יום חמישי, 18.04.2024 שעה 18:40

צ'יצ'י: מרסלו רצה לשחק, אך לא אסכן אותו

מאמן נבחרת ברזיל התייחס למצבו של המגן השמאלי לקראת שמינית הגמר מול מקסיקו היום ב-17:00: "הבריאות חשובה מהכל". פיליפה לואיס צפוי לפתוח

|
מרסלו יוצא אחרי הפציעה (רויטרס)
מרסלו יוצא אחרי הפציעה (רויטרס)

שלב שמינית הגמר של המונדיאל יימשך היום (שני) עם שני משחקים, כשבמשחק המוקדם (17:00) ברזיל תפגוש את מקסיקו לקרב מסקרן בסמרה ארנה בין שתי נבחרות מלהיבות שנמצאות במגמות הפוכות.

הסלסאו יגיעו למשחק אחרי שהשיגו 7 נקודות בשלב הבתים בזכות 1:1 עם שווייץ, 0:2 על קוסטה ריקה ו-0:2 נגד סרביה. למרות שהעפילו מהמקום הראשון בבית 5, הברזילאים לא ממש הרשימו ואפילו צ'יצ'י יודע שהנבחרת שלו מסוגלת להרבה יותר. המאמן יקווה שהשיפור יגיע כבר במשחק הקרוב, שכן המקסיקנים ינצלו כל טעות.

מי אמר מונדיאל ציפורניים ולא קיבל?

מאמן נבחרת ברזיל צ’יצ’י התייחס לכוכב נבחרתו ניימאר לקראת המשחק: “ניימאר חזר כמו שצריך מהפציעה ושיחק ממש טוב מול סרביה. אמרתי לו לאחר המשחק ‘אני יודע מה המחיר ששילמת כדי לטפס חזרה לרמת המשחק הזאת’. הוא עשה כל מה שביקשנו מבחינה טקטית, חזר אחורה וסייעה להגנה, חיפש את השער, סיפק את הדריבלים שהוא יודע לעשות ורץ עם הכדור”. 

צ'יצ'י (רויטרס)צ'יצ'י (רויטרס)

על פציעתו של מרסלו: “הוא חזר להתאמן רק אתמול אחרי הפציעה מול סרביה ועדיין לא חזר לתפקוד מלא. אני לא יכול לקחת סיכון ולתת לשחקן שלא כשיר ל-90 דקות לשחק במשחק שיכול להימשך 120 דקות. אין לי אפשרות להעמיד אותו במצב כזה ולסכן אותו נגד מקסיקו, הוא הראה מנהיגות ומחויבות ורצה לשחק, אבל הדבר הכי חשוב הוא הבריאות של מרסלו ותהליך ההחלמה שלו”. 

מרסלו (רויטרס)מרסלו (רויטרס)

בעוד פיליפה לואיס צפוי לתפוס את מקומו של מרסלו בעמדת המגן השמאלי, צ’יצ’י התייחס גם לעמדת המגן הימני: “פאגנר זכה במקום הפותח בהרכב על חשבון דנילו, שנפצע לפני קוסטה ריקה. הוא היה נהדר בשני המשחקים החשובים בהם שיחק, שני משחקים בהם היינו עלולים להיות מודחים מהמונדיאל. יש לו אישיות נהדרת והוא מוסיף הרבה אופי על המגרש וזו גם הסיבה שהוא הרוויח את ההזדמנות להמשיך בהרכב”.

מרקו אורניה מול פאגנר (רויטרס)מרקו אורניה מול פאגנר (רויטרס)

החבורה של חואן קרלוס אוסוריו מנגד, העפילה מהמקום השני של בית 6, אחרי שניצחה בשני המשחקים הראשונים את גרמניה 0:1 ואת דרום קוריאה 1:2, אבל הובסה 3:0 במשחק האחרון על ידי הראשונה בבית שבדיה. אוסוריו ינסה להחזיר את השחקנים שלו ליכולת הטובה שגילו בתחילת הטורניר, הרבה בזכות הקהל המטורף שלהם שדוחף את הקבוצה בעשרות אלפים בכל משחק.

חואן קרלוס אוסוריו התייחס להכנות לקראת המשחק ואמר: “אנחנו לא נתגונן ונחכה שהזמן יעבור, שחקני ההתקפה של ברזיל טובים מדי כדי שזו תהיה תוכנית משחק הגיונית מבחינתנו. ניצמד לשיטת המשחק שלנו וננסה להפתיע אם ארבעה או חמישה שחקני התקפה מהירים”.

חואן קרלוס אוסוריו (רויטרס)חואן קרלוס אוסוריו (רויטרס)

אגב, שתי הנבחרות נפגשו במונדיאל הקודם שהתקיים בברזיל לפני ארבע שנים והם נפרדו ב-0:0 שהספיק לשתיהן כדי לעלות לשמינית הגמר גם אז. כעת הן נפגשות בקרב נוקאאוט שיצטרך להיות מוכרע בכל מקרה, אם צריך בהארכה ובבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. בארבעת המפגשים האחרונים בין השתיים במשחקי גביע עולמי הברזילאים לא ספגו שער והמאזן שלהם עומד על 0:11 (שלושה ניצחונות ותיקו).

אוהדי נבחרת אורוגוואי חוגגים את הניצחון על פורטוגל

הסלסאו בונים כמובן על הכוכב הכי גדול שלהם והקפטן ניימאר. שימו לב לנתון המטורף הבא: הכישרון של פאריס סן ז'רמן, שנקנה ב-222 מיליון יורו מברצלונה, היה מעורב ב-19 שערים של ברזיל ב-18 ההופעות האחרונות שלו במדי הנבחרת. מעבר לזאת, ב-88 המשחקים שלו בנבחרת, ניימאר היה מעורב ב-90 גולים; הבקיע 56 ובישל 34 (!).

הנתון הפיקנטי של המשחק: קשר ריאל מדריד קאסמירו הוא תוצר מחלקת הנוער של סאו פאולו, אותה אימן בעבר חואן קרלוס אוסוריו. קאסמירו החמיא למאמן היריבה לקראת המשחק: "דיברתי עם כמה אנשים לגביו והם אמרו לי רק דברים טובים. הוא מאמן אינטליגנטי. אני בטוח שהוא ינסה להפתיע אותנו, אבל אני לא אחשוף מה אני חושב שהוא עומד לעשות כי זה יהיה פשוט לתת לו את המשחק על מגש של כסף".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */