יום שבת, 20.04.2024 שעה 05:27

שחקני בית"ר חוגגים (אורן בן חקון)

צפו: 0:1 גדול לבית"ר י-ם על מכבי חיפה בטדי

הירוקים נראו רע, מחצית שנייה נהדרת של המארחים הספיקה לניצחון בכורה מול 22,700 צופים. אזולאי כבש, אידריסו הורחק. אלפיים חיפאים יצאו מאוכזבים

יום שני, 22/09/2014, 20:50אצטדיון טדיליגת העל - מחזור 2
מכבי חיפה
כרטיס אדום מוהמאדו אידריסו (93)
הסתיים
1 0
שופט:
שער שלומי אזולאי (56)
בית"ר ירושלים
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • הפועל פ"ת
  • 3 - 1
  • הפועל ב"ש
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מ.ס אשדוד
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • הפועל עכו
  • מכבי נתניה
  • 4 - 4
  • מכבי פ"ת
  • עירוני ק"ש
  • 0 - 3
  • הפועל ת"א
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • הפועל רעננה
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 1
  • מכבי חיפה
הרכבים וציונים
 
 

אחרי שפתחה את העונה בקול תרועה רמה עם ניצחון קליל באצטדיון סמי עופר, מכבי חיפה הבינה הערב (שני) שליגת-העל הולכת להיות קשה הרבה יותר. החבורה של אלכסנדר סטנוייביץ' נכנעה 1:0 לבית"ר ירושלים באצטדיון טדי, זאת במסגרת המחזור השני.

חיפה, שנחשבת לאחת הטוענות לכתר, הגיעה למשחק כשהרוח עדיין במפרשים מהתצוגה המרשימה נגד סכנין. החניכים של מנחם קורצקי, שהרשימו במשחקי גביע הטוטו וב-1:1 מול באר שבע במחזור הפתיחה, ידעו שלעיני הקהל הביתי המשולהב הם יוכלו לצאת עם ניצחון. למרות הגישה החיובית, שתי הקבוצות הציגו כדורגל חלש במחצית הראשונה ובקושי מצאו את מסגרות השערים.

לקראת סיום המחצית הראשונה החלה בית"ר להראות סימני התעוררות, וכשחזרה מחדרי ההלבשה לחצה בכל הכוח על דוושת הגז. ולדימיר סטויקוביץ' הצליח לרשום כמה הצלות טובות, אבל נכנע בדקה ה-56 למהלך נהדר של שלומי אזולאי, שהחליף מסירות עם עומר נחמני ובעט פנימה.

אחרי היתרון בית"ר הלכה אחורה והחיפאים החלו ללחוץ, אבל ההגנה המקומית, בראשות סזאר ארסו, הצליחה להרחיק את הסכנה. התסכול של הירוקים עשה את שלו ומוחמדו אידריסו, חלוצה הקמרוני של חיפה , הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-93 אחרי שפגע ללא כדור בדושאן מטוביץ'.

צפו באידריסו מורחק מול בית"ר

אזולאי מורם על הכתפיים  (רדאד ג´בארה)
אזולאי מורם על הכתפיים (רדאד ג´בארה)
 

מנחם קורצקי חוגג (אורן בן חקון)
מנחם קורצקי חוגג (אורן בן חקון)
 

שחקני בית&qout;ר ירושלים חוגגים (אורן בן חקון)
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (אורן בן חקון)
 

מאטוביץ´ חוגג בסיום  (רדאד ג´בארה)
מאטוביץ´ חוגג בסיום (רדאד ג´בארה)
 

זה כמובן לא מנע מהשחקנים בצהוב-שחור לחגוג בגאון את הניצחון הנהדר לו היו ראויים. לחיפה, שהציבה לעצמה מטרות גדולות העונה, יש הרבה עבודה לקראת המחזורים הבאים.

טקס מרגש במיוחד נערך רגע לפני שריקת הפתיחה, ובו חלקה בית"ר כבוד לשניים מאוהדיה שנפלו במבצע "צוק איתן", דניאל קדמי ואורון שאול ז"ל. משפחות הלוחמים קיבלו חולצות הנושאות את שם בניהם וקיבלו המון אהבה מהיציעים, הירוקים והצהובים גם יחד.

משפחות הנופלים בטקס הפתיחה (אורן בן חקון)
משפחות הנופלים בטקס הפתיחה (אורן בן חקון)
 

מחצית ראשונה
לירן ליאני הוציא את המשחק לדרך לעיני 22,700 אוהדים באצטדיון טדי.

אוהדי בית&qout;ר ביציע (אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר ביציע (אורן בן חקון)
 
אוהדי מכבי חיפה ביציע (אורן בן חקון)
אוהדי מכבי חיפה ביציע (אורן בן חקון)
 

דקה 8: המשחק נפתח בקצב נהדר, אבל ללא שום אירועים ליד השערים. בית"ר מתודלקת מהאוהדים ביציעים, חיפה מהפתיחה הסוערת בסמי עופר, אבל בינתיים אף קבוצה לא מצליחה לצאת להתקפות מסודרות.

דקה 14: אחרי כמעט רבע שעה של מאבקים במרכז המגרש הגיעה הבעיטה הראשונה לעבר השער, דווקא מצד האורחים. חן עזרא יצא לדהירה אופיינית באגף שמאל אחרי כדור עומק של מיצ'ל, ניסה לסובב כדור לפינה של בוריס קליימן אך פספס את המסגרת.

אוהדי בית&qout;ר ירושלים עם שלט יצירתי לטוואטחה (רדאד ג´בארה)
אוהדי בית"ר ירושלים עם שלט יצירתי לטוואטחה (רדאד ג´בארה)
 

מיצ´ל מול עומר נחמני (רדאד ג´בארה)
מיצ´ל מול עומר נחמני (רדאד ג´בארה)
 

דקה 28: הרעש בטדי מחריש אוזניים, אבל המשחק? שקט מאוד. חן עזרא מנסה להטריד את ההגנה המקומית אבל ללא תועלת, הירושלמים בקושי מגיעים לרחבה של ולדימיר סטויקוביץ'.

דקה 38: סוף סוף בעיטה ראשונה למסגרת. כדור בית"רי שהגיע מאגף שמאל הגיע לרגליו של שלומי אזולאי, שמטווח קצר סחט הצלה ענקית מסטויקוביץ', שעצר את הכדור עם הרגל. אזולאי הגיע לריבאונד, אבל הבעיטה השנייה שלו פגעה בטאלב טוואטחה.

מחצית שנייה
דקה 46: בית"ר יצאה טוב למחצית השנייה. חנן ממן לא בזבז הרבה זמן וניסה להכניע את סטויקוביץ' עם בעיטה מדויקת לפינה, אבל גם הפעם הירושלמים לא מצאו את המסגרת. זה לא היה רחוק.

לידור כהן מול ג´אבר עטאא (רדאד ג´בארה)
לידור כהן מול ג´אבר עטאא (רדאד ג´בארה)
 

דקה 54: איזו הזדמנות לבית"ר, איזו הצלה של סטויקוביץ'. אלי דסה לא ספר את טוואטחה באגף ימין והעביר כדור רוחב ללידור כהן, שבעט טוב אבל הסרבי הדף מצוין. כמה זה היה קרוב ל-0:1 מקומי.

דקה 56, 0:1 לבית"ר ירושלים: איזה שער ענק של ירושלים, שעלתה ליתרון מוצדק אחרי פתיחה נפלאה למחצית השנייה. שלומי אזולאי פרץ לעבר הרחבה, החליף מסירות עם עומר נחמני וסיים בצורה נפלאה מול סטויקוביץ'. פשוט שער נפלא.

אזולאי חוגג את השער (רדאד ג´בארה)
אזולאי חוגג את השער (רדאד ג´בארה)
 

קליימן חוגג  (רדאד ג´בארה)
קליימן חוגג את השער (רדאד ג´בארה)
 

דקה 62: נסיון נדיר של חיפה, גם הוא לא למסגרת. רובן ראיוס, ה-כוכב של הירוקים במשחק הקודם, ניסה לסובב כדור חופשי לעבר השער של קליימן אך שוב שלח אותו החוצה. היום זה לא היום של מכבי חיפה.

דקה 70: חיפה לוחצת על הדוושה. טוואטחה סיפק פריצה נאה באגף שמאל והצליח להעביר כדור רוחב טוב, אבל היחיד שחיכה במרכז היה אייל משומר, שברגל שמאל שלח כדור חלש ולא מדויק החוצה.

לידור כהן מול חן עזרא  (רדאד ג´בארה)
לידור כהן מול חן עזרא (רדאד ג´בארה)
 

דקה 80: כמעט שווין של חיפה. חן עזרא פרץ באגף שמאל ומצא בלב הרחבה את שמעון אבוחצירה שנכנס כמחליף. החלוץ שכבש במחזור הפתיחה הקדים את סזאר ארסו, אבל הבלם המקומי הכניס את הרגל בזמן ומנע שער.

דקה 92: כמעט 0:2 לבית"ר. לידור כהן ניצל את הדלילות בהגנה החיפאית ובחן את סטויקוביץ' עם בעיטה חזקה. הסרבי, שלמרות השער שספג היה טוב מאוד בין הקורות, היה במקום גם הפעם.

דקל קינן מול זרקו קוראץ´ (רדאד ג´בארה)
דקל קינן מול זרקו קוראץ´ (רדאד ג´בארה)
 

דקה 93, חיפה נשארה בעשרה שחקנים: מוחמדו אידריסו איבד את העשתונות ותוך כדי ניסיון התקפה של חיפה בעט בדושאן מטוביץ', שלא היה עם הכדור. ליאני לא התבלבל ומיד שלף את הכרטיס האדום. החלוץ הקמרוני הגיב להחלטה במחיאות כפיים, מה שבוודאי יתנקם בו בבית הדין.

ליאני שולף אדום לאידריסו  (רדאד ג´בארה)
ליאני שולף אדום לאידריסו (רדאד ג´בארה)
 

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, זאב חיימוביץ', סזאר ארסו (שמוליק מלול, 83'), דושאן מטוביץ', קלאודמיר פריירה, חנן ממן (דני פרדה, 72'), עומר נחמני (63'), שלומי אזולאי, לידור כהן וזרקו קוראץ'.

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, אדין צוצאליץ', דקל קינן, טאלב טוואטחה, עטאא ג'אבר (קובי מויאל, 65'), מיצ'ל (שמעון אבוחצירה, 70'), חן עזרא, רובן ראיוס, אלון תורג'מן (עידן ורד, 63') ומוחמדו אידריסו.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס