יום שלישי, 16.04.2024 שעה 19:57
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

רפואה לוחץ על חיזוק, הפועל תערער על העונש

מאמן האדומים דורש רכש ומהר, ה-0:1 על לוד לא סיפק: "הופעה מביכה". אוסטוינד הודה על השער: "אלוהים כיוון". הבעלים זעמו, מבעירי האבוקות לא אותרו

|
קובי רפואה ביציע (שחר גרוס)
קובי רפואה ביציע (שחר גרוס)

פציעות, עומס, מאמן ביציע והרבה חוסר מזל – כל אלו לבטח השפיעו אתמול (רביעי) על היכולת של הפועל תל אביב, שנראתה רע, אבל חזרה למסלול הניצחונות כשהשיגה ניצחון דרמטי על בני לוד 0:1, ובכך הגדילה את הפער מהמקום השלישי בליגה הלאומית לחמש נקודות, זאת במסגרת המחזור ה-17. 

אולם למרות השורה התחתונה המשמחת, כאשר האדומים קטעו רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, במתחם חודורוב טוענים כי "אין שום דבר לקחת מהמשחק הזה חוץ מהגדלת הפער. ניצחון? זה הרגיש כמו הפסד. שער כזה דרמטי נותן אוויר, עדיף לשכוח את כל 86 הדקות לפניו". "כולם חשבו שאחרי מכבי חיפה נראה הפועל אחרת, אבל שוב חזרנו לאנמיות, ל-’לא לחבר שני פסים ברצף’", ביקרו בסביבת המועדון. "קשה לומר אם זה היה אחד המשחקים הגרועים שלנו העונה כי אומרים את זה כבר יותר מדי, כל שישי כמעט. גם העומס וגם ללא חצי סגל שפצוע, זה לא מצדיק את ההופעה המביכה הזאת”.

רפואה "הפועל צריכה לנצח בכל מגרש"

מנגד, בוולפסון שיבחו את היכולת של אוראל דגני, שהציל שני שערים בעצמו, את כובש השער אור אוסטוינד על שלקח אחריות בחלק ההתקפי בדקות ההכרעה וגם את אמיר עגייב, שנכנס עם פתיחת המחצית השנייה והפיח חיים בהתקפה התקועה של הפועל ת"א ("אם הוא היה בא בתחילת העונה היה קצת יותר טוב, עוד חודש אחרי שייכנס לכושר מלא נראה ממנו אפילו הרבה יותר").

בגזרת הרכש, בקבוצה ממתינים לתשובה מדידייה ברוסו מעירוני קריית שמונה, בעוד אורי מגבו עדיין לא משוחרר ממכבי פתח תקווה, כמו גם חן דילמוני מבית"ר ירושלים, בעוד אין התקדמות במו"מ מול שלומי ארבייטמן. בוולפסון מספרים כי קובי רפואה הגביר את הלחץ בימים האחרונים על ההנהלה בכל הנוגע לרכש והוא לוחץ על הבעלים לעשות זאת כמה שיותר מהר.

“זה היה משחק מוקש”, אמר אוסטוינד לאחר המשחק. “מעבר לקושי הפיזי, היה פה קושי מנטלי לבוא אחרי 120 דקות טובות בשידור ישיר מול כל המדינה במשחק כל כך מתוקשר כמו מול מכבי חיפה עם הקהל שלנו באווירה טובה ואבוקות, ולבוא לפה לייצר אנרגיות ואווירה ולהרים אחד את השני כדי להוציא נקודות. פשוט זה לא היה, אנחנו מאוד עייפים. לא קל, כי נגדנו כולם עושים בונקר ומחכים לעקוץ אותנו, כל פעם צריכים לפרוץ את זה. המגרש בלוד הוא קטן גם, אבל הכי חשוב שעשינו את זה”. 

אוראל דגני, אור אוסטוינד ועמית מלכה חוגגים (שחר גרוס)אוראל דגני, אור אוסטוינד ועמית מלכה חוגגים (שחר גרוס)

השער שכבש: “יש גולים גם כאלה. כשאתה מרים כדור מצד ימין עם רגל שמאל, אז אתה מקווה שאולי זה ילך לפינה ואם אף אחד לא יגע זה יחליק פנימה. שמח שזה התחבר. לא כיוונתי לחיבורים, אבל כן ידעתי שאם במקרה אף אחד לא נוגע זה כדור קשה לשוער. אלוהים כיוון, אנחנו מניחים תפילין כל יום אז הוא איתנו. גם בפנדל השני מול חיפה, כשהכדור עבר מתחת לידיים של עומרי גלזר. לא חגגתי כי אני מאוד סחוט ועייף. עשינו קילומטראז' מאוד גבוה בשבוע הזה”. 

הפער שנפתח מהמקום השלישי: “מאוד שמח, גם התוצאות היו לטובתנו השבוע. הגיע הזמן שגם אנחנו ננצל את המעידות של האחרות ושהמזל גם יהיה איתנו. כשעובדים קשה ומתחברים אז המזל איתך, אני גם אומר את זה תמיד לשחקנים במגרש. ברגע שאתה קצת מחפף, אז הכדור בורח והדברים כבר לא עובדים לטובתך. יש מומנטומים בעונה, גם בהפועל באר שבע ובמכבי תל אביב, אבל החכמה היא לנצח גם בתקופות הפחות טובות. מקווה שנצא לתקופה טובה מבחינת יכולת. אני מאמין שכבר במשחק הבא, דיברנו על זה שאחי נצרת וקטמון איבדו נקודות וסימנו את הפרש חמש הנקודות על הלוח. עוד משחק אחד עוד שניים כאלה זה ישתחרר”. 

המשחקים ללא רפואה על הקווים: “הוא אימפולסיבי מאוד, שומעים אותו ומרגישים אותו לטוב ולרע, אבל מבחינתו אנחנו עולים למגרש ולא רואים אף אחד ממטר. כל אחד יודע מה הוא צריך לעשות, לכל אחד יש את ההוראות הטקטיות שהוא מקבל לפני כן באסיפה. מפה והלאה זה כל אחד והיכולת שלו”.

אוהדי הפועל ת"א (שחר גרוס)אוהדי הפועל ת"א (שחר גרוס)

מה שהעסיק בעיקר את האדומים, עוד לפני המשחק בלוד, היה העונש שספגה הקבוצה – שני משחקי רדיוס בפועל. בתגובה, מנכ"ל הפועל ת"א צפוי להגיש היום ערעור לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל על עונש הרדיוס שספגה הקבוצה משני משחקים, כאשר הראשון שבהם אמור להיות מול הפועל עפולה בבית בסוף החודש. בוולפסון טוענים כי מדובר בעונש קשה ומצפים להמתקה מסוימת. יש לציין כי האדומים ניסו לאתר את האוהדים שהבעירו את האבוקות ורימוני העשן, אבל לא הצליחו לעשות זאת דרך מצלמות האבטחה של אצטדיון המושבה, כשמלבד העשן הרב גם הקונפטי שזרקו אוהדי הפועל ת"א הקשה על איתור אותם האוהדים. 

בוולפסון הבהירו כי בעלי המועדון כעסו מאוד על עונש הרדיוס הנוסף שספגו העונה, אבל הם לא מתכוונים לפעול בנושא מאחר שהם לקחו בחשבון מראש עונשים כאלו. “זה תהליך קשה מול הקהל", סיפר גורם במועדון. “בכל משפחה יש את הילד המורד ועושה מה שהוא רוצה, גם אם הוא מקבל מכה על היד הוא ממשיך בשלו. כל השנים בהפועל ת"א חיבקו את הקהל ואמרו שמגיע לו הכל, אבל זה כבר לא עובד ככה. באיזשהו שלב צריך גם להשתמש בשיטת המקל והגזר. ככה צריך להתנהג. הם עוד יבינו שאנחנו בצד שלהם, אבל מתעדים כל דבר והנה תפסנו לאחרונה אוהדים שהתפרעו. אנחנו באים בטוב, בסופו של דבר הם יבינו שזה לא משתלם לאף אחד”. 

איציק ניסנוב. כעס על עונש הרדיוס (שחר גרוס)איציק ניסנוב. כעס על עונש הרדיוס (שחר גרוס)

בנושא אחר, אביחי ידין, שנפצע מול מכבי חיפה בגביע המדינה, צפוי לשוב לקראת המשחק מול בית"ר ת"א/רמלה ביום שני, בעוד אדי גוטליב, ניר לקס וישראל ראש ייעדרו עוד לפחות שלושה שבועות. כשירותו של דניאל גרץ לקראת המשחק תיבחן בימים הקרובים.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */