יום חמישי, 28.03.2024 שעה 22:41

16 נק' להלפרין בהפסד סנט. פטרבורג לקובאן

רוסיה:הגארד הוסיף 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-75:74. טורקיה: 28 נק' לוויליאמס בניצחון בשיקטאש. עונות המכללות נפתחה עם 3 נציגים מישראל

|
הלפרין במדי קבוצתו. לא עזר למנוע הפסד (האתר הרשמי)
הלפרין במדי קבוצתו. לא עזר למנוע הפסד (האתר הרשמי)

חמישה ימים בלבד לאחר ההפסד לחימקי מוסקבה במותחן של שתי הארכות, ספרטק סנט. פטרבורג הפסידה היום (שבת) גם במשחקה השני במסגרת הליגה הרוסית בצורה דרמטית והפעם 75:74 בחוץ ללוקומוטיב קובאן, שהשיגה את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה.

הגארד המוביל של הנבחרת הלאומית, יותם הלפרין, היה שוב מהבולטים בשורות ספרטק וסיים עם שורה סטטיסטית מצויינת של 16 נקודות (5 מ-7 לשתיים, 1 מ-2 לשלוש ו-3 מ-4 מקו העונשין), 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים אך זה לא עזר לקבוצתו, שכבר הובילה 67:73 שתי דקות לסיום אך אפשרה לקבוצה המקומית להפוך את הקערה כשהגארד האמריקני הוותיק, רודריק בלאקני, קלע את סל הניצחון חמש שניות לסיום.

גארד נבחרת רוסיה, סרגיי ביקוב, הוביל את קלעי קובאן עם 18 נקודות ו-5 אסיסטים. ג'רמאייה מאסי הוסיף 17 נקודות ו-7 ריבאונדים למנצחת. פטריק בברלי הוביל את הקלעים של ספרטק עם 17 נקודות.

וויליאמס חוגג בטורקיה
בצל השביתה ב-NBA , דרון וויליאמס מתאקלם בטורקיה והרכז הנהדר הוביל את בשיקטאש לניצחון ליגה חמישי ברציפות 82:98 בחוץ על מרסין. וויליאמס קלע 28 נקודות ומסר 5 אסיסטים בניצחון שהעלה את בשיקטאש למקום הראשון בטבלה.

דרון וויליאמס (GettyImages)
וויליאמס במדי בשיקטאש. משחק גדול שלו (GettyImages)
 

בן אלטיט וקראם משעור שיחקו במכללות, נועם לייש יצטרף
בארה"ב, נפתחה בסוף השבוע האחרון עונת המכללות עם שלושה נציגים מישראל. הפאוור פורוורד, בן אלטיט, בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א, רשם הופעת בכורה במכללות כשקלע שתי נקודות וקטף שלושה ריבאונדים ב-11 דקות בהפסד החוץ של אוניברסיטת בראיינט לסן דייגו סטייט 75:63.

הסמול פורוורד, קראם משעור, שפתח את עונתו השנייה ב-UNLV, קלע גם כן שתי נקודות וקטף שלושה ריבאונדים ב-11 דקות בניצחונה של מכללתו 66:83 על גראנד קניון. משעור הוסיף גם שני אסיסטים וחסימה. נועם לייש, שמשחק במכללת מיין, צפוי לרשום את הופעתו הראשונה במשחק הפתיחה של מיין בלילה שבין שני לשלישי.

אדריאטית: רוברט רות'בארט ולובליאנה ניצחו
מלבד משחקה של מכבי ת"א מול בודצ'נוסט, נערכו שלושה משחקים נוספים במסגרת המחזור השביעי של הליגה האדריאטית. בסלובניה ניצחה אולימפיה לובליאנה בחוץ את נובו מסטו קרקה 78:80. רוברט רות'בארט היה הקלע השני בטיבו בשורות המנצחת כשקלע 9 נקודות ב-11 דקות. לובליאנה פיגרה ברוב שלבי המשחק אך הצליחה לנצח אותו בזכות קאמבק מרשים ברבע האחרון.

דאמיר מרקוטה הוביל אותה עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים. בדומה לרות'בארט גם הגארד הפיני, סאסו סאלין, קלע 11 נקודות ללובליאנה. ג'רום ג'ורדן הוביל את נובו מסטו עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים. ג'יימי באקסטר, אקס אשקלון, קלע 13 נקודות למפסידה.

רות´בארט. משחק טוב לסנטר (יוסי ציפקיס)
רות´בארט. משחק טוב לסנטר (יוסי ציפקיס)
 

במשחק דרמטי נוסף שנערך בסלובניה, לאשקו המקומית הפסידה 85:86 לק.ק. זאגרב. הסנטר הוותיק, מריו קאסון, הוביל את הקרואטים עם דאבל דאבל של 24 נקודות ו-12 ריבאונדים. ולדימיר פאניץ' קלע 29 למפסידה.

בקרואטיה, ציבונה זאגרב נזקקה להארכה כדי לנצח את המופארם ורשאץ' הסרבית 86:90 לאחר שיוויון 79:79 בתום הזמן החוקי. מארין רוזיץ' ודמייאן רודז' קלעו 18 נק' כ"א לציבונה. מלאדן ירמיץ' קלע 23 לוורשאץ'. בוריס סבוביץ' הוסיף דאבל דאבל של 15 נק ו-18 ריב' אך זה לא עזר לסרבים.

בלגיה: ניצחון למונס ושיבק, גרמניה: קצורין ופרנקפורט הפסידו
דקסיה מונס, קבוצתו של המאמן הלאומי, אריק שיבק, גברה על לובן 76:86 במשחק במסגרת הליגה הבלגית. רונל טיילור הוביל את המנצחת עם 17 נקודות.

בגרמניה נפתח הערב המחזור השמיני עם הפסדה הביתי של פרנקפורט ומאמנה הישראלי, מולי קצורין, 55:63 לברמרהייבן. טורל מרטין הוביל את המנצחת עם 19 נקודות ו-6 ריבאונדים. ג'סטין גריי וג'רמריו דייווידסון קלעו 14 נקודות כ"א למפסידה, שמדורגת במקום ה-16 (מתוך 18 קבוצות) בבונדסליגה.

אריק שיבק. ניצחון נאה (שי לוי)
אריק שיבק. ניצחון נאה (שי לוי)
 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */