יום שישי, 19.04.2024 שעה 10:43

צפו במספרת של סאני, 2:2 בין בית"ר לרמה"ש

הכנה: החלוץ הניגרי שנבחן אצל קורצקי עשה רושם מצוין והשווה פעמיים. בהתחלה אחרי שער של שמוליק מלול (ע'), בפעם השנייה כשמחק יתרון של שבחון

|
שחקני רמה
שחקני רמה"ש חוגגים. 2:2 מול בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ניצלה את פגרת הנבחרות כדי לערוך הערב (רביעי) משחק אימון מול הפועל ניר רמת השרון, שנחתם ב-2:2 באצטדיון גרונדמן.

החניכים של מנחם קורצקי, שאחרי ניצחון מרשים על מכבי חיפה רשמו 1:1 מול עכו במחזור הליגה האחרון, המשיכו לעבוד במרץ למרות החופשה הארוכה אליה יצאו.

המטרה היתה לא רק לשמור על כושר משחק, אלא גם לבחון חיזוקים אפשריים מבחינת הקבוצה של אלי טביב. הנבחנים עמנואל סאני ואלרואי כהן פתחו בהרכב, הרשימו ועשויים להצטרף לקבוצה מהבירה להמשך העונה.

השער הראשון במשחק נכבש מרגלו של שחקן בית"ר, אך לשערו הוא. שמוליק מלול ניסה להרחיק, אך בעט לרשת העליונה של שערו בדקה ה-31.

חמש דקות אחר כך בית"ר כבר מצאה את השוויון. שני הנבחנים שיתפו פעולה והולידו שער יפהפה. אלרואי כהן קיבל כדור באגף ימין והעלה לרחבה. הכדור קפץ על הדשא פעם אחת והגיע לסאני, שהוריד על החזה וביצע בעיטת מספרת מוצלחת שנעצרה רק ברשת.

בית"ר י-ם ורמה"ש מסיימת בתיקו 2:2

במחצית השנייה שוב רמה"ש עלתה ליתרון, כשיוסי שבחון חדר לרחבה והכניע את בן רהב בדקה ה-52, אך לא חלפו שתי דקות ושוב סאני על תקן הכובש, גלגל מקרוב ללא קושי את השוויון, שנשמר עד הסיום.

קורצקי: "הנבחנים נבדקים, ניקח בחשבון את הפיזיות של סאני"
המאמן מנחם קורצקי התייחס בסיום לנבחנים אלרואי כהן ועמנואל סאני: "נמשיך לבדוק אותם, אין מה למהר". בנוגע לפיזיות של החלוץ הניגרי שכיכב עם צמד הוסיף המאמן: "זה משהו שנצטרך לקחת בחשבון אבל לא רק הפיזיות משחקת בליגה, אלא גם המהירות ותכונות נוספות. אם נחליט שזה מתאים לנו, הוא יהיה איתנו גם בהמשך. יש לנו סגל טוב ונצטרך להעמיק אותו בשחקנים שישדרגו את הקבוצה. אם לא נמצא כאלה, נישאר אולי אפילו עם הסגל הנוכחי שלנו".

מנחם קורצקי (משה חרמון)
מנחם קורצקי. לא מיהר לגבש החלטה לגבי השחקנים הנבחנים (משה חרמון)
 

מחצית ראשונה
איתן שמואלביץ' הוציא את המשחק לדרך באצטדיון גרונדמן.

דקה 7: ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת לאורחים מירושלים. תומר סוויסה העלה כדור קרן מצד ימין, סאני עמנואל התרומם נהדר ונגח כדור שכבר הכניע את גולן אלקסלסי, אך הורחק מקו השער.

דקה 9: שוב סאני ניסה את מזלו. הניגרי בעט כדור מעניין מחוץ לרחבה, אך אלקסלסי היה במקום וקלט את הניסיון בשתי ידיו.

דקה 11: בית"ר הייתה מסוכנת מאוד בדקות הפתיחה. דני פרדה התנהל עם הכדור על סף הרחבה והקפיץ כדור עומק לתומר ירוחם. האחרון מסר כדור חד שהתגלגל לאורך השער, אך אף רגל מסיימת לא הייתה שם כדי לדחוק לרשת.

דקה 26: פרדה הגיע ראשון לכדור רוחב בית"רי שחצה את הרחבה מימין לשמאל, ובעט כדור שטוח. גם הפעם אלקסלסי ירד בזמן וקלט את הניסיון.

דקה 31, הפועל רמה"ש עלתה ל-0:1: בכדורגל, כמו בכדורגל, הכל יכול לקרות. אף על פי ששלטה במשחק בצורה טוטאלית וסיכנה את השער פעם אחר פעם, האורחת נעקצה בניסיון הראשון של המארחת. כדור שטייל ברחבה והוליד בלבול רב בהגנה, גרם לשמוליק מלול להרחיק בבעיטה, אך זו לא הייתה מדויקת ונכנסה לשער שלו.

דקה 36, בית"ר השוותה ל-1:1: איזה שער ענק של האורחת, והאמת? הגיע לה. שיתוף פעולה נהדר בין הנבחנים אלרואי כהן וסאני, הוליד את השוויון. הראשון השתלט על הכדור באגף ימין, פרץ והעלה לרחבה. הניגרי עצר על החזה, ביצע בעיטת מספרת נדירה והכניע את אלקסלסי, איזה יופי.

צפו במספרת האדירה של סאני

מחצית שנייה
דקה 50: לירן שריקי השתלט על הכדור בצד ימין של הרחבה וניסה להכניע את בן רהב, אך הבעיטה החזקה ששלח נהדפה היטב על-ידי השוער. הזדמנות טובה לרמה"ש.

דקה 52, הפועל רמה"ש עלתה ל-1:2: שער נהדר של יוסי שבחון. הקשר הוותיק קיבל כדור עומק טוב מאוד, עליו השתלט היטב ברחבה ומול רהב, לא התקשה לבעוט לרשת העליונה.

דקה 54, בית"ר השוותה ל-2:2: שוב סאני מצא את הרשת, במשחק בו הוא בהחלט יצר רושם טוב. סאני ניצל הדיפה לא טובה של אלקסלסי כדי להקדימו ולגלגל את הכדור מקרוב פנימה.

דקה 80: המשחק המשיך להתנהל בשליטת הצהובים, אך המארחים ניסו לעקוץ פעם אחר פעם בעזרת מתפרצות. תומר חנצ'ינסקי וסתיו שושן, שנכנסו כמחליפים, שמרו על שער נקי משני הצדדים.

הפועל רמה"ש: גולן אלקסלסי, עידו סונדרס, עדן גנדלר, בן אלגרבלי, סאן מנחם, ירדן שגיב, קאסם נגיאר, לירן שריקי, אסף מדר, פאדי זיידאן ואוריאן יעקב.

בית"ר ירושלים: בן רהב, תומר ירוחם, טל כחילה, זאביק חיימוביץ', שמוליק מלול, תום מונד, מור שקד, דני פרדה, אלרואי כהן, תומר סוויסה וסאני עמנואל.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */