יום שישי, 19.04.2024 שעה 09:51
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

הפועל הציגה את דמארי: חלמתי תמיד לשחק פה

החלוץ חתם ל-5 שנים וקיבל את החולצה מס' 11, אך ויתר עליה לאלרואי כהן. הבעלים: "הוא מגיע למועדון הטוב בישראל. מקווה ששכטר יצטרף אליו"

|
דמארי עם חולצתו בעונה הקרובה (יוסי ציפקיס)
דמארי עם חולצתו בעונה הקרובה (יוסי ציפקיס)

אחרי קיץ מנומנם יחסית ונטישת רוב כוכביה מהעונה שעברה, הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של חלוץ מכבי פ"ת בעונה החולפת, עומר דמארי ל-5 שנים. מדובר בהעברה המרעישה ביותר עד כה בשוק העברות די רגוע שהיה בליגת העל וחיזוק משמעותי ביותר למחזיקת הגביע. סעיף השחרור של החלוץ יעמוד על לפחות שלושה מיליון יורו.

מאמן האדומים דרור קשטן ואחד מבעלי הקבוצה, אלי טביב, כינסו מסיבת עיתונאים מוקדמת במלון קראון פלאזה כדי להודיע על הרכש הגדול של הקיץ. דמארי חתם בקבוצה ל-5 השנים הבאות (עם סעיף יציאה לחו"ל), והוצג במסיבת העיתונאים, בה קיבל את החולצה מספר 11, זו שהיתה שייכת לבן שהר שעזב.

מאוחר יותר, דמארי ויתר על החולצה מספר 11 לאחר בקשה של אלרואי כהן ויחליט בהמשך איזה מספר ילבש בהפועל. בין המספרים הפנויים יש את החולצה מספר 9 שהיתה שייכת לשכטר, אך דמארי לא מעוניין בה ועשוי ללכת על החולצה מספר 22.

האירוע שודר בשידור ישיר בערוץ ONE, ערוץ 50, בערוץ 514 ב-HD וכן ב-ONE TV LIVE.

לאחר משא ומתן מול סלטיק, שנכשל לבסוף בגלל פערים כספיים, קיבלו האדומים את האור הירוק להחתמת אחד החלוצים המוכשרים בכדורגל הישראלי, לאחר מגעים שהתקיימו בחודש האחרון עם עמוס לוזון, לפי דבריו של אלי טביב במסיבת העיתונאים.

צפו בעומר דמארי מוצג בהפועל תל אביב

צפו בעומר דמארי מוצג בהפועל ת"א

דמארי מצטרף לחוד האיכותי של האדומים, בצוותא עם טוטו תמוז, כאשר מהראן ללה וויקטור מרעי צפויים לקבל גם הם דקות משחק העונה. הכותרת השניה שהגיעה ממסיבת העיתונאים, למרות שהיא לא ממש חדשה מרעישה: טביב ממשיך לעשות את כל המאמצים להשארת איתי שכטר במועדון, למרות תהליך הבוררות שיצא לדרך ביום חמישי.

אוהדי הפועל, הכירו את עומר דמארי

"אני מאוד מתרגש להגיע להפועל ת"א", אמר עומר דמארי. "זה מועדון שתמיד חלמתי לשחק בו מאז שהייתי ילד. אני מודה לטביב וקשטן שרצו אותי והביאו אותי. היו קצת קשיים, היה מו"מ עם סלטיק שלא הסתדר. הפועל היא כמו אירופה. יש לי זכות לשחק תחת מאמן כמו קשטן. הגיע הזמן לעבוד. יש לנו הרבה מטרות, אני מקווה שנעמוד בכולן ותהיה עונה מוצלחת".

"עזבתי מועדון שנתן לי הרבה", הוסיף השחקן. "רציתי לשחק באירופה, אבל זה לא יצא. בשבילי הפועל זה כמו אירופה. בארץ אשחק רק בהפועל ת"א או במכבי פ"ת. דיברו איתי עוד בינואר שעבר ואמרו לי שאדבר עם עמוס (לוזון) ושינו (זוארץ) כדי שזה ייסגר. זה נתן לי תמריץ. אני מקווה להחזיר על האהדה הזו במגרש".

דמארי עם החולצה (יוסי ציפקיס)
דמארי עם החולצה האדומה (יוסי ציפקיס)
 

"מאז שנכנסתי לתפקידי דיברתי עם טביב על רשימת הרכש. דמארי הוא אחד החלוצים הטובים בישראל ולא במקרה הגיע לנבחרת בגיל צעיר כל כך", אמר מאמנו של דמארי בעונה הקרובה, דרור קשטן. "הרכש הזה נעשה בשקט ומובן שהייתי שותף לו. ודאי שאני שמח שעומר נמצא אצלנו. גם כשקראתי פרסומים כאלו ואחרים, ידעתי שאצלנו העבודה נעשית בשקט ואמרתי לא פעם שלא נזרוק שם כזה או אחר לאוויר, אלה נמשיך לעבוד בהתמדה ובנחישות כדי להביא את השחקנים המתאימים למועדון. אני רוצה לאחל לעומר הצלחה בעונה הקרובה ובכלל. אני מאוד שמח שהוא הגיע, ובטוח שהוא יתרום".

קשטן, דמארי וטביב. מהרכישות המשמעותיות של הקיץ (יוסי ציפקיס)
קשטן, דמארי וטביב. מהרכישות המשמעותיות של הקיץ (יוסי ציפקיס)
 

אלי טביב ציין בחגיגות: "החלטנו, לאחר הסיכום עם הנהלת מכבי פ"ת, לזמן אתכם על מנת שהנושא לא ידלוף. אני גאה להציג את הרכש החשוב ביותר לקראת העונה, עומר דמארי".  

טביב המשיך: "החתמתו של דמארי נעשתה באיחור של כמה חודשים. אין ספק שבואו יוכל לתת מענה לעזיבתו של שהר. הבאתו תשלים את ההתקפה הטובה בליגה יחד עם טוטו תמוז, מלך השערים; עם לאלה שחזר, עם ויקטור מרעי ועם לירון דיאמנט, שהצטרף לשורותינו".

דמארי (יוסי ציפקיס)
דמארי. טביב מקווה לצרף אליו את שכטר (יוסי ציפקיס)
 

טביב אף התייחס לפרסומים על עזיבתו של איתי שכטר: "אני מקווה שלרכש הזה יצטרף איתי שכטר, שלא רציתי לשחררו. הבאתי את המאמן המעוטר ביותר בכדורגל הישראלי, דרור קשטן. בימים אלו אנו עסוקים בהשלמת הסגל וכפי שהתחייבתי הקבוצה תתמודד על כל התארים, בארץ ובאירופה. המו"מ ביני ובין לוזון מנוהל מזה כחודש בדיסקרטיות. משאים ומתנים לא ינוהלו אצלנו בתקשורת ולא נפרסם התקדמות עד שנסגור סופית. אנחנו ממשיכים לנסות ולחזק. אני מברך את דמארי עם בואו למועדון, שלא במקרה מדורג ראשון בדירוג אופ"א. כל עוד יאפשרו לנו לעבוד, נציג את הסגל החזק בליגה".

אלי טביב (יוסי ציפקיס)
אלי טביב. "עוד יאפשרו לנו לעבוד, נציג את הסגל החזק בליגה" (יוסי ציפקיס)
 

הבעלים הנוסף, מוני הראל, הוציא הודעה בעקבות הצגת דמארי בה אמר: "אני תומך ומברך על החתמתו של עומר דמארי, שחקן נהדר וראוי לקבוצה".

דמארי צפוי לערוך הערב במתחם חודורוב את אימון הבכורה שלו באדום, כאשר אוהדים של הפועל ת"א צפויים להגיע כדי לקבל בצורה יפה את החלוץ החדש שלהם. למרות שטרם החלה מכירת המנויים, אפשר עכשיו להעריך כי החתמת דמארי יספק תמיכה לכל האוהדים שהתאכזבו מהעזיבה של זהבי, ורמוט, אניימה ושהר.

יו"ר מכבי פ"ת, שינו זוארץ, אמר על המעבר של דמארי: "עומר ביקש ללכת רק להפועל ת"א וברגע שהוא ביקש, לא הייתה בכלל שאלה. הוא אמר "אם לא סלטיק, אז רק הפועל". העסקה נסגרה ב-02:00 וכל מי שישב בשולחן המו"מ חתם על הסכם סודיות שלא ייצא עד למסע"ת. למרות שכפי שפורסם ב-ONE, לוזון פנה לחיפה, הוא אמר שהוא רוצה רק להפועל ורק את קשטן".

מכירת המנויים לעונה הקרובה החלה. בהנהלת המועדון החליטו לשמור על המחירים מהעונה שעברה. מחיר מנוי מבוגר לשערים 4,5 ו-7 יהיה 1,100 ש"ח ואילו מנוי ילד, חייל או אישה יעלה 830 ש"ח. מקומות מסומנים מהעונה שעברה ישמרו עד ה-17 ביולי.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */