יום שבת, 20.04.2024 שעה 04:44
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מליקסון ייעדר מספר שבועות ויחמיץ את הגומלין

קפטן ב"ש שנפצע ב-2:2 מול אפואל סובל ממתיחה ולא ישחק בקפריסין. בקבוצה ביקרו: "באנו בלי אנרגיות. באירופה משלמים על זה". הרוש יפתח בגומלין?

|
מאור מליקסון על הדשא (מרטין גוטדאמק)
מאור מליקסון על הדשא (מרטין גוטדאמק)

מכה רודפת מכה בהפועל באר שבע, בתחילת עונה שאלופת המדינה בוודאי לא תרצה לזכור. מה שהתחיל עם 5:0 לדינמו זאגרב ונמשך עם הדחה ממוקדמות ליגת האלופות, לא השתפר גם אמש (חמישי) ב-2:2 המאכזב בבית מול אפואל ניקוסיה במשחק הראשון מבין שניים במסגרת הסיבוב השלישי של הליגה האירופית, שאמנם הותיר לאדומים של ברק בכר סיכוי בגומלין בקפריסין, אך מאלץ אותם לנצח בחוץ או להשיג תיקו רב שערים.

אם זה לא מספיק, הבוקר (שישי) הגיעה הידיעה כי טוני וואקמה ייצא היום להתרשמות בטרבזונספור הטורקית וייתכן שהוא יחתום בקבוצה בימים הקרובים, ואם זה לא מספיק אז כעת הגיעה הודעה קשה נוספת עבור ב”ש – הקפטן מאור מליקסון ייעדר מספר שבועות ויחמיץ את משחק הגומלין.

מליקסון, שחש כאבים בשריר הירך האחורי אמש והוחלף על-ידי חן עזרא, ערך בדיקות הבוקר והתברר שהוא סובל ממתיחה בירך וייעדר מספר שבועות. השחקן התחיל מיידית טיפולים פיזיותרפיים והוא יחזור לאימונים בפיקוח הצוות הרפואי והפיסיולוגי של המועדון.

בכר: ידענו לחזור כמו קבוצה אמיתית

"הפתיחה החלשה במחצית הראשונה הרסה את התוכניות" אמרו בבאר שבע. "רצינו לפתוח את המשחק כמו בגומלין נגד זאגרב אבל באנו רדומים, בלי אנרגיות. באירופה משלמים על זה ואנחנו שוב חווים את זה על בשרנו. אפשר רק להתנחם בזה שהשגנו שוויון והשארנו סיכוי לגומלין. אנחנו מבטיחים לאוהדים שבניקוסיה נילחם עד השנייה האחרונה", הוסיפו.

בבאר שבע ביקרו פעם נוספת את משחק ההגנה ששוב הראה רכות, מה שאיפשר לקפריסאים לעלות ליתרון של שני שערים בקלות בלתי נסבלת. צמד הבלמים שיר צדק ולואי טאהא מתקשים לייצר יציבות במרכז ההגנה וביקורת נשמעת גם על שחקני הקישור שאינם עושים מספיק לחץ כדי למנוע את החופשיות של שחקני התקפת היריבה במשחק המעבר. "באירופה אי אפשר לספוג שערים קלים כמו שאנחנו סופגים מתחילת העונה", אמרו בקבוצה. צמד המגנים אורן ביטון ובן ביטון היו טובים בחלק ההתקפי, אך בחלק ההגנתי נגררו לחולשה הכללית של ההגנה מתחילת העונה.

בין נקודות האור הבודדות אמש ניתן לציין את היכולת הטובה של חן עזרא, שעלה מהספסל והכניס אנרגיות רבות, בנוסף למהלך הנהדר בסיומו הוא מסר לבן ביטון, שבישל את שער השוויון של טוני וואקמה.

שיר צדק. ביקורת על משחק ההגנה (מרטין גוטדאמק)שיר צדק. ביקורת על משחק ההגנה (מרטין גוטדאמק)

בצוות המקצועי מתלבטים בנוגע לעמדת השוער. דודו גורש, שממלא בשקט את תפקידו בין הקורות בזמן חילופי השוערים, רשם משחק שקט למרות שני השערים שספג ובקבוצה מרוצים מיכולתו בסך הכל. יחד עם זאת, אריאל הרוש שחתם בתחילת השבוע עשוי לתפוס את מקומו אם וכאשר ייראה חד באימונים, כשבקבוצה לוקחים בחשבון את העובדה שהוא שיחק בעונה שעברה מספר פעמים נגד אפואל ניקוסיה וזה עשוי להוות יתרון עבורו.

"ברק עשה את האסיפה במחצית ואמר את מה שצריך כדי לתקן", סיפר הקשר דן איינבינדר, "ידענו שיש לנו מחצית שלמה לשחק ולחזור להבקיע. אני שמח שבמחצית השנייה הראינו דברים אחרים גם באנרגיות, גם ביכולת וגם ברוח הקבוצתית של כולנו. האווירה באצטדיון הייתה טובה, הצלחנו להבקיע שער אחד והיה חסר לנו להבקיע עוד אחד. ניקח את המחצית השנייה למשחק הבא ונמשיך קדימה".

על הסיכויים לעבור את אפואל ניקוסיה בשבוע הבא: "ידענו לפני המשחק שקיבלנו הגרלה קשה, ידענו שאפורל ניקוסיה זה מועדון גדול עם מסורת ושיהיה מפגש לא פשוט. אתמול היה משחק קשה, שבוע הבא יהיה משחק קשה ואני מאמין שנתכונן הכי טוב שאנחנו יכולים עם ביטחון. אנחנו יכולים לעשות את זה".

דן אייניבנדר מכדרר (איציק בלניצקי)דן אייניבנדר מכדרר (איציק בלניצקי)

בנוגע לסגל העמוס והתחרות הגדולה על מקום בהרכב: "השאיפה של כל שחקן היא להגיע לקבוצות הכי טובות ואנחנו היום משחקים בקבוצה הכי טובה. כשאתה נמצא בקבוצה הכי טובה, יש תחרות גדולה כי יש הרבה שחקנים טובים. אנחנו שומרים על אווירה טובה בחדר ההלבשה, כולנו חברים ואנחנו ננסה לקחת את זה לכיוון החיובי. יש כאלה שפחות משחקים, אבל החכמה היא להמשיך הלאה ולעבוד קשה, כי בסוף מי שטוב, משחק".

על העליות והירידות באנרגיות של הקבוצה: "זה חלק מהמשחק. אנחנו צריכים להביא את האנרגיות האלה לאורך 90 דקות, כל משחק. יש פה הרבה שחקנים טובים בעלי ניסיון שצריכים למשוך את כולם ולהיעזר באווירה שיש באצטדיון כמו טרנר. אני מסכים שהאנרגיה הייתה חסרה במחצית הראשונה ולשמחתי תיקנו זאת במחצית השנייה. אני רוצה שניקח את המחצית הזאת לשבוע הבא".

על הלחץ מהדחה מאירופה: "היום היה לחץ ושבוע הבא יהיה לחץ. כל שבוע שיש משחק יש לחץ וזה חלק מהמשחק. ניקח את הדברים הטובים והפחות טובים, נלמד מהם ונעבוד קשה כדי להגיע ליום חמישי הבא כדי לנצח ולעלות שלב".

פלייבאז וואקמה
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */