יום שישי, 29.03.2024 שעה 00:20

דייויד בלאט: שחקן כדורסל הוא קודם כל בן אדם

מאמן דרושפאקה הצטרף ל"שחקן אמיתי" כיועץ מקצועי ובין היתר ירצה במחנות הקיץ של החברה: "אין מקום טוב יותר כדי לעזור לילדים להאמין בעצמם"

|
דייויד בלאט ב
דייויד בלאט ב"שחקן אמיתי"

בדרך לדרושפאקה עוצרים בישראל. אחרי עונה וחצי ב-NBA, דייויד בלאט כבר התחיל בהכנות לקראת האתגר המקצועי החדש בטורקיה, אך במקביל לא שוכח מאיפה הוא בא, והוא חוזר הקיץ לפרוייקט מיוחד לטיפוח הכדורסל בישראל בחסות חברת "שחקן אמיתי".

דייויד פועל בכל מקום אליו הוא מגיע כשגריר של מדינת ישראל, אך גם שם לעצמו מטרה, לעשות מהפכה בכדורסל הישראלי ולאפשר לעוד ילדים להגשים את החלום. זו בדיוק הסיבה שהצטרף לחברת "שחקן אמיתי" כיועץ המקצועי שלה

חברת שחקן אמיתי, שמה לה למטרה לקדם את הכדורסל בישראל ולהביא את השיטות האימון של טובי המאמנים והכדורסלנים ישירות לשחקנים ושחקניות בליגות השונות מקט-סל ועד לליגת העל.

 
 

למטרה הזו החברה הצליחה לרכז חיבור נדיר של מאמנים וכוכבים כגון עודד קטש, ליאור ליובין, טל בורשטיין, יניב גרין, מירב דורי, אבישי גורדון ועוד רבים וטובים.

עוד לפני תחילת עבודתו בדרושפאקה, קפץ בלאט לביקור בזק בארץ, בין היתר כדי לעסוק בתכנון פעילויות הקיץ של החברה (מחנה הקיץ הוותיק, מחנה PRO JUNIOR לשחקנים מצטיינים מליגות נערים ונוער, מחנה PRO נשים היחידי בארץ ומחנה ה-PRO לשחקני ליגת העל והליגה הלאומית).

בלאט נפגש עם הצוות המקצועי (שנוסף על המאמנים הבכירים כולל גם מומחים בתחום הפזיולוגיה והתחום המנטאלי) לעבוד על תוכניות האימונים, לדון בהתקדמות השחקנים הצעירים, ולהתוות את פני דור העתיד של הכדורסל הישראלי.

דייויד בלאט
דייויד בלאט
 

לביקור הצטרפה גם כנרת, אישתו של דיוויד, שבימים אלה מארגנת ביחד עם עידן אבשלום, מנכ"ל שחקן אמיתי ומירב דורי (שחקנית נבחרת ישראל, ומנהלת שיווק בחברה) סדנת כדורסל אותה יעביר דיוויד לכדורסלנים צעירים בתחילת חודש אוגוסט, וכן השתלמות קיץ למאמנים אותה יוביל בלאט.

בלאט התייחס לעבודתו בפרויקט: "אם לילד יש הזדמנות לעבוד עם שחקני על כמו בורשטיין, גרין או ליובין, לשמוע אותם ולהבין שזה בא מהמקומות שבהם הם היו, אני חושב שאין מקום טוב יותר כדי לעזור להם להאמין שהם יכולים ולחפש בתוך עצמם את המוטיבציה של לעבוד קשה ולהשקיע ולא לוותר".

חשיבות המאמן עבורו: "אני גדלתי בבוסטון, והמודל לחיקוי שלי היה ביל ראסל, שאמנם לא היה בתפקיד שלי, אבל היה ווינר גדול. לשמחתי קיבלתי הרבה מאוד עזרה ממאמנים גדולים וטובים שעזרו לי להתפתח במשחק, במיוחד מאמן התיכון שלי שהיה יותר ממאמן עבורי, היה מנטור וסוג של דמות אב.

דייויד בלאט
דייויד בלאט
 

על מחנות הקיץ ופעילותו בהם: "לאורך כל הקריירה, מאז גיל 14, הייתי משתתף במחנות קיץ וזה היה אחד הדברים הכי משמעותיים שלי בתור שחקן. אני ארצה בפני השחקנים על מה זה להיות שחקן אמיתי, ואז נוציא אותם לפעילות כדי לעזור להם ליישם קצת מהמסרים שאני רוצה להעביר".

על עודד קטש: "עודד הוא יותר ממאמן כדורסל, הוא מורה, מורה דרך של ספורטאי. שחקן הוא יותר מאשר ילד או ילדה עם כדור, הוא בן אדם".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */