יום שבת, 20.04.2024 שעה 07:55
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"בשביל הצוות זה השבוע האחרון, זמן לזוז לצד"

ג'ורדי קרויף ערך מסע"ת לקראת המשחק האחרון בשני מול בני יהודה: "אם להיות כנה, הייתי צריך את ההפסקה הזו", "לא נשמע הגיוני הסיפור עם הנבחרת"

|
ג'ורדי קרויף (נעם מורנו)
ג'ורדי קרויף (נעם מורנו)

מכבי תל אביב תנעל את עונת 2017/18 ביום שני (21:00) כאשר תתארח אצל בני יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-36 והאחרון בפלייאוף העליון של ליגת העל. מאמן הקבוצה ג’ורדי קרויף ערך היום (שישי) את מסיבת העיתונאים שלו לקראת משחק הפרידה שלו מישראל. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי באתר ובערוץ ONE.

הקבוצה של קרויף, שניצחה בשלושת משחקיה האחרונים רוצה לסיים את העונה בטעם מתוק ולפחות להשיג את המקום השני, כאשר הפסד עשוי להוריד אותה מקום אחד בטבלה, זאת אם בית”ר ירושלים תנצח את משחקה במקביל מול הפועל חיפה.

קרויף: רוצים לסיים בצורה הטובה ביותר

מאמן מכבי תל אביב, ג’ורדי קרויף, אמר: “אני לא חושב שאני יכול לציין זיכרון אחד. בכללי בכדורגל יש ימים עצובים ושמחים. אני לא אוהב לערבב רגשות. אני שמח מאוד ויש לי תחושות גאווה. אני יכול להסתכל אחורה ולהיות מרוצה. בכללי רציתי להיזכר כמישהו שעשה דברים טובים יותר מרעים, ובאספקט הזה אני גאה. כל הדברים הטובים מגיעים לסיומם”.

“למרות שזה סיום העונה וכל השמועות מתחילות לעלות אנחנו צריכים לתת 90 דקות טובות נוספות פעם אחת אחרונה. הרבה שנים שלא היה לנו זמן לנוח אבל תודות ל’טוטו’ השנה זה ישתנה”, אמר ג’ורדי.

“בשביל כולנו זה השבוע האחרון דני, קרלוס, חואן ועבורי גם כן. קרלוס נתן הכל גם כשחקן עד היום האחרון. חואן היה פה חמש שנים הוא היה נאמן מאוד למועדון ואני מאמין שהם יכולים להיות גאים במה שהשיגו, אלו היו נישואים שמחים. אני לא מצפה לשום פרידה במשחק האחרון. נתניה למרות שהוא אצטדיון טוב, הוא לא הבית שלנו”.

ג'ורדי קרויף ואייל גולסה (נעם מורנו)ג'ורדי קרויף ואייל גולסה (נעם מורנו)

“להיות כנה הייתי צריך את ההפסקה הזאת. ספורט זה משהו חשוב ולכן אני חושב שראש העיר צריך היה להיכנס מוקדם יותר בנושא האצטדיון אבל זה נעשה 3 שנים באיחור. אין לי ספק לגני הסטטיסטיקה ששיחקנו בבלומפילד אל מול המשחקים בנתניה. לא ניקח לבאר שבע את מה שהם עשו ובכבוד”.

“יש לי דברים שאני צריך להסתכל אחורנית ולנתח אותם, אם הייתי צריך להיות קשוח יותר או רגוע יותר אבל אלו החיים. המאמן החדש צריך לבוא ולדעת מה הוא מקבל, לא להתייחס לכל מה שאומרים מסביב, יש לו מספיק זמן בטרום העונה וללכת לפי התחושות שלו ולא להקשיב לכולם, כמו שאני עשיתי, זה מה שאני מייעץ לו”.

“אני לא יכול להגיד שמות אבל בעבורי יש 3-4 שחקנים שיכולים לשחק בקבוצה הראשונה, ושעשויים להחזיר את התואר. העדפנו לתת להם לשחק ולהשתפשף. פיזרנו אותם בהפועל חיפה, נתניה ובני יהודה ואני חושב שהם מוכנים לחזור למכבי. בסופו של דבר יש חור בהשכלה של הכדורגל הישראלי, אפשר לנסות להתעלם מכך. בספרד זה אחרת אבל להמשיך לא להתייחס לכך או פשוט לעשות משהו בנידון. אני מקווה שמועדונים אחרים יבינו שעדיך ככה ולא יאבדו כישרונות גדולים. אנחנו עוקבים אחרי הצעירים בכל המשחקים, אני חושב שלמושאלים הייתה עונה טובה. תמיד נגד מכבי יש מוטיבציה מיוחדת נגד המועדון שמחזיק בזכויות שלך והם רוצים להוכיח את עצמם”.

אייל גולסה. מתכונן לבני יהודה (נעם מורנו)אייל גולסה. מתכונן לבני יהודה (נעם מורנו)

“לא נשמע לי הגיוני כל הסיפור עם הנבחרת. הייתי בחור בר מזל שהיה במקום בזמן הנכון. התוצאה שעבדנו בשנים האחרנות יצרה אמונה שיש דרך מאחוריי מה שעשינו. אהבתי מאוד לחיות בתל אביב, את המועדון, האוהדים. יגיע מאמן חדש שיביא דברים חדשים. אני בטוח שהמועדון גדל וזה הזמן שלי לזוז הצידה”.

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: “הייתה לנו הזכות להכיר את קרלוס, דני ודומינגו ולעבוד איתם במשך עונה ארוכה. הם ייצגו את המועדון באופן ראוי להערכה ואנו מאחלים להם את מיטב איחולי ההצלחה לכל אשר יפנו. הם כולם יודעים שהדלת תמיד תישאר פתוחה עבורם במכבי”.

צוות האימון שכולל את דני פויאטוס, קרלוס גרסיה ודומינגו מרין, יעזבו את המועדון בתום העונה.

קשר הצהובים, אייל גולסה, אמר: “העונה הזאת הייתה ארוכה אבל אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים אנחנו לא מחכים שזה יסתיים. זה יכול היה להסתיים טוב יותר אבל נעשה את הטוב ביותר בסוף. בשנה שעברה היינו בנבחרת אז המחנה היה פחות מוצלח כי פספסנו הרבה אימונים אני מקווה שהעונה זה יהיה טוב”.

“אני חושב שמההתחלה שג’ורדי הגיע, גם שהייתי בחיפה, הבינו שזה משהו שלא היה בישראל תכף שהוא יעזוב יבינו מה הוא עשה. לקראת הקיץ אנחנו עדיין לא יודעים מי המאמן או הצוות שיגיע, אבל זה טבעי שיגיע צוות זר שיעשה שינויים. אני חושב שלגבי המושאלים זה הדבר הכי טוב שיכול להיות, ללכת לקבוצות כמו בני יהודה מכבי נתניה והפועל חיפה זה הכי טוב, יגיע המאמן החדש ויחליט למי מגיע ולמי לא לשחק”.

“יש לי שיתוף פעולה ממש טוב עם דור אני ממש נהנה איתו במשחק. הצוות יחליט לגבי הזרים הכי חשוב שנהיה קבוצה בעונה הבאה ונביא אליפות לעיר. הייתי רוצה להיות בריא כל העונה זה הכי חסר. כל משחק ששיחקתי נתתי מאה אחוזים ככה שאני לא חושב שיכולתי לעשות יותר. אני שואף להשתפר בכל אימון אחרי זה הכל יבוא. אם היינו יכולים ג’ורדי היה נשאר פה עד גיל 70. אנחנו לא חושבים על הפסד. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה, תמיד קשה נגד בני יהודה, ומצפים לנצח”, סיכם הקשר.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */