יום שישי, 19.04.2024 שעה 17:03
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

חנוכת בית: 1:2 לסכנין על אשדוד בדוחא המחודש

בנין ושחקניו נכנסו חזרה הביתה ברגל ימין עם צמד של פושה (8 ו-19) שגם הורחק (82) והצגה של קנדיל. ביטון צימק עבור האורחת (26) שנמצאת 3 נק' מהקו

|
שחקני סכנין חוגגים עם ג'ורדן פושה (עמית מצפה)
שחקני סכנין חוגגים עם ג'ורדן פושה (עמית מצפה)

אוהדי בני סכנין חיכו לרגע הזה במשך כל העונה והערב (שבת) הוא גם הגיע, כשקבוצתם אירחה משחק בית לראשונה העונה באצטדיון דוחא וגם סיימה אותו עם שלוש נקודות אחרי שגברה 1:2 על מ.ס אשדוד במסגרת המחזור ה-27, המחזור הפותח של משחקי הפלייאוף התחתון.

המחצית הראשונה באצטדיון המחודש נפתחה בסערה כשכבר לאחר 19 דקות של כדורגל האוהדים שחזרו הביתה מהגלות בעכו זכו לחגוג פעמיים, מצמד שערים של ג’ורדן פושה (8 ו-19). שש דקות עברו וגם האורחת עלתה על לוח התוצאות החדש ועשתה זאת בזכות הקשר הצעיר דן ביטון שהלחיץ את טל בנין ושחקניו. המחצית השנייה נפתחה בקצב איטי, אך לאחר שאשדוד הגבירה את הלחץ ופושה גם הורחק (82), האורחת הצליחה להשאיר את הנקודות בבית בעיקר בזכות מחמוד קנדיל, שרשם מספר הצלות גדולות בדקות המכריעות.

בנין: "קנדיל ראוי להיות בסגל הנבחרת"

בסיום, הקבוצה באדום חזרה למסלול הניצחונות והעלתה את מאזנה ל-33 נקודות, בעוד האורחת של עמיר תורג’מן הסתבכה עוד יותר במאבקי ההישרדות וראתה את הפועל אשקלון שנמצאת מתחת לקו האדום ושסחטה תיקו 1:1 בקריית שמונה, מתקרבת אליה למרחק של שלוש נקודות בלבד.

אחמד טיבי ומאזן גנאים בדוחא המחודש לפני שריקת הפתיחה (א.ד.) אחמד טיבי ומאזן גנאים בדוחא המחודש לפני שריקת הפתיחה (א.ד.)

בנין: “יש לנו שחקנים שראויים לנבחרת ישראל”, תורג’מן: “אני מעודד”

“20 דקות טובות ורצון של החברים ושל מוחמד קנדיל שהוא ראוי לנבחרת ישראל”, הצהיר מאמן סכנין טל בנין. “אני חושב שכולם רואים יש לנו שחקנים שראויים לנבחרת, גם פיראס מוגרבי. הם ראויים להיות בסגל. יש עוד עונה ארוכה ואני בטוח שעם יכולת כזו הם עוד יהיו שם. אנחנו התחלנו איזושהי דרך, אבל זה לוקח זמן. אנחנו משחקים מול קבוצות שיש להן המון מה להפסיד, רוצים לסיים את העונה בצורה מכובדת. רוצים לשחק טוב מול הקהל שלנו, קצת איבדנו את הראש וזו הסיבה ששיחקנו מעט פחות טוב”.

מאזן גנאים, אחמד טיבי ומוחמד אבו יונס בדוחא המחודש לפני שריקת הפתיחה (א. ד)מאזן גנאים, אחמד טיבי ומוחמד אבו יונס בדוחא המחודש לפני שריקת הפתיחה (א. ד)

“אני בקבוצה פחות מחודשיים. הקבוצה הזאת עשתה שינוי גדול בצורת המשחק שלה ובמחשבה שלה, אנחנו מנסים כל הזמן לעבוד על אלמנטים של משחק הגנה. אנחנו נמצאים במצב טוב ביחס לאיפה שהיינו מבחינת היחסים עם הקהל ומה שאנחנו משדרים כלפי חוץ. כשאנחנו עם הכדור אנחנו טובים, אך צריכים להשתמש יותר בשחקני האגף האיכותיים שלנו”, סיכם בנין. 

טל בנין (עמית מצפה)טל בנין (עמית מצפה)

המאמן המפסיד עמיר תורג’מן אמר בסיום: “חוץ מ-20 הדקות הראשונות שהיו לא טובות, היינו טובים, אבל לא הצלחנו להבקיע את השער השני ומזה אני מאוכזב, שלא ניצלנו מצבים. היינו שם, אבל לא השכלנו להשוות את התוצאה. אנחנו משחקים בשיטות האלו כל הזמן וזה עבד טוב בפעם שעברה, השקענו ורצנו ומזה אני מעודד. הייתה השקעה למרות הפיגור, זה מאכזב מאוד, אבל אני יודע שיש לי חבורה של גברים. אנחנו עדיין 3 נקודות מעל הקו האדום ועם הפרש שערים טוב יותר, נעבוד קשה ונכין את עצמנו. אנחנו קבוצה טובה וצריך להוכיח את זה במגרש, אנחנו צריכים להיות רעים יותר”.

עמיר תורג'מן (עמית מצפה)עמיר תורג'מן (עמית מצפה)

מחצית ראשונה

השופט אלון יפת הוציא את ההתמודדות באצטדיון דוחא לדרכה באיחור של 3 דקות בעקבות חור שנוצר ברשת של אחד מהשערים, כש-2,500 צופים התיישבו ביציעי האצטדיון המחודש בצפון. 

היציעים המקורים בדוחא (עמית מצפה)היציעים המקורים בדוחא (עמית מצפה)
עמדת השידור החדשה בדוחא (עמית מצפה)עמדת השידור החדשה בדוחא (עמית מצפה)

דקה 3: האורחת הגיעה למצב מסוכן כבר בהתקפה הראשונה שלה. דור ג’אן ברח לשומר שלו ובסיומה של מתפרצת מהירה בעט חזק לפינה הקרובה, ונעץ את הכדור בקורה הימנית של שער המארחת.

דן ביטון מול פושה וחטאב (עמית מצפה)דן ביטון מול פושה וחטאב (עמית מצפה)

דקה 8, בני סכנין עלתה ל-0:1: הקהל המקומי ראה את הרשת בדוחא זזה לראשונה העונה ובצד הנכון מבחינתו. פיראס מוגרבי קיבל את הכדור באגף הימני והעביר רוחב למרכז הרחבה, שם חיכה ג’ורדן פושה שבעט בנגיעה אלגנטית לרשת של יואב ג’ראפי, שאפילו לא זז. 

שחקני סכנין חוגגים עם ג'ורדן פושה (עמית מצפה)שחקני סכנין חוגגים עם ג'ורדן פושה (עמית מצפה)

דקה 17: תורג’מן ראה את שחקניו מתקרבים לשוויון. דן ביטון הקפיץ כדור חכם לכיוונו של יובל יעקובוביץ’ שנותר במצב טוב בתוך הרחבה, אך לרוע מזלו הבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה אדום שהסיט את הכדור לקרן.

עוביידה חטאב בורח למאוריסיו קורדיירו (עמית מצפה)עוביידה חטאב בורח למאוריסיו קורדיירו (עמית מצפה)

דקה 19, בני סכנין עלתה ל-0:2: אותו כובש, מבשל שונה. הפעם היה זה שלומי אזולאי שפינק את פושה בכדור עומק נהדר, עליו החלוץ שברח לקו ההגנה הלבן השתלט עם החזה, לפני שבעט בצורה מלוטשת ונקייה לפינה הרחוקה ולא הותיר סיכוי לג’ראפי חסר האונים.

שחקני סכנין חוגגים את השער של פושה (עמית מצפה)שחקני סכנין חוגגים את השער של פושה (עמית מצפה)

דקה 26, אשדוד צימקה ל-2:1: דן ביטון, הבולט בשחקני האורחת, קיבל את הכדור בתוך הרחבה ומיד בעט ברגל שמאל, כדי למצוא את הרשת של קנדיל בעזרת רגל אדומה שהסיטה את הכדור לפינה הימנית ולא הותירה לשוער המקומי סיכוי להגיע אליו. משחק נהדר בדוחא.

בנצי מושל אוסף את הכדור מהרשת אחרי השער של דן ביטון (עמית מצפה)בנצי מושל אוסף את הכדור מהרשת אחרי השער של דן ביטון (עמית מצפה)
שחקני אשדוד חוגגים את השער המצמק של דן ביטון (עמית מצפה)שחקני אשדוד חוגגים את השער המצמק של דן ביטון (עמית מצפה)
לוח התוצאות החדש בדוחא (עמית מצפה)לוח התוצאות החדש בדוחא (עמית מצפה)

דקה 44: האורחת כמעט איזנה את התוצאה על סף הירידה להפסקה. כדור חופשי שעלה לרחבה הורחק על ידי ההגנה של בנין ונחת היישר לרגליו של וובה בראון, שמיד הניף את רגל ימין ובעט חזק בנגיעה, אבל ראה את הניסיון שלו חולף מעט מעל המשקוף של קנדיל. 

איהאב גנאים מול דור ג'אן (עמית מצפה)איהאב גנאים מול דור ג'אן (עמית מצפה)

דקה 45+1: הפעם שחקניו של תורג’מן כבר מצאו את הרשת, אבל אלון יפת היה שם כדי לקטוע את החגיגות. דין דוד המחליף כבש מקרוב, אבל לצערו הקוון זיהה נבדל קטנטן וסימן לשופט הראשי לבטל את השער.

ג'אן לוחץ על גנטוס (עמית מצפה)ג'אן לוחץ על גנטוס (עמית מצפה)

מחצית שנייה

דקה 47: אחרי שהמשחק נפתח באיחור בעקבות חור ברשת באחד השערים, יפת נאלץ לעצור את המשחק כדי שאיש התחזוקה של סכנין יסגור חור שנוצר בשער השני. אחרי דקה וחצי של הפסקה – המשחק חודש.

דקה 54: יעקובוביץ’ התקרב לשוויון פעם נוספת. הקשר בעט בפעם השנייה לכיוון השער של קנדיל מחוץ לרחבה, אבל שוב פגש רגל אדומה שהסיטה את הכדור לקרן.

קרלו ברוצ'יץ' עם הכדור (עמית מצפה)קרלו ברוצ'יץ' עם הכדור (עמית מצפה)

דקה 78: הצלה ענקית של קנדיל השאירה את היתרון אצל המקומיים. ביטון ברח לגנאים ושלח בעיטה לעבר החיבורים מכ-20 מטר, אבל השוער האדום התעופף בצורה אקרובטית והצליח להדוף את הניסיון של הקשר הצעיר לקרן.

דקה 81: אשדוד המשיכה להגביר את הלחץ. עוד בעיטה של ביטון נהדפה על ידי קנדיל ומיד לאחר מכן השוער הגיב לא טוב לכדור רוחב והדף אותו היישר אל הרגליים של קורדיירו, שלא הצליח להסיט את הכדור פנימה מתוך רחבת החמש.

דקה 82, סכנין נותרה ב-10 שחקנים: כובש הצמד פושה שראה את הצהוב הראשון שלו אחרי השער בדקה השמינית לאחר שקפץ על הגדר, סיים את חלקו במפגש מוקדם מהצפוי לאחר ששלח מרפק לפניו של תום מונד וראה את הצהוב השני ובעקבותיו את האדום.

דקה 89: ההצגה של קנדיל נמשכה. השוער הדף בעיטה שהגיעה מחוץ לרחבה ומיד לאחר מכן התנפל על הריבאונד והקדים את קורדיירו שגם פגע בשוער בצורה לא אחראית וראה את הצהוב.

דקה 94: מוגרבי הוביל התקפה מתפרצת וחיפש את החיבורים של ג’ראפי מכ-20 מטר אלכסונית מהשער, אבל השוער האשדודי התעופף נהדר והדף לקרן.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, מארון גנטוס, עוביידה חטאב, איהאב גנאים, עטאא ג'אבר, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי (וונדרסון, 85), יובל אבידור (עמראן אלקרינאווי, 76) וג’ורדן פושה.

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ’יץ’, יובל יעקובוביץ’ (אור אינברום, 77), וובה בראון (תום מונד, 64), דן ביטון, בנצי מושל (דין דוד, 33), דור ג’אן ומאוריסיו קורדיירו.  

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */