יום שלישי, 16.04.2024 שעה 08:52
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

עטר שב להרכב מכבי ת"א, אלי דסה חזר לסגל

מכבי תל אביב תארח ב-16:00 את הפועל רעננה במטרה להגדיל לפחות זמנית את הפער מהפועל באר שבע ובית"ר בצמרת. החלוץ ב-11 ע"ח יצחקי, המגן שב ל-18

|
אלירן עטר (איציק בלניצקי)
אלירן עטר (איציק בלניצקי)

מכבי תל אביב תארח היום (שבת, 16:00) את הפועל רעננה במטרה להגדיל את הפער בצמרת, גם אם זמנית בלבד, שכן היא משחקת לפני הפועל באר שבע ובית”ר ירושלים. המאמן ג’ורדי קרויף ביצע אתמול מספר תרגולים של הגנה מול התקפה ונראה כי לפחות בפני שחקניו הוא לא רצה לחשוף יותר מדי, אולי גם כדי לשמור על דריכות גבוהה יותר אחרי שהציגו יכולת לא טובה נגד הפועל עכו.

לבסוף, אל ההרכב חזר אלירן עטר, בעוד אלי דסה שב לסגל. עטר יפתח על חשבונו של ברק יצחקי, שלא בסגל, ויעלה לצדם של ניק בלקמן ו-וידאר קיארטנסון בהתקפה. לאורך השבוע ברוב האימונים שרן ייני, אייל גולסה ועומר אצילי התאמנו בצד, כשהם מחלימים מהפציעות שלהם, אך הם נותרו מחוץ לסגל. יובל שפונגין בהרכב במקום טל בן חיים.

קרויף: כל משחק בליגה הוא קשה

במכבי תל אביב מבינים כי אסור להם למעוד בבית וזוכרים היטב את המשחק מול רעננה בסיבוב הקודם: “כמעט איבדנו שם את המשחק, הצלחנו בקושי רב לנצח אותם ומאז רעננה התחזקה ככה שאסור לנו לחשוב שזה יראה אחרת הפעם. אם לא נגיע בטירוף למשחק, יהיו לנו בעיות”, אמרו בקבוצה.

דור פרץ, אלירן עטר, איתן טיבי ואלי דסה (שחר גרוס)דור פרץ, אלירן עטר, איתן טיבי ואלי דסה (שחר גרוס)

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ’, יובל שפונגין, ז’אן סילבן באבין, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, כריסטיאן באטוקיו, דור מיכה, ניק בלקמן, אלירן עטר ו-וידאר קיארטנסון.

אבוחצירה: “השעה של המשחק בעייתית”

אחרי שני משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות, הפועל רעננה ערכה את האימון המסכם לקראת המפגש מול מכבי תל אביב. מעודדת מה-1:1 המרשים מול הפועל חיפה במחזור הקודם, החבורה של מנחם קורצקי תנסה להפתיע וללקט נקודות מול קבוצה נוספת מהצמרת בדמותה של מוליכת הטבלה. 

קורצקי ייאלץ להסתדר ללא אור דסה המושאל ממכבי ת”א שהורחק במשחק האחרון, אך יקבל בחזרה את עדי נמני, שהיה חולה בשבוע שעבר וחזר ישירות להרכב ואת אלי בבייב שריצה עונש הרחקה מול הפועל חיפה וימתין להזדמנות על הספסל.

ניר קלינגר: לא היינו מספיק קילרים

בשער יעמוד השוער הבוליביאני גיירמו ויסקארה, בעוד את חוליית ההגנה ירכיבו נמני, בן והבה, מוחמד עלי קמארה, עידו לוי ועמנואל אמבולה. בקישור יתופקדו בן בנימין ונמניה ניקוליץ’, בכנף הימנית יפתח כארם ארשיד, בשמאל רועי זיקרי ובחוד שמעון אבוחצירה הוותיק.

אבוחצירה התייחס להכנות למשחק ואמר: “אנחנו מתכוננים למשחק מול מכבי תל אביב כמו לכל משחק אחר, בחשיבה הכי נכונה ובעבודה הטקטית הכי טובה. אנחנו בכושר טוב ויותר מחוברים ומבינים יותר את הדרישות של מנחם ואני חושב שצריך לבוא למשחק עם אמונה ולשחק אותו דבר כמו כמו במשחק האחרון ובמשחק מול הפועל באר שבע שהיינו טובים למרות שהפסדנו. אני מאמין שאפשר להפתיע ולנצח את המשחק, כמו כל משחק בליגה הזו. הם קבוצה חזקה ומאומנת ולא סתם הם במקום הראשון, אבל אנחנו נהיה חייבים להיות חדורי מוטיבציה כי זה משחק מאוד מאתגר. אני מקווה שנגיע כמו גברים ונעשה את העבודה”.

שחקני רעננה. מאמינים שאפשר להפתיע (אחמד מוררה)שחקני רעננה. מאמינים שאפשר להפתיע (אחמד מוררה)

היריבות לתחתית: “אני תמיד טוען שברגע שאתה מסתכל על אחרים אתה לא באמת יכול להצליח. אני חושב שברגע שנסתכל רק על עצמנו ונמשיך להתעסק רק בהפועל רעננה נצליח לקחת כמה שיותר נקודות עד הפלייאוף, כי אם לא נעשה את זה אנחנו ניפגע וכל שאר הקבוצות יסתכלו עלינו מלמעלה. אז אנחנו חושבים רק על הפועל רעננה ונעשה הכל כדי לקחת כמה שיותר נקודות ולהישאר בליגה, זה מה שמעניין אותנו”.

החיבור של שחקני הרכש: “החיבור עם השחקנים החדשים מצוין בינתיים, עשינו חיזוק טוב בינואר והבאנו שחקנים מאוד מוכשרים שיעזרו לנו במאבקי התחתית. אני מקווה שזה יתחבר כמו שצריך כמו במחזור האחרון שזה עבד יפה מאוד מבחינתנו עם השחקנים החדשים שכבר התחילו להראות את היכולת שלהם. אני חושב שזה דבר מבורך לרעננה שמגיעים שחקנים כאלה מוכשרים והלוואי שנשיג את המטרה הכי חשובה שלנו שזה להישאר בליגה ביחד”.

אוהדי רעננה. אולי יכולים היו להגיע יותר (עמרי שטיין)אוהדי רעננה. אולי יכולים היו להגיע יותר (עמרי שטיין)

שעת המשחק המוקדמת: “אני בא ברגל למשחק כך שאני מצליח לשמור את השבת במלואה, במיוחד שהמשחק בנתניה. אבל אני חושב שזה לא פייר לשחק ב-16:00 ביום שבת, מפסידים הרבה קהל ככה וגם לשומרי השבת מגיע לראות כדורגל, בין אם זה בטלוויזיה או ביציעים. זו שעה מאוד בעייתית לשחק כדורגל בשבת ואני חושב שכולם צריכים ליהנות מהכדורגל כי כולם אוהבים את המשחק הזה וזה לא משנה מאיזה דת, גזע או מין אותו אדם. אני חושב שכולם צריכים ליהנות מכדורגל בשבת, אבל יש דברים שלא תלויים בנו, אבל אני מאמין שהאנשים שזה כן תלוי בהם ישמעו את הקריאה הזו להתחשב בכולם ולהבא כולם יהנו מכדורגל”.

הפועל רעננה: גיירמו ויסקארה, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נמניה ניקוליץ’, כארם ארשיד, רועי זיקרי ושמעון אבוחצירה.

אסור לפספס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
נגןדקה ה-91: עבד כבש שער ניצחון מול ווסטהאם
דקה ה-91: עבד כבש שער ניצחון מול ווסטהאם
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */