יום שבת, 20.04.2024 שעה 03:11

בקצב שלו: 15 דקות באימון עם כריסטיאנו רונאלדו

מעיר לשחקנים, מסביר מה לעשות ולוקח לצד לשיחה אישית. צפו בכוכב של פורטוגל מתכונן למשחק ביום רביעי מול מרוקו. מאור רחמני, שליח ONE למונדיאל

|
כריסטיאנו רונאלדו, היום באימון (רדאד ג'בארה)
כריסטיאנו רונאלדו, היום באימון (רדאד ג'בארה)

"לשחק עם כריסטיאנו רונאלדו זה חלום וכבוד גדול. הוא השחקן הכי טוב בעולם, אבל בינינו אנחנו מתנהגים טבעי לידו. הוא הקפטן שלנו, כשאני צריך אותו הוא עומד לצדי בכל דבר, כשהוא צריך אותי אני לצדו. מנסים תמיד לעבור בשיתוף פעולה ורוצים שהוא רק ילך וישתפר".

אנדרה סילבה פתח במילים הללו את מסיבת העיתונאים של נבחרת פורטוגל היום במתחם האימונים סאטורן מחוץ למוסקבה. אמר ו-CR7 המחיש מיד אחר כך. 15 דקות שניתנו לעיתונאים לחזות בפורטוגלים מתאמנים לקראת נבחרת מרוקו לא הספיקו, זה אף פעם לא מספיק כשמדובר ברונאלדו ובאפשרות לחזות בו ולנסות ללמוד עליו ועל דמותו.

צפו ברונאלדו מתכונן למרוקו

כהמשך ישיר לדבריו של סילבה, שלא ממש היה מרוכז בתחילת האימון, רונאלדו עושה מעשה. החלץ הצעיר של מילאן הציג שפת גוף שלא הייתה "לשביעות רצונו" של כוכב ריאל. בתגובה, הוא לקח את עמיתו להתקפה לשיחה קצרה והעיר לו תוך שהוא מדגים לו בתנועות גוף כיצד שגה וכיצד לתקן.

זאת, בעוד שאר השחקנים ממשיכים להתאמן לפי ההוראות של מאמן הכושר, שניסה להעיר לרונאלדו כדי שיחברו לשחקנים אבל לא הצליח ממש. בעוד מאמן הכושר מסמן תנועות של מתיחות, החלוץ עושה הכל הפוך. השחקנים מותחים את הרגליים, הוא את הידיים. ולהיפך, וחוזר חלילה.

כריסטיאנו רונאלדו (רדאד ג'בארה)כריסטיאנו רונאלדו (רדאד ג'בארה)

הוא יודע הכי טוב, הדברים הקטנים הללו כנראה יותר חשובים מאשר הסדר המופתי לו הצוות המקצועי שואף ומבנה האימון. כמו שסילבה על הכוונת שלו, כך גם גונסאלו גדש. מיד אחר כך, רונאלדו לוקח לכמה מילים את חלוץ ולנסיה, שפתח לצדו מול ספרד. רק מאותן 15 דקות ניתן להבחין ש-CR7 לקח את סילבה וגדש המוכשרים תחת חסותו והוא חונך אותם. הם יחלקו את הדקות ביניהם במונדיאל לצדו, כך שחשוב לו להדריך אותם בכל צעד וצעד.

בכלל, רונאלדו מתאמן לפי הקצב שלו בלבד ומדי פעם מבצע תרגיל שמקפיץ את מחזירי הכדור הצעירים והנרגשים. בעוד כל שאר שחקני הנבחרת רצים בטירוף ומזיעים, בניגוד לפפה הליצן שדואג "לגבות" את החובות של העומדים באמצע עם סטירה קטנה לכל מי שהפסיד, החלוץ נינוח בפינה שלו ולומד את השטח. כל אימון בשבילו הוא משימה. אף אחד לא מעיר לו כמובן, אין צורך להתערב. הוא מתחיל את התרגילים בזמנו החופשי, כשהוא מרגיש לנכון ואם הוא צריך דקה לנוח בצד, הוא לא מהסס לעשות את זה.

כריסטיאנו רונאלדו (רדאד ג'בארה)כריסטיאנו רונאלדו (רדאד ג'בארה)

15 דקות עם רונאלדו לא מספיקות. אנחנו מנסים לתפוס עמו רגעים אחרונים לפני שהמאבטח רוסי מאיץ בנו לעזוב את המקום ולחזור לחדר התקשורת. צלמים עקשניים יותר מעסיקים אותו יותר, בעוד אנחנו נהנים עוד קצת מכל נגיעה שלו בכדור, הבעת פנים וכל פעולה בעצם. הדיווחים של הרשתות הזרות, בכל שפה כמעט, מתחילים במילים "רונאלדו מתכונן למרוקו", המילה "פורטוגל" מגיעה רק אחרי דקה או שתיים. אין מה לעשות, הוא הסיפור כאן וזה ניכר בכל פינה במחנה הפורטוגלי ובכל רגע לו זכינו לצפות בו.

כריסטיאנו רונאלדו מדרבן את החברים (רדאד ג'בארה)כריסטיאנו רונאלדו מדרבן את החברים (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */