יום שישי, 19.04.2024 שעה 08:26

אליפות העולם בלקרוס תכניס כ-50 מיליון ש"ח

ישראל תארח את הטורניר היוקרתי בחודש יולי בנתניה ותהנה מהכנסות חסרות תקדים מתיירות ושיתופי פעולה. מנכ"ל ההתאחדות העולמית: "אתם הופכים למעצמה"

|
נבחרת ישראל בלקרוס. מעצמה
נבחרת ישראל בלקרוס. מעצמה

לקראת אליפות העולם בלקרוס שתתקיים בישראל בחודש יולי בעיר נתניה, הגיעו ביום רביעי האחרון, ג'ים שר, מנכ"ל התאחדות הלקרוס העולמית וראש העיר נתניה מרים פיירברג – איכר לביקור באימון נבחרת ישראל, אשר התאמנה בנתניה. השניים איחלו הצלחה לשחקנים ולצוות הנבחרת ודנו יחד בדרכים לקידום הענף בישראל.  

שר, שכיהן בעברו בתפקידים בכירים בוועד האולימפי האמריקאי, שיבח את התקדמות הענף במדינת ישראל ואמר כי "ישראל מתפתחת להיות מעצמת לקרוס". הוא הוסיף כי "האליפות תציג לעולם שישראל יכולה לארח את האירועים הספורטיביים והבינלאומיים הגדולים ביותר שפותחים את הדלת לפעילויות ברמה הגבוהה ביותר."

עוד ציין שר כי הוא פועל בימים אלה מול הוועד האולימפי הבינלאומי על מנת להשיב חזרה את ענף הלקרוס למשחקים האולימפיים וכי היעד שהוצב הוא המשחקים שיתקיימו בלוס אנג'לס ב 2028, כך שאפשר לחלום על מדליה… 

ישראל היא המדינה הראשונה אי פעם שאינה דוברת אנגלית שתארח את אליפות העולם בלקרוס. בחירתה לאירוח אליפות העולם, מגיעה על רקע ההצלחות האחרונות של ישראל בזירה הבינלאומית, במסגרתן זכתה נבחרת ישראל במקום השני באליפות אירופה לשנת 2016  ובמקום השביעי באליפות העולם האחרונה שנערכה בשנת 2014. בשנים האחרונות הפכה ישראל למדינה הצומחת ביותר בעולם בתחום, עם 18 מועדונים ומאות שחקנים פעילים. הישגים אלה, ממקמים את ישראל כאחת המועמדות המובילות לזכייה באליפות העולם בשנה הבאה. 

עיריית נתניה: "העיר נתניה תלבש חג עם קיום התחרות בחודשי הקיץ, ואלפי משתתפים ואורחים מרחבי העולם ייהנו מחוויה ספורטיבית  ובילוי בעיר היפה בארץ. אנו גאים לארח את התחרות ומזמינים את הציבור לחוות את אחד מתחומי הספורט המובילים בחו"ל". 

מרים פיירברג. גאה לארח את הטורניר היוקרתי (חגי ניזרי)מרים פיירברג. גאה לארח את הטורניר היוקרתי (חגי ניזרי)

העיר נתניה נבחרה להוביל את האירוע על רקע הישגי העיר בתחום הספורט והאירוח של מגוון תחרויות בינלאומיות בהן אליפות אירופה בשחייה, סבב אליפות העולם בגלישת גלים, טורנירי טניס בינלאומיים ואליפות אירופה עד גיל 21 בכדורגל ועוד. במהלך ימי האליפות יגיעו לישראל כ 2000 שחקנים ואנשי צוות מ 50 המדינות המשתתפות יחד רבבות אוהדי הענף מכל רחבי העולם. משחקי האליפות יועברו בשידור חי ללמעלה ממאה מיליון צופים ברחבי העולם, בדגש על צפון אמריקה. סך הכנסות המדינה מתיירות ושיתופי פעולה במהלך ימי האליפות צפוי להגיע לכ-50 מיליון שקלים. 

דיויד לסדיי, מנכ"ל איגוד הלקרוס הישראלי: "אנחנו גאים מאוד לאחר את אליפות העולם, אשר תציג את ישראל באור חיובי למיליוני צופים ברחבי העולם ותמשוך לישראל אלפי מבקרים על כל המשתמע מכך. האליפות מהווה נקודת ציון דרך משמעותית בהתפתחות הענף בישראל והזדמנות לחשיפה בפני קהלים חדשים בדגש על דור העתיד. אני משוכנע שהשחקנים, הצוותים המקצועיים, המתנדבים ואלפי האוהדים שיגיעו לישראל יהנו מחוויה ספורטיבית ייחודית. " 

 
לקרוס (Lacrosse), הוא ספורט קבוצתי במסגרתו נדרשים השחקנים להשתמש במקל ייחודי שבקצהו רשת בכדי להתמסר בכדור גומי קשיח אותו יש לקלוע לשער היריב. הלקרוס מהווה שילוב ספורטיבי של כדורגל, כדורסל והוקי ונחשב לספורט הקיץ הלאומי של קנדה ולענף ספורט פופולרי בארה"ב.

איגוד הלקרוס הישראלי' הוא ארגון ללא כוונת רווח המשמש כגוף המנהל של ענף הלקרוס  בישראל. האיגוד, אשר מיצג את ישראל בפדרציות הבינלאומיות והאירופאיות של הענף, שם לעצמו למטרה לקדם את ענף הלקרוס בישראל באמצעות הקצאת משאבים, קידום תכניות ותמיכה בספורטאים מקומיים מכל הארץ. חזונו של הארגון, מושתת על האמונה לפיה ללקרוס תפקיד חשוב ומשמעותי בחיזוק הקשר של יהדות התפוצות לישראל.
 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */