יום חמישי, 28.03.2024 שעה 15:13
ליגת ווינר סל 23-24
83%1433-162618מכבי ת"א
79%1574-179619הפועל ת"א
68%1533-160819עירוני רמת גן
61%1417-147318הפועל חולון
56%1408-146018הפועל ירושלים
55%1622-161120בני הרצליה
50%1669-162920עירוני קריית אתא
42%1558-154219הפועל עפולה
40%1633-162320עירוני נס ציונה
37%1712-156919הפועל חיפה
28%1569-149618הפועל גליל עליון
28%1565-138718הפועל אילת
25%1762-163520הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל עפולה
  • 64 - 65
  • בני הרצליה
  • עירוני קריית אתא
  • 74 - 76
  • הפועל ירושלים
  • עירוני נס ציונה
  • 91 - 87
  • הפועל גליל עליון
  • הפועל ת"א
  • 68 - 90
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • הפועל אילת
  • 85 - 70
  • מכבי ת"א
  • הפועל חולון
  • שישי, 05/04, 00:00
  • עירוני רמת גן

סמית': היינו רכים, אך ניצחנו קבוצה טובה מאוד

כוכב הפועל י-ם (23 נק') ב-80:81 על הפועל ת''א הוביל את קבוצתו לניצחון: "הייתי רגוע", פרנקו: "היה קשה". קטש: "מאוד מאוכזב". צפו בתקציר

|
דונטה סמית´ץ כיכב בניצחון (חגי ניזרי)
דונטה סמית´ץ כיכב בניצחון (חגי ניזרי)

זה הלך קשה ולרגע היה נראה שהמשחק הראשון של הפועל ירושלים בהיכל הארנה בליגה יסתיים בהפסד, אך לבסוף קבוצתו של דני פרנקו ניצחה הערב (ראשון) את הפועל ת''א, אחרי מאבק לא פשוט בתוצאה 80:81 ורשמה שלושה ניצחונות רצופים מפתיחת העונה.

דונטה סמית' כיכב בניצחון י-ם עם 23 נק' ו-10 אס'. בצד השני, רביב לימונד סיפק משחק נהדר עם 20 נק' ו-12 אס' (שיא קריירה), יחד עם חברו לקבוצה יונתן שולדברנד שהוסיף 20 נק', שלא הספיקו לבסוף לקבוצתו של עודד קטש לנצח ולקלקל את חגיגות י-ם בפרמיירה בארנה.

דונטה סמית' נשאל בסיום לגבי ההרגשה שלו והעצבים אחרי הניצחון הדחוק: "העצבים שלי בסדר גמור, הייתי רגוע לאורך כל המשחק והשגנו את הניצחון".

כשנשאל לגבי ההופעה וההפסד שלא היה רחוק, השיב סמית': "זה קורה, היינו רכים ללא סיבה, היינו מול קבוצה טובה מאוד ושחקנים טובים. האווירה פה נהדרת וזה גם עזר לנו ונקווה שזה ימשיך לאורך העונה".

הפועל י-ם מנצחת 80:81 את הפועל ת"א

סמית´ אחרי עוד סל (חגי ניזרי)
סמית´ אחרי עוד סל (חגי ניזרי)
 

דני פרנקו: "אני חושב שזה המשחק הכי טוב שהיה בליגת ווינר, יש לתת קרדיט להפועל תל אביב, הם עשו משחק יותר טוב ממה שאפשר לצפות, שיחקו כמעט מושלם, כל חצי טעות שעשינו הם הענישו אותנו עם ריבית. באנו אחרי הפסד בטורקיה, באנו דרוכים ונחושים לשים את המשחק מאחורינו עם ניצחון. היה ערב מאוד מרגש עם מה שקרה לפני המשחק, הייתה הפסקה ארוכה ומרגשת, כל זה במשחק מול יריבה פנטסטית היה לנו מאוד קשה, לא חשוב באיזה שלב של המשחק תמיד ידענו להישאר עם הראש למעלה".

"היו פוזשנים הגנתיים ברבע האחרון שהיו ללקק את האצבעות, אם הקבוצה שלי מנצחת, אז במשחקים כאלה שהופכים את הקבוצה לטובה יותר. יש עוד ליגה ארוכה מאוד, אי אפשר לסכם. אחרי ההפסד האחרון דונטה לקח על עצמו הרבה ונתן מופע ענק, אני שמח שהוא עשה את זה. הבדלי רמות לא היו היום, כשיש לך עומק צריך למצוא איזון, בסופו של דבר הפועל ת"א שיחקו מעולה, נחישות, אגרסיביות וניצלו כל טעות שלנו. באנו למשחק והוא התפתח כפי שהתפתח, בסופו של דבר חייבים להילחם. עשינו טעות עם העבירות לקראת הסוף, אבל למזלנו לא נפגענו היום", המשיך פרנקו.

דני פרנקו (חגי ניזרי)
דני פרנקו (חגי ניזרי)
 

על הבעיה בזריקות העונשין, השיב מאמן י-ם: "העונה עוד לא התחילה, עד היום אחוזי העונשין שלנו היו טובים, נצא מנקודת הנחה שאף שחקן לא רוצה להחטיא עונשין, היה יום מיוחד, שזה קורה זה חלק מהמשחק. אנחנו רוצים שהשחקנים יהיו מרוכזים, החטאות עונשין כמו של יניב זה חלק מהמשחק".

דרווין קיצ'ן: "המשחק היה כפי שציפינו מול יריבה חזק שהקשתה עלינו, למזלנו ניצחנו הערב, ידענו שהמשחק הערב יהיה קשה. אני חושב שהקבוצה העונה בהתאם לציפיות, יש לנו קבוצה טובה אבל עם יותר ניסיון מאשר בעונה שעברה. השת"פ שלי עם דונטה די טוב, אני מנסה למצוא אותו בשטחים הפתוחים ואנחנו מפתחים כימיה טובה בינינו".

מתן נאור: "ברגע זה אני לא מעודד, בשלב זה כל ניצחון חשוב היה לנו ניצחון ביד והשמטנו אותו, אני מאוכזב. שמרנו על אינטנסיביות יחסית לשלב הזה של העונה הרבה דקות מהמשחק ועם זאת דברים קטנים שמנצחים משחקי כדורסל פספסנו".

נאור וגיינס (חגי ניזרי)
נאור וגיינס (חגי ניזרי)
 

עודד קטש: "אני מאוד מאוכזב, יכול להיות שבסיטואציה אחרת הייתי אומר לשחקנים כל הכבוד על המאמץ, היינו נאיביים לא מעט דקות ומשחקי כדורסל לא מפסידים רק בדקה האחרונה אלא גם במחצית. מדברים כל הזמן על משחק ריצה, איך לא לאבד כדורים, לא לקחת זריקות קשות על סגירה בריבואנד, הם ניצחו אותנו 32:10 ירושלים קבוצת ריצה, אבל 22 נקודות זה יותר מידי, אני מאוכזב הייתי רוצה שהשחקנים ירגישו את האכזבה הזו ויזכרו אותה".

על הזרים אמר קטש: יהיה בסדר, אם נרגיש שצריך להתחזק נעשה את זה, זה כרגע לא עומד על הפרק אם הישראלים טובים הם ישחקו, אין לנו יכולת להביא זרים עם ניסיון, מביאים זרים צעירים, בהתחלה מרימים גבה אם בהמשך מרגישים שיש אופציה להשתדרג אז בסדר, אין לי ספק שתראו את הזרים האלה הצעירים וחסרי הניסיון, טובים יותר בהמשך".

עודד קטש (שי לוי)
עודד קטש. מאוכזב (שי לוי)
 

מאמן הפועל ת''א הוסיף: "אני אחלק את הרבע השלישי לכמה דקות , עמדו מולנו שחקנים עם יכולת טובה, אני מסתכל על זה ברמת ביצוע מול תכנון, יכול להיות שברבע השלישי הביצוע היה יותר טוב בדקות אחרות. צריך לדעת להיות חכמים, אבל יכולנו לחסוך אם הייינו עושים פעולה בכיוון יותר טוב. על שיא הקריירה של רביב לימונד באסיסטים השיב קטש: "סיטואציה של משחק נתון, ירושלים ניסו לסגור אותו וזה פתח בפניו המון אפשרויות".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */