגנוב ניצחון פה ושם. אני יודע שיהיו ימים קשים. יצאנו למסע מאוד מאוד ארוך שבסיומו אנחנו רוצים להישאר בליגת העל”.
 

תנסה ללמד אותנו איך אתם יכולים להישאר בליגת העל?”
”כמו שאמרתי היה לנו תקציב קטן מאוד. היינו צריכים להמר על שחקנים שיש להם פוטנציאל. חיפשנו שחקנים שצריכים אותנו כמו שאנחנו אותם. גם הזרים שלנו חלקם צעירים, אם הכל ימשיך ויתחבר נקווה שנתן פייט”.

אסי גומה זוכה לחיבוק . "היינו צריכים להמר על שחקנים" (נעם מורנו)אסי גומה זוכה לחיבוק . "היינו צריכים להמר על שחקנים" (נעם מורנו)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */