יום שלישי, 19.03.2024 שעה 13:18

עברה ליידה: אתלטיקו עלתה לרבע גמר הגביע

הקבוצה של סימאונה הביסה 0:3 את ליידה מהליגה השלישית והשלימה 0:7 בסיכום שמינית הגמר. ולנסיה העפילה גם היא. מונאקו בחצי גמר גביע הליגה הצרפתי

|
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים (La Liga)
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים (La Liga)

אתלטיקו מדריד השלימה הערב (שלישי) את הטיול שלה לרבע גמר הגביע הספרדי, כשניצחה 0:3 באצטדיון וונדה מטרופוליטנו את ליידה מהליגה השלישית ובכך השלימה 0:7 בסיכום שני משחקי שמינית הגמר.

המאמן דייגו סימאונה שילב בין שחקני ההרכב הראשון לשני כדי לחלק את דקות המשחק, כשהכוכב הצרפתי של הקבוצה אנטואן גריזמן קיבל מנוחה. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, הקשר הבלגי יאניק קראסקו העלה את הקולצ'ונרוס ליתרון. קווין גאמיירו, שעלה מהספסל בדקה ה-62, הכפיל את התוצאה בדקה ה-74. ויטולו, שחקן הרכש שהגיע בינואר, הבקיע שער ראשון במדי קבוצתו החדשה כדי לחתום את התוצאה.

גם ולנסיה, השלישית בטבלת הלה ליגה, השלימה את המלאכה כשניצחה 0:4 במסטאייה את לאס פלמאס, ועלתה גם היא לרבע הגמר, זאת לאחר שהמשחק הראשון בהתמודדות נגמר ב-1:1. העטלפים לא התקשו במיוחד מול האחרונה בטבלה, כשלוסיאנו וייטו כבש את הראשון בדקה ה-30. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה וייטו הוסיף את השני שלו, כשהשער השלישי של ולנסיה לא איחר להגיע, ובדקה ה-54 נמניה מקסימוביץ' גמר את הסיפור. בדקה ה-66 וייטו השלים שלושער נהדר וגם קבע את תוצאת המשחק.

מונאקו בחצי גמר גביע הליגה הצרפתי

רבע גמר גביע הליגה הפגיש שתי קבוצות מצמרת הליגה הצרפתית, כאשר מונאקו השנייה ניצחה את ניס השישית 1:2 והעפילה לחצי הגמר. כבר בדקה השלישית תומא למאר העלה את האורחים ליתרון, אבל אלסן פלייה השווה את התוצאה בדקה ה-18. שמונה דקות לפני השריקה למחצית, אדאמה דיאקבי כבש את השער השני עבור אלופת צרפת והכריע את הקרב ואת עלייתה של מונאקו לשלב הבא. 

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */