יום חמישי, 28.03.2024 שעה 23:34

כל העיר מאחוריה: הכירו את הפועל כרמיאל

לאחת הקבוצות הצעירות והמבטיחות בליגת כדורגל החופים יש יו"ר עם חזון. נתנאל הררי חולם בגדול: "כרמיאל בשבילי זה מיאמי - זו ההתמכרות שלי"

|
נתנאל הררי, אלון אזולאי ואלי סולומון. צילום: אופיר זגורי
נתנאל הררי, אלון אזולאי ואלי סולומון. צילום: אופיר זגורי

ליגת "בנק יהב" בכדורגל חופים פותחת את עונתה ה-12 ביום שישי, ה-8 ביוני, כאשר עד לשריקת הפתיחה אנו נסקור עבורכם את קבוצות הליגה. והפעם: הפועל כרמיאל, שנוסדה לפני ארבע שנים בלבד, ומאז היא מתקדמת בצעדי ענק והופכת לאחת מאריות ליגת החופים. בעונה האחרונה הגיע הקבוצה מהצפון לשלב החצי גמר (פיינל פור). 

נתנאל הררי, בן 29 בלבד, הוא לבטח אחד מהיו"רים הצעירים בכלל בספורט בארץ: "נולדתי בכרמיאל, גדלתי והתחנכתי כאן, זה הבית שלי, כרמיאל היא כמו מיאמי עבורי", סיפר הררי. הררי הוא גם אחד האנשים היותר צבעוניים בליגת החופים: "הרמתי את הפרויקט "מגרשים מוארים" מטעם התכנית "עיר ללא אלימות" בכרמיאל. לפני 7 שנים היה מגרש אחד והיום קיימים 16 מגרשים מוארים למען בני הנוער. מעבר לכך, הרכבנו נבחרת כדורגל של בני נוער וצעירים בסיכון וזכינו לארח את מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ונבחרת האומנים ובקרוב ערן זהבי והפועל ב"ש יגיעו לאצטדיון העירוני בכרמיאל", אמר הררי.

הקבוצה מכרמיאל שומרת על מסורת של התקדמות בכל עונה כאשר הגיעה לשלב רבע הגמר ובעונה האחרונה העפילה הקבוצה לשלב החצי גמר (פיינל פור) תוך כדי שהשחקן הטוב ביותר בעולם, הפורטוגלי מאדג'ר, נוחת בישראל משחק בשורות כרמיאל ואף כובש צמד שערים שמעלה את הקבוצה לשלב הבא. 

אחד הדברים המרגשים בקבוצה שהיא מחוברת לקהילה ומנציחה את בן העיר שנפטר מנסיבות טרגיות בגיל 16 בלבד דניאל סולומון – הקבוצה נקראת ע"ש. הקיץ הררי מינה את האבא אלי סולומון שתמך רבות בקבוצה לאורך השנים למנכ"ל הקבוצה. לצוות המקצועי בראשות המאמן שממשיך עונה שנייה במועדון נמרוד קוסטיקה (עוזר מאמן במכבי פ"ת ליגת העל) צורפו אורי קרגולה (מאמן קבליו יפו), לירון יגר, משה פרנקו, ודוד בטאן . עמרי דרור יד ימינו של הררי ימשיך לתמוך ולעזור ולהיות בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה . 

השחקנים המרכזים שחתמו הקיץ בקבוצה הם אורן פרטוק אחד ממקימי הענף שיחק ארבע שנים בחולון, אלון לוי בלמה וסמל של קבוצת מכבי נתניה, אלחי צברי השחקן הכישרוני בליגה שמגיע גם הוא ממכבי נתניה, אופק יפרח תגלית העונה האחרונה מחדרה, רון למל שוער נבחרת ישראל, כמו כן ממשיכים בקבוצה עונה שנייה ברציפות האחים המוכשרים עומר ודור הלוי, "המכונה" שרון גורמזנו , שוער הקבוצה שגם הוא נמנע בסגל נבחרת ישראל גסטון מזרחה, ציון אזולאי כוכב הראלטי המירוץ למליון , בר שם טוב.  

הקיץ לקחה חסותה על הקבוצה קבוצת תגלית אשר יושבת בכרמיאל אך פורשה בכל חלקי הארץ תגלית עוסקת בשירותי ניקיון והחזקת מבנים אלון אזולאי יו"ר תגלית מחובר לספורט המקומי והקיץ כאמור החליט להרים את הכפפה . 

מסעדת השף היוקרתית והגדולה בצפון ובכרמיאל בפרט 'טגלוס' תתמוך בקבוצה: השף המוערך והבעלים גל קריאף, יחד עם שלומי וטלי אוחנה, שהם גם בעלי קבוצת 'שלטל' המפוארת. 

חדר הכושר 'אדרנלין' הגדול בכרמיאל ובצפון בפרט ממשיך לתמוך בקבוצה כחלק בלתי נפרד מהשקפת עולמם של הבעלים יחיאל זבידה ומשה שבתאי.

הבעלים של חדר הכושר אדרנלין: משה שבתאי מימין ויחיאל זוידה משמאל (אופיר זגורי)הבעלים של חדר הכושר אדרנלין: משה שבתאי מימין ויחיאל זוידה משמאל (אופיר זגורי)

מרכז הפועל ימשיך לתמוך בקבוצה כמו כן בית הספר לכדורגל הגדול בצפון "אופק" כרמיאל ימשיך לעזור ולתרום במסגרת שיתוף הפעולה היוצא מן הכלל שיש בן שני הגופים יעקב קיסוס ארז דרור עמרי דרור דביר איפרגן ולירון יגר.

במסגרת אהבתו לספורט המועמד לראשות העיר כרמיאל משה קונינסקי יתמוך וילווה את הקבוצה גם הקיץ הקרוב בקבוצה מדגשים שללא קונינסקי לעיר כרמיאל לא היתה קבוצה בסדר הגודל הזה אם בכלל.

כמו כן יתמכו בקבוצה הקיץ: נכנסי נהוראי,  גן העיר כרמיאל אלירן סלוחה מוטי דביר, רימקס משפחת איצקזון. חולצות כרמיאל דייגו.  רקורד בהנהלת מאיר דלל, מכבסת העיר כרמיאל חיים ממן ובניו, קופיז בהנהלת עופר שבו, מודי קרמיקה , אמנון שלטים וחותמות גיא סלומנוס , ענק הוילונות, אמנון מסילות ערן סלע, פורטל כרמיאלי, עיתון מלך הגליל שלום אטיאס,  דאבח מוצרי בשר, סינאל פיתרונות שכר ממוחשבים.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספות כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */