יום חמישי, 28.03.2024 שעה 22:38
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

דודו ביטון חתם בהפועל ת"א עד תום העונה

החלוץ ששייך לסטנדרד יצטרף לקבוצה של אסי דומב אחרי שעטר ירד מהפרק. הבלם הניגרי אגווקווה סגר במועדון. צפו בתקציר ה-1:2 על ראשל"צ בגביע

|
דודו ביטון עם החולצה של הפועל ת
דודו ביטון עם החולצה של הפועל ת"א

אחרי שעלתה שלב בגביע המדינה עם 1:2 על הפועל ראשון לציון, הפועל תל-אביב הודעה היום (שישי) על הרכש החדש שלה לחלק ההתקפי והוא חלוצה הישראלי של סטנדרד ליאז', דודו ביטון.

ביטון בן ה-26, שהושאל בתחילת העונה למאריבור הסלובנית, יגיע בהשאלה עד תום העונה ויצטרף כבר מחר לאימונים. החלוץ רשם 11 הופעות (305 דקות) בליגה הסלובנית וכבש שער אחד. ביטון חתם על חוזהו עד לתום העונה כשלקבוצה ישנה אופציה להמשך החוזה בעוד שלוש עונות. בעקבות צירופו הפועל צפויה להיפרד מחלוץ אחד מהסגל הנוכחי.

ביטון, שיצטרף כבר מחר לאימונים, אמר: "אני שמח לחזור לשחק בליגת העל ולמועדון כמו הפועל ת"א, עם קהל אוהדים הגדול שתומך ומעודד את הקבוצה בכל רגע ורגע. הספקתי כבר לדבר עם חלק מהשחקנים ואני מחכה כבר לאימון הראשון ביחד עם כולם".

אבל רגע, יש עוד: גם הבלם הניגרי אזובויקה אגווקווה (25), המשחק בקבוצת ווארי וולבס שבמולדתו, סגר במועדון וצפוי להצטרף בימים הקרובים.

הפועל ת"א מנצחת 1:2 את רשל"צ

ובחזרה למשחק: אף על פי שהאדומים העפילו שלב בגביע, כמו כמעט בכל משחק העונה נשמעים קולות של דאגה, לבטח כשההגנה נתנה עוד משחק אימים, שבנס הסתיים בניצחון לאדומים ולא בתבוסה משפילה. "היו רגעים שראשל"צ הביכה אותנו, אבל ההזדמנויות שלנו היו יותר מסוכנות, אם שלומי ושובל כובשים, אנחנו הורגים את המשחק ולא נלחצים בסיום", אמר אחד השחקנים.

גילי ורמוט נתן משחק נהדר ולמעשה הוביל את הקבוצה לניצחון, כששוב הוא מעורב בשני השערים שהקבוצה כובשת. הקשר ספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה בטענת התחזות, ויפסיד את המשחק בעוד שני מחזורים מול הפועל פתח תקווה.

אזובויקה אגווקווה. צפוי לחזק את החלק האחורי של האדומים (רויטרס)
אזובויקה אגווקווה. צפוי לחזק את החלק האחורי של האדומים (רויטרס)
 

"ברור שגילי לא ספג את הצהוב בכוונה, אבל עדיף שזה הגיע עכשיו ולא במשחק מול בית"ר, כי אז הוא היה מפסיד את הדרבי", אמרו בקבוצה.

הבלם חאטב עוביידה, שפתח לראשונה העונה ועבר תקופה קשה בחודש האחרון, נראה מאושר מאוד בסיום. "רואים שהוא עוד לא השתחרר מהמקרה", אמר אחד השחקנים, "אבל אנחנו תומכים בו כקבוצה והכי טוב בשבילו זה להתאמן ולשחק ולשים את הדברים בצד".

דומב: מאמין שניקח נקודות נגד בית"ר

שני שחקני הרכש החדשים, השוער אפולה אדל והחלוץ אמידו בלאדה, שותפו לראשונה העונה. השוער פתח בהרכב והציג משחק סביר, כשהתכונה הטובה ביותר שלו בלטה מעל לכל: השליטה בכדורי הגובה ברחבה, פן שהיה חסר מאוד לאדומים בעידן דני עמוס. "הוא משרה המון ביטחון על ההגנה, מרגישים את זה מאוד", אמר אסי דומב על השוער החדש שלו. באלדה, שהגיע מבוורן הבלגית, נכנס רק לדקות ספורות אך במעט שעשה ניתן היה לראות ניצוצות של כדורגל טוב. "החלוץ הזה עוד יפתיע את כולם", אמרו במועדון.

אסי דומב על הספסל (נעם מורנו)
אסי דומב על הספסל. החמיא לאדל (נעם מורנו)
 

דומב פתח במערך די התקפי, כשבחר לשחק עם שי אבוטבול כקשר אחורי בודד, כשרמזי ספורי וישראל זגורי הוצבו לפניו כקשרי 50-50. גם שון מלכה, שהציג יכולת טובה מול סכנין במחזור הליגה האחרון, פתח בהרכב והוחלף. לאחר תקופה לא קצרה בה נראה היה שדומב מביע אי אמון בשחקנים הצעירים שלו, נראה שלאט לאט הם חוזרים לעניינים.

מעל הכל בלט חסרונו של הקשר האחורי לוקאס סאשה, כשלמעשה במרכז השדה הכתומים שלטו כמעט לחלוטין. "אולי עכשיו כשעטר סגר בחיפה מישהו יתעורר וייקח את הפנטזיה הזו למקומות ריאליים, וינחית פה בלם וקשר אחורי בכירים כדי לייצב את המערך", אמרו במועדון, "כולם יודעים כמה סאשה חשוב, ואם בחודש הקרוב תהיה כזו טיילת במרכז השדה במשחקי הליגה, אוי ואבוי לנו".

שון מלכה פורץ (נעם מורנו)
שון מלכה: "לא פשוט לשחק בלי סאשה, הוא המנוע של הקבוצה" (נעם מורנו)
 

שון מלכה התייחס למשחק של קבוצתו ולא התרגש מהיכולת הפושרת: "היה משחק קשה מאוד, מה שחשוב בגביע זו התוצאה. אני שמח שעברנו שלב והפנים עכשיו לבית"ר ירושלים".

"אני חושב שעוביידה עשה עבודה טובה", אמר הקשר על הבלם שפתח בפעם הראשונה העונה והוסיף: "זה לא פשוט לשחק גם בלי סאשה שהוא המנוע של הקבוצה, אבל מי שהיה במקומו היה מצוין. אנחנו, השחקנים הצעירים, עכשיו מקבלים הזדמנויות וצריכים לקחת אותן בשתי ידיים. בתקופה האחרונה אני פחות משחק, אבל אני נותן את כל כולי באימונים ועובד קשה. אני מכבד כל החלטה של המאמן וצריך לדבר על המגרש".

על המפגש הקרוב ביום שני מול הירושלמים בטדי, שגברו על הפועל 2:0 בבלומפילד במשחק הקודם, אמר הקשר הצעיר: "בית"ר זה משחק שונה, גם לנו וגם לאוהדים. כל משחק זה משחק שונה וספציפית מול בית"ר זה משחק שחשוב לאוהדים שלנו במיוחד, אנחנו ננסה לשמח את הקהל ולהוציא תוצאה טובה", סיכם מלכה.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */