יום חמישי, 28.03.2024 שעה 10:38

עיר ללא הפסקה: כדורעף החופים הגיע לכיכר רבין

חוף הים בלב העיר. מאמן ק.ק ת"א: "זה משחק סקסי". חיימי: "חלק מהענף הוא בנות בביקיני". ג'יזל רודריגס: "היינו בהלם כשראינו את המגרש"

|
ג´יזל רודריגס ומורן צור בכיכר רבין (מור שאולי)
ג´יזל רודריגס ומורן צור בכיכר רבין (מור שאולי)

מזג אוויר נעים, שמיים כחולים, חול, מוזיקה טובה, אנשים יפים. בקיצור, אין על חוף הים. אבל הפלא ופלא, אנחנו לא בכלל לא נמצאים בחוף. המיקום שתואר, כולו ממוקם בכיכר רבין. כן, כן מה ששמעו אוזניכם. כיכר רבין. 

במסגרת אירועי "אקטיב תל אביב" לקח על עצמו איגוד הכדורעף יוזמה יחד עם עיריית תל אביב, והקים במיוחד לשם האירוע מגרש כדורעף חופים בכיכר רבין. במהלך השבוע הקרוב יתקיימו במגרש אימוני נבחרות ישראל, משחקי ראווה של שחקני הנבחרות והליגה, סדנאות עם הצמד הנשי, אלופות ישראל, מורן צור וג'יזל רודריגס, הפעלות לילדים. הקהל הרחב אף יוכל ליטול חלק בהפנינג הכדורעף, כאשר בכל יום יתקיימו טורנירים יומיים, בהם יוכלו השחקנים החובבנים להראות את יכולותיהם בתחום. 

ניתן לציין שעם בוא עונת הקיץ והרחצה, עונת כדורעף החופים תחל גם היא והשיא יגיע כאשר מדינת ישראל תארח את אליפות אירופה עד גיל 20, שתתקיים במהלך חודש יולי בחוף גורדון שבתל אביב.

פסטיבל הכדורעף חופים ימשיך במהלך כל השבוע, כאשר שחקנים חובבים והקהל הרחב מוזמן להגיע מידי יום חול מהשעות 16:00 ועד 23:00 ובמוצאי שבת הקרובה משעה 20:00 ועד 23:00. 

כדורעף על רקע העירייה (מור שאולי)
כדורעף על רקע העירייה (מור שאולי)
 
רן גאון, מאמן מועדון כדורעף ק.ק. ת"א ואחד מיוזמי האירוע סיפר על האירוע: "האירוע הזה שמתקיים בכיכר רבין הוא אירוע נפלא ומבורך שמטרתו לתת לענף לו את החשיפה שחסרה לו". על הפופלאריות של הענף בעולם אמר: "אני לא רוצה להישמע שובינסטי או סקסיסטי, אבל יש בספורט הזה משהו מאוד סקסי. החיבור הזה של גופות שזופים של גברים ונשים יחד עם משחק טכני ברמה גבוהה ואדרנלין עם קהל רעשני ומוזיקה, הופך את הענף למאוד פופלארי בעולם, אך לצערי זה לא המצב בארץ.

פקקי תנועה צפויים באיזור? (מור שאולי)
פקקי תנועה צפויים באיזור? (מור שאולי)
 

כדי להפוך את הענף למקצועני בארץ עלינו להביא צמד שחקנים לאולימפיאדה. מתוך כל ענפי הכדור הסיכוי הגבוה ביותר להגיע לשם הוא דרך כדורעף החופים. יש לנו צעירים מוכשרים שיכולים להגיע לריו 2016. המכשול היחידי זה חוסר המקצועניות של הענף בארץ".

ג´יזל רודריגז ומורן צור (מור שאולי)
שקד חיימי: "פעם ראשונה שרואים מגרש כזה באמצע" (מור שאולי)
 

מאמן תוכנית נבחרות ישראל בכדורעף חופים בשלל הגילאים עד 23, שקד חיימי, אמר על האירוע: "למען האמת אני מאוד נהנה מההפקה המדהימה פה בכיכר. אני שמח מעהעובדה שזו פעם ראשונה שרואים מגרש כזה באמצע העיר וזה מדהים עבור הענף". על המשיכה של הקהל לענף התוודה: "אנחנו לא מתביישים לומר שחלק מהענף הזה הוא גם בנות בביקיני, במיוחד כשהן מאומנות היטב". על חוסר המקצועניות בארץ אמר: "כדי שהענף יהפוך למקצועני יש להפוך אותו לענף שעוסקים בו בכל ימות השנה כמו שקורה בארצות מובילות בעולם כדוגמת ברזיל וארה"ב. יש צורך לקחת צמד שחקנים ולהשקיע בו כמו שעשו בעבר, בשאיפה שיגיעו בסופו של דבר לריו 2016".

ג'יזל רודריגס אמרה על האירוע: "זה מדהים, יש פה מוזיקה, שמש, ומלא אנשים, אז זה ממש כיף. הגענו מחיפה והיינו בהלם כשראינו את המגרש. אנחנו מקווים שגם בחיפה ובמקומות אחרים בארץ יזמו אירועים דומים לזה. בפן המקצועי אנחנו רוצות לחזור לסבב העולמי". מורן צור: "יש לנו אנשים שתומכים בנו. אנחנו רק בהתחלה אבל עובדות קשה על החזרה לסבב. להגיע לריו 2016 זה מאוד ריאלי מבחינתנו, אנחנו צריכות רק עזרה ואת הפוש הראשון".

אסור לפספס
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
נגןסוס טורקי: המהפך של מסוט אוזיל בחדר כושר
סוס טורקי: המהפך של מסוט אוזיל בחדר כושר
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */