יום שבת, 20.04.2024 שעה 07:08

מאוחר מדי: הרצליה גברה 83:87 על שרלרואה

פיטוריו של גורקה הניבו שינוי מיידי והקבוצה מהשרון סיימה את דרכה ביורופקאפ עם ניצחון שני וחסר חשיבות. שטיין שעמד על הקווים: "תחושות לא קלות"

|
שחקני הרצליה (נעם מורנו)
שחקני הרצליה (נעם מורנו)

בני הרצליה גברה הערב (רביעי) 83:87 על שרלרואה הבלגית במסגרת המחזור השישי והאחרון בשלב הבתים של היורופקאפ. לאחר פיטוריו של מיקי גורקה ועם אלון שטיין שעמד על הקווים, הקבוצה מהשרון רשמה ניצחון שני בבתים וחסר חשיבות, לאחר שכבר במחזור הקודם הקבוצה סיימה את דרכה במפעל.

מלבד היכולת ההתקפית המעודדת, בקבוצות יכולים להיות מרוצים מהמשחק המצוין שרשם שון דאוסון עם 30 נקודות, ג’ף אדריאן הוסיף עוד 25 נק’ משלו עם יכולת מצוינת בצבע. המשחק היה שקול כמעט לכל אורכו, עם יתרון מינימלי לחבורה מהרצליה, אך ברבע האחרון החלה הדרמה.

שטיין:" התחושות לא קלות"

ברבע האחרון אף קבוצה לא השכילה לייצר יתרון משמעותי, אך המארחת הציגה אופי מרשים והודות למספר קליעות מדויקות מקו העונשין השיגה את הניצחון המיוחל, ובקבוצה מקווים כי היכולת תמשיך היישר אל משחקי הליגה, שם מצבה של הקבוצה גם כן לא מרשים.

אלון שטיין: “התחושות שלי ושל הצוות לא קלות, גורקה בנה כאן יסודות”

אלון שטיין התייחס לניצחון: “התחושות שלי ושל הצוות לא קלות. כשמפטרים מאמן שהוא מעבר למאמן זה לא פשוט. אנשים פה עברו איתו דרך ארוכה. הוא בנה פה את היסודות בשנים האחרונות. היה לי לא קל להעביר את המשחק. אני מקווה שהשחקנים הבינו את הסיטואציה. כיף לסיים בטעם מתוק את הקמפיין ואני מקווה שזה יוציא אותנו לדרך חדשה”.

אלון שטיין (נעם מורנו)אלון שטיין (נעם מורנו)

המשיך והוסיף: “השחקנים צריכים להביא 100 אחוז של תשוקה וכך יהיה לי צ'אנס ללכת קדימה. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאם ג'ף טוב ואנחנו ביתרון אפשר לשחק עליו. אנחנו קבוצה וצריכים לעבוד בשבילו, ויכול להיות שבמשחק אחר זה נעבוד בשביל שחקן אחר. ככה עובדת קבוצה בריאה. אנחנו יכולים להיות הרבה יותר טובים. שון יכל לשתף יותר את השחקנים האחרים ולגרום להם להיות יותר טובים, וכך יהיה לו גם יותר קל. מה שההנהלה תחליט מקובל עלינו. אנחנו עובדים בלי אגו אך ורק לטובת הקבוצה”.

רבע ראשון – 24:27 להרצליה

חמישיית בני הרצליה: טוריאן גרין, תום מעיין, שון דאוסון, ,ג’ף אדריאן דומיניק ארצ'י.
חמישיית שרלרואה: אלקסנדר ליברט, יואן יארוצ'ביץ', סקוט תומאס, ג'ק גיבס, רסקו קאטיץ'.

ג'ף אדריאן ושון דאוסון (נעם מורנו)ג'ף אדריאן ושון דאוסון (נעם מורנו)

הבלגים עלו ראשונים ליתרון. מי שבלט בפתיחה אצל המארחים הוא דאוסון שקלע את ה-11 נקודות הראשונות לחבורה של אלון שטיין. אדריאן וגרין הוסיפו נקודות מהצבע וקבעו 18:11 להרצליה 4:20 לסיום הרבע. האורחים צמצמו את ההפרש לקראת סיום הרבע עם סלים קלים של מייקל פוסק מהצבע, 22:25 להרצליה, 1:08 לסיום הרבע. אלכס רוזנברג הוסיף להרצליה וקבע את תוצאת הרבע, 24:27.

רבע שני – 40:48 להרצליה

עם פתיחת הרבע השני שלשה של דומיניק ארצ'י הגדילה את ההפרש ל-6. דוריאן מרצ'נט היה הבולט בשורות הבלגים בדקות, ביחד עם הסנטר רסקו קאטיץ', שקלע פעמיים מהצבע. 34:31 להרצליה, 6:12 לסיום הרבע. קאטיץ' ודאוסון קלעו 2 נקודות מהעונשין לקבוצותיהם, ועוד שלשה של דאוסון הלוהט קבעה 35:41 להרצליה, 3:25 לסיום הרבע השני. סקוט תומאס וסט טאטל קלעו לזכות הבלגים מהעונשין, לעומת סלים של ג'ף אדריאן וארצ'י. 45:38 להרצליה, 1:28 לסיום הרבע. עד המחצית ג'ף אדריאן הוסיף 3 נקודות, תוצאת המחצית היא 40:48 להרצליה.

שון דאוסון עם הכדור (נעם מורנו)שון דאוסון עם הכדור (נעם מורנו)

רבע שלישי – 55:61 להרצליה

שתי שלשות של קפטן הבלגים, אלקסנדר ליברט ונקודות של יארוצ'ביץ' החזירו את האורחים למשחק וקבעו 48:50 להרצליה, 6:44 לסיום הרבע השלישי. ארצ'י הגיב בשתי שלשות משלו, 50:56 להרצליה, 2:55 לסיום הרבע. סט טאטל קלע עבור הבלגים, אך משחק הגנה נהדר של החבורה של אלון שטיין מנע משרלרואה לצמצם את הפער. ת'יימס היה נהדר הגנתית והתקפית, וקבע את תוצאת הרבע השלישי, 55:61 להרצליה.

ג'ף אדריאן (נעם מורנו)ג'ף אדריאן (נעם מורנו)

רבע רביעי -83:87 להרצליה

סט טאטל המשיך לבלוט כשקלע פעמיים מהצבע וצמצם את ההפרש לשתי נקודות. 59:61 להרצליה, 8:42 לסיום המשחק. שלשה של קיטון גרנט העניקה יתרון לראשונה לבלגים מאז פתיחת הרבע הראשון. גם ליברט הוסיף שלשה משלו. ג'ף אדריאן החזיק את הרצליה במשחק. 67:67, 6:23 לסיום המשחק. גיבס, פוסק וגרנט העניקו נקודות נוספות לאורחים, אך שוב היה זה אדריאן הנהדר שהחזיק את הרצליה במשחק. 75:74, 4:03 לסיום. ג'ק גיבס קלע 2 מהעונשין, 81:82 להרצליה, 16 שניות לסיום. גרין הוסיף 2 לזכות הרצליה מהעונשין, וכך גם ליברט לזכות הבלגים. 84:83 להרצליה, 9 שניות לסיום. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */