יום שישי, 29.03.2024 שעה 04:58
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

פרץ: אין הנחות, חייבים לקחת שלוש נקודות

קשר בני יהודה מוכן למשחק מול הפועל עכו ב-16:00: "מבחינתנו זה מוגדר כמשחק עונה". צ'יבוטה חוזר ל-11 אצל אבוקסיס, בכורה לבלטקסה בהרכב האורחת

|
אליאל פרץ (שחר גרוס)
אליאל פרץ (שחר גרוס)

אחרי שעצרה את המיני מומנטום השלילי שלה עם נקודה יקרה מול הפועל באר שבע בטוטו-טרנר, בני יהודה תארח היום (שבת) את הפועל עכו ב-16:00, במשחק שיפתח את המחזור ה-18 בליגת העל.

הכתומים יודעים שעם כל הכבוד לנועלת הטבלה, אם הם רוצים להיות בפלייאוף העליון בסוף העונה הסדירה, הם צריכים לקחת שלוש נקודות במשחק בית. הפער כרגע מבני סכנין השביעית עומד על חמש נקודות ובמועדון יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון תהיה אכזבה גדולה.

בכר: "לא הבאנו איכות בהתקפה"

עקב זאת, יוסי אבוקסיס צפוי לחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה, כאשר דן מורי יפתח לצד אעיד חבשי במרכז ההגנה. הקפטן איציק עזוז, שפתח במשחק הקודם, בספק עקב מחלה. אבוקסיס מתלבט בין רועי גורנה לאליאל פרץ בעמדת הקשר המרכזי לצד סתיו פיניש, כשבשלב זה הקשר הוותיק זוכה לעדיפות. מאוויס צ’יבוטה יחזור להרכב וישלים רביעיית התקפה עם אלמוג בוזגלו, יונתן כהן ונריוס ולאסקיס.

"אנחנו באמת בעונה טובה עד עכשיו", אמר פרץ לקראת המשחק. "עשינו משחקים טובים ואנחנו יכולים להרשות לעצמנו להיות מאוכזבים מתיקו בבאר שבע, כי באר שבע של העונה, היא לא באר שבע של השנתיים האחרונות, הם לא הגיעו להרבה מצבים. עבדנו לפי תכנית משחק וסגרנו אותם מעולה, הגענו גם לכמה מצבים ואם היינו מדייקים בפס האחרון, גם היינו יוצאים משם עם ניצחון, אז תיקו בטרנר זו תוצאה מכובדת ואנחנו שמחים על זה שעשינו משחק טוב".

החשש מכדור שלג במקרה של הפסד בבאר שבע: "האמת שלא דיברנו על זה בכלל וזה לא הפחיד אותנו. ידענו ששני ההפסדים לא הגיעו כתוצאה של יכולת לא טובה. שיחקנו טוב, עמדנו טוב, הגענו למצבים, אמנם לא הבקענו, אבל היינו מאוד בטוחים ביכולת שלנו וידענו שאם נעשה את אותה עבודה בבאר שבע, הכול יהיה בסדר".

יוסי אבוקסיס ואלמוג בוזגלו. בני יהודה רוצה לחזור לנצח (איציק בלניצקי)יוסי אבוקסיס ואלמוג בוזגלו. בני יהודה רוצה לחזור לנצח (איציק בלניצקי)

משאננות מול סוגרת הטבלה: “שאננים? בהחלט לא. מבחינתנו זה מוגדר כמשחק עונה. אנחנו חייבים לבוא הכי מוכנים שיש, לנצח ולקחת שלוש נקודות. אין כאן הנחות. זה לא משנה אם זה עכו או באר שבע, רמת המוכנות והאימונים היא אותו דבר. אנחנו לא מדברים ואומרים שיהיה בסדר, אלא עושים הכול כדי שיהיה בסדר. מתאמנים חזק, המאמנים נותנים דגשים ואנחנו מנסים לממש על המגרש ולקחת נקודות בכל הכוח”.

המטרות: "כרגע פלייאוף עליון זה לא מה שמעניין אותנו. אני לא אשקר, אנחנו מאוד רוצים להיות שם ולא רוצים להגיע לקרבות תחתית כמו בעונה שעברה. אנחנו עובדים קשה לפני כל משחק וחושבים רק על המשחק הקרוב. בנוגע למה שאומרים עלינו, זו כבר העבודה שלכם ולא שלי”.

אליאל פרץ ומתן חוזז. אווירה טובה בשכונה (שחר גרוס)אליאל פרץ ומתן חוזז. אווירה טובה בשכונה (שחר גרוס)

השתלבותו האישית בקבוצה: "אני מרגיש שמח על כך שהגעתי לכאן. יש כאן קבוצה טובה וחבר'ה מצוינים. אמנם לא שיחקתי כל כך הרבה עד עכשיו, אבל זה בסדר כי הקבוצה רצה וניצחה ואני פשוט נהנה כאן. הגעתי לכאן כדי לצבור כמה שיותר דקות משחק, להשתפר וללמוד מהמאמנים, השחקנים וכל הצוות. יש כאן אווירה שכולם אחים, כולם חברים, אין כאן מלחמות או ניסיון להפיל אחד את השני. כיף להיות בחדר הלבשה כזה, אחד מפרגן לשני, אם זה בהפסדים וגם בניצחונות. גם הצוות מרים אותנו ומתדרך אותנו כשצריך”.

העובדה שיש איתו בקבוצה שחקנים נוספים ששיחקו איתו בנוער של מכבי ת"א: ”ההיכרות שלנו מהנוער היא ממזמן, נהנינו להיות ביחד אבל זו כבר קבוצת בוגרים וזה שונה. יש כאן הרבה חבר'ה טובים מסביב שדואגים לאחד את כולם. כמובן שהיה יותר קל להשתלב כשהגעתי, כי היה יותר קל להתחבר אליהם ודרכם נכנסתי לאחרים”.

הרכב בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, אעיד חבשי, דן מורי, בן תורג’מן, רועי גורדנה, סתיו פיניש, מאוויס צ’יבוטה, אלמוג בוזגלו, יונתן כהן ונריוס ולאסקיס.

אלדד שביט לשחקנים: היזהרו מהתקפות המעבר של בני יהודה 

אחרי שנוצחה בשני המשחקים האחרונים, הפועל עכו תגיע למשחק מול בני יהודה בידיעה שהיא חייבת להשיג לפחות נקודה על מנת שלא להסתבך עוד יותר במעמקי הטבלה. אחרי ששחררה רשימה של שחקנים, לרשות אלדד שביט אין סגל ארוך, דבר שעלול להיות בעוכרי הקבוצה. במועדון מתקשים לצרף שחקנים ישראלים, שחלקם מעדיפים לתת את העדיפות לקבוצות אחרות שאינן בסכנת ירידה. אחד השחקנים שעכו פנתה אליו הוא בלם הפועל פ"ת ושחקן העבר של הקבוצה  איציק כהן, שהגיב: “אני מבחינתי שחקן של הפועל פ"ת”. 

אלדד שביט. חושש מהמהירות של בני יהודה (עמרי שטיין)אלדד שביט. חושש מהמהירות של בני יהודה (עמרי שטיין)

בתוך כך שביט קיים אסיפה טקטית לקראת המשחק ואמר לשחקנים: “אנחנו צריכים להיזהר מהתקפות המעבר של בני יהודה וההתקפות המתפרצות שלהם". שביט טרם גיבש החלטה סופית באיזה מערך לעלות, בעיקר בשל פציעתו של עבאדי פרחאת שמשך פציעה. בשלב זה הקבוצה מתנגדת לשחרר להפועל ת"א ולמכבי פ"ת את החלוצים פייסל מוליץ' ובן אז'ובל. מתן בלטקסה יהיה בסגל לראשונה.

הרכב הפועל עכו: רם שטראוס, ינון אליהו, מוחמדו סיסוקו, גל שיש, מתן בלטקסה, עבאדי פרחאת, בן אז’ובל, סיראז’ נסאר, ברונו איבה, פטר אוניקאצ’י, גבי קניקובסקי

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */