יום חמישי, 18.04.2024 שעה 14:55

דולגופיאט בארץ: מקווה שיבואו לקראתי בצה"ל

הכוכב החדש של ההתעמלות בישראל חזר ארצה אחרי שזכה במדליית הכסף באליפות העולם: "הלב שלי דפק ובכינו כולנו. אני עייף אחרי יום שלם בשמש בצבא"

|
ארטיום דולגופיאט (שחר גרוס)
ארטיום דולגופיאט (שחר גרוס)

הכוכב החדש של ההתעמלות בישראל חזר ארצה אחרי ההישג הגדול שלו באליפות העולם. ארטיום דולגופיאט, זוכה מדליית הכסף בתרגיל הקרקע בהתעמלות מכשירים, נחת הבוקר (שני) בנמל התעופה בן גוריון וזכה לקבלת פנים חמה שארגן לו איגוד ההתעמלות.

דולגופיאט הצעיר אמר: “אני מתרגש מאוד. קשה לי לדבר, אני לא יודע איך לתאר את מה שאני מרגיש. בשנייה שירדתי מהמשטח בתחרות חשבתי שמה שעשיתי לא יספיק לי למדליה. בסוף התחרות היינו במתח וראינו איך המתעמל האחרון נופל בפס האחרון שלו. באותו רגע הלב שלי דפק ובכינו כולנו. אני מודה לכל מי שתמך ועשה בשבילי הכל. אני מאמין שאוכל לבסס את המעמד שלי כמתעמל בכיר גם בהמשך”.

ארטיום: "מקווה שהצבא יבוא לקראתי"

החזרה לשירות הצבאי: “אני מאוד מקווה שיבואו לקראתי בתל השומר. לקחתי חודש וחצי חופשה מיוחדת כדי להתכונן לתחרות הזו. בשגרת היום שלי אני קם בשש בבוקר לצבא ומגיע באחת בצהריים לאולם לאימונים, כשאני עייף אחרי יום שלם בשמש. היה לי קשה אבל לא ויתרתי לרגע. אני אולי אקח כמה ימים להירגע עכשיו, אבל יש לי תחרות של גביע העולם בעוד כחודש ואני אתכונן לזה מעכשיו”.

הפציעות: “יש לי בעיות בגב כבר במשך שלוש שנים, זה בכל פעם בא והולך. אני מטופל על ידי אדם בדיר ולאחרונה הוא עזר לי להתאושש מכאבים בקרסול. האמת שלפני התחרות הזו כבר לא ידענו מה לעשות, אבל לשמחתי זה התחיל להשתפר בזכות אסותא והמחלקה של אדם”.

ארטיום דולגופיאט (שחר גרוס)ארטיום דולגופיאט (שחר גרוס)

סרגיי ויסבורג, מאמנו של סגן אלוף העולם החדש ממכבי ת”א, סיפר: “אני מאושר מאוד. אפילו בחלום שלי לא חשבתי שתצא תוצאה כזאת. להיות על הפודיום לצד ארצות הברית ויפן זה משהו שגורם לי לבכות ולחייך בו זמנית. מעכשיו אנחנו צריכים להתכונן לתחרויות הבאות ולרדת מהפסגה. המטרה הכי גדולה זו מדליה במשחקים האולימפיים ונעשה את המקסימום בשביל זה”. 

מנכ”לית איגוד ההתעמלות, שרית שנער, בירכה: “זה רגע מאוד מרגש. אנחנו מברכים אותך, ארטיום, על ההישג היסטורי. ברכות חמות בשם האיגוד גם למאמן סרגיי ויסבורג והפיזיותרפיסט אדם בדיר, הבאתם תוצאות נהדרות. היו כאלה שאמרו שהעתיד שלנו בהתעמלות הוא לוט בערפל אבל אנחנו שמחים לראות שהעתיד שלנו נראה טוב”.

ארטיום דולגופיאט (שחר גרוס)ארטיום דולגופיאט (שחר גרוס)

דודו מלכא, סגן ראש מינהל הספורט, כאילו שכח מהישגים משמעותיים דוגמת ההישגים של לי קורזיץ או ירדן ג’רבי וטען: “זה ההישג הטוב ביותר של מדינת ישראל מאז ומעולם, הישג מדהים. כשמסתכלים על שלושת הענפים המובילים, להגיע להישג של סגן אלוף עולם זה לא נתפס. ארטיום עבד קשה, אני מקווה שנוכל לעזור לו עם הצבא בהמשך. גם סרגיי נמצא מהבוקר עד הלילה באולם ההתעמלות ומגיעות לו המחמאות על העבודה. כמדיניות, במשרד הספורט בחרנו באתלטיקה, בהתעמלות ובשחייה כענפים מועדפים. בינתיים ההתעמלות מוכיחה את עצמה, לצד ההצלחות של הג’ודו כמובן. אם יש לנו תקווה למדליה בענף כזה זה ממש חלום”.

ארטיום דולגופיאט (שחר גרוס)ארטיום דולגופיאט (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */