יום שישי, 29.03.2024 שעה 18:28
ליגה לאומית 23-24
5534-5328בני יהודה1
5419-4728עירוני ק"ש2
5226-4428עירוני טבריה3
4934-5427מכבי יפו4
4432-4428הפועל נוף הגליל5
4042-4627הפועל ניר רמה"ש6
4033-3728הפועל א.א. פאחם7
3837-2927מכבי הרצליה8
3538-3827הפועל עכו9
3433-2727מ.ס כפר קאסם10
3449-3728סקציה נס ציונה11
3032-3228הפועל ר"ג12
2938-2428הפועל ראשל"צ13
2739-2628הפועל כפ"ס14
2448-3028הפועל עפולה15
1657-2327איחוד בני שפרעם16
לוח משחקים
  • הפועל ר"ג
  • 0 - 0
  • עירוני טבריה
  • עירוני ק"ש
  • 2 - 0
  • הפועל א.א. פאחם
  • הפועל כפ"ס
  • 2 - 2
  • סקציה נס ציונה
  • הפועל נוף הגליל
  • 2 - 2
  • בני יהודה
  • הפועל עפולה
  • 1 - 3
  • הפועל ראשל"צ
  • מ.ס כפר קאסם
  • שני, 01/04, 19:00
  • מכבי הרצליה
  • איחוד בני שפרעם
  • שני, 01/04, 19:00
  • הפועל עכו
  • מכבי יפו
  • שני, 01/04, 19:00
  • הפועל ניר רמה"ש

עפים על החיים: 0:3 גדול להפועל עפולה על כפ"ס

ניצחון חמישי ברצף לאופיר חיים שנצמד ליריבה מהשרון בצמרת. סיידר (62) ושוואט (74 ו-77) כבשו. 0:1 חשוב לראשל"צ על ר"ג, 1:2 למרמורק על הרצליה

|
שוער עפולה רון שושן חוגג (שחר גרוס)
שוער עפולה רון שושן חוגג (שחר גרוס)

המחזור ה-22 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים שהניבו תוצאות משמעותיות מאוד בכל מה שנוגע למאבקי הצמרת והתחתית. במוקד, הקבוצה החמה של הליגה הפועל עפולה גברה 0:3 על הפועל כפר סבא בחוץ ונצמדה לירוקים בצמרת הגבוהה. הפועל ראשון לציון גם היא חזק בתמונת מאבקי העלייה לאחר 0:1 יקר על הפועל רמת גן, בעוד שבחלק התחתון, הפועל מרמורק ברחה להרצליה, לאחר שגברה עליה 1:2.

הפועל כפ”ס – הפועל עפולה 3:0

הקסמים של אופיר חיים ושחקניו נמשכו גם על הדשא בלוויטה, כשהקבוצה מהצפון השלימה ניצחון ליגה חמישי ברציפות ומשחק 13 ברצף ללא הפסד. שלוש הנקודות של השחקנים בכחול הבעירו לחלוטין את הצמרת כשכעת עפולה העלתה את מאזנה ל-37 נקודות, בדיוק כמו לירוקים, שנותרו במקום השני רק בזכות יחס שערים עדיף. למרות שהוא עדיין נמצא במקום ממנו עולים ליגה, לריימונדס ז’וטאוטאס אין יותר מדי סיבות לחייך, כשקבוצתו סגרה משחק ליגה חמישי ללא ניצחון והוא עדיין לא השיג ניצחון על הקווים בשרון. 

אופיר חיים (שחר גרוס)אופיר חיים (שחר גרוס)

המחצית ראשונה הייתה חלשה להחריד במהלכה האירוע המרכזי היה פציעתו של רון שושן שוער המארחת, שטופל במשך 9 דקות לפני שנחבש והמשחק חודש. ב-45 הדקות המכריעות העליונות של האורחים כבר באה לידי ביטוי כשאליאור סיידר פרץ את הסכר (62), לפני שיובל שוואט הכפיל (74) לאחר שהגיע ראשון לכדור החוזר אחרי פנדל שהוא עצמו החמיץ. מלך שערי עפולה היה גם זה שהשלים את החגיגה, כשכבש את השני שלו בדקה ה-77. 

אופיר חיים: “השמיים הם הגבול”, ז’וטאוטאס: “הפסדנו משחק לא את הליגה”

“זה נראה טוב, אני מאוד שמח”, אמר אופיר חיים בסיום. ”התאכזבתי שהייתה ירידת מתח אחרי השער השלישי שלנו והם הגיעו לכמה מצבים. הקבוצה מאוד מחויבת ומאוד טקטית. אמנם אין פה כוכבים גדולים ותקציב גדול אבל יש פה המון לב. השחקנים רוצים ללכת קדימה, אני מרגיש את זה בכל אימון ובכל משחק ואני מקווה שנמשיך ככה. יש פה חדר הלבשה מדהים, הביחד זה הסוד שלנו. המטרה שהציבו לי בתחילת העונה הייתה להישאר בליגה אבל אמרתי מההתחלה לשחקנים שאני שואף להרבה יותר. אנחנו נמשיך ללכת קדימה. הליגה מאוד צפופה ואנחנו רוצים קודם כל להבטיח את המקום בפלייאוף העליון. אם נעשה את זה השמיים הם הגבול, כי אנחנו לא פחות טובים מאף קבוצה בליגה”, הוסיף מאמן עפולה שלא התבייש להציב מטרות גבוהות.

זוטאוטס: יש לנו הרבה עבודה

ז’וטאוטאס, שמתקשה כרגע לשחזר את היכולת מתקופתו של מאסיי דגו אמר בסיום: “הכל היה בסדר במשחק שלנו מלבד טעויות קטנות שביצענו בהגנה והפסדנו את המשחק בגללן. זה הכדורגל. יש לנו הרבה על מה לעבוד ואנחנו לא במאה אחוז שלנו. יחזרו לנו שחקנים מפציעות וניראה טוב יותר. אמרתי לשחקנים להרים את הראש, בסך הכל הפסדנו משחק אחד ולא את הליגה. אנחנו עובדים קשה וזו קבוצה חדשה והשחקנים לא מבינים אחד השני לחלוטין. אנחנו צריכים לרוץ ביחד ואני מקווה שלא יהיו לנו פציעות בעתיד ונתגבש כמו שצריך. המשחק דינמי, כל יום יכול לקרות משהו אחר. אני רוצה להגיד תודה לאוהדים שמאמינים בנו, נעשה הכל עבורם”.

רימונדס ז'וטאוטאס (שחר גרוס)רימונדס ז'וטאוטאס (שחר גרוס)

למרות שהליטאי החמיא לקהל, בסיום המשחק סערו הרוחות, כאשר אוהדי הפועל כפר סבא קיללו קללות קשות את שחקני עפולה בירידה לחדרי ההלבשה ומעבר לכך גם נזרקה כוס על מתיאס מרטין ופחית נוספת הושלכה לעבר איש מהצוות המקצועי/ניהולי של עפולה. לאחר מכן, הפנו אוהדי כפר סבא את זעמם כלפי השחקנים שלהם ועם קללות וצעקות “תתעוררו” שנשמעו על יד חדרי ההלבשה.

אוהדי הפועל כפ"ס (שחר גרוס)אוהדי הפועל כפ"ס (שחר גרוס)
שחקני כפ"ס ועפולה לפני שריקת הפתיחה (שחר גרוס)שחקני כפ"ס ועפולה לפני שריקת הפתיחה (שחר גרוס)
שחקני הפועל כפ"ס לפני שריקת הפתיחה (שחר גרוס)שחקני הפועל כפ"ס לפני שריקת הפתיחה (שחר גרוס)

דקה 62, עפולה עלתה ל-0:1: הצפוניים שברו את הקרח ועלו ראשונים על הלוח. עומר צלישר בעט חזק מ-18 מטר ושוער כפ”ס בן וייצמן ביצע טעות קשה כשהדף רע למרכז הרחבה, שם חיכה אליאור סיידר שבעט פנימה מקרוב.

דקה 74, עפולה עלתה ל-0:2: האורחת זכתה לפנדל אותו יובל שוואט החמיטץ לאחר שבעט לא טוב ונעצר אצל וייצמן, אך ההדיפה של השוער חזרה לרגליו של מלך השערים של עפולה שכבש מהריבאונד.

שחקני הפועל עפולה חוגגים (שחר גרוס)שחקני הפועל עפולה חוגגים (שחר גרוס)

דקה 77, עפולה עלתה ל-0:3: ניב סרדל הרים מהאגף הימני כדור שגרם לערבוביה ברחבה והגיע בסופו של דבר לשוואט, ששלח כדור מדויק מ-10 מטרים לפינה השמאלית של וייצמן ופנימה.

שחקני עפולה חוגגים (שחר גרוס)שחקני עפולה חוגגים (שחר גרוס)

הפועל ר”ג – הפועל ראשל”צ 1:0

בדיוק כמו עפולה, גם החבורה של ניר ברקוביץ’ נצמדה לכפ”ס עם 37 נקודות, לאחר שהצליחה להתאושש מההפסד לנצרת עילית במחזור הקודם. בצד השני, האורדונים המשיכו להסתבך ונותרו עם 24 נקודות, בדיוק כמו בני לוד שנמצאת במקום שמוביל למשחקי המבחן. מי שהכריע את המשחק ועשה צדק, היה גיל יצחק שכבש בדקה ה-65. בתוך תוספת הזמן ראה שחקן המארחת תומר ששונקר את הכרטיס האדום.

ניר ברקוביץ', יש לו סיבה טובה לחייך (איתי כהן)ניר ברקוביץ', יש לו סיבה טובה לחייך (איתי כהן)

דקה 65, ראשל”צ עלתה ל-0:1: בתום מספר דקות של לחץ כבד ולאחר כמה החטאות ענק, הקבוצה מערי היין מצאה את השער הראשון במשחק, כשגיל יצחק התרומם נהדר בתוך הרחבה ושלח נגיחה מדויקת לפינה הימנית של טל בומשטיין.

דקה 90, הפועל ר”ג נותרה ב-10 שחקנים: תומר ששונקר הכשיל את אוגו על סף הכניסה לרחבה וראה את הכרטיס הצהוב השני ובעקבותיו גם את האדום.

הפועל מרמורק – מכבי הרצליה 1:2

ניסן יחזקאל ושחקניו השיגו שלוש נקודות קריטיות מול יריבתם הישירה בתחתית. בשל הניצחון היקר, התרחקה החבורה מרחובות 7 נקודות מהקבוצה של עופר טלקר, שנותרה עם 20 נקודות בלבד במקום הלפני האחרון, שמוליך ישירות לליגה א’ בתום העונה. המקומיים עלו ליתרון מוקדם משער של רן רובין (12), אך אליאור משעלי איזן 11 דקות לאחר מכן. מי שכבש את השער המנצח (79) היה פדרו גלבאן הבלתי נגמר, שהגיע לקבוצה של יחזקאל בחודש ינואר וחגג את שער הבכורה שלו בדיוק ברגע הנכון. 

ניסן יחזקאל (אורן בן חקון)ניסן יחזקאל (אורן בן חקון)

דקה 12, הפועל מרמורק עלתה ל-0:1: רן רובין מצא את הרשת של הקבוצה מהשרון עם בעיטה חדה ומדויקת לפינה השמאלית והעלה את החבורה מרחובות ליתרון יקר.

דקה 23, מכבי הרצליה השוותה ל-1:1: האורחת מיהרה להשוות בזכות התקפת מעבר מהירה בסיומה נותר אליאור משעלי לבדו ברחבה, ולא התקשה למצוא את הרשת של המקומיים עם בעיטה לפינה הקרובה. 

דקה 79, מרמורק עלתה ל-1:2: פדרו גלבאן פרע שטר ראשון באדום. הקשר הוותיק ניגש לכדור חופשי מכ-19 מטר ומצא את הרשת בעזרת בעיטה נהדרת לפינה השמאלית.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */