יום שבת, 20.04.2024 שעה 13:24
לוח משחקים
  • רומא
  • חמישי, 02/05, 22:00
  • באייר לברקוזן
  • מארסיי
  • חמישי, 02/05, 22:00
  • אטאלנטה

סארי: אירופה חשובה, אך האליפות באיטליה יותר

מאמן נאפולי לקראת לייפציג ב-32 האחרונות של הליגה האירופית ב-22:05. ארסנל מול אוסטרסונדס ב-20:00. אתלטיקו מדריד בקופנהאגן ללא דייגו קוסטה

|
מאוריציו סארי (רויטרס)
מאוריציו סארי (רויטרס)

כמה חיכינו והנה הליגה האירופית חוזרת אלינו, כאשר שלב 32 האחרונות במפעל יחל הערב (חמישי) עם 16 מפגשים, כאשר במוקד ארסנל תפגוש את אוסטרסונדס ותנסה להשאיר לעצמה סיכוי להגיע לליגת האלופות. בנוסף, אתלטיקו מדריד יוצאת לקופנהאגן וזלצבורג של מונס דאבור תתמודד מול ריאל סוסיאדד. כמו כן, נאפולי, הקבוצה הלוהטת של איטליה, תנסה להמשיך את הדהירה מול לייפציג.

לודוגורץ – מילאן (20:00)

הקבוצה הבולגרית, שסיימה את שלב הבתים במקום השני אחרי בראגה, לא ערכה משחק רשמי חודשיים, כאשר בתקופה האחרונה היא קיימה חמישה משחקי ידידות, ארבעה מהן היא ניצחה, אך זה לא באמת מדד לקראת המפגש הקשה מול האיטלקים. מהעבר השני, החבורה של ג'נארו גאטוסו תרצה למנף את ה-0:4 הגדול על ספאל במחזור האחרון בליגה האיטלקית, כאשר האדומים-שחורים לא הפסידו בשמונת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות ויקוו להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין.

גאטוסו (רויטרס)גאטוסו (רויטרס)

אוסטרסונדס – ארסנל (20:00)

המארחת, תגיע מעודדת במיוחד אחרי ה-0:3 על טרלבורג במסגרת הגביע השבדי, ניצחון שעצר רצף של לא פחות מארבעה משחקים ללא מלוא הנקודות ויכולת מאכזבת במיוחד. בבית המוקדם, השבדים עשו עבודה נפלאה כאשר סיימו במקום השני עם מאזן זהה לזה של אתלטיק בילבאו הראשונה ו-11 נקודות.

שחקני ארסנל מתכוננים לאוסטרסונדס (רויטרס)שחקני ארסנל מתכוננים לאוסטרסונדס (רויטרס)

מהעבר השני, ארסנן ונגר וקבוצתו יגיעו במצב לא מעודד במיוחד, כאשר ספגו 1:0 בדרבי מול טוטנהאם במחזור האחרון, והתרחקו כבר שמונה נקודות מצ'לסי ומהמקום הרביעי שמוביל לשלב הבתים של ליגת האלופות. התותחנים ינסו לקטוף את הכרטיס דרך זכייה בליגה האירופית, כך שהמפעל הפך להיות חשוב מאוד עבורם. בתוך כך, בקבוצה הודיעו כי אלכסנדר לקאזט צפוי להיעדר כשישה שבועות.

ריאל סוסיאדד – זלצבורג (20:00)

לא בפורמה שכזו ציפו אוסביו סקריסטאן וקבוצתו להגיע למפגש החשוב בליגה האירופית, הספרדים ניצחו רק פעם אחת בששת משחקיהם האחרונים ובמחזור החולף ספגו 5:2 מול ריאל מדריד. בליגה, הקבוצה נמצאת במקום ה-14, מרחק שמונה נקודות בלבד מהקו האדום. בהחלט נתון מאכזב לאור הציפיות טרם פתיחת העונה. בצד כשירות הסגל, בשורות טובות לספרדים כאשר עדנאן ינוזאי צפוי לחזור לסגל, כאשר וויליאן ז'וזה לא יהיה כשיר.

מונס דאבור (רדאד ג'בארה)מונס דאבור (רדאד ג'בארה)

מנגד, מונס דאבור וקבוצתו שחזרו בצורה נהדרת מפגרת החורף עם שני ניצחונות מרשימים בליגה האוסטרית. בהחלט נתון מעודד מכיוון שלפני הפגרה זלצבורג סיימה את בשלוש תוצאות תיקו רצופות את שלושת המשחקים האחרונים בליגה. בצד הישראלי, דאבור כבש ב-1:2 על אדמירה ויקווה להמשיך את מלאכת הכיבוש גם במפעל האירופי החשוב.

קופנהאגן – אתלטיקו מדריד (22:05)

הדנים נמצאים בתקופה לא הכי יציבה ואחרי ההפסד בגביע, רשמו 1:5 גדול על ראנדרס וכרגע הם רק במקום הרביעי בליגה המקומית, מרחק של לא פחות מ-18 נקודות מהמקום הראשון. בהחלט עונה מאכזבת במיוחד לקבוצה בזירה המקומית. 

דייגו קוסטה מול צ'ורי קסטרו (La Liga)דייגו קוסטה מול צ'ורי קסטרו (La Liga)

מהעבר השני, החבורה של דייגו סימאונה נמצאת בכושר מצוין עם שלושה ניצחונות רצופים. במחזור האחרון, הקולצ'ונרוס רשמו 0:1 יקר על מלאגה והורידו את הפער מברצלונה לשבע נקודות בלבד. סטפן סאביץ' בספק להתמודדות, כאשר דייגו דוגין צפוי לחזור לסגל של סימאונה. בתוך כך, הקבוצה המריאה לדנמרק ללא דייגו קוסטה, לאחר שהרגיש כאבים ברגלו השמאלית באימון האחרון.

נאפולי – לייפציג (22:05)

מאוריציו סארי וקבוצתו ינסו להמשיך את העונה הטובה גם בזירה האירופית, כשהם נמצאים בכושר יוצא מן הכלל עם חמישה ניצחונות רצופים בליגה האיטלקית והמקום הראשון בטבלה, נקודה יותר מהאלופה יובנטוס. לאחר שהודחו מליגת האלופות, האיטלקים ינסו להצליח לפחות במפעל השני בחשיבותו.

סארי התייחס למפגש: “לפני שנרצה להיות חזקים וטובים ואירופה, נצטרך להיות הכי טובים בזירה המקומית. פוגשים קבוצה מצוינת, יהיה משחק לא פשוט, אך נעשה את המיטב”. מן הצד השני של המתרס, הקבוצה הגרמנית, שסיימה שלישית בבית 6 של האלופות, תנסה להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין ולמנף את היכולת משני משחקיה האחרונים בבונדסליגה. בליגה הגרמנית לייפציג מדורגת שנייה, במרחק של לא פחות מ-18 נקודות מבאיירן מינכן המוליכה. 

משחקים נוספים

אסטנה – ספורטינג ליסבון (18:00)
דורטמונד – אטאלנטה (20:00)
מארסיי – בראגה (20:00)
ניס – לוקומוטיב מוסקבה (20:00)
ספרטק מוסקבה – אתלטיק בילבאו (20:00)
א.א.ק אתונה – דינמו קייב (22:05)
סלטיק – זניט סט פטרסבורג (22:05)
סטיאווה בוקרשט – לאציו (22:05)
ליון – ויאריאל (22:05)
פרטיזן בלגרד – ויקטוריה פלזן (22:05)

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */