יום שישי, 19.04.2024 שעה 22:40

אנדלובו וצעירי חוגגים עם עטר (עמית מצפה)

צפו בניצחון הבכורה של עטר בחיפה, 0:2 על ר"ג

הירוקים לא הרשימו, אבל אחרי 5 מחזורים השיגו ניצחון. זגורי ראה אדום (37), אנדלובו כבש (44) וגם אוננגה הורחק לפני שוורד חתם (92). צפו בתקציר

יום שבת, 06/10/2012, 17:40אצטדיון קרית אליעזר - 10000 צופיםליגת העל - מחזור 6
הפועל ר"ג
כרטיס אדום ישראל זגורי (37)
כרטיס אדום ברנרד אוננגה (88)
הסתיים
2 0
שופט: רועי ריינשרייבר (ציון: 18)
שער דינו אנדלובו (44)
שער עידן ורד (90)
מכבי חיפה
ליגת העל 12-13
 פלייאוף עליון 
8030-7836מכבי ת"א1
6733-6236מכבי חיפה2
5845-4736הפועל ת"א3
5540-5036בני יהודה4
5338-4536עירוני ק"ש5
4050-3136הפועל ניר רמה"ש6
 פלייאוף תחתון 
4340-3833מ.ס אשדוד1
4139-3233הפועל ב"ש2
3945-3633הפועל חיפה3
3954-4433בית"ר ירושלים4
3748-3933הפועל עכו5
3749-3133בני סכנין6
3550-3833מכבי נתניה7
3047-3733הפועל ר"ג8
לוח משחקים
  • מכבי חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ר"ג
  • הפועל ניר רמה"ש
  • 0 - 2
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • 2 - 2
  • בני יהודה
  • מכבי נתניה
  • 3 - 1
  • הפועל עכו
  • מכבי ת"א
  • 1 - 2
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • 1 - 1
  • הפועל ב"ש
  • בית"ר ירושלים
  • 2 - 3
  • הפועל ת"א
הרכבים וציונים
 
 

אחרי חמישה מחזורים שחונים, זה סוף-סוף הגיע. מכבי חיפה עם ניצחון ראשון תחת הדרכתו של ראובן עטר הודות ל-0:2 ביתי הערב (שבת) על הפועל רמת-גן, שסיימה את המשחק עם תשעה שחקנים על כר הדשא.

חניכיו של עטר הציגו יכולת טובה בחלקים גדולים מהמחצית הראשונה, אך לא הצליחו לכבוש שער יתרון עד שאקס הקבוצה, ישראל זגורי, ראה את הכרטיס האדום לאחר עבירה מטופשת על לירוי צעירי בדקה ה-37. הירוקים ניצלו זאת מיד ובדקה ה-44 כבש דינו אנדלובו את השער הראשון בנגיחה, לאחר שכדור קרן מדויק של חן עזרא מצא את ראשו.

דווקא כשכולם ציפו לראות את הירוקים מתפוצצים על עשרה שחקנים של פרדי דוד במחצית השנייה, הלכו חניכיו של עטר אחורה ונראו רע מאוד בחצי השני. הרמת-גנים התגוננו היטב ואף הגיעו מספר פעמים לאזור הרחבה של אדרי, אך לא הצליחו לסכן את השוער החיפאי.

שתי דקות לסיום הזמן החוקי הורחק גם ברנרד אוננגה בצהוב שני, לאחר שעצר מתפרצת של מכבי חיפה. ושוב, חניכיו של עטר ניצלו זאת ולאחר ארבע דקות חתם עידן ורד את תוצאת המשחק.

צפו בניצחון הבכורה של מכבי חיפה

עטר: עברתי תקופה קשה, השתחרר משהו

כעת יוצאת הליגה לפגרה ועם החזרה ממנה יפגשו חניכיו של עטר בבלומפילד את הפועל ת"א. הם יצטרכו להיראות טוב בהרבה כדי לעמוד כשווים מול האדומים מבלומפילד, אבל ניצחון הבכורה בהחלט ייתן להם הרבה אוויר לנשימה.

ורד, טוואטחה וצעירי חוגגים עם עטר (עמית מצפה)
ורד, טוואטחה וצעירי חוגגים עם עטר (עמית מצפה)
 

מחצית ראשונה
דקה 1: לא חלפו 60 שניות מפתיחת המשחק וכבר זכו 10,000 הצופים שהגיעו לקרית אליעזר לראות הזדמנות מעניינת לאורחים. יוגב בן סימון, שהחליף את ליאור ראובן בהרכב, פרץ מימין, החליף מסירות עם דוד מנגה שהחזיר לו את הכדור בתוך הרחבה, פרץ לעבר השער כשהוא חולף על פני טוואטחה אך מזווית קשה ניסה להעביר מסירת רוחב שלא מצאה אף שחקן באדום. מזל גדול לירוקים.

צוצאליץ´ (עמית מצפה)
צוצאליץ´ מול ארבעה שחקנים באדום בפתיחת המשחק (עמית מצפה)
 

דקה 12: התקפה משמעותית ראשונה של הירוקים. אביחי ידין העביר מסירה שמאלה לטאלב טוואטחה שניסה להעביר מסירה טובה לשחקן ירוק ברחבה כשהוא תחת שמירה ולבסוף שלח כדור על הארץ ליניב קטן שהמשיך בנגיעה לחן עזרא, האחרון בעט גם הוא בנגיעה - כדור חלש שארקין לא התקשה לקלוט.

דקה 16: אדין צוצאליץ', שעשה דקות אחדות קודם לכן תנועה לא טובה, לא יכול היה להמשיך במשחק ונאלץ לרדת מהמגרש. אחרי דקתיים בעשרה שחקנים נכנס במקומו לירוי צעירי לבכורה בליגת העל במדים הירוקים. צעירי הצטרף לידין במרכז הקישור בעוד דמאו הוסט לעמדת הבלם.

צוצאליץ´ בדרך החוצה (עמית מצפה)
צוצאליץ´ בדרך החוצה. השאיר את הירוקים עם דמאו כבלם (עמית מצפה)
 

דקה 19: דקה לאחר החילוף הזדמנות לקשר שרק נכנס. יניב קטן הרים קרן מאגף שמאל, צעירי התרומם היטב ונגח מחמישה מטרים - מעל למשקוף.

דקה 22: הזדמנות מצוינת לירוקים - טאלב טוואטחה קיבל כדור באגף שמאל במרכז המגרש, פרץ קדימה וכשהוא בצד הרחבה הרים נהדר לעבר ראשו של אלון תורג'מן שבקפיצה קדימה נגח חזק, אך היישר לתוך ידיו של ארקין המזנק, שמנע שער בטוח.

אלון תורג´מן מול אוננגה. לא הצליח לכבוש את הראשון (עמית מצפה)
אלון תורג´מן מול אוננגה. לא הצליח לכבוש את הראשון (עמית מצפה)
 

דקה 24: הירוקים בהחלט התעוררו כאשר אגף שמאל עובד שעות נוספות. הפעם חן עזרא קיבל כדור באגף, פרץ לרחבה כשהוא לא סופר את בן סימון, וניסה להעביר מסירת רוחב לתוך רחבת החמש. אוננגה הגיע לכדור לא טוב והרחיק רק עד תורג'מן אך החלוץ, שהיה ארבעה מטרים מהשער, לא הצליח להשתלט וההגנה באדום הרחיקה. דקה לאחר מכן קיבל דינו אנדלובו כרטיס צהוב לאחר שניסה לעצור כדור ארוך שנשלח אליו בידו.

דקה 30: גם בדקות הבאות המשחק התנהל בשליטה מוחלטת של הירוקים שהגיעו שוב ושוב לאזור הרחבה של ארקין, אך כשלו בנגיעה האחרונה. תורג'מן היה בראש המתוסכלים כאשר פעמיים נשלח אליו כדור, אך החלוץ לא הצליח להשתלט עליו. בדקה ה-31 קיבל אוננגה כרטיס צהוב לאחר עבירה על דינו אנדלובו.

תורג´מן לא מצליח להשתלט על הכדור, בן סימון מנסה להגיע, יפרח צופה (עמית מצפה)
תורג´מן מנסה להשתלט על הכדור, בן סימון לא מגיע, יפרח צופה (עמית מצפה)
 

דקה 34: התקפה נהדרת של מכבי חיפה, אך גם הפעם זה לא הסתיים בשער. טוואטחה התנהל עם הכדור באגף שמאל, העביר קדימה לעזרא שמסר בנגיעה ליניב קטן על סף הרחבה, הקפטן זיהה פריצה של טוואטחה ומסר בנגיעה למגן השמאלי שחדר לרחבה ומ-13 מטרים בעט בימין, לא מספיק מדויק, ליד קורת שערו של ארקין.

טוואטחה לא מאמין שזה לא נכנס. הזדמנות טובה למגן החיפאי (עמית מצפה)
טוואטחה לא מאמין שזה לא נכנס. הזדמנות טובה למגן החיפאי (עמית מצפה)
 

דקה 35: הבליץ של הירוקים ממשיך. כדור חוץ הגיע אל אנדלובו שמסר ליניב קטן, הקפטן שלח בנגיעה מסירה נהדרת לאלון תורג'מן שקיבל אותו כשהוא על קו 16 המטרים, הוריד לעצמו בחזה, הטעה את צ'קאנה אך שוב בעט לידיו של ארקין.

דקה 37 - זגורי השאיר את ר"ג בעשרה שחקנים: ישראל זגורי הוכיח פעם נוספת שאין לו מקום במכבי חיפה. אקס הירוקים, ששוחרר מהמועדון בקיץ ורצה אולי להוכיח לאקסית את יכולתו, ניסה לעבור את דגני ואח"כ את צעירי, נתקל בשני ובניסיון להחזיר לעצמו את הכדור פשוט בעט בקשר המחליף של חיפה, כשהכדור כבר לא היה אצלו. ריינשרייבר, שהיה קרוב לאירוע, לא חשב פעמיים והניף לעבר זגורי את הכרטיס האדום. ר"ג בעשרה שחקנים.

זגורי רואה את הכרטיס האדום (עמית מצפה)
זגורי רואה את הכרטיס האדום (עמית מצפה)
 

ויורד מהמגרש על רקע הספסל של האקסית. פרדי דוד אפילו לא מסתכל עליו (עמית מצפה)
ויורד מהדשא על רקע ספסל האקסית. פרדי דוד אפילו לא מסתכל עליו (עמית מצפה)
 

דקה 44 - 0:1 למכבי חיפה: שבע דקות חיכו במכבי חיפה כדי לנצל את היתרון המספרי ולעלות ליתרון. כדור קרן של חן עזרא מצא את ראשו של דינו אנדלובו שבעה מטרים מהשער, החלוץ התרומם היטב מעל ההגנה הקפואה באדום ונגח היטב לפינה התחתונה - ארקין לא הצליח להגיב בזמן ונאלץ להוציא את הכדור מהרשת.

אנדלובו נוגח את חיפה ליתרון (עמית מצפה)
אנדלובו נוגח את מכבי חיפה ליתרון (עמית מצפה)
 
אנדלובו וצעירי חוגגים עם עטר (עמית מצפה)
ורץ לחגוג עם צעירי ועטר (עמית מצפה)
 

מחצית שניה
דקה 46: בפתיחת המחצית השניה חילוף ראשון בר"ג, כאשר עמרי פרל נכנס במקום אופיר חמו. מיד עם פתיחת המחצית הזדמנות לחיפה כאשר דגני נשלח בכדור ארוך ע"י ידין, אך המגן ניסה לכבוש מזווית בלתי אפשרית והכדור עלה גבוה מעל לשער.

דקה 50: סידיבה קיבל כרטיס צהוב לאחר עבירה במרכז המגרש. הכדור החופשי הגיע אל עזרא 40 מטרים מהשער, הקשר התקדם באין מפריע ומ-18 מטרים שיחרר בעיטה שפגעה בשחקן הגנה אדום ויצאה לקרן. כדור הקרן הגיע אל אביחי ידין שניסה בעיטה מ-20 מטרים, אך הכדור התגלגל ליד הקורה. הירוקים שולטים מפתיחת המחצית השניה. האם שער שני הוא עניין של זמן?

אנדלובו מול אוננגה (עמית מצפה)
אנדלובו מול אוננגה. הירוקים מחפשים שער שני (עמית מצפה)
 

דקה 52: הזדמנות נהדרת למכבי חיפה לכבוש את השני. אוראל דגני קיבל כדור באגף ימין והעביר מסירת רוחב יפה לעבר חן עזרא שמ-13 מטרים ניסה בעיטה בנגיעה - הכדור חלף מעט מעל למשקוף שערו של ארקין.

דקה 60: הזדמנות דווקא בצד האדום של המגרש. טל מעבי פרץ באגף וקיבל כדור מסידיבה, הרים את הראש וראה את צ'קאנה נכנס מהאגף השני, הרים מדויק לרגלו של הקשר שניסה בעיטה מהאוויר, אך מצא במקרה הטוב ציפור תועה.

דקה 63: האדומים ממשיכים לתקוף, הפעם מהאגף הימני, אבל שוב, לא מצליחים להגיע לבעיטה ברגע המכריע. דקה לאחר מכן צ'קאנה היתל בקטן וידין במרכז המגרש אך במקום לנצל היטב התקפה של שלושה מול שלושה בחר לבעוט מ-30 מטרים כדור שעלה גבוה מעל שערו של אדרי.

צ´קאנה מול אנדלובו. ניסה להכניע את אדרי מרחוק (עמית מצפה)
צ´קאנה מול אנדלובו. ניסה להכניע את אדרי מרחוק (עמית מצפה)
 

דקה 68: חילוף שני במכבי חיפה כאשר וויאם עמאשה החליף את כובש השער לזכות הירוקים, דינו אנדלובו.

דקה 73: חילוף כפול בר"ג, כאשר פרדי דוד מחפש התקפה. החלוץ אנטון ארחיפוב החליף את קרלוס צ'קאנה ואילו ארטור אטאז'נוב נכנס במקום וובה בראון. דקתיים לאחר מכן חילוף שלישי גם בחיפה כאשר עידן ורד החליף את הקפטן יניב קטן.

קטן מול סידיבה ובראון (עמית מצפה)
קטן מול סידיבה ובראון. הקפטן הסתפק ב-75 דקות (עמית מצפה)
 

דקה 80: כדור יפה של טוואטחה מצא את עידן ורד בתוך הרחבה, המחליף הטרי ניסה להקפיץ מעל לארקין, אך נתקל ברגלו של יפרח והכדור יצא לקרן, שלא נוצלה. דקות אחר כך גם עוז יפרח נכנס לפנקסו של השופט אחרי כניסה מסוכנת בטוואטחה. מיד אחר-כך טוואטחה עצמו קיבל צהוב אחרי כניסה בסידיבה.

דקה 88 - ר"ג בתשעה שחקנים: אוננגה, לחובתו כבר היה כרטיס צהוב, ניסה לעצור את דגני שהוציא את מכבי חיפה למתפרצת, פגע במגן הימני, ראה את הצהוב השני ונשלח למקלחת מוקדמת.

אוננגה יורד מהמגרש. הסיכוי הקטן של ר&qout;ג להפתיע אבד (עמית מצפה)
אוננגה יורד מהמגרש. הסיכוי הקטן של ר"ג להפתיע אבד (עמית מצפה)
 

דקה 92 - 0:2 לירוקים: עידן ורד קבע את תוצאת המשחק בתוך תוספת הזמן. כדור נהדר של אביחי ידין מצא את ורד לא מכוסה על קו ה-16, הקשר הקפיץ מעל ארקין שיצא לעברו וכשהוא תחת לחץ נגח פנימה את הכדור לפני שהאדומים הצליחו להרחיק.

ורד רץ לחגוג (עמית מצפה)
ורד רץ לחגוג אחרי השני של הירוקים (עמית מצפה)
 

מכבי חיפה: אמיר אדרי, אוראל דגני, אדין צוצאליץ' (לירוי צעירי, 18), דקל קינן, טאלב טוואטחה, ג'ואל דמאו, אביחי ידין, יניב קטן (עידן ורד, 75), חן עזרא, אלון תורג'מן ודינו אנדלובו (וויאם עמאשה, 68).

הפועל ר"ג: איתי ארקין, יוגב בן סימון, עוז יפרח, ברנרד אוננגה, טל מעבי, ג'יבריל סידיבה, וובה בראון (ארטור אטאז'נוב, 73), אופיר חמו (עמרי פרל, 46), קרלוס צ'קאנה (אנטון ארקיפוב, 73), ישראל זגורי ודוד מנגה.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס