יום חמישי, 28.03.2024 שעה 17:01

הפועל ראשל"צ ניצחה באשדוד, מכבי ת"א הפסידה

החבורה של מימון רשמה 18:22 ושמרה על פסגת ליגת הכדוריד, הצהובים נכנעו 23:19 לרמה"ש. מכבי ראשל"צ הביסה בקלילות 21:34 את רחובות, הרצליה ניצחה

|
ניבו לוי מרמת השרון (צילום: עמית שיסל איגוד הכדוריד)
ניבו לוי מרמת השרון (צילום: עמית שיסל איגוד הכדוריד)

המחזור ה-14 בליגת הכדוריד נערך היום (שישי), כשבמוקד א.ס רמת השרון גברה 19:23 על מכבי תל אביב, שהגיעה בסגל קצר במיוחד. בנוסף, הפועל ראשון לציון ניצחה 18:22 באשדוד ושמרה על הפסגה. כמו כן, מכבי ראשון לציון הביסה בקלילות 21:34 את מכבי רחובות. בתוך כך, משחקי המחזור נפתחו בציון זכרו של גדעון מנדלר, מי שהיה קפטן נבחרת ישראל וקפטן מכבי צפון. 

א.ס רמה"ש - מכבי ת"א 19:23

רמה"ש הגיעה למפגש הצמרת אחרי הפסד מפתיע ברחובות. מכבי ת"א אחרי ניצחון דחוק על קרית מוצקין, ובעיקר עם סגל צר וחסר. לאחר מחצית ראשונה די שקולה, המארחת הפגינה עליונות בחצי השני והודות למשחק הגנה איכותי קטפה את הניצחון היוקרתי. הצהובים רשמו את הפסדם השלישי בליגה והתרחקו מהפסגה, גיל פומרנץ בלט עם 7 שערים. מהעבר השני, ראדובאנוביץ' הצטיין בשער הקבוצות מהשרון שחזרה למסלול הניצחונות.

גיל פומרנץ (מערכת ONE)גיל פומרנץ (מערכת ONE)

"ידענו שמיכאלו הוא שוער מצוין", הדגיש מאמן רמה"ש, ראובן יוספולסקי, והוסיף: "מה שאני לומד מהמשחק הוא שגם אני וגם השחקנים צריכים להתייחס לכל משחק כאילו אנחנו משחקים מול קבוצה מצוינת, ולא שבאים לנצח בקלות". בצד הצהוב, סיכם המאמן ניקולה מקסימוביץ': "ההגנה הייתה טובה, יחד עם דן טפר בשער. הבעיה הייתה הרוטציה הקצרה, לבטח אחרי ההרחקה שפגעה בסיכויים שלנו".

הפועל אשדוד - הפועל ראשל"צ 22:18 

לקראת מפגש חצי הגמר שייערך בין הקבוצות, המחצית הראשונה הייתה חתומה על הצטיינותו של השוער טומיסלאב סטויאקוביץ', אקס הפועל ראשל"צ, שזכה עמה בעבר גם בגביע המדינה. בפתיחת המחצית השנייה, הפועל ראשל"צ העלתה הילוך, ביצעה מהפך ושמרו על היתרון עד לסיום. עוז חממי ונובאק בוסקוביץ’ הצטיינו אצל עידן מימון עם 5 שערים כ”א.

עידן מימון (נעם מורנו)עידן מימון (נעם מורנו)

מכבי ראשל"צ - עירוני רחובות 21:34

המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד, שבמכבי ראשל”צ חילקו כוחות לקראת משחק ההשלמה ביום שני (19:30, בית מכבי) מול מ.כ חולון. בר מסורי בלט עם שישה שערים, יוני רוזנטל הוסיף חמישה. השוער המונטנגרי, ראדיוויה ריסטנוביץ', סיפק 64 אחוזי עצירות במחצית הראשונה.

הפועל ר"ג - הפועל קרית אונו 31:39 

מפגש התחתית הסתיים בניצחון מוחץ של האורדונים ומאמנם אריק שפירא שפתחו פער משמעותי של 4 נקודות מהמקום האחרון. האורחים נעצרו אחרי שני ניצחונות רצופים, לאחר שלא מצאו פתרון להתקפה של ר"ג שבשורותיה בלטו עומרי גדות ואריאל רוזנטל עם שבעה שערים כל אחד.

מכבי קריית מוצקין - בני הרצליה 34:29

הרצליה המשיכה במסע שלה לעבר הצמרת הגבוהה, מוצקין לעומתה נשארה עמוק בתחתית. במחצית הראשונה טל הרשקוביץ בלט עם שישה שערים. בחצי השני, מוצקין ניסתה לחזור למשחק, אך הצליחה רק לצמק במעט. אצל המנצחת בלטו הרשקוביץ עם שמונה כיבושים, יוסי אפו הוסיף שבעה ומוטי אנגל הצטיין בשער הקבוצה מהשרון.

א.כ נס ציונה - מ.כ חולון 27:34

הניצחון האחרון של המארחת הושג אי שם במחזור השני שנערך בספטמבר, והיום נשברה הבצורת מול חולון שלמעשה פתחה את הסיבוב השני. המחצית הראשונה הייתה שקולה., אך במחצית השנייה נס ציונה ברחה לחולון בזכות יכולת נהדרת של שחר לוין שכבש 9 שערים בסה”כ. מילוש בואישיץ' עם 8 שערים וברק פריד עם 6 הצטיינו אף הם. בחולון בלט עדן ג'ינג'יחשוילי שכבש 11 שערים.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */